Жоғары мектеп педагогиксының модернизациялық үрдістерінің мазмұны мен мағынасы. Смысл и содержание модернизационных процессов педагогики высшей школы/Мальгаджарова, Т.Г.

 

QR code of document

Ratings: 0

74
М 21

Мальгаджарова, Т. Г.
    Жоғары мектеп педагогиксының модернизациялық үрдістерінің мазмұны мен мағынасы. Смысл и содержание модернизационных процессов педагогики высшей школы [Текст] / Т. Г. Мальгаджарова // Қазақстан Республикасы Ұлттық Ғылым Академиясының баяндамалары. Доклады Национальной Академии наук Республики Казахстан. Reports of the National Academy of scliences jf the Republic of Kazakhstan. - 2020. - №3. - С. 46-52
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Образование -- Педагогика -- Философия образования -- Болонский процесс -- Докторантура -- Педагогический процесс -- Педагогическая деятельность -- Самообразование -- Обучение
Аннотация: Жоғары мектеп педагогикасы педагогикалық ғылымға негізделген. Бұл табысты қызмет мүддесінде нақты адамның, ұжымның педагогикалық заңдылықтары, мәні, принциптері, әдістері мен оқыту нысандары, тәрбиелеу, дамыту және кәсіби дайындығы туралы ғылым.Педагогика высшей школы основывается на педагогической науке.
Держатели документа:
ЗКУ