Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 1, Results: 29

Report on unfulfilled requests: 0

85(5каз)
Т 12

Төлегенова , Б.
    Консерваторияға барып қайтем? онсыз да "консерві заводында" істеймін... [Текст] / Б. Төлегенова // Аңыз адам . - 1-15 наурыз. - 2019. - №5. - Б. 17-21
ББК 85(5каз)

Рубрики: Искусство

Кл.слова (ненормированные):
конверваторияға барып қайтем? онсызда "консерві заводында" істеймін... -- Бибігүл Төлегенова -- Аңыз адам журналы -- сыр-сұхбат
Аннотация: Әрине, бәрі есімде. Келбетін де жақсы білемін. Өйткені де, өзімнің де келбетім көзім әкеме қатты ұқсаған. Әкем скрипкада, балалайкада, баянда ойнайтын. Ол кісі әуесқой болған болу керек. Біздің отбасымызда кәсіпқой музыканттар болмады. Әкем домбыра шертіп отырып, жіңішке дауыспен үнемі бір әнді орындайтын. Аспаппен сүйемелдеуді қажет етсе, мейлі ғой. Қазір көбісі фонограммамен айтады емес пе?! Кейбірі тіпті, әнді қосып қойып, тек аузын жыбырлатып қана тұрады. Ал мен қай кезде де ән айтуға дайынмын.
Держатели документа:
БҚМУ

Төлегенова , Б. Консерваторияға барып қайтем? онсыз да "консерві заводында" істеймін... [Текст] / Б. Төлегенова // Аңыз адам . - 1-15 наурыз. - 2019. - №5.- Б.17-21

1.

Төлегенова , Б. Консерваторияға барып қайтем? онсыз да "консерві заводында" істеймін... [Текст] / Б. Төлегенова // Аңыз адам . - 1-15 наурыз. - 2019. - №5.- Б.17-21


85(5каз)
Т 12

Төлегенова , Б.
    Консерваторияға барып қайтем? онсыз да "консерві заводында" істеймін... [Текст] / Б. Төлегенова // Аңыз адам . - 1-15 наурыз. - 2019. - №5. - Б. 17-21
ББК 85(5каз)

Рубрики: Искусство

Кл.слова (ненормированные):
конверваторияға барып қайтем? онсызда "консерві заводында" істеймін... -- Бибігүл Төлегенова -- Аңыз адам журналы -- сыр-сұхбат
Аннотация: Әрине, бәрі есімде. Келбетін де жақсы білемін. Өйткені де, өзімнің де келбетім көзім әкеме қатты ұқсаған. Әкем скрипкада, балалайкада, баянда ойнайтын. Ол кісі әуесқой болған болу керек. Біздің отбасымызда кәсіпқой музыканттар болмады. Әкем домбыра шертіп отырып, жіңішке дауыспен үнемі бір әнді орындайтын. Аспаппен сүйемелдеуді қажет етсе, мейлі ғой. Қазір көбісі фонограммамен айтады емес пе?! Кейбірі тіпті, әнді қосып қойып, тек аузын жыбырлатып қана тұрады. Ал мен қай кезде де ән айтуға дайынмын.
Держатели документа:
БҚМУ

67.404.3
Т 11

Тұрсынбаева, Р. Н.
    Авторлық құқық және плагиат ұғымдары [Текст] / Р. Н. Тұрсынбаева // Информатика негіздері. - 2020. - №3. - Б. 14 - 17
ББК 67.404.3

Рубрики: Творческие правоотношения

Кл.слова (ненормированные):
авторлық құқық -- плагиат ұғымдары -- авторға сілтеме -- ақпаратты сүйемелдеу -- рухани жаңғыру -- кері байланыс
Аннотация: Мақалада информатика пәнінен Авторлық құқық және плагиат ұғымдары атты сабақтың тақырыбы берілген. Сабақтың мақсаты авторлық құқық, плагиат ұғымдарын авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты қолдау жолдарын білу. Авторлық құқық түрлерін ажырата алу. Плагиаттың алдын алып, авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеуді тәжірибе жүзінде іске асыра алу.
Держатели документа:
БҚУ

Тұрсынбаева, Р. Н. Авторлық құқық және плагиат ұғымдары [Текст] / Р. Н. Тұрсынбаева // Информатика негіздері. - 2020. - №3.- Б.14 - 17

2.

