
QR code of document
>60
Ш 17
Шайхиев, Т. Т.
Имиджеология – саяси нарықтағыжаңа сұраныс [Электронный ресурс] / Т. Т. Шайхиев> // М.Өтемісов Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті хабаршысы. - 2013. - № 1. - Б. 117-123
Рубрики: Общественные науки
Кл.слова (ненормированные):
имидж -- рейтинг -- саяси технология -- әлеуметтанулық -- қоғамдық пікір
Аннотация: Имиджелогияның зерттеу объектісі ретінде жеке, іскерлік және қоғамдық құрылымдардың әлеуметтік қарым-қатынастарының барлық кеңістігін атауға болады. Оның зерттеу пәні адам қадір-қасиетін танытудың әртүрлі құралдарынан тұратын және виртуалды немесе шыни күйдегі имидж болып табылады.
Держатели документа:
БҚМУ
Similar publications by classification