Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 1, Results: 6

Report on unfulfilled requests: 0

74
Д 17

Данаев, Н. Т.
    Орта және жоғары мектептегі математикалық білім сабақтастығы [Текст] / Н. Т. Данаев, Л. Н. Оразбекова // Білім. - 2013. - №1. - Б. 35-38
ББК 74

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
орта мектептегі -- жоғары мектептегі -- математика -- математикалық білім -- білім -- сапалы білім
Аннотация: Мақала орта және жоғары мектептегі математикалық білім сабақтастығы туралы
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Оразбекова, Л.Н.

Данаев, Н.Т. Орта және жоғары мектептегі математикалық білім сабақтастығы [Текст] / Н. Т. Данаев, Л. Н. Оразбекова // Білім. - 2013. - №1.- Б.35-38

1.

Данаев, Н.Т. Орта және жоғары мектептегі математикалық білім сабақтастығы [Текст] / Н. Т. Данаев, Л. Н. Оразбекова // Білім. - 2013. - №1.- Б.35-38


74
Д 17

Данаев, Н. Т.
    Орта және жоғары мектептегі математикалық білім сабақтастығы [Текст] / Н. Т. Данаев, Л. Н. Оразбекова // Білім. - 2013. - №1. - Б. 35-38
ББК 74

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
орта мектептегі -- жоғары мектептегі -- математика -- математикалық білім -- білім -- сапалы білім
Аннотация: Мақала орта және жоғары мектептегі математикалық білім сабақтастығы туралы
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Оразбекова, Л.Н.

74
Т 39

Тілепиев, М. Ш.
    Студенттердің математикалық білімін көтеру мәселелері [Текст] / М. Ш. Тілепиев // Ізденіс. - 2014. - №1. - Б. 207-210.- (гуманитарлық ғылымдар сериясы)
ББК 74

Рубрики: білім беру

Кл.слова (ненормированные):
математикалық білім -- математика сабағы -- кредиттік технология
Аннотация: Бұл жұмыста жоғары оқу орынына математикадан даярлығы нашар болып келген студенттердің білім деңгейлерін көтеру үшін тиімді оқытудың жоспарлары қарастырылған. Оқу үрдісін жетілдіру, студенттермен өзіндік жұмыс жүргізуге көңіл бөлу керектігі жайлы айтылған.

Тілепиев, М.Ш. Студенттердің математикалық білімін көтеру мәселелері [Текст] / М. Ш. Тілепиев // Ізденіс. - 2014. - №1.- Б.207-210.- (гуманитарлық ғылымдар сериясы)

2.

Тілепиев, М.Ш. Студенттердің математикалық білімін көтеру мәселелері [Текст] / М. Ш. Тілепиев // Ізденіс. - 2014. - №1.- Б.207-210.- (гуманитарлық ғылымдар сериясы)


74
Т 39

Тілепиев, М. Ш.
    Студенттердің математикалық білімін көтеру мәселелері [Текст] / М. Ш. Тілепиев // Ізденіс. - 2014. - №1. - Б. 207-210.- (гуманитарлық ғылымдар сериясы)
ББК 74

Рубрики: білім беру

Кл.слова (ненормированные):
математикалық білім -- математика сабағы -- кредиттік технология
Аннотация: Бұл жұмыста жоғары оқу орынына математикадан даярлығы нашар болып келген студенттердің білім деңгейлерін көтеру үшін тиімді оқытудың жоспарлары қарастырылған. Оқу үрдісін жетілдіру, студенттермен өзіндік жұмыс жүргізуге көңіл бөлу керектігі жайлы айтылған.

74.262.21
И 27

Игілік, А. Д
    Матиматикалық сауаттылыққа арналған тапсырмалары арқылы оқушылардың дарындылығын арттырудың тиімді жолдары мен әдістері [Текст] / А.Д Игілік // Әдіскер=Методист. - 2019. - №1. - Б. 21-24
ББК 74.262.21

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
ғылыми көзқарас -- білім алу дағдыларына негіз салу -- интеллекті мен шығармашылықты дамыту -- математикалық білім деңгейлерін тереңдету
Аннотация: Мақалада математикалық сауаттылыққа арналған тапсырмалары арқылы оқушылардың дарындылығын, қызығушылығын,қабілеттерін арттыру,логикалық ойлауға машықтандыру арқылы дарындылықтарын арттыру бағытында айтылады
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Игілік, А.Д Матиматикалық сауаттылыққа арналған тапсырмалары арқылы оқушылардың дарындылығын арттырудың тиімді жолдары мен әдістері [Текст] / А.Д Игілік // Әдіскер=Методист. - 2019. - №1.- Б.21-24

3.