Тұрсынбаева, Р. Н. Авторлық құқық және плагиат ұғымдары [Текст] / Р. Н. Тұрсынбаева // Информатика негіздері. - 2020. - №3.- Б.14 - 17


67.404.3
Т 11

Тұрсынбаева, Р. Н.
    Авторлық құқық және плагиат ұғымдары [Текст] / Р. Н. Тұрсынбаева // Информатика негіздері. - 2020. - №3. - Б. 14 - 17
ББК 67.404.3

Рубрики: Творческие правоотношения

Кл.слова (ненормированные):
авторлық құқық -- плагиат ұғымдары -- авторға сілтеме -- ақпаратты сүйемелдеу -- рухани жаңғыру -- кері байланыс
Аннотация: Мақалада информатика пәнінен Авторлық құқық және плагиат ұғымдары атты сабақтың тақырыбы берілген. Сабақтың мақсаты авторлық құқық, плагиат ұғымдарын авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты қолдау жолдарын білу. Авторлық құқық түрлерін ажырата алу. Плагиаттың алдын алып, авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеуді тәжірибе жүзінде іске асыра алу.
Держатели документа:
БҚУ

74.263
А 93

Аубакиров, Т
    Жиналмалы домбыра (ғылыми жоба) [Текст] / Т Аубакиров // Мектептегі домбыра = Технология в школе. - 2015. - №6. - Б. 24-25
ББК 74.263

Рубрики: Технология пәнін оқыту әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
технология -- домбыра -- қолөнер -- өнер -- мәдениет -- қазақ -- ұлттық -- салт -- күйші -- күй -- сазгер -- ағаш
Аннотация: ХIХ ғасырда қазақ халқының тұрмысында анағұрлым кең тараған музыкалық аспап - екі ішекті домбыра болатын. Егер бұрынғы заманда көне аспаптар ән, жыр, ертегі-аңыздарды сүйемелдеу үшін ғана қолданатын болса, енді домбыра жеке шығарма орындауға арналып, күрделі аспаптардың қатарына қосылды.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
Доп.точки доступа:
Қыдырханов, А.Б

Аубакиров, Т Жиналмалы домбыра (ғылыми жоба) [Текст] / Т Аубакиров // Мектептегі домбыра = Технология в школе. - 2015. №6.- Б.24-25

3.

Аубакиров, Т Жиналмалы домбыра (ғылыми жоба) [Текст] / Т Аубакиров // Мектептегі домбыра = Технология в школе. - 2015. №6.- Б.24-25


74.263
А 93

Аубакиров, Т
    Жиналмалы домбыра (ғылыми жоба) [Текст] / Т Аубакиров // Мектептегі домбыра = Технология в школе. - 2015. - №6. - Б. 24-25
ББК 74.263

Рубрики: Технология пәнін оқыту әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
технология -- домбыра -- қолөнер -- өнер -- мәдениет -- қазақ -- ұлттық -- салт -- күйші -- күй -- сазгер -- ағаш
Аннотация: ХIХ ғасырда қазақ халқының тұрмысында анағұрлым кең тараған музыкалық аспап - екі ішекті домбыра болатын. Егер бұрынғы заманда көне аспаптар ән, жыр, ертегі-аңыздарды сүйемелдеу үшін ғана қолданатын болса, енді домбыра жеке шығарма орындауға арналып, күрделі аспаптардың қатарына қосылды.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
Доп.точки доступа:
Қыдырханов, А.Б

74.268.53
Б 17

Базарова, Н
    Инновациялық әдістемелерді қолдана отырып,штрихтардың әр түрлі тәсілдерін меңгерту [Текст] / Н.Базарова // Музыка әлемінде = В мире музыки. - 2017. - №3. - Б. 14-16
ББК 74.268.53

