Choice of metadata Статьи
Page 1, Results: 217
Report on unfulfilled requests: 0
1.

Подробнее
88.8
Б 28
Батымбаева, Ш. Ч
Қарым-қатыныастың жеткіншектердің дамуындағы ролі [Текст] / Ш.Ч Батымбаева // Педагогика және өнер= педагогика и искусство. - 2012. - №6. - Б. 23-28
ББК 88.8
Рубрики: Балалар психологиясы
Кл.слова (ненормированные):
психология -- қарым-қатынас -- жеткіншек -- педагог
Аннотация: Қарым-қатынас - бұл белгілі мәні бар, айтылатын ой- пікірді, сезім күйді, эмоцияны басқа адамға беру тәсілі болып табылады. Қарым-қатынас нәтежесінде адам басқаларға ғана емес, сондай-ақ өзін де танып біледі, әлеуметтік өмірдің тәжірибесін жинақтайды.
Держатели документа:
БҚМУ
Б 28
Батымбаева, Ш. Ч
Қарым-қатыныастың жеткіншектердің дамуындағы ролі [Текст] / Ш.Ч Батымбаева // Педагогика және өнер= педагогика и искусство. - 2012. - №6. - Б. 23-28
Рубрики: Балалар психологиясы
Кл.слова (ненормированные):
психология -- қарым-қатынас -- жеткіншек -- педагог
Аннотация: Қарым-қатынас - бұл белгілі мәні бар, айтылатын ой- пікірді, сезім күйді, эмоцияны басқа адамға беру тәсілі болып табылады. Қарым-қатынас нәтежесінде адам басқаларға ғана емес, сондай-ақ өзін де танып біледі, әлеуметтік өмірдің тәжірибесін жинақтайды.
Держатели документа:
БҚМУ
2.

Подробнее
88.8
Н 28
Нартаева, М. А.
Балалар үйінде тәрбиеленген жасөспірімдердің әлеуметтік ерекшеліктері [Текст] / М. А. Нартаева // Хабаршы. - 2014. - №2. - б. 125-133
ББК 88.8
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
Тұл жетім -- Әлеуметтік жетім -- Әлеуметтік дипривация -- Интернат
Аннотация: Мақалада балалар үйінде тәрбиеленген жасөспірімдердің отбасында тәрбиеленген балалардан әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері көрсетілген.
Держатели документа:
БҚМУ
Н 28
Нартаева, М. А.
Балалар үйінде тәрбиеленген жасөспірімдердің әлеуметтік ерекшеліктері [Текст] / М. А. Нартаева // Хабаршы. - 2014. - №2. - б. 125-133
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
Тұл жетім -- Әлеуметтік жетім -- Әлеуметтік дипривация -- Интернат
Аннотация: Мақалада балалар үйінде тәрбиеленген жасөспірімдердің отбасында тәрбиеленген балалардан әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері көрсетілген.
Держатели документа:
БҚМУ
3.

Подробнее
88.8
Н 90
Нұрқамбаева, А
Жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру [Текст] / А Нұрқамбаева // Тәрбие құралы. - 2014. - №3. - б. 11-12
ББК 88.8
Рубрики: Білім беру
Кл.слова (ненормированные):
Ұлтжанды -- Парасатты -- Алдына мақсат қоя білетін -- Байланысқа бейімді
Аннотация: Қай кезде болмасын отбасы мен мектептен өз дәрежесінде жақсы білім, өнегелі тәрбие алған бала-қоғам үшін қажетті де маңызды тұлға.Өмірде дұрыс жол табу үшін баланы дұрыс ой түйіп,өздігінен сапалы,дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйрету керек.
Держатели документа:
БҚМУ
Н 90
Нұрқамбаева, А
Жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру [Текст] / А Нұрқамбаева // Тәрбие құралы. - 2014. - №3. - б. 11-12
Рубрики: Білім беру
Кл.слова (ненормированные):
Ұлтжанды -- Парасатты -- Алдына мақсат қоя білетін -- Байланысқа бейімді
Аннотация: Қай кезде болмасын отбасы мен мектептен өз дәрежесінде жақсы білім, өнегелі тәрбие алған бала-қоғам үшін қажетті де маңызды тұлға.Өмірде дұрыс жол табу үшін баланы дұрыс ой түйіп,өздігінен сапалы,дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйрету керек.
Держатели документа:
БҚМУ
4.

