
22.3
К 96
Кушеккалиев, А. Н.
Физика пәнін оқытуда оқушылардың зерттеушілік ізденісін қалыптастыру [Текст] / А. Н. Кушеккалиев, Г. А. Айдынғали // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 146-148.
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
Физика -- оқушылар -- қазақ мектептері -- математика -- мұғалімдер -- Есеп шығару -- Демонстрациялық тәжірибелер -- зертханалық жұмыстар -- Физиканы оқыту жүйесі -- физикалық аукцион
Аннотация: Қай пәнді болса да мектепте оқытудың әдістемесі болуы қажет екендігі белгілі. Физика пәнін қазақ мектептерінде алғаш оқыта бастаған кезде, физика пәні мұғалімдері көбінесе, орыс тілінде жазылған әдістемелік құралдарды, орыс тілінен аударылған оқулықтарды пайдаланып келді. Онда кездесетін атау сөздер (терминдер) сол орыс тілінен аударылған оқулықтар бойынша оқытылды. Қазақ топырағында физика-математика ілімінің негізі ертеректе қаланғанымен, ол кездегі өркениеттің тарихи дамуының әр түрлі қиянаттарына төтеп бере алмай өшуіне сәйкес, физика-математика одан әрі өркен жайып дами алмады. Ұлы ғұлама әл-Фарабиден бастау алатын, басқа да Отырарлық ғұламалардың физика мен математикадан жазған еңбектері алдымен шығыстық ғылымға, қала берді жалпы әлемдік ғылымға қосылған бай қазына еді. Бұл қазынаны игеруіне біз енді ғана кірісіп жатсақ, өркениетті елдер ғасырлар бұрын игеріп алған және де ол еңбектер әлемдік ғылымды дамытуға сүбелі үлесін қосты да. ¤зге тілді қалыптасқан ілім жетістіктерін қазақша сөйлету, қазақша ғылым тілін тұрақты қалыптастыру бүгінгі заман талабы болып отыр. Олай дейтініміз, мемлекетімізді тиянақты етудің де бірден-бір тірегі осында деп білеміз, яғни қазақ тілін ғылым тілі ретінде орнықтыруда
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Айдынғали, Г.А.
Similar publications by classification