Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи ППС

Page 1, Results: 3

Report on unfulfilled requests: 0

74.2
Е 69

Ергалиева, Г. А.
    Бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-мотивациялық ұстанымдарын қалыптастыру [Текст] / Г. А. Ергалиева, П. Жангалиева, А. Мугалимова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 127-130

ББК 74.2

Рубрики: Общеобразовательная школа. Педагогика школы

Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- оқушы боламын -- оқу жүйесі -- оқу ситуациялары -- оқу әрекеті -- бақылау -- бағалау -- оқуға үйренуді -- Кіші мектеп оқушылар -- мұғалім -- мотивация
Аннотация: Бастауыш сынып жасындағы балалардың оқу әрекетінің мотивтерін жүзеге асыру үшін мотивациялық аймақты қалыптастыру керек. Олар: әр түрлі қажеттіліктер жүйесі, мотивтер, мақсаты мен қызығушылықтары. Бала мектепке «оқушы боламын» деген мотивпен келеді де, жаңа, одан да үлкен мәртебе алады. Алғашқы кездегі мұндай мотивациялар өте күшті болады. Алайда, біраз уақыт өткеннен кейін баланың ұстанымы қалыпты болады да, аталған мотив өзінің маңызын жояды. Сыртқы мотивтерден басқа балада әлеуметтік мотивтер де бой көтереді. Әлеуметтік мотивтер балада басқа адамдармен қарым-қатынасқа түсу, өзін осы қатынастар жүйесінде белгілі бір орнының болуы, мәдениетті болу, өзін дамыту жауапкершілігі мен борыш, т.б. мотивтердің болуы. А.Н. Леоньтев бойынша, кіші мектеп жасындағы балалардың әлеуметтік мотивтері білетін, түсінетін категорияларға жатады дейді. Нәтиже ғана бағытталған бағдарлау (баға лау, мақтау есту, т.б.) оқудың мазмұнын шектейді де, оқу жүйесін мәжбүрлеуді туғызады. Оқудың нәтижелілігіне ішкі мотивтер мінездемесінің рөлі өте зор.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Жангалиева, П.
Мугалимова, А.

Ергалиева, Г.А. Бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-мотивациялық ұстанымдарын қалыптастыру [Текст] / Г. А. Ергалиева, П. Жангалиева, А. Мугалимова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз.- Б.127-130

1.

Ергалиева, Г.А. Бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-мотивациялық ұстанымдарын қалыптастыру [Текст] / Г. А. Ергалиева, П. Жангалиева, А. Мугалимова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз.- Б.127-130


74.2
Е 69

Ергалиева, Г. А.
    Бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-мотивациялық ұстанымдарын қалыптастыру [Текст] / Г. А. Ергалиева, П. Жангалиева, А. Мугалимова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 127-130

ББК 74.2

Рубрики: Общеобразовательная школа. Педагогика школы

Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- оқушы боламын -- оқу жүйесі -- оқу ситуациялары -- оқу әрекеті -- бақылау -- бағалау -- оқуға үйренуді -- Кіші мектеп оқушылар -- мұғалім -- мотивация
Аннотация: Бастауыш сынып жасындағы балалардың оқу әрекетінің мотивтерін жүзеге асыру үшін мотивациялық аймақты қалыптастыру керек. Олар: әр түрлі қажеттіліктер жүйесі, мотивтер, мақсаты мен қызығушылықтары. Бала мектепке «оқушы боламын» деген мотивпен келеді де, жаңа, одан да үлкен мәртебе алады. Алғашқы кездегі мұндай мотивациялар өте күшті болады. Алайда, біраз уақыт өткеннен кейін баланың ұстанымы қалыпты болады да, аталған мотив өзінің маңызын жояды. Сыртқы мотивтерден басқа балада әлеуметтік мотивтер де бой көтереді. Әлеуметтік мотивтер балада басқа адамдармен қарым-қатынасқа түсу, өзін осы қатынастар жүйесінде белгілі бір орнының болуы, мәдениетті болу, өзін дамыту жауапкершілігі мен борыш, т.б. мотивтердің болуы. А.Н. Леоньтев бойынша, кіші мектеп жасындағы балалардың әлеуметтік мотивтері білетін, түсінетін категорияларға жатады дейді. Нәтиже ғана бағытталған бағдарлау (баға лау, мақтау есту, т.б.) оқудың мазмұнын шектейді де, оқу жүйесін мәжбүрлеуді туғызады. Оқудың нәтижелілігіне ішкі мотивтер мінездемесінің рөлі өте зор.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Жангалиева, П.
Мугалимова, А.

88
М 90

Муканова, А. Д.
    Бастауыш сынып оқушыларының мазасыздануының алдын - алу жолдары [Текст] / А. Д. Муканова, Г. Е. Тлепбергенова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 213-216.

ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- мазасыздық -- Психология -- Мазасыздану проблемасы -- Жалпы психология -- эмоционалды күйлер -- дезадаптация -- адекватсыздық аффектісі
Аннотация: Қазіргі таңдағы түрлі өзгерістер, жан-жақты карқынды дамуға байланысты кез-келген адам үнемі түрлі стресс жағдайларымен соқтығысып отыратындығы жасырын емес. Экономикалық, саяси тұрақсыздық адамның өзіне, өзге адамдарға, ситуацияларға деген сенімділік сезімін жоғалтады. ХХ-шы ғасырдың басында шетелдік және отандық психологияның өзекті мәселелерінің бірі жағымсыз эмоционалды жағдайларды, яғни ашу, агрессия, кінәлау сезімі, мазасыздану, стресс, дистрессті зерттеу болды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Тлепбергенова, Г.Е.

Муканова, А.Д. Бастауыш сынып оқушыларының мазасыздануының алдын - алу жолдары [Текст] / А. Д. Муканова, Г. Е. Тлепбергенова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1.- Б.213-216.