Рубрики: Музыка пәнін оқыту әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
инновация -- әдістеме -- штрих -- гамма -- Н.Бакланов -- "Мазурка" -- дыбыс -- акцент -- нота -- аспап
Аннотация: Оқушының орындау мәдениетін жақсарту.Сүйемелдеумен және ансамбльде ойнау тәсілдерімен жұмыс.Есту жады,танымдық және психикалық белсенділігін дамыту.Оқушыны өзін-өзі бақылауға тәрбиелеу.
Держатели документа:
БҚМУ

Базарова, Н Инновациялық әдістемелерді қолдана отырып,штрихтардың әр түрлі тәсілдерін меңгерту [Текст] / Н.Базарова // Музыка әлемінде = В мире музыки. - 2017. - №3.- Б.14-16

4.

Базарова, Н Инновациялық әдістемелерді қолдана отырып,штрихтардың әр түрлі тәсілдерін меңгерту [Текст] / Н.Базарова // Музыка әлемінде = В мире музыки. - 2017. - №3.- Б.14-16


74.268.53
Б 17

Базарова, Н
    Инновациялық әдістемелерді қолдана отырып,штрихтардың әр түрлі тәсілдерін меңгерту [Текст] / Н.Базарова // Музыка әлемінде = В мире музыки. - 2017. - №3. - Б. 14-16
ББК 74.268.53

Рубрики: Музыка пәнін оқыту әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
инновация -- әдістеме -- штрих -- гамма -- Н.Бакланов -- "Мазурка" -- дыбыс -- акцент -- нота -- аспап
Аннотация: Оқушының орындау мәдениетін жақсарту.Сүйемелдеумен және ансамбльде ойнау тәсілдерімен жұмыс.Есту жады,танымдық және психикалық белсенділігін дамыту.Оқушыны өзін-өзі бақылауға тәрбиелеу.
Держатели документа:
БҚМУ

88
И 35

Изгалиева, А
    Көру қабілеті бұзылған балаларды психологиялық сүйемелдеу [Текст] / А.Изгалиева // Дефектология. - 2017. - №4. - Б. 21
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
көру -- қабілет -- балалар -- психология -- әлеуметтік -- тренинг -- жаттығу -- психогимнастика -- ертегітерапия -- диагностика
Аннотация: Қазіргі таңдағы ең өзекті мәселе-мектептегі көру қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеп,өзімен қатарлы қалыпты балалармен тең қылып,жан-жақты дамыған азамат етіп тәрбиелеу.
Держатели документа:
БҚМУ

Изгалиева, А Көру қабілеті бұзылған балаларды психологиялық сүйемелдеу [Текст] / А.Изгалиева // Дефектология. - 2017. - №4.- Б.21

5.

Изгалиева, А Көру қабілеті бұзылған балаларды психологиялық сүйемелдеу [Текст] / А.Изгалиева // Дефектология. - 2017. - №4.- Б.21


88
И 35

Изгалиева, А
    Көру қабілеті бұзылған балаларды психологиялық сүйемелдеу [Текст] / А.Изгалиева // Дефектология. - 2017. - №4. - Б. 21
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
көру -- қабілет -- балалар -- психология -- әлеуметтік -- тренинг -- жаттығу -- психогимнастика -- ертегітерапия -- диагностика
Аннотация: Қазіргі таңдағы ең өзекті мәселе-мектептегі көру қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеп,өзімен қатарлы қалыпты балалармен тең қылып,жан-жақты дамыған азамат етіп тәрбиелеу.
Держатели документа:
БҚМУ

74.200
К 59

Коканова, В. С
    Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері [Текст] / В.С.Коканова // Психологическая наука и образование. - 2017. - №3. - Б. 7-10
ББК 74.200

Рубрики: Тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
психология -- педагогика -- инклюзивті -- білім -- кәсіби -- тәрбие -- қарым-қатынас
Аннотация: Инклюзивті оқыту-оқушылардың тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қатысуға,адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді.Инклюзивті оқыту арқылы барлық балалардың мұқтаждықтарын ескеріп,ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісін дамытуға болады.
Держатели документа:
БҚМУ

Коканова, В.С Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері [Текст] / В.С.Коканова // Психологическая наука и образование. - 2017. - №3.- Б.7-10

6.

