Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи ППС

Page 1, Results: 3

Report on unfulfilled requests: 0

74
М 13

Маденова, Л. М.
    Оқыту процесінде фасилитатордың орны мен мәні [Текст] / Л. М. Маденова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 257-261

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
фасилитатор -- мотивация -- спикер -- маман -- көсбасшы -- фасилитация -- топтық жұмыс
Аннотация: мақалада қазіргі таңда оқыту процесінде көптеген тәсілдерді қолдану барысында біріктіре аудиториямен жұмыс кезінде тиімді топпен жұмыстану барысында фасилитатордың қызметінің орны туралы айтылады. Топтық жұмыс нәтижесінде білім алушылар кездесетін мүмкін болатын қарым-қатынас пен психикалық проблемаларды азайтатын топ құрылымы мен топ ішілік процестерді құру және кейіннен басқару кезінде фасилитация қызметінің мәні қарастырылған.
Держатели документа:
ЗКУ

Маденова, Л.М. Оқыту процесінде фасилитатордың орны мен мәні [Текст] / Л. М. Маденова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.257-261

1.

Маденова, Л.М. Оқыту процесінде фасилитатордың орны мен мәні [Текст] / Л. М. Маденова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.257-261


74
М 13

Маденова, Л. М.
    Оқыту процесінде фасилитатордың орны мен мәні [Текст] / Л. М. Маденова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 257-261

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
фасилитатор -- мотивация -- спикер -- маман -- көсбасшы -- фасилитация -- топтық жұмыс
Аннотация: мақалада қазіргі таңда оқыту процесінде көптеген тәсілдерді қолдану барысында біріктіре аудиториямен жұмыс кезінде тиімді топпен жұмыстану барысында фасилитатордың қызметінің орны туралы айтылады. Топтық жұмыс нәтижесінде білім алушылар кездесетін мүмкін болатын қарым-қатынас пен психикалық проблемаларды азайтатын топ құрылымы мен топ ішілік процестерді құру және кейіннен басқару кезінде фасилитация қызметінің мәні қарастырылған.
Держатели документа:
ЗКУ

74
М 13

Маденова, Л. М.
    Педагогика пәнінен дәріс кезінде фаслитацияның әдістері мен тәсілдері [Текст] / Л. М. Маденова // Өркен. - 2024. - 29 тамыз. - №7. - Б. 6.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- Фасилитатор -- білім беру -- спикер -- Оқытушы
Аннотация: Фасилитатор-бұл іс-əрекет білім берудегі тұлғалық-бағдарлы оқыту шеңберінде жүзеге асырылатын жəне ашық тығымен, білім алушылардың сезімдеріне, эмоцияларына, тəжірибесіне назар аударумен, олардың жетістіктері мен жетістіктері үшін мадақтаумен, өз мүмкіндік теріне сеніммен қараумен сипатталатын оқытушы. Қазір көп мамандар арасында тек білім мен біліктілік емес, ортада көшбасшылық қызметтің беделі артуда. Аудиторияны энергиямен қуаттай білу де фасилиатор кəсібіндегі шешуші факторлардың бірі болып табылады. Бір жағдайда сіз əзілдей білуіңіз керек болса, екіншісінде мотивациялық спикер болуыңыз қажет. Фасилитатор тек мықты көшбасшы емес, ол топты бір жүйеге келтіру керек тұлға.
Держатели документа:
ЗКУ

Маденова, Л.М. Педагогика пәнінен дәріс кезінде фаслитацияның әдістері мен тәсілдері [Текст] / Л. М. Маденова // Өркен. - 2024. - 29 тамыз. - №7.- Б.6.

2.

Маденова, Л.М. Педагогика пәнінен дәріс кезінде фаслитацияның әдістері мен тәсілдері [Текст] / Л. М. Маденова // Өркен. - 2024. - 29 тамыз. - №7.- Б.6.


