
QR code of document
>74.58
А 37
Айткалиева, К. Д.
Мәдени-тынығу жұмысы контекстіндегі хореографиялық пәндерді оқытудың педагогикалық негіздері [Текст] / К. Д. Айткалиева, Ю. А. Сапарова> // БҚМУ хабаршысы. - Орал, 2020. - №4. - Б. 64-72
Рубрики: Высшее образование
Кл.слова (ненормированные):
Хореография -- эстетика -- классикалық биі -- халықтық-сахналық биі -- қазақ биі -- экзерсис -- терминология -- музыка -- өнер -- мәдениет -- рухани -- бос уақыт
Аннотация: Жас ұрпаққа эстетикалық тәрбие мен білім беру барысында олардың көркемдік талғамын қалыптастыру жолында хореографиялық өнердің мүмкіндіктерін пайдаланудың маңызы зор. Мақалада мәдени-тынығу жұмысы саласындағы хореографиялық өнердің тәлімдік әсерін тиімді пайдалану арқылы көркемдік талғам өрісін дамыту жолдары мен тәсілдері, эстетикалық тәрбие жүйесіндегі көркемдік талғам ұғымының сипаты, оны қалыптастырудың педагогикалық негіздері, көркемдік талғамның қалыптасуына ықпал ететін хореографиялық өнердің түрлері - классикалық биді, халықтық-сахналық биді, қазақ биін оқытып үйретудің әдістері сөз болады. Би дегеніміз - ұрпақтан ұрпаққа беріліп келе жатқан мәдениет. Бұл ретте мәдени- тынығу жұмысы саласының маманы бидің мәнерлі құралдарын мәдени демалыс жұмысы тәжірибесінде қолдана алуы үшін биді орындаудың түрлі бағыттарымен, сондай-ақ халықтық би шығармашылығы құндылығымен таныс болғаны дұрыс.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сапарова, Ю.А.
Similar publications by classification