Коканова, В.С Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері [Текст] / В.С.Коканова // Психологическая наука и образование. - 2017. - №3.- Б.7-10


74.200
К 59

Коканова, В. С
    Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері [Текст] / В.С.Коканова // Психологическая наука и образование. - 2017. - №3. - Б. 7-10
ББК 74.200

Рубрики: Тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
психология -- педагогика -- инклюзивті -- білім -- кәсіби -- тәрбие -- қарым-қатынас
Аннотация: Инклюзивті оқыту-оқушылардың тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қатысуға,адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді.Инклюзивті оқыту арқылы барлық балалардың мұқтаждықтарын ескеріп,ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісін дамытуға болады.
Держатели документа:
БҚМУ

74
С 20

Сарсенбаева, Т.
    Бастауыш сыныпта музыка сабағында өткізілетін іс-әрекет және түрлері. [Текст] / Т. Сарсенбаева // Педагог. Республикалық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журнал. - 2017. - №5. - Б. 35-37
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Ән айтуға -- педагогикалық сезіну -- күрделі -- Тәрбие -- құндылы -- Аспап -- сүйемелдеу
Аннотация: Бастауыш сыныпта оқу-тәрбие жұмысының практикасында балалардың ән айту мәдениетін қалыптастыруға басты орын беріледі, оның әсерлі бір түрі-әнді хормен орындау болып табылады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Сарсенбаева, Т. Бастауыш сыныпта музыка сабағында өткізілетін іс-әрекет және түрлері. [Текст] / Т. Сарсенбаева // Педагог. Республикалық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журнал. - 2017. - №5.- Б.35-37

7.

Сарсенбаева, Т. Бастауыш сыныпта музыка сабағында өткізілетін іс-әрекет және түрлері. [Текст] / Т. Сарсенбаева // Педагог. Республикалық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журнал. - 2017. - №5.- Б.35-37


74
С 20

Сарсенбаева, Т.
    Бастауыш сыныпта музыка сабағында өткізілетін іс-әрекет және түрлері. [Текст] / Т. Сарсенбаева // Педагог. Республикалық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журнал. - 2017. - №5. - Б. 35-37
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Ән айтуға -- педагогикалық сезіну -- күрделі -- Тәрбие -- құндылы -- Аспап -- сүйемелдеу
Аннотация: Бастауыш сыныпта оқу-тәрбие жұмысының практикасында балалардың ән айту мәдениетін қалыптастыруға басты орын беріледі, оның әсерлі бір түрі-әнді хормен орындау болып табылады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

88.4
А 40

Акиева, Б
    Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Б Акиева // Мектептегі психология. - 2020 шілде. - №7. - Б. 12-17
ББК 88.4

Кл.слова (ненормированные):
диагностика -- сүйемелдеу -- оқушының қиындықтары -- эмоциялық күйзеліс
Аннотация: Мақалада қазіргі жаңартылған білім беру жүйесі білім беру ортасын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін, оның жеке тұлғаның дамуына әсерін,сәйкесінше,осы ортада тиімді жұмыс істеуге мамандар даярлауды қамтамасыз етудің өзектілігін көрсетеді
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Акиева, Б Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Б Акиева // Мектептегі психология. - 2020 шілде. - №7.- Б.12-17

8.