74
М 13

Маденова, Л. М.
    Педагогика пәнінен дәріс кезінде фаслитацияның әдістері мен тәсілдері [Текст] / Л. М. Маденова // Өркен. - 2024. - 29 тамыз. - №7. - Б. 6.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- Фасилитатор -- білім беру -- спикер -- Оқытушы
Аннотация: Фасилитатор-бұл іс-əрекет білім берудегі тұлғалық-бағдарлы оқыту шеңберінде жүзеге асырылатын жəне ашық тығымен, білім алушылардың сезімдеріне, эмоцияларына, тəжірибесіне назар аударумен, олардың жетістіктері мен жетістіктері үшін мадақтаумен, өз мүмкіндік теріне сеніммен қараумен сипатталатын оқытушы. Қазір көп мамандар арасында тек білім мен біліктілік емес, ортада көшбасшылық қызметтің беделі артуда. Аудиторияны энергиямен қуаттай білу де фасилиатор кəсібіндегі шешуші факторлардың бірі болып табылады. Бір жағдайда сіз əзілдей білуіңіз керек болса, екіншісінде мотивациялық спикер болуыңыз қажет. Фасилитатор тек мықты көшбасшы емес, ол топты бір жүйеге келтіру керек тұлға.
Держатели документа:
ЗКУ

63
Х 18

Хамзин, Ж. К.
    Қазақ хандарының XVI-XVII ғасырлардағы ішкі- сыртқы саясаты [Текст] / Ж. К. Хамзин // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 217-222.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
тарих -- кинометафора әдісі -- Фасилитатор -- Шынжыр әдісі -- Оқушылар -- Қазақ хандығы -- Қасым хан -- Есім хан -- Тәуекел хан -- Домино ойын -- Хақназар хан -- Жәңгір хан -- Тәуке хан -- Жеті жарғы
Аннотация: Сабақтың кіріспе бөлімінде қолданылған «кинометафора» әдісі оқушының ой- өрісі мен ойлау қабілетін дамытуға бағытталды. Аталған әдіс алдыңғы сабақтарда алған білімдері негізінде, «иә» немесе «жоқ» тұжырымын талдау және оның себептерін толық түсіну, оқушының логикалық ойлау қабілетін шыңдау үшін қолданылады. Өткен тақырыпты пысықтау әрі өзектендіру мақсатында қосымша сұрақтар беру арқылы білім алушылардың қызығушылығын ояттым. Жалпы тақырып бойынша оқушылар білетінімен қатар нені білгісі келетіні туралы мәселелерін анықтап және әр топ өздеріне берілетін тапсырма бойынша шешімдерін ұсынды немесе сынып ортақ зерттеу сұрағымен жұмыс істеді.
Держатели документа:
ЗКУ

Хамзин, Ж.К. Қазақ хандарының XVI-XVII ғасырлардағы ішкі- сыртқы саясаты [Текст] / Ж. К. Хамзин // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.217-222.

3.

Хамзин, Ж.К. Қазақ хандарының XVI-XVII ғасырлардағы ішкі- сыртқы саясаты [Текст] / Ж. К. Хамзин // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.217-222.


63
Х 18

Хамзин, Ж. К.
    Қазақ хандарының XVI-XVII ғасырлардағы ішкі- сыртқы саясаты [Текст] / Ж. К. Хамзин // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 217-222.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
тарих -- кинометафора әдісі -- Фасилитатор -- Шынжыр әдісі -- Оқушылар -- Қазақ хандығы -- Қасым хан -- Есім хан -- Тәуекел хан -- Домино ойын -- Хақназар хан -- Жәңгір хан -- Тәуке хан -- Жеті жарғы
Аннотация: Сабақтың кіріспе бөлімінде қолданылған «кинометафора» әдісі оқушының ой- өрісі мен ойлау қабілетін дамытуға бағытталды. Аталған әдіс алдыңғы сабақтарда алған білімдері негізінде, «иә» немесе «жоқ» тұжырымын талдау және оның себептерін толық түсіну, оқушының логикалық ойлау қабілетін шыңдау үшін қолданылады. Өткен тақырыпты пысықтау әрі өзектендіру мақсатында қосымша сұрақтар беру арқылы білім алушылардың қызығушылығын ояттым. Жалпы тақырып бойынша оқушылар білетінімен қатар нені білгісі келетіні туралы мәселелерін анықтап және әр топ өздеріне берілетін тапсырма бойынша шешімдерін ұсынды немесе сынып ортақ зерттеу сұрағымен жұмыс істеді.
Держатели документа:
ЗКУ

Page 1, Results: 3

 

All acquisitions for 
Or select a month