Choice of metadata Статьи
Page 1, Results: 8
Report on unfulfilled requests: 0
1.

Подробнее
74.1(5каз)
Б 60
Биғалиев , М.
Бала тәрбиесіндегі басты ұстанымыңыз қандай? [Текст] / М. Биғалиев // Oral oniri. - 22 ақпан. - 2019. - №15. - Б. 1-7
ББК 74.1(5каз)
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
бала тәрбиесіндегі басты ұстанымыңыз қандай? -- ел боламын десең, бесігіңді түзе -- бала-алланың аманаты -- мерейлі отбасы ұлттық байқауы -- Казталовка ауданы, Қошанкөл ауылы -- Биғалиев.М
Аннотация: Қазақта "Ел боламын десең, бесігіңді түзе" деген керемет мақал бар. Өз басым бала тәрбиесін талбесіктен бастау керек деп есептеймін. "Бала-Алланаың аманаты" десек, ер бала тәрбиесіндегі әкесінің басты міндеті - ат жалын тартып мінуді үйрету. Бүгіндері біздің ауыл-аймақта осы үрдіс жанданып келеді. "Менің балам, сенің балаң" деп бөлінбей, "Сәлем - сөздің атасы" дегендей, үлкендерге сәлем беруден бастап, ел ішіндегі тентектерді тезге салу, қиюы кеткен жас отауды рухани қолдап, ақыл қосу, арасы суыған ағайынды татуластыру ісіне ел болып атсалысуымыз керек.
Держатели документа:
БҚМУ
Б 60
Биғалиев , М.
Бала тәрбиесіндегі басты ұстанымыңыз қандай? [Текст] / М. Биғалиев // Oral oniri. - 22 ақпан. - 2019. - №15. - Б. 1-7
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
бала тәрбиесіндегі басты ұстанымыңыз қандай? -- ел боламын десең, бесігіңді түзе -- бала-алланың аманаты -- мерейлі отбасы ұлттық байқауы -- Казталовка ауданы, Қошанкөл ауылы -- Биғалиев.М
Аннотация: Қазақта "Ел боламын десең, бесігіңді түзе" деген керемет мақал бар. Өз басым бала тәрбиесін талбесіктен бастау керек деп есептеймін. "Бала-Алланаың аманаты" десек, ер бала тәрбиесіндегі әкесінің басты міндеті - ат жалын тартып мінуді үйрету. Бүгіндері біздің ауыл-аймақта осы үрдіс жанданып келеді. "Менің балам, сенің балаң" деп бөлінбей, "Сәлем - сөздің атасы" дегендей, үлкендерге сәлем беруден бастап, ел ішіндегі тентектерді тезге салу, қиюы кеткен жас отауды рухани қолдап, ақыл қосу, арасы суыған ағайынды татуластыру ісіне ел болып атсалысуымыз керек.
Держатели документа:
БҚМУ
2.

Подробнее
74.1
Б 31
Бахишева , Д.
Многодетной семье - первостепенное внимание [Текст] / Д. Бахишева // Приуралье . - 15 марта. - 2019. - №21. - С. 9.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
многодетной семье - первостепенное внимание -- заместитель Премьер-Министра РК Гульшара Абдыкалыкова -- аким области Алтай Кульгинов -- многодетный семья -- поселка зачаганск -- ЗКО г. Уральск -- Нұр Отан партиясы
Аннотация: Заместитель Премьер-Министра РК Гульшара Абдыкалыкова в сопровождении акима области Алтая Кульгинова посетила дома многодетных семей, а также семей воспитывающих детей с особыми потребностями в поселке Зачаганск города Уральска.
Держатели документа:
ЗКГУ
Б 31
Бахишева , Д.
Многодетной семье - первостепенное внимание [Текст] / Д. Бахишева // Приуралье . - 15 марта. - 2019. - №21. - С. 9.
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
многодетной семье - первостепенное внимание -- заместитель Премьер-Министра РК Гульшара Абдыкалыкова -- аким области Алтай Кульгинов -- многодетный семья -- поселка зачаганск -- ЗКО г. Уральск -- Нұр Отан партиясы
Аннотация: Заместитель Премьер-Министра РК Гульшара Абдыкалыкова в сопровождении акима области Алтая Кульгинова посетила дома многодетных семей, а также семей воспитывающих детей с особыми потребностями в поселке Зачаганск города Уральска.
Держатели документа:
ЗКГУ
3.

