Choice of metadata Электронная библиотека
Page 1, Results: 3
Report on unfulfilled requests: 0
1.
Подробнее
65.292(5Каз)
А 50
Алинов, М. Ш.
Электрондық коммерция [Текст] : оқу құралы = Е-коммерция : Учебное пособие / М. Ш. Алинов. - Алматы : Бастау, 2020. - 224 б. - ISBN 9786017991159 : 3500.00 тг.
ББК 65.292(5Каз)
Рубрики: Организационные формы предприятий. Объединения предприятий
Кл.слова (ненормированные):
электрондық коммерция -- нарықтық байланыстар -- интернеттегі экономика -- бизнес -- төлем жүйелері -- онлайн маркетинг -- ақпараттық технологиялар -- интернет-жобалар -- интернет-проекты -- шифрлау алгоритмдері -- SSL протоколы -- сандық қолтаңба -- даму келешегі -- ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- халықаралық бизнес -- әлемдік қаржы
Аннотация: Бұл оқу құралы электрондық коммерция ақпараттық технологияларында, бизнес орталарында, әлеуметтік салаларда қолданылатын технологиялардың қазіргі жағдайын ескере отырып, курстың негізгі бөлімдерін қарастырады.
Держатели документа:
БҚУ
Экземпляры всего: 5
чз3 (5)
Свободны: чз3 (5)
А 50
Алинов, М. Ш.
Электрондық коммерция [Текст] : оқу құралы = Е-коммерция : Учебное пособие / М. Ш. Алинов. - Алматы : Бастау, 2020. - 224 б. - ISBN 9786017991159 : 3500.00 тг.
Рубрики: Организационные формы предприятий. Объединения предприятий
Кл.слова (ненормированные):
электрондық коммерция -- нарықтық байланыстар -- интернеттегі экономика -- бизнес -- төлем жүйелері -- онлайн маркетинг -- ақпараттық технологиялар -- интернет-жобалар -- интернет-проекты -- шифрлау алгоритмдері -- SSL протоколы -- сандық қолтаңба -- даму келешегі -- ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- халықаралық бизнес -- әлемдік қаржы
Аннотация: Бұл оқу құралы электрондық коммерция ақпараттық технологияларында, бизнес орталарында, әлеуметтік салаларда қолданылатын технологиялардың қазіргі жағдайын ескере отырып, курстың негізгі бөлімдерін қарастырады.
Держатели документа:
БҚУ
Экземпляры всего: 5
чз3 (5)
Свободны: чз3 (5)
2.
Подробнее
65.290-2(5Каз)
Ц 75
Цифрлы маркетинг [Текст] : оқу құралы = Цифровой маркетинг : Учебное пособие / Т. Б. Нурпеисова, Г. Б. Нурпеисова, И. Н. Кайдаш, Д. В. Панюкова. - Алматы : Бастау, 2020. - 360 б. - ISBN 9786017991272 : 4200.00 тг.
ББК 65.290-2(5Каз)
Рубрики: Управление предприятием. Планирование
Кл.слова (ненормированные):
цифрлы маркетинг -- цифровой маркетинг -- цифрлы экономика -- цифровая экономика -- маркетинг негіздері -- основы маркетинга -- маркетинг түсінігі -- маркетинг модельдері -- сегментирование рынка -- нарықты сегменттеу -- коммуникациялық стратегия -- сайт -- қондыру беті -- посадочная страница -- коммерциализация сайтов -- агрегаторы партнерских программ -- интернет-жарнама -- интернет-реклама -- медиалық жарнама -- медийная реклама -- контексті жарнама -- контекстная реклама -- іздеу жүйелері -- сайтты дамыту -- поисковые системы -- продвижение сайта -- SEO-аудит сайта -- SММ көмегімен брендті дамыту -- әлеуметтік желілер -- социальные сети -- веб-аналитика -- мобильді маркетинг -- интернет мессенджерлері -- цифровая технология -- цифрлы ақпараттық жарнама -- технологиялық трендтер -- Big Data -- programmatic технологиясы -- Блокчейн технологиясы -- интернет аудиториясы -- электрондық коммерция -- іздеу жүйелері -- поисковые системы -- интернет-нарық -- интернет-рынок -- интернет-жарнама нарығы -- рынок интернет-рекламы -- Digital-маркетингтің трендтері
Аннотация: Оқу құралы тауарлар мен қызмет көрсетудің цифрлы маркетингіне арналған, оның басты міндеттері әртүрлі әдістемелердің көмегімен брендті ілгерілету және тауарларды өткізуді ұлғайту болып табылады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Нурпеисова, Т.Б.
Нурпеисова, Г.Б.
Кайдаш, И.Н.
Панюкова, Д.В.
