12 жылдық білім беру жүйесіне көшу барысында бастауыш сынып оқушыларын зерттеушілікке оқытудың маңызы/Омарова, С.Қ

 

QR code of document

Ratings: 0

74.200
О-57

Омарова, С. Қ
    12 жылдық білім беру жүйесіне көшу барысында бастауыш сынып оқушыларын зерттеушілікке оқытудың маңызы [Текст] / С.Қ Омарова // Педагогика және өнер = Педагогика и искусство. - 2014. - №5. - Б. 22-28
ББК 74.200

Рубрики: Тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
тәрбие -- әдістеме -- 12 жылдық -- шағын мектеп -- білім -- бастауыш -- педагогика
Аннотация: 12 жылдық білім берудің ерекшелігі - баланың жан-жақты дамуына, өз пікірі мен ойын ашық жеткізуіне, әр адамға табиғатынан берілген шығармашылық қасиетін толық іске асыруына ықпал ететін, өзін-өзі танып, келешегін айқындауға саналы түрде дайын болуға, қоғамдық-экономикалық мәдени, саяси өміріне белсенді араласуына мүмкіндік беретін психологиялық-педагогикалық институт ретінде қалыптасуында болып отыр.
Держатели документа:
БҚМУ

Similar publications by classification