Оқушыларға экономикалық білім беруде математика курсының пән ретіндегі педагогикалық мүмкіндігі/Кощанова , Г. Р.

 

QR code of document

Ratings: 0

74
К 76

Кощанова , Г. Р.
    Оқушыларға экономикалық білім беруде математика курсының пән ретіндегі педагогикалық мүмкіндігі [Текст] / Г. Р. Кощанова , А. Б. Медешова , В. А. Мамаева // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - Б. 83-91
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
оқушы -- функционалдық сауаттылық -- экономикалық тәрбие -- математикалық білім -- есеп шығару әдістері -- оқыту тісілдері
Аннотация: Бұл мақалада экономика мен математиканың пәнаралық байланысы ғана емес, мектеп оқушыларына экономикалық білімді математиканы оқыту арқылы меңгерту мәселесі қарастырылады. Тақырып бойынша ғылыми зерттеулер зерделенеді. Қазіргі педагогикалық жүйеде тұлға құзыреттілігін қалыптастырудың мүмкіндігі ретінде математиканы оқыту барысында экономикалық білім мен тәрбие берудің әдістемелік жағдайлары ұсынылады. Атап айтқанда, математика сабақтарында оқушылардың жалпы математикалық функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін адамның күнделікті өмірінде туындайтын практикалық мәселелерді шешу үшін экономикалық сипаттағы міндеттерді математиканың мазмұнына кіріктіруге, экономикалық идеяларды білуге, алған білімдері мен дағдыларын өмірде тиімді пайдалануды үйренуге болатындығы баяндалады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Медешова , А.Б.
Мамаева , В. А.

Similar publications by classification