Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 10, Results: 99

Report on unfulfilled requests: 0

83
К 18

Қамзабекұлы, Д.
    Түрікмен мәдени әлемінің биік құбылысы [Текст] / Д. Қамзабекұлы // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 18 мамыр. - №95. - Б. 4.
ББК 83

Рубрики: әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
қазақ әдебиеті -- Мақтымқұл -- Илья Березин, Арминий Вамбери, Федор Бакулин -- Александр Поцелуевский -- Өлеңдер -- Түрікменстан -- Абай Құнанбайұлы -- Бируни, ибн-Сина, әл-Хорезми, ақындықта Омар Хайям, Әбілқасым Фирдоуси, Низами Гәнжауи, Әмір Құсырау Дехлеуи, Әбумұхамед Сади, Хафиз Ширази, Әбдірахмен Жәми, Әлішер Науаи, Мұхамед Физули -- Ақын Ғали Орманов -- Мұхтар Әуезов
Аннотация: Мақтымқұлы туралы қазақ әдебиеттануында, әдеби байланыстар саласында аз жазылған жоқ. Мұрасы бүгінге дейін бірнеше дүркін жинақ болып шықты. Шайыр мұрасы Ресей мен Еуропаға Персиядағы орыс елшілігінде қызмет еткен поляк ақыны, шығыстанушы Александр Ходзько-Борейконың 1842 жылы Лондонда шыққан еңбегі арқылы жетті деген дерек бар. Бұдан кейін осы тұлғаны танытуды Илья Березин, Арминий Вамбери, Федор Бакулин (Иранға қарасты Астрабадта консул болған) жалғастырған. Дей тұрғанмен мақтымқұлытануда көрнекті шығыстанушылар Александр Самойлович пен Евгений Бертельстің, түрікментанушы Александр Поцелуевскийдің (өлең өрімін зерттеген) еңбегі зор. Ал түрікмен ғалымдарына келсек, ақынның академиялық өмірбаяны мен мұрасын жүйелеу мен танымалдандыруда академик Баймұхамет Каррыев пен профессор Мяти Косаевтың зерттеуін айрықша атаймыз. Бұл ғалымдардың ізденістерін Абайды танытудағы Мұхтар Әуезовтің табандылығымен салыстыруға болады.
Держатели документа:
БҚУ

Қамзабекұлы, Д. Түрікмен мәдени әлемінің биік құбылысы [Текст] / Д. Қамзабекұлы // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 18 мамыр. - №95.- Б.4.

91.

Қамзабекұлы, Д. Түрікмен мәдени әлемінің биік құбылысы [Текст] / Д. Қамзабекұлы // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 18 мамыр. - №95.- Б.4.


83
К 18

Қамзабекұлы, Д.
    Түрікмен мәдени әлемінің биік құбылысы [Текст] / Д. Қамзабекұлы // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 18 мамыр. - №95. - Б. 4.
ББК 83

Рубрики: әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
қазақ әдебиеті -- Мақтымқұл -- Илья Березин, Арминий Вамбери, Федор Бакулин -- Александр Поцелуевский -- Өлеңдер -- Түрікменстан -- Абай Құнанбайұлы -- Бируни, ибн-Сина, әл-Хорезми, ақындықта Омар Хайям, Әбілқасым Фирдоуси, Низами Гәнжауи, Әмір Құсырау Дехлеуи, Әбумұхамед Сади, Хафиз Ширази, Әбдірахмен Жәми, Әлішер Науаи, Мұхамед Физули -- Ақын Ғали Орманов -- Мұхтар Әуезов
Аннотация: Мақтымқұлы туралы қазақ әдебиеттануында, әдеби байланыстар саласында аз жазылған жоқ. Мұрасы бүгінге дейін бірнеше дүркін жинақ болып шықты. Шайыр мұрасы Ресей мен Еуропаға Персиядағы орыс елшілігінде қызмет еткен поляк ақыны, шығыстанушы Александр Ходзько-Борейконың 1842 жылы Лондонда шыққан еңбегі арқылы жетті деген дерек бар. Бұдан кейін осы тұлғаны танытуды Илья Березин, Арминий Вамбери, Федор Бакулин (Иранға қарасты Астрабадта консул болған) жалғастырған. Дей тұрғанмен мақтымқұлытануда көрнекті шығыстанушылар Александр Самойлович пен Евгений Бертельстің, түрікментанушы Александр Поцелуевскийдің (өлең өрімін зерттеген) еңбегі зор. Ал түрікмен ғалымдарына келсек, ақынның академиялық өмірбаяны мен мұрасын жүйелеу мен танымалдандыруда академик Баймұхамет Каррыев пен профессор Мяти Косаевтың зерттеуін айрықша атаймыз. Бұл ғалымдардың ізденістерін Абайды танытудағы Мұхтар Әуезовтің табандылығымен салыстыруға болады.
Держатели документа:
БҚУ

