Хатшылық іс/Султанова, К.С.

 

QR code of document

Ratings: 0

65.050.2
С 89

Султанова, К. С.
    Хатшылық іс [Текст] : оқу-әдістемелік құрал / К. С. Султанова. - Алматы : [б. и.], 2022. - 144 б. - ISBN 978-601-7680-23-7 : Б. ц.

ББК 65.050.2

Рубрики: Организация управления

Кл.слова (ненормированные):
Хатшылық іс -- Қызметтік құжаттарды құрастыру -- Кәсіпорын құжаттарын безендіру -- Жеке құрам бойынша құжаттар -- Ақпараттық-анықтамалық құжаттар -- Кадр бөлімі бойынша құжаттар -- Еңбек шарты -- Жеке құрам бойынша бұйрықтар -- Еңбек кітапшасы -- Жеке іс қағаздары -- Мекеме құжаттарын ұйымдастыру -- Кіріс құжаттарын өңдеу -- Шығыс құжаттарын өңдеу -- Құжаттардың орындалуын бақылау -- Іс номенклатурасын құру -- Хатшы жұмыстары
Аннотация: Бұл оқу-әдістемелік кешенге бар- лық мекемелерде жұмыс істейтін хатшыларға мекемелерде жүргізілетін құжат түрлерінен бастап, хатшының өз басына қатысты ережелер ен- гізілген. Оқу-әдістемелік кешен кіріспеден және 3 бөлімнен тұрады. Сонымен қатар әр бөлімді аяқтағаннан кейін орындалатын тәжірибе жұмысының тақырыптары да берілді. Кіріспеде хатшының орындайтын міндеттері , қойылатын талаптар, құжат түрлері, олармен жұмыс істеу ережесі егжей-текжейлі жазылған. Сонымен қатар барлық мекемелер- де, кәсіпорындар мен ұйымдарда іс қағаздарын жүргізуді ұйымдастыру мәселелері, іс қағаздарын жүргізу мен ұйымдастыру тәртібін реттейтін қолданыстағы заңи және нормативтік-әдістемелік актілер туралы құ- жаттар, іс қағаздарын жүргізу нысандары мен әдістері, әр түрлі құжат- тарды әзірлеу тәртібі қарастырылды. Хатшының жұмыстары және оған қойылатын талаптар, мекеме қызметшілерімен, басшымен хатшының арасындағы қарым қатынас мәдениеті барлығы жеке-жеке тақырып бо- лып берілді. Бөлімдер аяқталғаннан кейін орындалатын тәжірибе жұ- мысының тақырыптары да жазылған. Оқу-әдістемелік кешен – өте тілі жеңіл, қолдануға ыңғайлы құрал. Өйткені бұл оқу-әдістемелік кешенде «Хатшылық іс» пәніне арналған барлық тақырыптар қамтылған.
Экземпляры всего: 1
ЭБ (1)
Свободны: ЭБ (1)


Access to the document is forbidden! Please authorize to view

Similar publications by classification