Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 1, Results: 18

Report on unfulfilled requests: 0

74
Ж 15

Жадрина, М.
    Білім беру кеңістігінің ізгілендірудегі "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білімінің мүмкіндіктері [Текст] / М. Жадрина // Самопознание.KZ. - 2012. - №3. - Б. 15-18
ББК 74

Рубрики: педагогика

Кл.слова (ненормированные):
өзін-өзі тану -- білім беру -- рухани-адамгершілік білім
Аннотация: Мақалада білім беру кеңістігінің ізгілендірудегі "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білімінің мүмкіндіктері туралы жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ

Жадрина, М. Білім беру кеңістігінің ізгілендірудегі "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білімінің мүмкіндіктері [Текст] / М. Жадрина // Самопознание.KZ. - 2012. - №3.- Б.15-18

1.

Жадрина, М. Білім беру кеңістігінің ізгілендірудегі "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білімінің мүмкіндіктері [Текст] / М. Жадрина // Самопознание.KZ. - 2012. - №3.- Б.15-18


74
Ж 15

Жадрина, М.
    Білім беру кеңістігінің ізгілендірудегі "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білімінің мүмкіндіктері [Текст] / М. Жадрина // Самопознание.KZ. - 2012. - №3. - Б. 15-18
ББК 74

Рубрики: педагогика

Кл.слова (ненормированные):
өзін-өзі тану -- білім беру -- рухани-адамгершілік білім
Аннотация: Мақалада білім беру кеңістігінің ізгілендірудегі "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білімінің мүмкіндіктері туралы жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ

83
С 89

Сұлтанова, Н.
    А.Құнанбаев, Ш.Құдайбердиев, М.Әуезовтің әлеуметтік- қоғамдық идеялардың сабақтастығы [Текст] / Н. Сұлтанова // Қазақстан мектебі. - 2014. - №4. - Б. 19-20
ББК 83

Рубрики: әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
иман -- имандылық -- әлеуметтік теңсіздік -- әділетсіздік -- озбырлық туралы ұғымдар -- рухани-адамгершілік тәрбиесі -- қоғамдық идеяның сабақтастығы
Аннотация: Қазіргі таңда жоғары оқу орны мен жалпы білім беретін мектептерде ұлы ғұламаларды тану, білу, ұғыну деген ұғымдар қалыптасып келеді. Сондықтан бұл мақалада А.Құнанбаев, Ш.Құдайбердиев, М.Әуезовтің әлеуметтік-қоғамдық идеяларының сабақтастығын оқу- тәрбие үрдісіне енгізу мәселесін зерттеу керектігі сөз болады.
Держатели документа:
БҚМУ

Сұлтанова, Н. А.Құнанбаев, Ш.Құдайбердиев, М.Әуезовтің әлеуметтік- қоғамдық идеялардың сабақтастығы [Текст] / Н. Сұлтанова // Қазақстан мектебі. - 2014. - №4.- Б.19-20

2.

Сұлтанова, Н. А.Құнанбаев, Ш.Құдайбердиев, М.Әуезовтің әлеуметтік- қоғамдық идеялардың сабақтастығы [Текст] / Н. Сұлтанова // Қазақстан мектебі. - 2014. - №4.- Б.19-20


83
С 89

Сұлтанова, Н.
    А.Құнанбаев, Ш.Құдайбердиев, М.Әуезовтің әлеуметтік- қоғамдық идеялардың сабақтастығы [Текст] / Н. Сұлтанова // Қазақстан мектебі. - 2014. - №4. - Б. 19-20
ББК 83