63.3-8
Н 41

Негимов, С.
    Халық мұрасын ыждағатпен хаттаған [Текст] / С. Негимов // Егемен Қазақстан. - 2024. - 25 сәуір. - №80. - Б. 14.
ББК 63.3-8

Рубрики: Персоналии государственных и общественно-политических деятелей

Кл.слова (ненормированные):
Оразгүл Нұрмағамбетова -- Ұлы дала -- тапқырлық -- шешендік өнегесін -- аманатын -- сыншылдық көзқарасын -- филология ғылымдарының докторы -- профессор -- эпостық шығармалар -- Казахский героический эпос -- Кобланды батыр -- Ұлы жыршы -- Өмір өрнектері -- Фольклортанушы -- Асыл мұра
Аннотация: Ұлы дала жыраулары мен жыршыларының даналық, тапқырлық, шешендік өнегесін, аманатын, сыншылдық көзқарасын, рухын тірілткен, бірқатар эпостық шығармаларды хатқа түсірген, қолжазбаларды жинақтап, жүйелеп зерделеген филология ғылымдарының докторы, профессор Оразгүл Нұрмағамбетова (1923-2003) есімі ғылыми ортаға жақсы таныс. Оның «Казахский героический эпос «Кобланды батыр» (1988), «Ұлы жыршы» (1972), «Өмір өрнектері» (2004) атты сүбелі еңбектерінде халық ақындарының (Жамбыл, Нұрпейіс, Үмбетәлі) шығармашылығы, айтыс өнері, фольклор мен әдебиеттің өзара байланысы зерттелінген. Әсіресе, қазақтың эпикалық мұрасы «Қобыланды батыр» хақындағы ой-тұжырымдары жаңаша таным, көзқарас, пайым тұрғысынан бағалы. Ғылым текстологиялық, типологиялық салыстырулар жасап, ауызша поэзия өкілдерінің көркемдік әдіс-тәсілдерін, жыршылық, жыраулық, орындаушылық өнер ерекшелігін, кәнігі шебер жыршылардың әлеуетін, көңіл қалауын, түпкі сырын, қызығушылықтарын көрегендікпен байқайды. Сондықтан да жырлау үдерісінде алуан қырлы тәсілдерді, сарын-мақамдарды қолданатынын жетік түсіндіреді.
Держатели документа:
ЗКУ

Негимов, С. Халық мұрасын ыждағатпен хаттаған [Текст] / С. Негимов // Егемен Қазақстан. - 2024. - 25 сәуір. - №80.- Б.14.

92.

Негимов, С. Халық мұрасын ыждағатпен хаттаған [Текст] / С. Негимов // Егемен Қазақстан. - 2024. - 25 сәуір. - №80.- Б.14.


63.3-8
Н 41

Негимов, С.
    Халық мұрасын ыждағатпен хаттаған [Текст] / С. Негимов // Егемен Қазақстан. - 2024. - 25 сәуір. - №80. - Б. 14.
ББК 63.3-8

Рубрики: Персоналии государственных и общественно-политических деятелей

Кл.слова (ненормированные):
Оразгүл Нұрмағамбетова -- Ұлы дала -- тапқырлық -- шешендік өнегесін -- аманатын -- сыншылдық көзқарасын -- филология ғылымдарының докторы -- профессор -- эпостық шығармалар -- Казахский героический эпос -- Кобланды батыр -- Ұлы жыршы -- Өмір өрнектері -- Фольклортанушы -- Асыл мұра
Аннотация: Ұлы дала жыраулары мен жыршыларының даналық, тапқырлық, шешендік өнегесін, аманатын, сыншылдық көзқарасын, рухын тірілткен, бірқатар эпостық шығармаларды хатқа түсірген, қолжазбаларды жинақтап, жүйелеп зерделеген филология ғылымдарының докторы, профессор Оразгүл Нұрмағамбетова (1923-2003) есімі ғылыми ортаға жақсы таныс. Оның «Казахский героический эпос «Кобланды батыр» (1988), «Ұлы жыршы» (1972), «Өмір өрнектері» (2004) атты сүбелі еңбектерінде халық ақындарының (Жамбыл, Нұрпейіс, Үмбетәлі) шығармашылығы, айтыс өнері, фольклор мен әдебиеттің өзара байланысы зерттелінген. Әсіресе, қазақтың эпикалық мұрасы «Қобыланды батыр» хақындағы ой-тұжырымдары жаңаша таным, көзқарас, пайым тұрғысынан бағалы. Ғылым текстологиялық, типологиялық салыстырулар жасап, ауызша поэзия өкілдерінің көркемдік әдіс-тәсілдерін, жыршылық, жыраулық, орындаушылық өнер ерекшелігін, кәнігі шебер жыршылардың әлеуетін, көңіл қалауын, түпкі сырын, қызығушылықтарын көрегендікпен байқайды. Сондықтан да жырлау үдерісінде алуан қырлы тәсілдерді, сарын-мақамдарды қолданатынын жетік түсіндіреді.
Держатели документа:
ЗКУ

