
QR code of document
>
Н 13
Набидуллин, А.С.
«Жалпы тіл білімі» пәнін оқытуда суденттердің ғылыми-танымдық әлеуетін арттырудың психологиялық алғышарттары [Текст] / А.С. Набидуллин> // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №3. - Б. 160-167
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
«Жалпы тіл білімі» пәні -- ғылыми-танымдық әлеует -- студент -- тұлға -- жас ерекшелігі -- мәдени аспекті -- психологиялық мәдениет
Аннотация: Тұлғаның ғылыми-танымдық әлеуетінің қалыптасу деңгейі әлеуеметтік және экономикалық мәнге ғана ие емес, оның дәрежесі тікелей тұтас қоғамға ықпал ететіндігі айқын. Ғылыми-танымдық, зерттеушілік әлеуетті, жасампаздықты (креативтілік) дамыту, ұмытылысты, қабілетті және мүмкіндіктерді бағдарлы әрі мақсатты түрде арттыру қалыптасып келе жатқан тұлғаның қоғамдағы өзіндік лайықты орнын белгілеуіне жол ашады. Қазіргі білім беру жүйесі тұлғаның ғылыми-танымдық әлеуетін дамытудың шарттарын негіздеудің қажеттілігін танытып отыр. Әсіресе оқыту барысында және кәсіби маман даярлау сатысында студенттің ғылыми-танымдық әлеуетін дамытуға арналған алғышарттарды қалыптастырудың қажеттілігі туралы мәселе өзектілікке ие, себебі бұл қазіргі білім беру жүйесіндегі және қоғамдағы ғылыми- зерттеушілік қызметке тартылған және мүдделі адамдардың санын ғана емес, тұтастай ғылым сапасын арттырудың қажеттілігін қанағаттандыруға мүмкіндік береді. Мақалада «Жалпы тіл білімі» пәнін оқытуда суденттердің ғылыми- танымдық әлеуетін арттырудың психологиялық алғышарттары ретінде білім алушылардың тұлғалық жас ерекшеліктері мен мәдени аспектідегі категориялар бойынша сипаттары талданады.
Держатели документа:
БҚМУ
Similar publications by classification