Жарнама мәтіндерінің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктері/Исмағұлова, Б.Х.

 

QR code of document

Ratings: 0

76
И 87

Исмағұлова, Б. Х.
    Жарнама мәтіндерінің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктері [Текст] / Б. Х. Исмағұлова // ''Қайнар'' университетінің хабаршысы. - 2015. - №3. - Б. 4-7.
ББК 76

Рубрики: СМИ

Кл.слова (ненормированные):
жарнама -- маркетинг -- тіл құралдары -- мәтін -- құрылым
Аннотация: Жарнама саласының елімізде соңғы кезде қарқындап дамып, өркендеп келе жатқаны, сауда-қоғамдық қатынастардың ажырамас бір бөлігіне айналғаны шындық
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Similar publications by classification