2.

Муканова, А.Д. Бастауыш сынып оқушыларының мазасыздануының алдын - алу жолдары [Текст] / А. Д. Муканова, Г. Е. Тлепбергенова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1.- Б.213-216.


88
М 90

Муканова, А. Д.
    Бастауыш сынып оқушыларының мазасыздануының алдын - алу жолдары [Текст] / А. Д. Муканова, Г. Е. Тлепбергенова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 213-216.

ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- мазасыздық -- Психология -- Мазасыздану проблемасы -- Жалпы психология -- эмоционалды күйлер -- дезадаптация -- адекватсыздық аффектісі
Аннотация: Қазіргі таңдағы түрлі өзгерістер, жан-жақты карқынды дамуға байланысты кез-келген адам үнемі түрлі стресс жағдайларымен соқтығысып отыратындығы жасырын емес. Экономикалық, саяси тұрақсыздық адамның өзіне, өзге адамдарға, ситуацияларға деген сенімділік сезімін жоғалтады. ХХ-шы ғасырдың басында шетелдік және отандық психологияның өзекті мәселелерінің бірі жағымсыз эмоционалды жағдайларды, яғни ашу, агрессия, кінәлау сезімі, мазасыздану, стресс, дистрессті зерттеу болды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Тлепбергенова, Г.Е.

24
В 15

Валиева, Э. Т.
    Химия сабақтарында PISA тапсырмаларын қолдану арқылы оқушылардың жаһандық ғылыми сауаттылығын арттыру [Текст] / Э. Т. Валиева // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан. - Б. 174-179.

ББК 24

Рубрики: Химия

Кл.слова (ненормированные):
PISA -- Programme for International Student Assessment -- Химия сабақтар -- оқушылар -- математика -- оқушылар -- Критериалды бағалау -- Магнит
Аннотация: PISA - (Programme for International Student Assessment) оқушылардың білімі мен біліктілігін зерттеудің халықаралық бағдарламасы. PISA негізінде - бұл өмірде кездесетін ситуацияларды шешуге қатысты пәндік білімін, біліктілігін, дағдысын жинақтап көрсетуге бейімділігі. Бұл 15 жастағы оқушының құзырлылығының даму деңгейін анықтауға арналған диагностикалық құрал. Бұл жаста көп елде мектептегі міндетті білім тәмамдалады. PISA халықаралық зерттеуі барлық білім беру ұйымдарындағы 15-жастағы оқушылардың оқу, математика және жаратылыстанудан білім жетістіктерін анықтауды мақсат етіп қояды. Зерттеу оқушылардың қабілеттерін емес, ол оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу ептіліктерін бағалауға бағытталған. РІSА шеңберіндегі тестілеу барысында функционалдық сауаттылықтың үш саласы бағаланады: оқудағы сауаттылық, математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылық. Зерттеу айналым бойынша (үш жылда бір рет) жүргізіледі. Әрбір айналымда функциялық сауаттылықтың қандай да бір түріне ерекше назар аударылады. Оқушылардың білімді игеруіне байланысты деңгейлік тапсырмалар берілген және олардың орындау қабілеттеріне қарай қойылатын талаптар деңгейлері де әртүрлі.
Держатели документа:
ЗКУ

Валиева, Э. Т. Химия сабақтарында PISA тапсырмаларын қолдану арқылы оқушылардың жаһандық ғылыми сауаттылығын арттыру [Текст] / Э. Т. Валиева // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан.- Б.174-179.

3.

Валиева, Э. Т. Химия сабақтарында PISA тапсырмаларын қолдану арқылы оқушылардың жаһандық ғылыми сауаттылығын арттыру [Текст] / Э. Т. Валиева // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан.- Б.174-179.


24
В 15

Валиева, Э. Т.
    Химия сабақтарында PISA тапсырмаларын қолдану арқылы оқушылардың жаһандық ғылыми сауаттылығын арттыру [Текст] / Э. Т. Валиева // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан. - Б. 174-179.

ББК 24

Рубрики: Химия

Кл.слова (ненормированные):
PISA -- Programme for International Student Assessment -- Химия сабақтар -- оқушылар -- математика -- оқушылар -- Критериалды бағалау -- Магнит
Аннотация: PISA - (Programme for International Student Assessment) оқушылардың білімі мен біліктілігін зерттеудің халықаралық бағдарламасы. PISA негізінде - бұл өмірде кездесетін ситуацияларды шешуге қатысты пәндік білімін, біліктілігін, дағдысын жинақтап көрсетуге бейімділігі. Бұл 15 жастағы оқушының құзырлылығының даму деңгейін анықтауға арналған диагностикалық құрал. Бұл жаста көп елде мектептегі міндетті білім тәмамдалады. PISA халықаралық зерттеуі барлық білім беру ұйымдарындағы 15-жастағы оқушылардың оқу, математика және жаратылыстанудан білім жетістіктерін анықтауды мақсат етіп қояды. Зерттеу оқушылардың қабілеттерін емес, ол оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу ептіліктерін бағалауға бағытталған. РІSА шеңберіндегі тестілеу барысында функционалдық сауаттылықтың үш саласы бағаланады: оқудағы сауаттылық, математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылық. Зерттеу айналым бойынша (үш жылда бір рет) жүргізіледі. Әрбір айналымда функциялық сауаттылықтың қандай да бір түріне ерекше назар аударылады. Оқушылардың білімді игеруіне байланысты деңгейлік тапсырмалар берілген және олардың орындау қабілеттеріне қарай қойылатын талаптар деңгейлері де әртүрлі.
Держатели документа:
ЗКУ

Page 1, Results: 3

 

All acquisitions for 
Or select a month