Рубрики: әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
иман -- имандылық -- әлеуметтік теңсіздік -- әділетсіздік -- озбырлық туралы ұғымдар -- рухани-адамгершілік тәрбиесі -- қоғамдық идеяның сабақтастығы
Аннотация: Қазіргі таңда жоғары оқу орны мен жалпы білім беретін мектептерде ұлы ғұламаларды тану, білу, ұғыну деген ұғымдар қалыптасып келеді. Сондықтан бұл мақалада А.Құнанбаев, Ш.Құдайбердиев, М.Әуезовтің әлеуметтік-қоғамдық идеяларының сабақтастығын оқу- тәрбие үрдісіне енгізу мәселесін зерттеу керектігі сөз болады.
Держатели документа:
БҚМУ

74
Х 17

Халықова, А. М.
    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда студенттердің тәрбиелік деңгейінің маңыздылығы [Текст] / А. М. Халықова // Педагог. - 2016. - №4. - Б. 12-13.
ББК 74

Рубрики: Білім беру.

Кл.слова (ненормированные):
өзін-өзі тану -- сабақ -- студенттер -- тәрбиелік -- рухани-адамгершілік білім -- колледж
Аннотация: Мақала "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда студенттердің тәрбиелік деңгейінің маңыздылығы туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

Халықова, А.М. "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда студенттердің тәрбиелік деңгейінің маңыздылығы [Текст] / А. М. Халықова // Педагог. - 2016. - №4.- Б.12-13.

3.

Халықова, А.М. "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда студенттердің тәрбиелік деңгейінің маңыздылығы [Текст] / А. М. Халықова // Педагог. - 2016. - №4.- Б.12-13.


74
Х 17

Халықова, А. М.
    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда студенттердің тәрбиелік деңгейінің маңыздылығы [Текст] / А. М. Халықова // Педагог. - 2016. - №4. - Б. 12-13.
ББК 74

Рубрики: Білім беру.

Кл.слова (ненормированные):
өзін-өзі тану -- сабақ -- студенттер -- тәрбиелік -- рухани-адамгершілік білім -- колледж
Аннотация: Мақала "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда студенттердің тәрбиелік деңгейінің маңыздылығы туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

74
К 91

Кунтаев, Е.
    Тұлғаның рухани- адамгершілік дамуындағы "өзін-өзі" тану пәнінің рөлі [Текст] / Е. Кунтаев // Мектептегі сыныптан тыс жұмыстар. - 2018. - №12. - Б. 19-21
ББК 74

Рубрики: Өзін - өзі тану

Кл.слова (ненормированные):
Өзін-өзі тану пәнінің рөлі -- Тұлғаның рухани- адамгершілік дамуы -- Жаңа оқыту технологиясы -- Өзін-өзі тану пәнінің басты мақсаты -- Рухани-адамгершілік тәрбие -- Оқушыға патриоттық тәрбие беру
Аннотация: Мақалада тұлғаның рухани-адамгершілік дамуындағы өзін-өзі тану пәнінің рөлі мен мақсаты берілген.
Держатели документа:
БҚМУ

Кунтаев, Е. Тұлғаның рухани- адамгершілік дамуындағы "өзін-өзі" тану пәнінің рөлі [Текст] / Е. Кунтаев // Мектептегі сыныптан тыс жұмыстар. - 2018. - №12.- Б.19-21

4.

Кунтаев, Е. Тұлғаның рухани- адамгершілік дамуындағы "өзін-өзі" тану пәнінің рөлі [Текст] / Е. Кунтаев // Мектептегі сыныптан тыс жұмыстар. - 2018. - №12.- Б.19-21


74
К 91

Кунтаев, Е.
    Тұлғаның рухани- адамгершілік дамуындағы "өзін-өзі" тану пәнінің рөлі [Текст] / Е. Кунтаев // Мектептегі сыныптан тыс жұмыстар. - 2018. - №12. - Б. 19-21
ББК 74

