
QR code of document
>74
А 13
Абдираимова, Э. К.
Педагогтің инновациялық іс-әрекетінің педагогикалық-психологиялық аспектілері [Текст] / Э. К. Абдираимова, К. Ш. Шамуратова> // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 271-274.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- педагогикалық-психологиялық аспектілері -- Инновациялық іс-әрекеттік мазмұны -- Педагогикалық инновация -- Оқыту -- тәрбиелеу -- Педагог
Аннотация: ХХІ ғасырда білім мазмұнының жаһандануы, инновациялық және ақпараттық технологиялардың тез даму тенденциясы білім мазмұны мен оқытудың әдіс-тәсілдеріне жаңаша көзқарасты талап етеді. В.С.Лазарев инновациялық іс-әрекетті «білім сапасын арттыру мақсатында педагогикалық жүйеге инновацияларды мақсатты түрде енгізу» деп түсінеді. Инновациялық іс-әрекеттің субъектісі ретінде ғалымдар педагогикалық ұжымды немесе инновацияларды енгізуге қатысатын мектеп мұғалімдерінің тобын қарастырады. Инновациялық қызметтің мақсаты, олардың пікірінше, мектептің педагогикалық жүйесіндегі өзгерістердің қажеттілігін анықтау, осы өзгерістерді жүзеге асыру үшін бар мүмкіндіктерді іздеу және тиімді пайдалану болып табылады. Инновациялық іс-әрекеттік мазмұны – инновацияларды енгізу арқылы мектептің педагогикалық жүйесін жаңарту
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Шамуратова, К.Ш.
Similar publications by classification