Мемлекеттік тіл және көрнекі жарнама/Сабырбаева, Н.С.

 

QR code of document

Ratings: 0

81
С 12

Сабырбаева, Н. С.
    Мемлекеттік тіл және көрнекі жарнама [Электронный ресурс] / Н. С. Сабырбаева // "Қазақстан Республикасындағы тіл саясатының ұлттық бірлікті нығайтудағы ролі"атты ғылыми-тәжіребелік конференция материалдары. - 2011. - Б. 119-120

ББК 81

Рубрики: языкознание

Кл.слова (ненормированные):
мемлекеттік тіл -- тіл -- жарнама -- көрнекі жарнама
Аннотация: Жарнама реклама (француз reclama. латын reclamo- жар салу) - тауарлардың қызмет көрсетудің тұтыну қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таралып , хабарландырылады. Жарнама көпшілік ақпарат құралы болып танылады.
Держатели документа:
БҚМУ

Similar publications by classification