76
Ж 33

Жаңабергенова, Ж.
    Отбасы - кішкентай Отан! [Текст] / Ж. Жаңабергенова // Кітап патшалығы. - 2024. - №2. - Б. . 72-75
ББК 76

Рубрики: Средство массовой информации. Книжное дело

Кл.слова (ненормированные):
Отан -- отбасы -- байқау -- оқырман отбасы -- кітап оқу -- Ақжайық өңірінің оқырман отбасы - 2024
Аннотация: Қазақ отбасында ер азаматқа жүктелген жауапкершіліктің жөні бөлек. Жұбайы мен балаларына шексіз мейірім, ыстық ықылас танытып, әкелік махаббат пен қамқорлыққа бөлеу - отағасының басты парызы. Ал аналарымыздың отбасы мен ұлттық тәрбиедегі рөлі зор! Отбасы - адамзат баласының дүниеге шыр етіп келгендегі алғашқы үйі, өсіп ержететін, тәрбие алатын аса қажетті әрі қасиетті алтын бесігі! Қай заманда да, қай елде де отбасының адамзат ұрпағына ықпалы мен әсерін өмірдегі басқа ешнәрсенің күшімен салыстыруға болмайды.
Держатели документа:
БҚУ

Жаңабергенова, Ж. Отбасы - кішкентай Отан! [Текст] / Ж. Жаңабергенова // Кітап патшалығы. - 2024. - №2.- Б. 72-75

93.

Жаңабергенова, Ж. Отбасы - кішкентай Отан! [Текст] / Ж. Жаңабергенова // Кітап патшалығы. - 2024. - №2.- Б. 72-75


76
Ж 33

Жаңабергенова, Ж.
    Отбасы - кішкентай Отан! [Текст] / Ж. Жаңабергенова // Кітап патшалығы. - 2024. - №2. - Б. . 72-75
ББК 76

Рубрики: Средство массовой информации. Книжное дело

Кл.слова (ненормированные):
Отан -- отбасы -- байқау -- оқырман отбасы -- кітап оқу -- Ақжайық өңірінің оқырман отбасы - 2024
Аннотация: Қазақ отбасында ер азаматқа жүктелген жауапкершіліктің жөні бөлек. Жұбайы мен балаларына шексіз мейірім, ыстық ықылас танытып, әкелік махаббат пен қамқорлыққа бөлеу - отағасының басты парызы. Ал аналарымыздың отбасы мен ұлттық тәрбиедегі рөлі зор! Отбасы - адамзат баласының дүниеге шыр етіп келгендегі алғашқы үйі, өсіп ержететін, тәрбие алатын аса қажетті әрі қасиетті алтын бесігі! Қай заманда да, қай елде де отбасының адамзат ұрпағына ықпалы мен әсерін өмірдегі басқа ешнәрсенің күшімен салыстыруға болмайды.
Держатели документа:
БҚУ

26.17
Т 82

Тулегенов, Е. А.
    Табиғатты тиімді пайдалану мәселелерін оқытуда картографиялық және модельдеу әдістерінің маңызы. [Текст] / Е. А. Тулегенов, М. Т. Сламжан, Э. А. Сартаева // География және табиғат. - 2024. - №4. - Б. 27-32
ББК 26.17

Рубрики: Картография

Кл.слова (ненормированные):
құзыреттілік -- рекреациялық табиғатты пайдалану -- визуализация -- картометрия
Аннотация: Ұсынылған мақалада географияны оқытудағы білімнің жаңартылған мазмұны және картографиялық әдіс жүйесін қолдану ерекшеліктері, сондай-ақ картографиялық әдіс негізінде табиғи ресурстарды тиімді пайдалану құндылықтарын салыстыру, сипаттау және жеткізу көрсетілген.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Сламжан, М.Т.
Сартаева, Э.А.

