Математика сабақтарындағы тарихи мәлімет танымдық іс-әрекетті белсендірудің құралы ретінде/Парпиева, К.С.

 

QR code of document

Ratings: 0

22.1
П 18

Парпиева, К. С.
    Математика сабақтарындағы тарихи мәлімет танымдық іс-әрекетті белсендірудің құралы ретінде [Текст] / К. С. Парпиева // Қазақстан жоғары мектебі. Серия Математика. Энергетика. Физика. Механика. Транспорт. Машина жасау. - 2020. - №1(1). - Б. 188-192
ББК 22.1

Кл.слова (ненормированные):
танымдық -- теориялық -- белсендіру -- практикалық -- тарихи мәлімет -- танымдық іс-әрекет
Аннотация: Бұл мақалада мектеп математика курсындағы тарихи мәліметтерді оқушыларға танымдық жағынан түсінуі, оның мектеп курсында қалай қолданылуы мәселесі қарастырылған. Сондай-ақ оқушылардың танымдық іс-әрекет қызығушылық функцияларын, теориялық және практикалық тұрғыда шешу үшін оқушыларға қажетті танымдық қабілеттер іріктелген. Тарихи мәліметтерді пайдаланудың тиімділігі. Сонымен қатар, танымдық іс-әрекеттерді дамыту үшін математиканы оқыту процесінде тарихи мәліметті қолдану қарастырылған.
Держатели документа:
БҚУ

Similar publications by classification