Подробнее
88.4
П 84
Процесс и функции управления.Уровни управления. [Текст] // Труд в Казахстане. - 2014. - №6. - б. 2-4
ББК 88.4
Рубрики: Еңбек және өндірістік оқытуды ұйымдастыру
Кл.слова (ненормированные):
Уровни управления -- Руководитель и его роли -- Процесс и функции управления -- Современный управляющий
Аннотация: Управление представляет собой реализацию нескольких взаимосвязанных функций:планирования, организации, мотивации сотрудников и контроля.Прежде чем мотивировать персонал на более эффективную работу,руководитель должен выяснить реальные потребности своих работников.
Держатели документа:
БҚМУ
П 84
Процесс и функции управления.Уровни управления. [Текст] // Труд в Казахстане. - 2014. - №6. - б. 2-4
Рубрики: Еңбек және өндірістік оқытуды ұйымдастыру
Кл.слова (ненормированные):
Уровни управления -- Руководитель и его роли -- Процесс и функции управления -- Современный управляющий
Аннотация: Управление представляет собой реализацию нескольких взаимосвязанных функций:планирования, организации, мотивации сотрудников и контроля.Прежде чем мотивировать персонал на более эффективную работу,руководитель должен выяснить реальные потребности своих работников.
Держатели документа:
БҚМУ
5.

Подробнее
88.8
Т 59
Тортаева, Г. Б.
Жастар тәрбиесіндегі даналық мектебі [Текст] / Г. Б. Тортаева // "Қайнар" университетінің хабаршысы. - 2014. - №2. - б. 76-78
ББК 88.8
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
Қазақ билерінің даналық сөздері -- Қазақ жастарын тәрбиелеу -- Билер даналығы
Аннотация: Мақалада автор даналар мектебінің жастар тәрбиесіндегі маңызы қарастырылған. Қазіргі таңда би-шешендердің даналық ойлары мен сөздері жастарды тәрбиелеудегі мәніне көп тоқталамыз, бірақ сол тәрбиені оқыту үрдісіне қалай және не арқылы ықпалдастырамыз, оны сабақ үстінде балаға қалай береміз сұрақтары бойынша нақты әдістемелік бағыты қарастырылады.
Держатели документа:
БҚМУ
Т 59
Тортаева, Г. Б.
Жастар тәрбиесіндегі даналық мектебі [Текст] / Г. Б. Тортаева // "Қайнар" университетінің хабаршысы. - 2014. - №2. - б. 76-78
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
Қазақ билерінің даналық сөздері -- Қазақ жастарын тәрбиелеу -- Билер даналығы
Аннотация: Мақалада автор даналар мектебінің жастар тәрбиесіндегі маңызы қарастырылған. Қазіргі таңда би-шешендердің даналық ойлары мен сөздері жастарды тәрбиелеудегі мәніне көп тоқталамыз, бірақ сол тәрбиені оқыту үрдісіне қалай және не арқылы ықпалдастырамыз, оны сабақ үстінде балаға қалай береміз сұрақтары бойынша нақты әдістемелік бағыты қарастырылады.
Держатели документа:
БҚМУ
6.

Подробнее
88.
И 87
Исмаилова., Б.
Балабақшада балалар шығармашылық ойлауын қалыптастыруда құм терапиясының әсері [Текст] / Б. Исмаилова. // Оқушы тәрбиесі. - 2016. - №11-12. - Б. 22.
ББК 88.
Рубрики: Психология.
Кл.слова (ненормированные):
құм -- терапия -- арт-терапия -- бейнелеу -- ем -- өнер -- жүйкелік -эмоциялық -- қызығушылық -- бейімділік -- мінез-құлық
Аннотация: Құм терапиясы - арт-терапияның бір сласы.Арт-терапия бұл бейнелеу өнерімен емдеу дегенді білдіреді.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
И 87
Исмаилова., Б.
Балабақшада балалар шығармашылық ойлауын қалыптастыруда құм терапиясының әсері [Текст] / Б. Исмаилова. // Оқушы тәрбиесі. - 2016. - №11-12. - Б. 22.
Рубрики: Психология.
Кл.слова (ненормированные):
құм -- терапия -- арт-терапия -- бейнелеу -- ем -- өнер -- жүйкелік -эмоциялық -- қызығушылық -- бейімділік -- мінез-құлық
Аннотация: Құм терапиясы - арт-терапияның бір сласы.Арт-терапия бұл бейнелеу өнерімен емдеу дегенді білдіреді.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
7.

Подробнее
88.
Е 72
Ермекқалиева., Ж.
Жасөспірімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты түзетудің психологиялық әдістемесі. [Текст] / Ж. Ермекқалиева. // Мектептегі психология. - 2017. - №1. - Б. 24-25.
ББК 88.
Рубрики: Психология.
Кл.слова (ненормированные):
ата-ана -- қарым-қатынас -- психология -- көңіл-күй -- жүйке жүйесі -- отбасы -- сурет
Аннотация: Ата-ана мен баланың отбасылық тәжірибесін түсіну және қабылдау, қарым-қатынас пен болашағы жайлы түсінік қалыптастыру.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
Е 72
Ермекқалиева., Ж.
Жасөспірімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты түзетудің психологиялық әдістемесі. [Текст] / Ж. Ермекқалиева. // Мектептегі психология. - 2017. - №1. - Б. 24-25.
Рубрики: Психология.
Кл.слова (ненормированные):
ата-ана -- қарым-қатынас -- психология -- көңіл-күй -- жүйке жүйесі -- отбасы -- сурет
Аннотация: Ата-ана мен баланың отбасылық тәжірибесін түсіну және қабылдау, қарым-қатынас пен болашағы жайлы түсінік қалыптастыру.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
8.