Тулегенов, Е.А. Табиғатты тиімді пайдалану мәселелерін оқытуда картографиялық және модельдеу әдістерінің маңызы. [Текст] / Е. А. Тулегенов, М. Т. Сламжан, Э. А. Сартаева // География және табиғат. - 2024. - №4.- Б.27-32

94.

Тулегенов, Е.А. Табиғатты тиімді пайдалану мәселелерін оқытуда картографиялық және модельдеу әдістерінің маңызы. [Текст] / Е. А. Тулегенов, М. Т. Сламжан, Э. А. Сартаева // География және табиғат. - 2024. - №4.- Б.27-32


26.17
Т 82

Тулегенов, Е. А.
    Табиғатты тиімді пайдалану мәселелерін оқытуда картографиялық және модельдеу әдістерінің маңызы. [Текст] / Е. А. Тулегенов, М. Т. Сламжан, Э. А. Сартаева // География және табиғат. - 2024. - №4. - Б. 27-32
ББК 26.17

Рубрики: Картография

Кл.слова (ненормированные):
құзыреттілік -- рекреациялық табиғатты пайдалану -- визуализация -- картометрия
Аннотация: Ұсынылған мақалада географияны оқытудағы білімнің жаңартылған мазмұны және картографиялық әдіс жүйесін қолдану ерекшеліктері, сондай-ақ картографиялық әдіс негізінде табиғи ресурстарды тиімді пайдалану құндылықтарын салыстыру, сипаттау және жеткізу көрсетілген.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Сламжан, М.Т.
Сартаева, Э.А.

32.973
К 33

Кеңес, Б. Е.
    Информатика саласына қатысты мектеп оқулықтарында терминдердің қолданылуы [Текст] / Б. Е. Кеңес, М. Кочак, Ж. Е. Есполова // Білім. - 2024. - №1. - Б. 19-28.
ББК 32.973

Рубрики: Информатика

Кл.слова (ненормированные):
термин -- терминология -- оқулық -- білім сапасы -- информатика
Аннотация: Білім беру саласындағы мұғалімдердің негізгі құралы – оқулық. Оқу- лықтардың мазмұнына қойылатын талаптардың бірі – терминдердің жүйелі қолда- нылуы. Мақаланың мақсаты – мемлекеттік терминологиялық коммиссия бекіткен терминдердің оқулықтарда қолданылу деңгейін анықтау. Осы мақсатқа сәйкес мақалада «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» 4-сынып, «Информати- ка» 5-сынып, «Информатика» 6-сынып, «Информатика» 7-сынып (Алматыкітап бас- пасы), «Информатика» 7-сынып (Атамұра баспасы), «Информатика» 7-сынып (Арман – ПВ баспасы) мектеп оқулықтарының негізгі терминдері termincom.kz сайтын- дағы, терминдермен салыстырылды. Салыстыру нәтижесінде мынадай мәселелер анықталды: termincom.kz қорындағы информатика саласына қатысты бекітілген терминдердің оқулықтарда қолданылмай, басқа нұсқаларының қолданылуы, ин- форматика саласына қатысты оқулықтардағы кейбір терминдердің termincom.kz қорында қамтылмауы, оқулықтарда орыс тіліндегі терминдер бірінші жазылып, қа- зақ тіліндегі терминдердің жақша ішінде жазылуы, орыс тіліндегі әртүрлі ұғымды білдіретін екі терминнің орнына қазақ тілінде бір терминнің қолданылуы. Осындай мәселелер туындамас үшін терминолог мамандар мен сала мамандары бірлесіп жұмыстар атқарып терминдерді бекітуі керек. Оқулық жазу барысында авторлар бекітілген терминдерге назар аударып, соларды қолдану дағдысын қалыптастыру- лары қажет. Термин ұғым мен мағынаны толық сипаттай алмайтын жағдай болса, авторлар өздерінің ұсыныстарын мемлекеттік терминологиялық комиссияға ұсы- нулары қажет. Жазылған оқулықтарға сараптама жасалған кезде пән бойынша ба- залық ғылыми мазмұнның сақталуы үшін терминдерге баса назар аударылуы қажет
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кочак, М.
Есполова, Ж. Е.