Экземпляры всего: 5
чз3 (5)
Свободны: чз3 (5)
Ц 75
Цифрлы маркетинг [Текст] : оқу құралы = Цифровой маркетинг : Учебное пособие / Т. Б. Нурпеисова, Г. Б. Нурпеисова, И. Н. Кайдаш, Д. В. Панюкова. - Алматы : Бастау, 2020. - 360 б. - ISBN 9786017991272 : 4200.00 тг.
Рубрики: Управление предприятием. Планирование
Кл.слова (ненормированные):
цифрлы маркетинг -- цифровой маркетинг -- цифрлы экономика -- цифровая экономика -- маркетинг негіздері -- основы маркетинга -- маркетинг түсінігі -- маркетинг модельдері -- сегментирование рынка -- нарықты сегменттеу -- коммуникациялық стратегия -- сайт -- қондыру беті -- посадочная страница -- коммерциализация сайтов -- агрегаторы партнерских программ -- интернет-жарнама -- интернет-реклама -- медиалық жарнама -- медийная реклама -- контексті жарнама -- контекстная реклама -- іздеу жүйелері -- сайтты дамыту -- поисковые системы -- продвижение сайта -- SEO-аудит сайта -- SММ көмегімен брендті дамыту -- әлеуметтік желілер -- социальные сети -- веб-аналитика -- мобильді маркетинг -- интернет мессенджерлері -- цифровая технология -- цифрлы ақпараттық жарнама -- технологиялық трендтер -- Big Data -- programmatic технологиясы -- Блокчейн технологиясы -- интернет аудиториясы -- электрондық коммерция -- іздеу жүйелері -- поисковые системы -- интернет-нарық -- интернет-рынок -- интернет-жарнама нарығы -- рынок интернет-рекламы -- Digital-маркетингтің трендтері
Аннотация: Оқу құралы тауарлар мен қызмет көрсетудің цифрлы маркетингіне арналған, оның басты міндеттері әртүрлі әдістемелердің көмегімен брендті ілгерілету және тауарларды өткізуді ұлғайту болып табылады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Нурпеисова, Т.Б.
Нурпеисова, Г.Б.
Кайдаш, И.Н.
Панюкова, Д.В.
Экземпляры всего: 5
чз3 (5)
Свободны: чз3 (5)
3.
Подробнее
65.292
Ч-26
Чаффей, Д.
Сандық бизнес және электрондық коммерцияны басқару: стратегиясы, қолданысы мен практикасы [Текст] : оқулық. . 6-басылым / Д. Чаффей. - Алматы : ЖШС РПБК "Дәуір", 2017. - 520 б. - ISBN 9786012176193 : 5950.00 тг.
ББК 65.292
Рубрики: Организационные формы предприятий. Объединения предприятий
Кл.слова (ненормированные):
сандық бизнес -- электрондық коммерция -- оқулық -- 6 басылым -- ішкі маркетинг -- мобильді коммерция -- интранет -- экстранет -- сандық маркетинг -- сандық бизнес -- сандық технология -- бағалау
Аннотация: Ақпаратпен қамтамасыз ету және бизнеске жұмылдыру мақсатында құрастырылған Сандық бизнес және электрондық коммерцияны басқару оқулығы сізді бүгінгі күнгі үздіксіз дамып жатқан технологиялық жетістіктерді игеруде қажетті білімдермен және қабілеттермен қаруландырады.
Держатели документа:
БҚМУ
Экземпляры всего: 5
чз2 (3), чз3 (2)
Свободны: чз2 (3), чз3 (2)
Ч-26
Чаффей, Д.
Сандық бизнес және электрондық коммерцияны басқару: стратегиясы, қолданысы мен практикасы [Текст] : оқулық. . 6-басылым / Д. Чаффей. - Алматы : ЖШС РПБК "Дәуір", 2017. - 520 б. - ISBN 9786012176193 : 5950.00 тг.
Рубрики: Организационные формы предприятий. Объединения предприятий
Кл.слова (ненормированные):
сандық бизнес -- электрондық коммерция -- оқулық -- 6 басылым -- ішкі маркетинг -- мобильді коммерция -- интранет -- экстранет -- сандық маркетинг -- сандық бизнес -- сандық технология -- бағалау
Аннотация: Ақпаратпен қамтамасыз ету және бизнеске жұмылдыру мақсатында құрастырылған Сандық бизнес және электрондық коммерцияны басқару оқулығы сізді бүгінгі күнгі үздіксіз дамып жатқан технологиялық жетістіктерді игеруде қажетті білімдермен және қабілеттермен қаруландырады.
Держатели документа:
БҚМУ
Экземпляры всего: 5
чз2 (3), чз3 (2)
Свободны: чз2 (3), чз3 (2)
Page 1, Results: 3