
QR code of document
>81
С 12
Сабырбаева, Н. С.
Мемлекеттік тіл және көрнекі жарнама [Электронный ресурс] / Н. С. Сабырбаева > // "Қазақстан Республикасындағы тіл саясатының ұлттық бірлікті нығайтудағы ролі"атты ғылыми-тәжіребелік конференция материалдары. - 2011. - Б. 119-120
Рубрики: языкознание
Кл.слова (ненормированные):
мемлекеттік тіл -- тіл -- жарнама -- көрнекі жарнама
Аннотация: Жарнама реклама (француз reclama. латын reclamo- жар салу) - тауарлардың қызмет көрсетудің тұтыну қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таралып , хабарландырылады. Жарнама көпшілік ақпарат құралы болып танылады.
Держатели документа:
БҚМУ
Similar publications by classification