Рубрики: Өзін - өзі тану

Кл.слова (ненормированные):
Өзін-өзі тану пәнінің рөлі -- Тұлғаның рухани- адамгершілік дамуы -- Жаңа оқыту технологиясы -- Өзін-өзі тану пәнінің басты мақсаты -- Рухани-адамгершілік тәрбие -- Оқушыға патриоттық тәрбие беру
Аннотация: Мақалада тұлғаның рухани-адамгершілік дамуындағы өзін-өзі тану пәнінің рөлі мен мақсаты берілген.
Держатели документа:
БҚМУ

74(5каз)
О-65

Ордабаева, Р.
    Өзін-өзі тану - рухани жаңғыруға бастар жол [Текст] / Р. Ордабаева // Қазақстан мектебі. - 2019. - №6. - Б. 3-6
ББК 74(5каз)

Рубрики: Образование. Педагогическая наука

Кл.слова (ненормированные):
руханият -- рухани-адамгершілік тәрбие -- "Өзін-өзі тану" пәні -- рухани жаңғыру -- эволюция -- ұлттық сана -- ұлттық рух
Аннотация: Руханият, руханилық ұғымдары күнделікті ауызекі сөзімізде, жалпы қоғамның барлық саласында қолданылып келе жатыр. Әркім бұл ұғымды әртүрлі қабылдайтыны анық. Дегенмен, руханият деген ұғым адамзат өзін тани бастаған кезден бастап пайда болып, қазіргі күні әлі де зерттеуін жалғастыра беретін кең дүние. Руханият - әр адамның дүниетанамының кеңдігінен, санасының жоғарылығынан, өзгелерге ізгілік қарым-қатынасынан, интеллектуалды сауаттылығынан, әділдік үшін күресінен көрініс беретін ішкі әлемі. Өзін-өзі таныған адам ғана, өзгені танып, алдына қойылған мақсатына жете алады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Таджибаева, Ж.

Ордабаева, Р. Өзін-өзі тану - рухани жаңғыруға бастар жол [Текст] / Р. Ордабаева // Қазақстан мектебі. - 2019. - №6.- Б.3-6

5.

Ордабаева, Р. Өзін-өзі тану - рухани жаңғыруға бастар жол [Текст] / Р. Ордабаева // Қазақстан мектебі. - 2019. - №6.- Б.3-6


74(5каз)
О-65

Ордабаева, Р.
    Өзін-өзі тану - рухани жаңғыруға бастар жол [Текст] / Р. Ордабаева // Қазақстан мектебі. - 2019. - №6. - Б. 3-6
ББК 74(5каз)

Рубрики: Образование. Педагогическая наука

Кл.слова (ненормированные):
руханият -- рухани-адамгершілік тәрбие -- "Өзін-өзі тану" пәні -- рухани жаңғыру -- эволюция -- ұлттық сана -- ұлттық рух
Аннотация: Руханият, руханилық ұғымдары күнделікті ауызекі сөзімізде, жалпы қоғамның барлық саласында қолданылып келе жатыр. Әркім бұл ұғымды әртүрлі қабылдайтыны анық. Дегенмен, руханият деген ұғым адамзат өзін тани бастаған кезден бастап пайда болып, қазіргі күні әлі де зерттеуін жалғастыра беретін кең дүние. Руханият - әр адамның дүниетанамының кеңдігінен, санасының жоғарылығынан, өзгелерге ізгілік қарым-қатынасынан, интеллектуалды сауаттылығынан, әділдік үшін күресінен көрініс беретін ішкі әлемі. Өзін-өзі таныған адам ғана, өзгені танып, алдына қойылған мақсатына жете алады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Таджибаева, Ж.

74.2
И 36

Ізғұттынова, Р. О
    Рухани тәрбие берудің маңыздылығы [Текст] / Р.О Ізғұттынова // Өзін-өзі тану=Самопознание. - 2019. - №3. - Б. 24-27
ББК 74.2

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
рухани-адамгершілік білім беру -- интеллектуалдық білім -- әлеуметтік орта -- руханилық -- ізгілік -- жалпыадамзаттық құндылықтар
Аннотация: Мақалада "Өзін-өзі" тану рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының басты мақсаты жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде оқушыларға рухани-адамгершілік білім беру болып табылатындығы айтылады
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Ізғұттынова, Р.О Рухани тәрбие берудің маңыздылығы [Текст] / Р.О Ізғұттынова // Өзін-өзі тану=Самопознание. - 2019. - №3.- Б.24-27

6.