Кеңес, Б. Е. Информатика саласына қатысты мектеп оқулықтарында терминдердің қолданылуы [Текст] / Б. Е. Кеңес, М. Кочак, Ж. Е. Есполова // Білім. - 2024. - №1.- Б.19-28.

95.

Кеңес, Б. Е. Информатика саласына қатысты мектеп оқулықтарында терминдердің қолданылуы [Текст] / Б. Е. Кеңес, М. Кочак, Ж. Е. Есполова // Білім. - 2024. - №1.- Б.19-28.


32.973
К 33

Кеңес, Б. Е.
    Информатика саласына қатысты мектеп оқулықтарында терминдердің қолданылуы [Текст] / Б. Е. Кеңес, М. Кочак, Ж. Е. Есполова // Білім. - 2024. - №1. - Б. 19-28.
ББК 32.973

Рубрики: Информатика

Кл.слова (ненормированные):
термин -- терминология -- оқулық -- білім сапасы -- информатика
Аннотация: Білім беру саласындағы мұғалімдердің негізгі құралы – оқулық. Оқу- лықтардың мазмұнына қойылатын талаптардың бірі – терминдердің жүйелі қолда- нылуы. Мақаланың мақсаты – мемлекеттік терминологиялық коммиссия бекіткен терминдердің оқулықтарда қолданылу деңгейін анықтау. Осы мақсатқа сәйкес мақалада «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» 4-сынып, «Информати- ка» 5-сынып, «Информатика» 6-сынып, «Информатика» 7-сынып (Алматыкітап бас- пасы), «Информатика» 7-сынып (Атамұра баспасы), «Информатика» 7-сынып (Арман – ПВ баспасы) мектеп оқулықтарының негізгі терминдері termincom.kz сайтын- дағы, терминдермен салыстырылды. Салыстыру нәтижесінде мынадай мәселелер анықталды: termincom.kz қорындағы информатика саласына қатысты бекітілген терминдердің оқулықтарда қолданылмай, басқа нұсқаларының қолданылуы, ин- форматика саласына қатысты оқулықтардағы кейбір терминдердің termincom.kz қорында қамтылмауы, оқулықтарда орыс тіліндегі терминдер бірінші жазылып, қа- зақ тіліндегі терминдердің жақша ішінде жазылуы, орыс тіліндегі әртүрлі ұғымды білдіретін екі терминнің орнына қазақ тілінде бір терминнің қолданылуы. Осындай мәселелер туындамас үшін терминолог мамандар мен сала мамандары бірлесіп жұмыстар атқарып терминдерді бекітуі керек. Оқулық жазу барысында авторлар бекітілген терминдерге назар аударып, соларды қолдану дағдысын қалыптастыру- лары қажет. Термин ұғым мен мағынаны толық сипаттай алмайтын жағдай болса, авторлар өздерінің ұсыныстарын мемлекеттік терминологиялық комиссияға ұсы- нулары қажет. Жазылған оқулықтарға сараптама жасалған кезде пән бойынша ба- залық ғылыми мазмұнның сақталуы үшін терминдерге баса назар аударылуы қажет
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кочак, М.
Есполова, Ж. Е.

74
Г 35


    География пәнінде диверсификация ұғымын оқытудың әдіснамалық негізі [Текст] / А. Б. Сералиев, О. Б. Мазбаев, Д. Т. Алиаскаров, Эмин Атасой // Білім=Образование. - 2024. - №3. - Б. 84-97.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
оқыту әдістемесі -- жаңартылған білім -- әртараптандыру -- экономикалық аудандар -- шаруашылық -- бәсекеге қабілеттілік
Аннотация: Мақаланың басты мақсаты аймақтардың экономикалық жағдайына сай әртараптандыру ұғымын сабақта қалыптастыру,жетілдіру. Экономикалық тұрғыда (әртараптандыру) диверсификация ұғымы жайлы көптеген ақпараттар берілген. Әртараптандыру ұғымының аясы кең болғандықтан, мақалада қарастыруды жөн көрдік. Әртараптандыру экономиканың даму барысында, өндірісті,шаруашылық саласын қайта құруда қолданылатын әдіс. Шетелдік басылымдар негізінде мысал- дар келтіріп, шаруашылықтың нарыққа сай жаңаруы жайлы ғалымдардың еңбек- тері қарастырылды. Қазіргі заман талабына сай шаруашылық салалары,оның жеке секторлары жаңарып, мамандандырылуға бейімделген. Қалыптасып түрленуі – өз кезегінде әртараптандырудың көрінісі болғандықтан география сабақтарында осы ұғымды түсіну бағдарлама мақсаттарын ескере отырып қарастырылды. Қазақстан- ның экономикалық аудандарының құрылуы жайлы тарихи деректер негізінде экономикалық аудандастыру мен экономикалық әртараптандыру ұғымдарын байланыстырып, ерекшеліктеріне ғылыми мазмұнда дәлелдемелер келтіріледі. Мақалада Қазақстан экономикалық дамуында қолданылатын әртараптандыру ұғымын оқытудың оқу әдістемелік негіздері қарастырылды. Зерттеу барысында алдыға қойған мақсатымыз – экономиканы әртараптандыру ұғымын талдап, орта мектептерде білім беру барысында кеңінен насихаттау,педагогикалық тұрғыда оқушылардың функционалды сауаттылығын арттыру. Экономикадағы әртарап- тандыру үдерісін жаңартылған білім мазмұнындағы мектеп бағдарламаларында қолданудың әдіснамалық негізіне тоқталып, талдаулар жүргіздік. Мазмұнды талдау барысында әртүрлі әдістер қолданылды, соны ішінде диахронды салыстыру әдісі- не назар аударылды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сералиев, А. Б.
Мазбаев, О. Б.
Алиаскаров, Д. Т.
Эмин Атасой

