Қонақ үй сферасыда тұтынушымен қарым-қатынас жақсарту техникасы/Кисмет, А.Д.

 

QR code of document

Ratings: 0

65.290
К 44

Кисмет, А. Д.
    Қонақ үй сферасыда тұтынушымен қарым-қатынас жақсарту техникасы [Текст] / А. Д. Кисмет, А. М. Сарсебаева // Ізденіс -Поиск. - 2022. - №4. - Ст. 147-151. - С.
ББК 65.290

Рубрики: Туризм

Кл.слова (ненормированные):
Маркетинг -- дирекция -- симпозиум -- қызмет көрсету -- стандарттары
Аннотация: Дүние жүзіндегі қонақ үй бизнесі мезгіл-мезгіл көтерулу мен құлдырау кезеңдерін бастан кешіреді. Бұл қонақ үйлер дағдарыс кезеңіне оңай төтеп береді, өйткені олардың мұндай дағдарысқа қиын кезеңдерге өзіндік рецепті бар
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сарсебаева, А.М.

Similar publications by classification