Ізғұттынова, Р.О Рухани тәрбие берудің маңыздылығы [Текст] / Р.О Ізғұттынова // Өзін-өзі тану=Самопознание. - 2019. - №3.- Б.24-27


74.2
И 36

Ізғұттынова, Р. О
    Рухани тәрбие берудің маңыздылығы [Текст] / Р.О Ізғұттынова // Өзін-өзі тану=Самопознание. - 2019. - №3. - Б. 24-27
ББК 74.2

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
рухани-адамгершілік білім беру -- интеллектуалдық білім -- әлеуметтік орта -- руханилық -- ізгілік -- жалпыадамзаттық құндылықтар
Аннотация: Мақалада "Өзін-өзі" тану рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының басты мақсаты жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде оқушыларға рухани-адамгершілік білім беру болып табылатындығы айтылады
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

74.90
Н 91

Нурсеитова, А. А
    Балабақша мен отбасының рухани-адамгершілік тәрбие берудегі әрекеттестігі [Текст] / А.А Нурсеитова // Өзін-өзі тану/Самопознание. - 2020. - №8. - Б. 17-19
ББК 74.90

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
тәрбиенің анасы бесік -- бесік жыры арқылы адамгершілік қасиеттер дариды -- рухани-адамгершілік білім беру
Аннотация: Мақалада адамгершілік-бұл рухани тәрбие,балаларды рухани-адамгершілікке тәрбиелеу,болашағына жол сілтеу-бүгінгі қажетті,кезек күттірмес мәселе екендігі айтылған
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Нурсеитова, А.А Балабақша мен отбасының рухани-адамгершілік тәрбие берудегі әрекеттестігі [Текст] / А.А Нурсеитова // Өзін-өзі тану/Самопознание. - 2020. - №8.- Б.17-19

7.

Нурсеитова, А.А Балабақша мен отбасының рухани-адамгершілік тәрбие берудегі әрекеттестігі [Текст] / А.А Нурсеитова // Өзін-өзі тану/Самопознание. - 2020. - №8.- Б.17-19


74.90
Н 91

Нурсеитова, А. А
    Балабақша мен отбасының рухани-адамгершілік тәрбие берудегі әрекеттестігі [Текст] / А.А Нурсеитова // Өзін-өзі тану/Самопознание. - 2020. - №8. - Б. 17-19
ББК 74.90

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
тәрбиенің анасы бесік -- бесік жыры арқылы адамгершілік қасиеттер дариды -- рухани-адамгершілік білім беру
Аннотация: Мақалада адамгершілік-бұл рухани тәрбие,балаларды рухани-адамгершілікке тәрбиелеу,болашағына жол сілтеу-бүгінгі қажетті,кезек күттірмес мәселе екендігі айтылған
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

74.200.51
А 62

Амандықова, Р. Б
    Мектептегі тәрбие жұмысын өзінөзі тану рухани-адамгершілік біліммен интеграциялау жолдары [Текст] / Р.Б Амандықова // Өзін-өзі тану. - 2020. - №10. - Б. 9-12
ББК 74.200.51

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие,құқықтық тәрбие -- рухани-адамгершілік тәрбие -- ұлттық тәрбие -- отбасы тәрбиесі -- дене тәрбиесі,салауатты өмір салты
Аннотация: Мақаладатәрбиенің тұжырымдамалық негіздері жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды, адам өмірі мен денсаулығын,тұлғаның еркін дамуының басымдықтарын,патриотизм,еңбексүйгіштік,адам құқықтарымен бостандығын құрметтеуге тәрбиелеуге көздейді
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Амандықова, Р.Б Мектептегі тәрбие жұмысын өзінөзі тану рухани-адамгершілік біліммен интеграциялау жолдары [Текст] / Р.Б Амандықова // Өзін-өзі тану. - 2020. - №10.- Б.9-12

8.