Игілік, А.Д Матиматикалық сауаттылыққа арналған тапсырмалары арқылы оқушылардың дарындылығын арттырудың тиімді жолдары мен әдістері [Текст] / А.Д Игілік // Әдіскер=Методист. - 2019. - №1.- Б.21-24


74.262.21
И 27

Игілік, А. Д
    Матиматикалық сауаттылыққа арналған тапсырмалары арқылы оқушылардың дарындылығын арттырудың тиімді жолдары мен әдістері [Текст] / А.Д Игілік // Әдіскер=Методист. - 2019. - №1. - Б. 21-24
ББК 74.262.21

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
ғылыми көзқарас -- білім алу дағдыларына негіз салу -- интеллекті мен шығармашылықты дамыту -- математикалық білім деңгейлерін тереңдету
Аннотация: Мақалада математикалық сауаттылыққа арналған тапсырмалары арқылы оқушылардың дарындылығын, қызығушылығын,қабілеттерін арттыру,логикалық ойлауға машықтандыру арқылы дарындылықтарын арттыру бағытында айтылады
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

22.1
С 50

Смирнов, Е. И.
    Математикалық ұғымдардың және әдістемелік жұмыстардың пайда болу кезеңдерінің мән-мағынасының көрнекті моделдеу [Текст] / Е. И. Смирнов // ҚР ҰҒА Хабарлары . - 2018. - №1. - Б. . 6-13 ; Физика-математика сериясы
ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
математикалық білім беру -- диолог мәдениеті -- синергия -- фундирлеу кластері -- іс-әрекеттің функционалдық сауаттылығы -- компьютерлік моделдеу -- күрделіесептерді шығару -- функцияның шегі
Аннотация: Мектеп оқушыларына математикалық білім берудің тиімділігінің арттырудың біржолы күрделі есептерді шығару жолдарын ғылымның жетістіктеріне лайықты етіп қайта жаңғырту. Мұндай мәселе математикалық білім берудегі "проблемалық аймақтың" пайда болуы мен "проблемалық аймаққа" байланысты жалпыланған конструкторды құру мүмкіндігі белгілі болуына байланысты туындады. "Проблемалық аймақты" лонгитюдтік зерттеулер оқушылардың тұлғалық ойлауына, мәдениет аралық коммуникацияға, өзбетінше жасампаздық пен өзін-өзі ұйымдастыруды тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Жохов , А.Л.
Юпусов , А.А.
Симонова , О.В.

Смирнов, Е.И. Математикалық ұғымдардың және әдістемелік жұмыстардың пайда болу кезеңдерінің мән-мағынасының көрнекті моделдеу [Текст] / Е. И. Смирнов // ҚР ҰҒА Хабарлары . - 2018. - №1.- Б. 6-13

4.

Смирнов, Е.И. Математикалық ұғымдардың және әдістемелік жұмыстардың пайда болу кезеңдерінің мән-мағынасының көрнекті моделдеу [Текст] / Е. И. Смирнов // ҚР ҰҒА Хабарлары . - 2018. - №1.- Б. 6-13


22.1
С 50

Смирнов, Е. И.
    Математикалық ұғымдардың және әдістемелік жұмыстардың пайда болу кезеңдерінің мән-мағынасының көрнекті моделдеу [Текст] / Е. И. Смирнов // ҚР ҰҒА Хабарлары . - 2018. - №1. - Б. . 6-13 ; Физика-математика сериясы
ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
математикалық білім беру -- диолог мәдениеті -- синергия -- фундирлеу кластері -- іс-әрекеттің функционалдық сауаттылығы -- компьютерлік моделдеу -- күрделіесептерді шығару -- функцияның шегі
Аннотация: Мектеп оқушыларына математикалық білім берудің тиімділігінің арттырудың біржолы күрделі есептерді шығару жолдарын ғылымның жетістіктеріне лайықты етіп қайта жаңғырту. Мұндай мәселе математикалық білім берудегі "проблемалық аймақтың" пайда болуы мен "проблемалық аймаққа" байланысты жалпыланған конструкторды құру мүмкіндігі белгілі болуына байланысты туындады. "Проблемалық аймақты" лонгитюдтік зерттеулер оқушылардың тұлғалық ойлауына, мәдениет аралық коммуникацияға, өзбетінше жасампаздық пен өзін-өзі ұйымдастыруды тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Жохов , А.Л.
Юпусов , А.А.
Симонова , О.В.

74
К 76

Кощанова , Г. Р.
    Оқушыларға экономикалық білім беруде математика курсының пән ретіндегі педагогикалық мүмкіндігі [Текст] / Г. Р. Кощанова , А. Б. Медешова , В. А. Мамаева // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - Б. 83-91
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
оқушы -- функционалдық сауаттылық -- экономикалық тәрбие -- математикалық білім -- есеп шығару әдістері -- оқыту тісілдері
Аннотация: Бұл мақалада экономика мен математиканың пәнаралық байланысы ғана емес, мектеп оқушыларына экономикалық білімді математиканы оқыту арқылы меңгерту мәселесі қарастырылады. Тақырып бойынша ғылыми зерттеулер зерделенеді. Қазіргі педагогикалық жүйеде тұлға құзыреттілігін қалыптастырудың мүмкіндігі ретінде математиканы оқыту барысында экономикалық білім мен тәрбие берудің әдістемелік жағдайлары ұсынылады. Атап айтқанда, математика сабақтарында оқушылардың жалпы математикалық функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін адамның күнделікті өмірінде туындайтын практикалық мәселелерді шешу үшін экономикалық сипаттағы міндеттерді математиканың мазмұнына кіріктіруге, экономикалық идеяларды білуге, алған білімдері мен дағдыларын өмірде тиімді пайдалануды үйренуге болатындығы баяндалады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Медешова , А.Б.
Мамаева , В. А.