Подробнее
74.1
Т 23
Таубаева, Г. З.
Болашақ мектепке дейінгі білім беру мамандарын даярлаудағы педагогикалық үдерістің маңызы / Г. З. Таубаева, М. А. Бакетова // Педагогика және психология. - 2019. - №1. - Б. 21-30
ББК 74.1
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу -- білім беруді модернизациялау -- жалпымәдени -- кәсіби және пәндік құзыреттілік -- жоғары білім беру -- жалпыға міндетті білім беру стандарты -- білім беру бағдарламалары -- жұмыс оқу жоспары -- оқу пәндері -- студенттердің қзіндік жұмыстары -- тәжірибе -- педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және басқару
Аннотация: Мақалада болашақ мектепке дейінгі білім беру мамандарын дайындау жалпы білім берудің ұлттық үлгісіне негізделген, нәтижеге бағытталған, қоғамға пайда әкелетін замануи ғылыми және практикалық деңгейлерді шығармашылықпен игерген, жаңашыл, құзыреттілігі (жалпы мәдени, кәсіби, пәндік) жоғары, кәсіби шешім қабылдауға кабілетті, еуропалық көпмәдениеттілікті, коммуникативті меңгерген маманын даярлау туралы баяндалады. Болашақ тәрбиеші-педагогтарды дайындау мақсатында Қазақстан Республикасының нормативті-құқытық және арнайцы кұжаттарға терең талдау жасап, сараланады. Мектепке білім беру бағдармалары мен жұмыс оқу жоспарындағы бірнеше оқу пәндері талданып, қоғам сұранысына сай маман дайындау мақсатында олардың ерекшеліктері нақтыланады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Бакетова, М.А.
Т 23
Таубаева, Г. З.
Болашақ мектепке дейінгі білім беру мамандарын даярлаудағы педагогикалық үдерістің маңызы / Г. З. Таубаева, М. А. Бакетова // Педагогика және психология. - 2019. - №1. - Б. 21-30
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу -- білім беруді модернизациялау -- жалпымәдени -- кәсіби және пәндік құзыреттілік -- жоғары білім беру -- жалпыға міндетті білім беру стандарты -- білім беру бағдарламалары -- жұмыс оқу жоспары -- оқу пәндері -- студенттердің қзіндік жұмыстары -- тәжірибе -- педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және басқару
Аннотация: Мақалада болашақ мектепке дейінгі білім беру мамандарын дайындау жалпы білім берудің ұлттық үлгісіне негізделген, нәтижеге бағытталған, қоғамға пайда әкелетін замануи ғылыми және практикалық деңгейлерді шығармашылықпен игерген, жаңашыл, құзыреттілігі (жалпы мәдени, кәсіби, пәндік) жоғары, кәсіби шешім қабылдауға кабілетті, еуропалық көпмәдениеттілікті, коммуникативті меңгерген маманын даярлау туралы баяндалады. Болашақ тәрбиеші-педагогтарды дайындау мақсатында Қазақстан Республикасының нормативті-құқытық және арнайцы кұжаттарға терең талдау жасап, сараланады. Мектепке білім беру бағдармалары мен жұмыс оқу жоспарындағы бірнеше оқу пәндері талданып, қоғам сұранысына сай маман дайындау мақсатында олардың ерекшеліктері нақтыланады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Бакетова, М.А.
4.

Подробнее
74.1
Р 48
Рзаева, Е. И.
Методологические основы организации системы формирования игровой компетентности будущих педагогов дошкольного образования [Текст] / Е. И. Рзаева // Высшее образование сегодня . - Москва, 2017. - №1. - С. 58-60
ББК 74.1
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагог дошкольного учреждения -- игровая компетентность -- сюжетно-ролевая игра -- принципы -- дошкольное образование -- принципы формирования игровой компетентности -- принцип детерминизма -- принцип единства -- диалектический принцип -- принцип объективности -- принцип системности -- принцип субъекта и субъективности -- принцип активности -- принцип интерактивности -- принцип игровой амплификации -- принцип включенности -- принцип развития игровой структуры сознания
Аннотация: Рассматриваются методологические принципы формирования игровой компетентности студентов вуза, которая является важной составляющей профессионализма педагогов дошкольных образовательных учреждений. На основе выдвинутых авторских идей выделяются принципы, приводятся условия их реализации.
Держатели документа:
ЗКГУ
Р 48
Рзаева, Е. И.
Методологические основы организации системы формирования игровой компетентности будущих педагогов дошкольного образования [Текст] / Е. И. Рзаева // Высшее образование сегодня . - Москва, 2017. - №1. - С. 58-60
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагог дошкольного учреждения -- игровая компетентность -- сюжетно-ролевая игра -- принципы -- дошкольное образование -- принципы формирования игровой компетентности -- принцип детерминизма -- принцип единства -- диалектический принцип -- принцип объективности -- принцип системности -- принцип субъекта и субъективности -- принцип активности -- принцип интерактивности -- принцип игровой амплификации -- принцип включенности -- принцип развития игровой структуры сознания
Аннотация: Рассматриваются методологические принципы формирования игровой компетентности студентов вуза, которая является важной составляющей профессионализма педагогов дошкольных образовательных учреждений. На основе выдвинутых авторских идей выделяются принципы, приводятся условия их реализации.
Держатели документа:
ЗКГУ
5.

