
QR code of document
>
К 44
Кисмет, А. Д.
Қонақ үй сферасыда тұтынушымен қарым-қатынас жақсарту техникасы [Текст] / А. Д. Кисмет, А. М. Сарсебаева> // Ізденіс -Поиск. - 2022. - №4. - Ст. 147-151. - С.
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормированные):
Маркетинг -- дирекция -- симпозиум -- қызмет көрсету -- стандарттары
Аннотация: Дүние жүзіндегі қонақ үй бизнесі мезгіл-мезгіл көтерулу мен құлдырау кезеңдерін бастан кешіреді. Бұл қонақ үйлер дағдарыс кезеңіне оңай төтеп береді, өйткені олардың мұндай дағдарысқа қиын кезеңдерге өзіндік рецепті бар
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сарсебаева, А.М.
Similar publications by classification