
QR code of document
>
Т 18
Танирбергенова, А. Ш.
Мектепте бастауыш сынып білім алушыларын адамгершілікке тәрбиелеу бойынша зерттеу нәтижелері [Текст] / А. Ш. Танирбергенова, К. А. Усербаева, Г. К. Нурахметова> // Білім. - 2024. - №2. - Б. 88-97.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
адамгершілік -- адамгершілік тәрбие -- моральдық сана -- әлеуметтік жауапкершілік -- адами қасиет -- адамгершілік қасиет
Аннотация: Мақалада адамгершілік тәрбиесі туралы теориялық ізденістер мен экс- перимент жұмыстарының нәтижелері ұсынылады. Білім алушыларды адамгер- шілікке тәрбиелеу мәселенің өзектілігі қазіргі кезеңдегі проблемалармен бай- ланысты талданып көрсетілген. Жалпы адамгершілік қасиеттердің қалыптасуына әсер етуші факторлардың ықпалдарын төмендету үшін зерттеу проблемасы тұрғы- сынан модель ұсынылады. Ұсынылған модельдің білім беру ортасында тиімділігі эксперимент жұмыстарының нәтижелері арқылы дәлелденген. Мақалада зерттеу жұмысының ұйымдастырылуы және эксперимент жұмыстары барысында алынған деректерге салыстырмалы және сапалық талдау жасалып, эксперимент жұмы- старының нәтижесінде ұсынымдар әзірленген. Зерттеу жұмысында Л.Колбергтің моралдық сана дамуын бағалау әдістемесі бейімдеп қолданылады және шынайы тәжірибеде жиі орын алатын жағдаяттарды саралай отырып, кейстерді шешу ұсы- нылады. Кейстер бойынша білім алушылардың шешім қабылдау ерекшеліктеріне талдау жасау жұмыстарының нәтижелері талқыланған. Мақалада эксперимент ба- рысында адамгершілікке тәрбиелеу моделі негізінде тәжрибеде тиімді қолдануға болатын түрлі әдістер қамтылған. Білім алушыларды адамгершілікке тәрбиелеу моделі шеңберінде ұсынылған шаралардың, ата-аналармен бірлескен жұмыстар- дың нәтижелігі анықталған. Зерттеу жұмысында эксперимент тобында бақылау то- бына қарағанда айтарлықтай жақсы нәтижелерге қол жеткізген. Бұл эксперимент тобындағы білім алушылардың жеке моральдық сенімдеріне негізделген шешім- дер қабылдау қабілеті мен әділеттілік пен адалдық принциптеріне адалдықтары артқаны анықталды. Зерттеу жұмысын қорытындылай келе адамгершілік тәрби- енің білім беру процесінің барлық аспектілеріне интеграциялау ұсынылады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Усербаева, К.А.
Нурахметова, Г.К.
Similar publications by classification