Подробнее
74.1
Н 90
Нурмухамбетова, Д. А.
Адаптация детей младшего дошкольного возраста к условиям дошкольной организации как психолого-педагогическая проблема [Текст] / Д. А. Нурмухамбетова // Қазақстан Жоғары мектебі = Высшая школа Казахстана. - 2018. - С. 9-13
ББК 74.1
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
адаптация -- психолого-педагогическая -- проблема -- организация -- процесс -- компенсация -- стереотип -- механизм -- конфликт -- индивидуальность
Аннотация: В статье речь идет о проблемах адаптации детей в условиях детских дошкольных учреждений. Адаптация это приспособление организма к новой обстановке, а для ребенка детский сад несомненно является новым, еще неизвестным пространством, с новым окружением и новыми отношениями. Адаптация включает широкий спектр индивидуальных реакций.
Держатели документа:
ЗКГУ
Н 90
Нурмухамбетова, Д. А.
Адаптация детей младшего дошкольного возраста к условиям дошкольной организации как психолого-педагогическая проблема [Текст] / Д. А. Нурмухамбетова // Қазақстан Жоғары мектебі = Высшая школа Казахстана. - 2018. - С. 9-13
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
адаптация -- психолого-педагогическая -- проблема -- организация -- процесс -- компенсация -- стереотип -- механизм -- конфликт -- индивидуальность
Аннотация: В статье речь идет о проблемах адаптации детей в условиях детских дошкольных учреждений. Адаптация это приспособление организма к новой обстановке, а для ребенка детский сад несомненно является новым, еще неизвестным пространством, с новым окружением и новыми отношениями. Адаптация включает широкий спектр индивидуальных реакций.
Держатели документа:
ЗКГУ
6.

Подробнее
74.1
Т 90
Тусупова, А. Е.
Формирование учебной самостоятельности детей дошкольного возраста на основе образовательной технологии Марии Монтессори [Текст] / А. Е. Тусупова // Қазақстан Жоғары мектебі = Высшая школа Казахстана. - 2018. - №1. - С. 15-16
ББК 74.1
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
формирование -- технология -- принципы -- результат -- деятельность -- самостоятельность -- система -- удовольствие -- процесс -- развитие
Аннотация: Компетентностный подход становится ведущим направлением модернизации системы отечественного образования при формировании учебной самостоятельности детей дошкольного возраста. В статье, рассмотрены принципы и положения образовательной технологии Марии Монтессори, направленные на развитие учебной самостоятельности в процессе обучения, необходимые для формирования учебных навыков.
Держатели документа:
ЗКГУ
Т 90
Тусупова, А. Е.
Формирование учебной самостоятельности детей дошкольного возраста на основе образовательной технологии Марии Монтессори [Текст] / А. Е. Тусупова // Қазақстан Жоғары мектебі = Высшая школа Казахстана. - 2018. - №1. - С. 15-16
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
формирование -- технология -- принципы -- результат -- деятельность -- самостоятельность -- система -- удовольствие -- процесс -- развитие
Аннотация: Компетентностный подход становится ведущим направлением модернизации системы отечественного образования при формировании учебной самостоятельности детей дошкольного возраста. В статье, рассмотрены принципы и положения образовательной технологии Марии Монтессори, направленные на развитие учебной самостоятельности в процессе обучения, необходимые для формирования учебных навыков.
Держатели документа:
ЗКГУ
7.

