АНА ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕЙТІН, БІРАҚ ЖАЗУ ГРАФИКАСЫН БАСҚА АЛФАВИТ АРҚЫЛЫ МЕҢГЕРГЕН ОРАЛМАН БАЛАЛАРДЫҢ САУАТТЫ ЖАЗУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ/Адамова1, М.Е.

 

QR code of document

Ratings: 0

81
А 28

Адамова1, М.Е.
    АНА ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕЙТІН, БІРАҚ ЖАЗУ ГРАФИКАСЫН БАСҚА АЛФАВИТ АРҚЫЛЫ МЕҢГЕРГЕН ОРАЛМАН БАЛАЛАРДЫҢ САУАТТЫ ЖАЗУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ [Текст] / М.Е. Адамова1, Ғ.Ә. Оспанова2 // Білім-Образование. - 2018. - №2(85). - Б. 3-8
ББК 81

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
Оралман-балалар -- алфавитті үйрету -- жазу сауаттылығын қалыптастыру -- қазақ тілінің грамматикасы -- интерактивті тиімді тәсілдер
Аннотация: Оралман-балалар контингенті бар ауыл мектептеріндегі педагогтердің арасында жүргізілген сауалнама балаларға негізінде гуманитарлық бағыттағы пәндерді оқу қиындық тудыратынын көрсеткен. Алыс және жақын шетелдерден қоныс аударып келген баланы алғаш мектептің шағын ортасына енгізудегі тілдік жұмыстың маңызы ерекше, одан кейін біртіндеп оның шеңбері барлық сала үшін сөйлесу ситуацияларына байланысты кеңейтіледі. Мақалада жазу графикасын басқа алфавит арқылы меңгерген оралман балалардың сауатты жазу дағдысын қалыптастырудың тиімді жолдары көрсетіледі
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Оспанова2, Ғ.Ә.

Similar publications by classification