Акиева, Б Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Б Акиева // Мектептегі психология. - 2020 шілде. - №7.- Б.12-17


88.4
А 40

Акиева, Б
    Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Б Акиева // Мектептегі психология. - 2020 шілде. - №7. - Б. 12-17
ББК 88.4

Кл.слова (ненормированные):
диагностика -- сүйемелдеу -- оқушының қиындықтары -- эмоциялық күйзеліс
Аннотация: Мақалада қазіргі жаңартылған білім беру жүйесі білім беру ортасын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін, оның жеке тұлғаның дамуына әсерін,сәйкесінше,осы ортада тиімді жұмыс істеуге мамандар даярлауды қамтамасыз етудің өзектілігін көрсетеді
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

74.3
К 98

Кыдыкенова, Д
    Қашықтан оқыту жағдайында білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу [Текст] / Д Кыдыкенова // Мектептегі психология. - 2020 қыркүйек. - №9. - Б. 3-5
ББК 74.3

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
психологиялық қызмет ағартушылық,диагностика,түзету-дамыту -- кеңес беру -- кәсіби бағдарлау
Аннотация: Мақалада еліміздегі төтенше жағдай кезінде білім беруді қашықтан уйымдастыруда оқушылардың жандүниесіне ерекше назар аударуды қажет ететіндігі айтылады
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Кыдыкенова, Д Қашықтан оқыту жағдайында білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу [Текст] / Д Кыдыкенова // Мектептегі психология. - 2020 қыркүйек. - №9.- Б.3-5

9.

Кыдыкенова, Д Қашықтан оқыту жағдайында білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу [Текст] / Д Кыдыкенова // Мектептегі психология. - 2020 қыркүйек. - №9.- Б.3-5


74.3
К 98

Кыдыкенова, Д
    Қашықтан оқыту жағдайында білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу [Текст] / Д Кыдыкенова // Мектептегі психология. - 2020 қыркүйек. - №9. - Б. 3-5
ББК 74.3

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
психологиялық қызмет ағартушылық,диагностика,түзету-дамыту -- кеңес беру -- кәсіби бағдарлау
Аннотация: Мақалада еліміздегі төтенше жағдай кезінде білім беруді қашықтан уйымдастыруда оқушылардың жандүниесіне ерекше назар аударуды қажет ететіндігі айтылады
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

60.56
С 20

Сарыбаева, И. С.
    Балалар үйі түлектерінің әлеуметтік бейімделу мәселелерін шешудегісүйемелдеу жүйесі [Текст] / И. С. Сарыбаева, Б. Ж. Балмағанбет // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №1(64). - Б. 124-131. - (Серия психологии и социологии)
ББК 60.56

Рубрики: Социология личности

Кл.слова (ненормированные):
жетім балалар -- өзіндік өмір сүру -- сүйемелдеу -- технология -- бейімделу -- әлеуметтік бейімдеу -- балалар үйі -- тәуелсіз өмір
Аннотация: Бұл мақалада балалар үйі түлектерінің әлеуметтік бейімделу мәселелері мен олардың постинтернаттық сүйемелдеу мәселелері қарастырылған. Қазіргі таңда жетім балалардың санының көбеюі әлемдік ғалымдардың назарын көп аудартуда. Жетім балалардың көбею тенденциясына байланысты түрлі факторлар ғалымдардың зерттеулерінде көрсетілген. Ғылыми әдебиеттерді талдау барысында, қазіргі таңда жетім түлектердің қоғамға сәтті бейімделу мәселелері мен оларды постинтернаттық сүйемелдеу өзекті тақырыптардың бірі екенін көрсетті. Жұмыстың мақсаты – жетім балалардың балалар үйінен кейінгі қоғамдағы орнын, әлеуметтік бейімделуін теоритико-методологиялық тұрғыда анықтау. Жетім балаларды өз бетінше өмір сүруіне дайындауға қатысты әдебиеттерді талдау кезінде, жетім түлектердің өзіндік дағдыларын қалыптастырудағы ең тиімді технология сүйемелдеу екенін көрсетті. Сүйемелдеу әлеуметтік жұмыстың технологиясы ретінде қарастырылады, оған кіреді: жетім түлектердің бейімделу барысындағы бірнеше мәселелерді шешетін тиімді білімдер жүйесі; диагностикалық мақсатты тұжырымдау негізінде мәселені кезең-кезеңмен шешу. Сүйемелдеу балалар үйі мекемелерінде постинтернаттық кезеңде ұйымдастырылады. Сүйемелдеу технологиясын іске асырудың екі деңгейі бар: жүйелік сүйемелдеу ( мәселені оңалту мен түзету) және индивидуалды сүйемелдеу. Сүйемелдеу жүйесі жетім түлектерді өз бетінше өмір сүруіне дайындық бағдарламасын ұсынады. Бұл бағдарламаның жетім түлектердің бейімделу мәселесін шешетін ерекшеліктері көрсетілген.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Балмағанбет, Б.Ж.