Подробнее
74.1
Б 15
Бағытова, Р. Ұ.
"Ата-аналармен байланыс технологиясының формалары мен модельдері" [Текст] / Р. Ұ. Бағытова // Отбасы және балабақша. - 2024. - №3. - Б. . 12-14
ББК 74.1
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
ата-ана -- балабақша -- бөбекжай -- ережелер -- мектепке дейінгі білім беру -- дәріс -- психологиялық тренинг
Аннотация: Педагогтарға ата-аналармен ынтымақты қарым-қатынас орнатудың жаңа тәсілдерін меңгерту, жанашыл болуға талпындыру, практикалық іс-әрекеттер арқылы кедергілерді болдырмаудың жолын қарастыру, ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету. Мектепке дейінгі білім берудің нормативтік құжаттары бізді ата-аналармен "ынтымақтастық негізінде, отбасын тікелей білім беру қызметіне тартуға" бағыттайды. Тәрбиешілер енгізілген технологияларды меңгеріп қана қоймай, мектепке дейінгі мекемелерге арналған жалпыға бірдей білім беру стандартын бұлжытпай орындауға міндетті.
Держатели документа:
БҚУ
Б 15
Бағытова, Р. Ұ.
"Ата-аналармен байланыс технологиясының формалары мен модельдері" [Текст] / Р. Ұ. Бағытова // Отбасы және балабақша. - 2024. - №3. - Б. . 12-14
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
ата-ана -- балабақша -- бөбекжай -- ережелер -- мектепке дейінгі білім беру -- дәріс -- психологиялық тренинг
Аннотация: Педагогтарға ата-аналармен ынтымақты қарым-қатынас орнатудың жаңа тәсілдерін меңгерту, жанашыл болуға талпындыру, практикалық іс-әрекеттер арқылы кедергілерді болдырмаудың жолын қарастыру, ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету. Мектепке дейінгі білім берудің нормативтік құжаттары бізді ата-аналармен "ынтымақтастық негізінде, отбасын тікелей білім беру қызметіне тартуға" бағыттайды. Тәрбиешілер енгізілген технологияларды меңгеріп қана қоймай, мектепке дейінгі мекемелерге арналған жалпыға бірдей білім беру стандартын бұлжытпай орындауға міндетті.
Держатели документа:
БҚУ
8.

Подробнее
74.1
М 95
Мырзашева , Э. Н.
Көркем еңбек пәнінде қазақ халқының қолөнерін оқытудағы инновациялық жолдары мен әдіс-тәсілдері [Текст] / Э. Н. Мырзашева // Көркем еңбек . - 2024. - №7. - Б. . 6-7
ББК 74.1
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
қолөнер -- туынды -- қолданбалы қолөнер -- ою-өрнек -- болашақ
Аннотация: Қазақ қолөнерінің өсу жолы, өзіне тән даму тарихы бар. Ол тарих сонау көне замандардан басталады. Оған Қазақстан жерінде бұрын-соңды жүргізілген археологиялық зерттеулердің нәтижесінде анықталған ежелгі мәдениеттің үлгілері дәлел болады. Мұның өзі қазақ өнерінің республика жерінде мекендеген сақ, үйсін, қыпшақ, ғұн және тағы басқа көне түркі тайпаларының мәдениетімен төркіндестігінің айғағы. Қазіргі өмір талабы - оқушыға берілетін білім түсінікті қабылдауға жеңіл болуы тиіс. Көркем еңбек сабағында іс жүзінде нақты жұмыс жүргізілетіндіктен, оны меңгеру үшін ерінбей еңбек ететіндей оқушыларымыз төзімді және жинақы болуы керек. Заман талабына байланысты технологиялық әдістерді пайдаланып, қызықты және жан-жақты тәсілмен өткізе алсақ, болашақ ұрпақтың білімді болатынына сенімдімін.
Держатели документа:
БҚУ
М 95
Мырзашева , Э. Н.
Көркем еңбек пәнінде қазақ халқының қолөнерін оқытудағы инновациялық жолдары мен әдіс-тәсілдері [Текст] / Э. Н. Мырзашева // Көркем еңбек . - 2024. - №7. - Б. . 6-7
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
қолөнер -- туынды -- қолданбалы қолөнер -- ою-өрнек -- болашақ
Аннотация: Қазақ қолөнерінің өсу жолы, өзіне тән даму тарихы бар. Ол тарих сонау көне замандардан басталады. Оған Қазақстан жерінде бұрын-соңды жүргізілген археологиялық зерттеулердің нәтижесінде анықталған ежелгі мәдениеттің үлгілері дәлел болады. Мұның өзі қазақ өнерінің республика жерінде мекендеген сақ, үйсін, қыпшақ, ғұн және тағы басқа көне түркі тайпаларының мәдениетімен төркіндестігінің айғағы. Қазіргі өмір талабы - оқушыға берілетін білім түсінікті қабылдауға жеңіл болуы тиіс. Көркем еңбек сабағында іс жүзінде нақты жұмыс жүргізілетіндіктен, оны меңгеру үшін ерінбей еңбек ететіндей оқушыларымыз төзімді және жинақы болуы керек. Заман талабына байланысты технологиялық әдістерді пайдаланып, қызықты және жан-жақты тәсілмен өткізе алсақ, болашақ ұрпақтың білімді болатынына сенімдімін.
Держатели документа:
БҚУ
Page 1, Results: 8