Кощанова , Г. Р. Оқушыларға экономикалық білім беруде математика курсының пән ретіндегі педагогикалық мүмкіндігі [Текст] / Г. Р. Кощанова , А. Б. Медешова , В. А. Мамаева // БҚМУ Хабаршысы. - 2019.- Б.83-91

5.

Кощанова , Г. Р. Оқушыларға экономикалық білім беруде математика курсының пән ретіндегі педагогикалық мүмкіндігі [Текст] / Г. Р. Кощанова , А. Б. Медешова , В. А. Мамаева // БҚМУ Хабаршысы. - 2019.- Б.83-91


74
К 76

Кощанова , Г. Р.
    Оқушыларға экономикалық білім беруде математика курсының пән ретіндегі педагогикалық мүмкіндігі [Текст] / Г. Р. Кощанова , А. Б. Медешова , В. А. Мамаева // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - Б. 83-91
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
оқушы -- функционалдық сауаттылық -- экономикалық тәрбие -- математикалық білім -- есеп шығару әдістері -- оқыту тісілдері
Аннотация: Бұл мақалада экономика мен математиканың пәнаралық байланысы ғана емес, мектеп оқушыларына экономикалық білімді математиканы оқыту арқылы меңгерту мәселесі қарастырылады. Тақырып бойынша ғылыми зерттеулер зерделенеді. Қазіргі педагогикалық жүйеде тұлға құзыреттілігін қалыптастырудың мүмкіндігі ретінде математиканы оқыту барысында экономикалық білім мен тәрбие берудің әдістемелік жағдайлары ұсынылады. Атап айтқанда, математика сабақтарында оқушылардың жалпы математикалық функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін адамның күнделікті өмірінде туындайтын практикалық мәселелерді шешу үшін экономикалық сипаттағы міндеттерді математиканың мазмұнына кіріктіруге, экономикалық идеяларды білуге, алған білімдері мен дағдыларын өмірде тиімді пайдалануды үйренуге болатындығы баяндалады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Медешова , А.Б.
Мамаева , В. А.

74
С 29

Сейтенова, А. К
    Оқушылардың функциональдық сауаттылығын арттыруда креативті ойлау дағдыларын дамыту [Текст] / А.К Сейтенова // 12-жылдық білім беру//12-летнее образование. - 2022. - №3. - Б. 14-22
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
математикалық білім,оқыту әдісі,әрекет,функционалдық сауаттылық, пәнге қызығушылық
Аннотация: Мақалада білім мазмұнының жаңартылған шеңберінде математика пәні бойынша функционалдық сауаттылығын дамытуды оқыту мен оқу үдерісінде тиімді жүзеге асыру жан-жақты талданады.Мұғалімнің функционалдық сауаттылықты дамытуы бұл оқу мен оқытудағы негізгі бағыттары мен қысқа мерзімді жоспарлаудың педагогикалық үрдістегі табыстылығы болып саналатындығына тоқталады
Держатели документа:
БҚУ

Сейтенова, А.К Оқушылардың функциональдық сауаттылығын арттыруда креативті ойлау дағдыларын дамыту [Текст] / А.К Сейтенова // 12-жылдық білім беру//12-летнее образование. - 2022. - №3.- Б.14-22

6.

Сейтенова, А.К Оқушылардың функциональдық сауаттылығын арттыруда креативті ойлау дағдыларын дамыту [Текст] / А.К Сейтенова // 12-жылдық білім беру//12-летнее образование. - 2022. - №3.- Б.14-22


74
С 29

Сейтенова, А. К
    Оқушылардың функциональдық сауаттылығын арттыруда креативті ойлау дағдыларын дамыту [Текст] / А.К Сейтенова // 12-жылдық білім беру//12-летнее образование. - 2022. - №3. - Б. 14-22
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
математикалық білім,оқыту әдісі,әрекет,функционалдық сауаттылық, пәнге қызығушылық
Аннотация: Мақалада білім мазмұнының жаңартылған шеңберінде математика пәні бойынша функционалдық сауаттылығын дамытуды оқыту мен оқу үдерісінде тиімді жүзеге асыру жан-жақты талданады.Мұғалімнің функционалдық сауаттылықты дамытуы бұл оқу мен оқытудағы негізгі бағыттары мен қысқа мерзімді жоспарлаудың педагогикалық үрдістегі табыстылығы болып саналатындығына тоқталады
Держатели документа:
БҚУ

Page 1, Results: 6

 

All acquisitions for 
Or select a month