Сарыбаева, И.С. Балалар үйі түлектерінің әлеуметтік бейімделу мәселелерін шешудегісүйемелдеу жүйесі [Текст] / И. С. Сарыбаева, Б. Ж. Балмағанбет // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №1(64).- Б.124-131

10.

Сарыбаева, И.С. Балалар үйі түлектерінің әлеуметтік бейімделу мәселелерін шешудегісүйемелдеу жүйесі [Текст] / И. С. Сарыбаева, Б. Ж. Балмағанбет // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №1(64).- Б.124-131


60.56
С 20

Сарыбаева, И. С.
    Балалар үйі түлектерінің әлеуметтік бейімделу мәселелерін шешудегісүйемелдеу жүйесі [Текст] / И. С. Сарыбаева, Б. Ж. Балмағанбет // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №1(64). - Б. 124-131. - (Серия психологии и социологии)
ББК 60.56

Рубрики: Социология личности

Кл.слова (ненормированные):
жетім балалар -- өзіндік өмір сүру -- сүйемелдеу -- технология -- бейімделу -- әлеуметтік бейімдеу -- балалар үйі -- тәуелсіз өмір
Аннотация: Бұл мақалада балалар үйі түлектерінің әлеуметтік бейімделу мәселелері мен олардың постинтернаттық сүйемелдеу мәселелері қарастырылған. Қазіргі таңда жетім балалардың санының көбеюі әлемдік ғалымдардың назарын көп аудартуда. Жетім балалардың көбею тенденциясына байланысты түрлі факторлар ғалымдардың зерттеулерінде көрсетілген. Ғылыми әдебиеттерді талдау барысында, қазіргі таңда жетім түлектердің қоғамға сәтті бейімделу мәселелері мен оларды постинтернаттық сүйемелдеу өзекті тақырыптардың бірі екенін көрсетті. Жұмыстың мақсаты – жетім балалардың балалар үйінен кейінгі қоғамдағы орнын, әлеуметтік бейімделуін теоритико-методологиялық тұрғыда анықтау. Жетім балаларды өз бетінше өмір сүруіне дайындауға қатысты әдебиеттерді талдау кезінде, жетім түлектердің өзіндік дағдыларын қалыптастырудағы ең тиімді технология сүйемелдеу екенін көрсетті. Сүйемелдеу әлеуметтік жұмыстың технологиясы ретінде қарастырылады, оған кіреді: жетім түлектердің бейімделу барысындағы бірнеше мәселелерді шешетін тиімді білімдер жүйесі; диагностикалық мақсатты тұжырымдау негізінде мәселені кезең-кезеңмен шешу. Сүйемелдеу балалар үйі мекемелерінде постинтернаттық кезеңде ұйымдастырылады. Сүйемелдеу технологиясын іске асырудың екі деңгейі бар: жүйелік сүйемелдеу ( мәселені оңалту мен түзету) және индивидуалды сүйемелдеу. Сүйемелдеу жүйесі жетім түлектерді өз бетінше өмір сүруіне дайындық бағдарламасын ұсынады. Бұл бағдарламаның жетім түлектердің бейімделу мәселесін шешетін ерекшеліктері көрсетілген.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Балмағанбет, Б.Ж.

Page 1, Results: 29

 

All acquisitions for 
Or select a month