Амандықова, Р.Б Мектептегі тәрбие жұмысын өзінөзі тану рухани-адамгершілік біліммен интеграциялау жолдары [Текст] / Р.Б Амандықова // Өзін-өзі тану. - 2020. - №10.- Б.9-12


74.200.51
А 62

Амандықова, Р. Б
    Мектептегі тәрбие жұмысын өзінөзі тану рухани-адамгершілік біліммен интеграциялау жолдары [Текст] / Р.Б Амандықова // Өзін-өзі тану. - 2020. - №10. - Б. 9-12
ББК 74.200.51

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие,құқықтық тәрбие -- рухани-адамгершілік тәрбие -- ұлттық тәрбие -- отбасы тәрбиесі -- дене тәрбиесі,салауатты өмір салты
Аннотация: Мақаладатәрбиенің тұжырымдамалық негіздері жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды, адам өмірі мен денсаулығын,тұлғаның еркін дамуының басымдықтарын,патриотизм,еңбексүйгіштік,адам құқықтарымен бостандығын құрметтеуге тәрбиелеуге көздейді
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

74.00
М 36

Маханбетова, А. А.
    "Мәңгілік ел" идеясы аясында тәрбие үдерісін жүзеге асыру / А. А. Маханбетова // Білім берудегі менеджмент. - 2019. - №2. - Б. 112-117
ББК 74.00

Рубрики: Общая педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Мәңгілік ел жалпы ұлттық идеясы -- нұрлы жол - болашаққа бастар жол -- патриоттылық -- ұлттық тәрбие -- өрлеу -- қазақстандық патриотизм -- азаматтық тәрбие -- құқықтық тәрбие -- рухани-адамгершілік тәрбие -- отбасы тәрбиесі -- еңбек тәрбие -- экономикалық тәрбие -- экологиялық тәрбие -- зияткерлік тәрбие -- ақпараттық мәдениет тәрбиесі -- дене тәрбиесі
Аннотация: Мақала мектепке дейінгі білім беруде «Мәңгілік ел» ұлттық идеясын ұйымдастырудың ерекшеліктерін жан-жақты қарастырған. Білім беру ұйымдарының, отбасының және басқа да әлеуметтендіру институттарының күш-жігерін біріктіру арқылы жастардың бойында белсенді азаматтық ұстаным, әлеуметтік жауапкершілік, патриоттық сезім, жоғары адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерді тәрбиелеудің жолдары көрсетіледі
Держатели документа:
БҚМУ

Маханбетова, А.А. "Мәңгілік ел" идеясы аясында тәрбие үдерісін жүзеге асыру [Текст] / А. А. Маханбетова // Білім берудегі менеджмент. - 2019. - №2.- Б.112-117

9.

Маханбетова, А.А. "Мәңгілік ел" идеясы аясында тәрбие үдерісін жүзеге асыру [Текст] / А. А. Маханбетова // Білім берудегі менеджмент. - 2019. - №2.- Б.112-117


74.00
М 36

Маханбетова, А. А.
    "Мәңгілік ел" идеясы аясында тәрбие үдерісін жүзеге асыру / А. А. Маханбетова // Білім берудегі менеджмент. - 2019. - №2. - Б. 112-117
ББК 74.00