География пәнінде диверсификация ұғымын оқытудың әдіснамалық негізі [Текст] / А. Б. Сералиев, О. Б. Мазбаев, Д. Т. Алиаскаров, Эмин Атасой // Білім=Образование. - 2024. - №3.- Б.84-97.

96.

География пәнінде диверсификация ұғымын оқытудың әдіснамалық негізі [Текст] / А. Б. Сералиев, О. Б. Мазбаев, Д. Т. Алиаскаров, Эмин Атасой // Білім=Образование. - 2024. - №3.- Б.84-97.


74
Г 35


    География пәнінде диверсификация ұғымын оқытудың әдіснамалық негізі [Текст] / А. Б. Сералиев, О. Б. Мазбаев, Д. Т. Алиаскаров, Эмин Атасой // Білім=Образование. - 2024. - №3. - Б. 84-97.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
оқыту әдістемесі -- жаңартылған білім -- әртараптандыру -- экономикалық аудандар -- шаруашылық -- бәсекеге қабілеттілік
Аннотация: Мақаланың басты мақсаты аймақтардың экономикалық жағдайына сай әртараптандыру ұғымын сабақта қалыптастыру,жетілдіру. Экономикалық тұрғыда (әртараптандыру) диверсификация ұғымы жайлы көптеген ақпараттар берілген. Әртараптандыру ұғымының аясы кең болғандықтан, мақалада қарастыруды жөн көрдік. Әртараптандыру экономиканың даму барысында, өндірісті,шаруашылық саласын қайта құруда қолданылатын әдіс. Шетелдік басылымдар негізінде мысал- дар келтіріп, шаруашылықтың нарыққа сай жаңаруы жайлы ғалымдардың еңбек- тері қарастырылды. Қазіргі заман талабына сай шаруашылық салалары,оның жеке секторлары жаңарып, мамандандырылуға бейімделген. Қалыптасып түрленуі – өз кезегінде әртараптандырудың көрінісі болғандықтан география сабақтарында осы ұғымды түсіну бағдарлама мақсаттарын ескере отырып қарастырылды. Қазақстан- ның экономикалық аудандарының құрылуы жайлы тарихи деректер негізінде экономикалық аудандастыру мен экономикалық әртараптандыру ұғымдарын байланыстырып, ерекшеліктеріне ғылыми мазмұнда дәлелдемелер келтіріледі. Мақалада Қазақстан экономикалық дамуында қолданылатын әртараптандыру ұғымын оқытудың оқу әдістемелік негіздері қарастырылды. Зерттеу барысында алдыға қойған мақсатымыз – экономиканы әртараптандыру ұғымын талдап, орта мектептерде білім беру барысында кеңінен насихаттау,педагогикалық тұрғыда оқушылардың функционалды сауаттылығын арттыру. Экономикадағы әртарап- тандыру үдерісін жаңартылған білім мазмұнындағы мектеп бағдарламаларында қолданудың әдіснамалық негізіне тоқталып, талдаулар жүргіздік. Мазмұнды талдау барысында әртүрлі әдістер қолданылды, соны ішінде диахронды салыстыру әдісі- не назар аударылды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сералиев, А. Б.
Мазбаев, О. Б.
Алиаскаров, Д. Т.
Эмин Атасой