Подробнее
88.
Б 33
Башанова., Л. [Текст] / Л. Башанова. // Мектептегі психология. - 2017. - №1. - Б. 14-15.
ББК 88.
Рубрики: Психология.
Кл.слова (ненормированные):
мектеп -- психология -- ақпарат -- технология -- даму -- жаңашылдық -- оқу-тәрбе
Аннотация: Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер бала психологиясына қатты әсер етуде.Білім саласындағы ең маңызды және алаңдаушылық тудырып отырған мәселе:"ХХI ғасырда нені оқыту керек? Және қалай оқыту керек?" Бұл сауал төңірегіндегі ойлар, ұсыныстар қазіргі білім беру жағдайында жаңа инновациялық технологиялар мен әдістерді пайдалану, жалпыбілім беруде жаңашылдық, өзгерістер енгізу қажет екенін дәлелдеді.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
Б 33
Башанова., Л. [Текст] / Л. Башанова. // Мектептегі психология. - 2017. - №1. - Б. 14-15.
Рубрики: Психология.
Кл.слова (ненормированные):
мектеп -- психология -- ақпарат -- технология -- даму -- жаңашылдық -- оқу-тәрбе
Аннотация: Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер бала психологиясына қатты әсер етуде.Білім саласындағы ең маңызды және алаңдаушылық тудырып отырған мәселе:"ХХI ғасырда нені оқыту керек? Және қалай оқыту керек?" Бұл сауал төңірегіндегі ойлар, ұсыныстар қазіргі білім беру жағдайында жаңа инновациялық технологиялар мен әдістерді пайдалану, жалпыбілім беруде жаңашылдық, өзгерістер енгізу қажет екенін дәлелдеді.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
9.

Подробнее
88.
А 39
Акимова., Қ.
Мектепке бейімделудің психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Қ. Акимова. // Мектептегі психология. - 2017. - №1. - Б. 11-13.
ББК 88.
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
мектеп -- психология -- гиперактив -- гиперпассив -- тәрбие -- батырлық -- шыдамдылық -- табандылық
Аннотация: Мектеп өміріне бейімделу кезеңін әрбір бала бастан өткереді. Туындайтын қиындықтардың көпшілігі ерте ме кеш пе, жоғалады. Мысалы: мектепке барған алғашқы уақыттарда балалардың жағдайы нашарлауы мүмкін. Олар мазасыз, үрейлі, ашуланшық, гиперактивті немесе гиперпассивті болуы мүмкін.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
А 39
Акимова., Қ.
Мектепке бейімделудің психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Қ. Акимова. // Мектептегі психология. - 2017. - №1. - Б. 11-13.
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
мектеп -- психология -- гиперактив -- гиперпассив -- тәрбие -- батырлық -- шыдамдылық -- табандылық
Аннотация: Мектеп өміріне бейімделу кезеңін әрбір бала бастан өткереді. Туындайтын қиындықтардың көпшілігі ерте ме кеш пе, жоғалады. Мысалы: мектепке барған алғашқы уақыттарда балалардың жағдайы нашарлауы мүмкін. Олар мазасыз, үрейлі, ашуланшық, гиперактивті немесе гиперпассивті болуы мүмкін.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
10.

Подробнее
88.
Б 37
Бегманов., Қ.
Жағда Бабалықұлы(1917-2010) туғанына 100 жыл толуына орай. [Текст] / Қ. Бегманов. // Мектептегі психология. - 2017. - №2. - Б. 46-47.
ББК 88.
Рубрики: Психология.
Кл.слова (ненормированные):
үш тұғырлы тіл -- мінез -- мәдениет -- қазақ тілі -- жағда бабалықұлы -- 100 жыл
Аннотация: Үш тұғырлы тіл мен қазіргі қазақтардың мінезі туралы ойларым.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
Б 37
Бегманов., Қ.
Жағда Бабалықұлы(1917-2010) туғанына 100 жыл толуына орай. [Текст] / Қ. Бегманов. // Мектептегі психология. - 2017. - №2. - Б. 46-47.
Рубрики: Психология.
Кл.слова (ненормированные):
үш тұғырлы тіл -- мінез -- мәдениет -- қазақ тілі -- жағда бабалықұлы -- 100 жыл
Аннотация: Үш тұғырлы тіл мен қазіргі қазақтардың мінезі туралы ойларым.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.
Page 1, Results: 217