Мектепті басқару жүйесінде мониторингтік бақылаудың психологиялық рөлі/Аманғалиева, Б.

 

QR code of document

Ratings: 0

74.200
А 61

Аманғалиева, Б.
    Мектепті басқару жүйесінде мониторингтік бақылаудың психологиялық рөлі [Текст] / Аманғалиева.Б // Мектептегі психология=Психология в школе. - 2017. - №2. - Б. 17-19
ББК 74.200

Рубрики: Тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
білім -- талап -- оқу -- тәрбие -- мұғалім -- сапа -- қоғам -- психология -- ақпарат -- мектеп
Аннотация: Қазіргі таңда білім саласында жүргізіліп жатқан реформаның басты мақсаты-ой-өрісі жаңашыл,шығармашылық деңгейде қызмет атқара алатын,дүние танымы жоғары,жан-жақты қалыптасқан жеке тұлға дайындау болса,талабы-шәкірт білімінің тереңдігі.
Держатели документа:
БҚМУ