Choice of metadata Статьи
Page 1, Results: 1
Report on unfulfilled requests: 0
1.

Подробнее
74
Д 41
Джангалиева, М.К.
Бағалау - оқу нәтижесінің табыс кілті [Текст] / М.К. Джангалиева // Бастауыш мектеп . - 2024. - №4. - Б. 41-42
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
даму кезеңі -- мектептегі білім беру жүйесі -- технологиялау мәселесі -- портфолио арқылы бағалау -- білім -- өзін-өзі бағалау -- формативті бағалау -- жаңа технология -- кері байланыс -- оқушының жеке қабілетін бағалау
Аннотация: Қазіргі даму кезеңі мектептегі білім беру жүйеісінің алдына оқыту үрдісін технологияландыру мәселесін қойып отыр. Оқытудың әртүрлі технологиялары жасалып, білім беру мекемелерінің тәжірибесіне енуде. Педагогикалық жаңа технология дегеніміз - тәжірибеде жүзеге асырылып нәтиже беретін оқушылардың қызмет нәтижесін бағалаудың педагогикалық жүйесінің жобасы. Ал, бағалау дегеніміз - керекті мәліметтер жинап, сол мәліметтер арқылы оқушының жетістігін бағалап, оқу бағдарламасының нұсқаулық құрамдас бөліктерін бағыттау үшін қолданылатын әдіс. Дұрыс жасалған бағалау, нұсқау беру әдісі нені үйретіп, нені жаттап жатқандығы арасындағы белсенді байланысты қамтамасыз етуі керек.
Держатели документа:
БҚУ
Д 41
Джангалиева, М.К.
Бағалау - оқу нәтижесінің табыс кілті [Текст] / М.К. Джангалиева // Бастауыш мектеп . - 2024. - №4. - Б. 41-42
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
даму кезеңі -- мектептегі білім беру жүйесі -- технологиялау мәселесі -- портфолио арқылы бағалау -- білім -- өзін-өзі бағалау -- формативті бағалау -- жаңа технология -- кері байланыс -- оқушының жеке қабілетін бағалау
Аннотация: Қазіргі даму кезеңі мектептегі білім беру жүйеісінің алдына оқыту үрдісін технологияландыру мәселесін қойып отыр. Оқытудың әртүрлі технологиялары жасалып, білім беру мекемелерінің тәжірибесіне енуде. Педагогикалық жаңа технология дегеніміз - тәжірибеде жүзеге асырылып нәтиже беретін оқушылардың қызмет нәтижесін бағалаудың педагогикалық жүйесінің жобасы. Ал, бағалау дегеніміз - керекті мәліметтер жинап, сол мәліметтер арқылы оқушының жетістігін бағалап, оқу бағдарламасының нұсқаулық құрамдас бөліктерін бағыттау үшін қолданылатын әдіс. Дұрыс жасалған бағалау, нұсқау беру әдісі нені үйретіп, нені жаттап жатқандығы арасындағы белсенді байланысты қамтамасыз етуі керек.
Держатели документа:
БҚУ
Page 1, Results: 1