Рубрики: Общая педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Мәңгілік ел жалпы ұлттық идеясы -- нұрлы жол - болашаққа бастар жол -- патриоттылық -- ұлттық тәрбие -- өрлеу -- қазақстандық патриотизм -- азаматтық тәрбие -- құқықтық тәрбие -- рухани-адамгершілік тәрбие -- отбасы тәрбиесі -- еңбек тәрбие -- экономикалық тәрбие -- экологиялық тәрбие -- зияткерлік тәрбие -- ақпараттық мәдениет тәрбиесі -- дене тәрбиесі
Аннотация: Мақала мектепке дейінгі білім беруде «Мәңгілік ел» ұлттық идеясын ұйымдастырудың ерекшеліктерін жан-жақты қарастырған. Білім беру ұйымдарының, отбасының және басқа да әлеуметтендіру институттарының күш-жігерін біріктіру арқылы жастардың бойында белсенді азаматтық ұстаным, әлеуметтік жауапкершілік, патриоттық сезім, жоғары адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерді тәрбиелеудің жолдары көрсетіледі
Держатели документа:
БҚМУ



    "Рухани жаңғыру" бағдарламасын оқушы жастардың рухани-адамгершілік білім алуының басты векторы ретінде жүзеге асыру [Текст] / А. К. Рысбаева [и др.] // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - Алматы, 2018. - №4(84). - Б. 12-16
ББК 74.200.51

Рубрики: Нравственное воспитание

Кл.слова (ненормированные):
рухани-адамгершілік білім -- тәрбиелеу -- өзін-өзі тану -- қоғамдық сананы жаңғырту -- жастар -- білім беру үдерісі
Аннотация: Мақалада "Рухани жаңғыру" бағдарламасының оқушы жастарды рухани-адамгершілікке тәрбиелеудегі өзектілігі, "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының білім беру үйымдарында жүзеге асыру маңыздылығы туралы баяндалады. Авторлар қарастырылып отырған тақырыпқа байланысты ойшылдардың, ағартушылардың, философтардың, ғалымдардың еңбктерін талдап, рухани-адамгершілік білім беру тәрбие берудің қоғамдық сананы жаңғыртудағы рөлін сипаттайды
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Рысбаева, А.К.
Құсайынов, А.Қ.
Қонырова, Ж.Б.
Сұлтанғазы, Т.Е.

"Рухани жаңғыру" бағдарламасын оқушы жастардың рухани-адамгершілік білім алуының басты векторы ретінде жүзеге асыру [Текст] / А. К. Рысбаева [и др.] // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - Алматы, 2018. - №4(84).- Б.12-16

10.

"Рухани жаңғыру" бағдарламасын оқушы жастардың рухани-адамгершілік білім алуының басты векторы ретінде жүзеге асыру [Текст] / А. К. Рысбаева [и др.] // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - Алматы, 2018. - №4(84).- Б.12-16




    "Рухани жаңғыру" бағдарламасын оқушы жастардың рухани-адамгершілік білім алуының басты векторы ретінде жүзеге асыру [Текст] / А. К. Рысбаева [и др.] // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - Алматы, 2018. - №4(84). - Б. 12-16
ББК 74.200.51

Рубрики: Нравственное воспитание

Кл.слова (ненормированные):
рухани-адамгершілік білім -- тәрбиелеу -- өзін-өзі тану -- қоғамдық сананы жаңғырту -- жастар -- білім беру үдерісі
Аннотация: Мақалада "Рухани жаңғыру" бағдарламасының оқушы жастарды рухани-адамгершілікке тәрбиелеудегі өзектілігі, "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының білім беру үйымдарында жүзеге асыру маңыздылығы туралы баяндалады. Авторлар қарастырылып отырған тақырыпқа байланысты ойшылдардың, ағартушылардың, философтардың, ғалымдардың еңбктерін талдап, рухани-адамгершілік білім беру тәрбие берудің қоғамдық сананы жаңғыртудағы рөлін сипаттайды
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Рысбаева, А.К.
Құсайынов, А.Қ.
Қонырова, Ж.Б.
Сұлтанғазы, Т.Е.

Page 1, Results: 18

 

All acquisitions for 
Or select a month