83
А 90

Асаубаева, К. Б.
    "Ахметтану" элективті курс бағдарламасы [Текст] / К. Б. Асаубаева // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2024. - №11-12. - Б. 90-115
ББК 83

Рубрики: Әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
әдебиет -- авторлық бағдарлама -- ахметтану -- элективті курс -- алаш ардақтысы -- ұлт ұстазы -- ахмет байтұрсынұлы -- рухани құндылықтар -- анализ және интерпретретация дағдысы -- бағалау және салыстыру дағдысы
Аннотация: Бұл авторлық бағдарлама білім алушыларға Ахмет Байтұрсынұлының сан қырлы талант иесі екендігін нақтылап, оның шығармаларын жан - жақты меңгертумен құнды.Бағдарлама балалардың жас ерекшелігін ескере отырып, жасалған. Ұлттық, елдік қасиеттерімізді сақтауға негізделген.Бұл бағдарлама -Ұлт Ұстазы, Алаш ардақтысы А.Байтұрсынұлының өмірі, қоғамдық қызметі, азаматтық келбеті, өлеңдері мен мысалдары, ғылыми еңбектері туралы оқушыларға жан - жақты білім беруге арналған бағдарлама.
Держатели документа:
БҚУ

Асаубаева, К.Б. "Ахметтану" элективті курс бағдарламасы [Текст] / К. Б. Асаубаева // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2024. - №11-12.- Б.90-115

97.

Асаубаева, К.Б. "Ахметтану" элективті курс бағдарламасы [Текст] / К. Б. Асаубаева // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2024. - №11-12.- Б.90-115


83
А 90

Асаубаева, К. Б.
    "Ахметтану" элективті курс бағдарламасы [Текст] / К. Б. Асаубаева // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2024. - №11-12. - Б. 90-115
ББК 83

Рубрики: Әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
әдебиет -- авторлық бағдарлама -- ахметтану -- элективті курс -- алаш ардақтысы -- ұлт ұстазы -- ахмет байтұрсынұлы -- рухани құндылықтар -- анализ және интерпретретация дағдысы -- бағалау және салыстыру дағдысы
Аннотация: Бұл авторлық бағдарлама білім алушыларға Ахмет Байтұрсынұлының сан қырлы талант иесі екендігін нақтылап, оның шығармаларын жан - жақты меңгертумен құнды.Бағдарлама балалардың жас ерекшелігін ескере отырып, жасалған. Ұлттық, елдік қасиеттерімізді сақтауға негізделген.Бұл бағдарлама -Ұлт Ұстазы, Алаш ардақтысы А.Байтұрсынұлының өмірі, қоғамдық қызметі, азаматтық келбеті, өлеңдері мен мысалдары, ғылыми еңбектері туралы оқушыларға жан - жақты білім беруге арналған бағдарлама.
Держатели документа:
БҚУ

87
Қ 58

Қожамберлиев, Б.
    Сыр ақындарының өмірі мен өлім туралы ой - толғамдары [Текст] / Б. Қожамберлиев, Б. Апенов // Адам әлемі: философиялық және гуманитарлық журнал. - 2023. - №1. - б. 43-50
ББК 87

Рубрики: Философия

Кл.слова (ненормированные):
адамгершілік -- адами болмыс -- өмір -- өлім -- мақсат -- адам
Аннотация: Мақалада Сыр сүлейлерінің адам болмысы, өмір мен өлімнің диалектикалық және үйлесімді ара қатынасы жайындағы дүниетанымдық және философиялық ой - толғамдарына отандық және әлемдік ойларын салыстыру арқылы талдау жасалынады.
Доп.точки доступа:
Апенов, Б.

Қожамберлиев, Б. Сыр ақындарының өмірі мен өлім туралы ой - толғамдары [Текст] / Б. Қожамберлиев, Б. Апенов // Адам әлемі: философиялық және гуманитарлық журнал. - Алматы, 2023. - №1.- б.43-50

98.

