Choice of metadata Статьи
Page 1, Results: 4
Report on unfulfilled requests: 0
1.

Подробнее
24
А 13
Абдуллаева, Г.
Жаңартылған білім беру жағдайындағы бағалау жүйесі [Текст] / Г. Абдуллаева, З. Арынова , К. Арынова // Информатика негіздері. - 2020. - №1. - Б. 47 - 48
ББК 24
Рубрики: Химия
Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған білім -- бағалау жүйесі -- әлеуметтік бағалау -- ғалымдар -- Бодалев А. А. -- Божович Л.И. -- Морозова Н.Г.
Аннотация: Мақалада жаңартылған білім беру жағдайындағы бағалу жүйесі бойынша мағлұматтар берілген. П. Блэк және Д. Уильям бойынша бағалау, "Назарбаев Зияткерлік мектептері" білім беру ұйымдарының оқушыларының оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізу жүзеге асырылды.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Арынова , З.
Арынова, К.
А 13
Абдуллаева, Г.
Жаңартылған білім беру жағдайындағы бағалау жүйесі [Текст] / Г. Абдуллаева, З. Арынова , К. Арынова // Информатика негіздері. - 2020. - №1. - Б. 47 - 48
Рубрики: Химия
Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған білім -- бағалау жүйесі -- әлеуметтік бағалау -- ғалымдар -- Бодалев А. А. -- Божович Л.И. -- Морозова Н.Г.
Аннотация: Мақалада жаңартылған білім беру жағдайындағы бағалу жүйесі бойынша мағлұматтар берілген. П. Блэк және Д. Уильям бойынша бағалау, "Назарбаев Зияткерлік мектептері" білім беру ұйымдарының оқушыларының оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізу жүзеге асырылды.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Арынова , З.
Арынова, К.
2.

Подробнее
22.1
Б 82
Боранбаева, Г.
Сабақты тиімді жоспарлау - жоғары нәтижеге жетудің кепілі [Текст] / Г. Боранбаева // Математика және физика. - 2020. - №2. - Б. 7
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған білім -- сабақты жоспарлау -- оқыту әдістері -- зейін -- ойтолғаныс -- рефлексия
Аннотация: Мақалада математика пәнінен " Сабақты тиімді жоспарлау - жоғары нәтижеге жетудің кепілі" тақырыбында мақала берілген. Бүгінгі күні жаңартылыған білім беру мазмұнында оқыту мұғалімнің ой - пайымы мен ұстанымына ерекше маңыз беруде. Жаңа білімді игеру мен қолдануда - оқылатын фактілер, негізгі мақсаттар, ережелер туралы нақты көріністер беру; жаңа білімді қабылдауға және бастапқы қорытындыларға әрі жүйелеуге жеткізу тапсырмалары болса, түсінуін тексеруде оқушы тақырып мазмұнын игерді ме немесе жоқ па екенін және түсінігімен байланысын белгілеу, табылған проблемаларды жою тапсырмалары қамтылмақ.
Держатели документа:
БҚУ
Б 82
Боранбаева, Г.
Сабақты тиімді жоспарлау - жоғары нәтижеге жетудің кепілі [Текст] / Г. Боранбаева // Математика және физика. - 2020. - №2. - Б. 7
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған білім -- сабақты жоспарлау -- оқыту әдістері -- зейін -- ойтолғаныс -- рефлексия
Аннотация: Мақалада математика пәнінен " Сабақты тиімді жоспарлау - жоғары нәтижеге жетудің кепілі" тақырыбында мақала берілген. Бүгінгі күні жаңартылыған білім беру мазмұнында оқыту мұғалімнің ой - пайымы мен ұстанымына ерекше маңыз беруде. Жаңа білімді игеру мен қолдануда - оқылатын фактілер, негізгі мақсаттар, ережелер туралы нақты көріністер беру; жаңа білімді қабылдауға және бастапқы қорытындыларға әрі жүйелеуге жеткізу тапсырмалары болса, түсінуін тексеруде оқушы тақырып мазмұнын игерді ме немесе жоқ па екенін және түсінігімен байланысын белгілеу, табылған проблемаларды жою тапсырмалары қамтылмақ.
Держатели документа:
БҚУ
3.

Подробнее
22.3
Б 61
Бимырза , М. К.
Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша білім сапасын арттыруда қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалардың маңыздылығы [Текст] / М. К. Бимырза // Математика және физика. - 2020. - №2. - Б. 8 - 9.
ББК 22.3
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған білім -- қалыптастырушы бағалау -- ақпарат алу -- мұғалім -- оқушы -- кері байланыс -- бағалау критерийі
Аннотация: Мақалада физика пәнінен "Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша білім сапасын арттыруда қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалардың маңыздылығы" тақырыбында мақала берілген. Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты - оқу материалын меңгергендігі жөнінде объективті ақпарат алу, білім алушының кемшіліктерін дер кезінде анықтау, мұғалім - оқушы арасындағы кері байланысты орнату.
Держатели документа:
БҚУ
Б 61
Бимырза , М. К.
Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша білім сапасын арттыруда қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалардың маңыздылығы [Текст] / М. К. Бимырза // Математика және физика. - 2020. - №2. - Б. 8 - 9.
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған білім -- қалыптастырушы бағалау -- ақпарат алу -- мұғалім -- оқушы -- кері байланыс -- бағалау критерийі
Аннотация: Мақалада физика пәнінен "Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша білім сапасын арттыруда қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалардың маңыздылығы" тақырыбында мақала берілген. Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты - оқу материалын меңгергендігі жөнінде объективті ақпарат алу, білім алушының кемшіліктерін дер кезінде анықтау, мұғалім - оқушы арасындағы кері байланысты орнату.
Держатели документа:
БҚУ
4.

Подробнее
22.3
Ж 50
Желдыбаева, Б. С.
Компьютерлік технологияларды орта мектеп физикасын оқытуда қолдану [Текст] / Б. С. Желдыбаева, Д. Қабиева, Б. Бекмукаева // Математика және физика. - 2020. - №5. - Б. 2 - 3
ББК 22.3
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
физика -- компьютер -- технология -- жаңартылған білім -- механика -- математикалық маятник -- физикалық зертханалық жұмыстар
Аннотация: Мақалада физика пәні бойынша сабақ берілген. Сабақ мақсаты : Жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес физика пәнін меңгеруде әр түрлі оқыту технологияларын үйлесімді қолдана отырып білім алушылардың сыни ойлау қабілетін дамыту негізі болып отыр.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Қабиева, Д.
Бекмукаева, Б.
Ж 50
Желдыбаева, Б. С.
Компьютерлік технологияларды орта мектеп физикасын оқытуда қолдану [Текст] / Б. С. Желдыбаева, Д. Қабиева, Б. Бекмукаева // Математика және физика. - 2020. - №5. - Б. 2 - 3
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
физика -- компьютер -- технология -- жаңартылған білім -- механика -- математикалық маятник -- физикалық зертханалық жұмыстар
Аннотация: Мақалада физика пәні бойынша сабақ берілген. Сабақ мақсаты : Жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес физика пәнін меңгеруде әр түрлі оқыту технологияларын үйлесімді қолдана отырып білім алушылардың сыни ойлау қабілетін дамыту негізі болып отыр.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Қабиева, Д.
Бекмукаева, Б.
Page 1, Results: 4