Қожамберлиев, Б. Сыр ақындарының өмірі мен өлім туралы ой - толғамдары [Текст] / Б. Қожамберлиев, Б. Апенов // Адам әлемі: философиялық және гуманитарлық журнал. - Алматы, 2023. - №1.- б.43-50


87
Қ 58

Қожамберлиев, Б.
    Сыр ақындарының өмірі мен өлім туралы ой - толғамдары [Текст] / Б. Қожамберлиев, Б. Апенов // Адам әлемі: философиялық және гуманитарлық журнал. - 2023. - №1. - б. 43-50
ББК 87

Рубрики: Философия

Кл.слова (ненормированные):
адамгершілік -- адами болмыс -- өмір -- өлім -- мақсат -- адам
Аннотация: Мақалада Сыр сүлейлерінің адам болмысы, өмір мен өлімнің диалектикалық және үйлесімді ара қатынасы жайындағы дүниетанымдық және философиялық ой - толғамдарына отандық және әлемдік ойларын салыстыру арқылы талдау жасалынады.
Доп.точки доступа:
Апенов, Б.

74
С 57

Советбекова , А.
    "Бастауыш сынып мұғалімі - ерекше тұлға" [Текст] / А. Советбекова // Бастауыш мектепте оқыту . - 2025. - №1. - Б. . 4-5
ББК 74

Рубрики: Образование. Педагогические науки

Кл.слова (ненормированные):
жас ұрпақ -- білім -- бастауыш сынып -- бастауыш мұғалімі -- шәкірт -- ұстаз
Аннотация: Жас ұрпаққа тәрбие беру, ұстаздар жайлы сөз еткенде білім мен тәрбиенің бастауында тұрған бастауыш сынып мұғалімдерінің еңбектерін ерекше атап өткен артық емес. Анасының әлдиін ұмыта қоймаған әр отбасының еркесіне жүрегінің жылуын сыйлап бауырына басатын "білім" деген құдіретке бас игізіп, мектепке деген махаббатын оятатын алғашқы ұстаздың орны кімге болса да ерекше. Бастауыш сынып мұғалімі - ерекше тұлға. Өйткені ол - балалар мен үлкендер әлемінің арасындағы сарапшы. Бастауыш сынып мұғалімінің еңбегін өзге еңбекпен салыстыруға болмайды, себебі ол еңбектің жемісі - адам. Абай атамыз "Адамның адамшылдығы - ең алдымен, жақсы ұстаздан" деген. Шәкірттің жасқы болуы - ұстаздың айтқан сөзіне ғана емес, көрсеткен үлгісімен сабақтасып, байланысып жатады. Ұстаз - бәрінен бұрын тәрбиеші. Ол оқыту мен тәрбиені қатар алып жүруші.
Держатели документа:
БҚУ

Советбекова , А. "Бастауыш сынып мұғалімі - ерекше тұлға" [Текст] / А. Советбекова // Бастауыш мектепте оқыту . - 2025. - №1.- Б. 4-5

99.

Советбекова , А. "Бастауыш сынып мұғалімі - ерекше тұлға" [Текст] / А. Советбекова // Бастауыш мектепте оқыту . - 2025. - №1.- Б. 4-5


74
С 57

Советбекова , А.
    "Бастауыш сынып мұғалімі - ерекше тұлға" [Текст] / А. Советбекова // Бастауыш мектепте оқыту . - 2025. - №1. - Б. . 4-5
ББК 74

Рубрики: Образование. Педагогические науки

Кл.слова (ненормированные):
жас ұрпақ -- білім -- бастауыш сынып -- бастауыш мұғалімі -- шәкірт -- ұстаз
Аннотация: Жас ұрпаққа тәрбие беру, ұстаздар жайлы сөз еткенде білім мен тәрбиенің бастауында тұрған бастауыш сынып мұғалімдерінің еңбектерін ерекше атап өткен артық емес. Анасының әлдиін ұмыта қоймаған әр отбасының еркесіне жүрегінің жылуын сыйлап бауырына басатын "білім" деген құдіретке бас игізіп, мектепке деген махаббатын оятатын алғашқы ұстаздың орны кімге болса да ерекше. Бастауыш сынып мұғалімі - ерекше тұлға. Өйткені ол - балалар мен үлкендер әлемінің арасындағы сарапшы. Бастауыш сынып мұғалімінің еңбегін өзге еңбекпен салыстыруға болмайды, себебі ол еңбектің жемісі - адам. Абай атамыз "Адамның адамшылдығы - ең алдымен, жақсы ұстаздан" деген. Шәкірттің жасқы болуы - ұстаздың айтқан сөзіне ғана емес, көрсеткен үлгісімен сабақтасып, байланысып жатады. Ұстаз - бәрінен бұрын тәрбиеші. Ол оқыту мен тәрбиені қатар алып жүруші.
Держатели документа:
БҚУ

Page 10, Results: 99

 

All acquisitions for 
Or select a month