Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи ППС

Page 16, Results: 155

Report on unfulfilled requests: 0

67
А 98


    Әдістемелік айлық өткізілді [Текст] // Өркен. - 2024. - 26 ақпан. - №2. - Б. 7.

ББК 67

Рубрики: құқық

Кл.слова (ненормированные):
Жоғары мектеп -- инновациялық білім беру технологиялары -- əдістемелік айлық -- Құқық БББ аға оқытушысы -- А.К. Есенгазиева -- оқу-тəрбие үрдісі -- студенттердің қызығушылығы ғылыми жұмыстар мен жобалар -- əкімшілік жаза -- заңдарға енгізілген өзгерістер -- жазадан босату негіздері
Аннотация: Университет деңгейінде «Жоғары мектепте инновациялық білім беру технологияларын қолдану тəжірибесі» тақырыбындағы əдістемелік айлық өткізілді. Құқық БББ аға оқытушысы, з.ғ.м. А.К.Есенгазиева оқу-тəрбие үрдісіне жаңа инновацияық əдіс-тəсілдерді енгізу мақсатында студенттердің білімге деген қызығушылығын, тал- пынысын арттырып, өз бетімен ізденуге, ғылыми жұмыстар мен жобаларға қатысуда белсенділік таныту үшін, теориялық білімдерін тəжірибеде ұштастыра алу дағдыларын жетілдіру мақсатында жаңа форматтағы оқу процессін ұйымдастыруға арналған «Əкімшілік жаза жəне əкімшілік ықпал ету шаралары» тақырыбында дəріс форматындағы сабақ өткізілді.
Держатели документа:
БҚУ

Әдістемелік айлық өткізілді [Текст] // Өркен. - 2024. - 26 ақпан. - №2.- Б.7.

151.

Әдістемелік айлық өткізілді [Текст] // Өркен. - 2024. - 26 ақпан. - №2.- Б.7.


67
А 98


    Әдістемелік айлық өткізілді [Текст] // Өркен. - 2024. - 26 ақпан. - №2. - Б. 7.

ББК 67

Рубрики: құқық

Кл.слова (ненормированные):
Жоғары мектеп -- инновациялық білім беру технологиялары -- əдістемелік айлық -- Құқық БББ аға оқытушысы -- А.К. Есенгазиева -- оқу-тəрбие үрдісі -- студенттердің қызығушылығы ғылыми жұмыстар мен жобалар -- əкімшілік жаза -- заңдарға енгізілген өзгерістер -- жазадан босату негіздері
Аннотация: Университет деңгейінде «Жоғары мектепте инновациялық білім беру технологияларын қолдану тəжірибесі» тақырыбындағы əдістемелік айлық өткізілді. Құқық БББ аға оқытушысы, з.ғ.м. А.К.Есенгазиева оқу-тəрбие үрдісіне жаңа инновацияық əдіс-тəсілдерді енгізу мақсатында студенттердің білімге деген қызығушылығын, тал- пынысын арттырып, өз бетімен ізденуге, ғылыми жұмыстар мен жобаларға қатысуда белсенділік таныту үшін, теориялық білімдерін тəжірибеде ұштастыра алу дағдыларын жетілдіру мақсатында жаңа форматтағы оқу процессін ұйымдастыруға арналған «Əкімшілік жаза жəне əкімшілік ықпал ету шаралары» тақырыбында дəріс форматындағы сабақ өткізілді.
Держатели документа:
БҚУ

74
К 17

Калкенова, Г. Б.
    ЖОО-ның білім беру үдерісіндегі педагогикалық өзара іс-қимылдың ақпараттық-коммуникативтік негіздері [Текст] / Г. Б. Калкенова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 147-150.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
инновациялық технология -- цифрлық технология -- ақпараттық қажеттілік -- ғылыми-педагогикалық диалог -- педагогикалық өзара іс-қимыл
Аннотация: Мақала ЖОО-дағы педагогикалық өзара іс-қимылдағы педагогикалық инновациялық технологиялар мен заманауи ақпараттық технология мүмкіндектерінің маңыздылығын қарастыруға арналған; ЖОО-ның білім беру процесінде ақпараттың дәстүрлі және қазіргі заманғы ұсынылуының интеграциялануының өзекті тұстарына авторлық сипаттама беріледі
Держатели документа:
ЗКУ

Калкенова, Г.Б. ЖОО-ның білім беру үдерісіндегі педагогикалық өзара іс-қимылдың ақпараттық-коммуникативтік негіздері [Текст] / Г. Б. Калкенова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.147-150.

152.

Калкенова, Г.Б. ЖОО-ның білім беру үдерісіндегі педагогикалық өзара іс-қимылдың ақпараттық-коммуникативтік негіздері [Текст] / Г. Б. Калкенова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.147-150.


74
К 17

Калкенова, Г. Б.
    ЖОО-ның білім беру үдерісіндегі педагогикалық өзара іс-қимылдың ақпараттық-коммуникативтік негіздері [Текст] / Г. Б. Калкенова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 147-150.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
инновациялық технология -- цифрлық технология -- ақпараттық қажеттілік -- ғылыми-педагогикалық диалог -- педагогикалық өзара іс-қимыл
Аннотация: Мақала ЖОО-дағы педагогикалық өзара іс-қимылдағы педагогикалық инновациялық технологиялар мен заманауи ақпараттық технология мүмкіндектерінің маңыздылығын қарастыруға арналған; ЖОО-ның білім беру процесінде ақпараттың дәстүрлі және қазіргі заманғы ұсынылуының интеграциялануының өзекті тұстарына авторлық сипаттама беріледі
Держатели документа:
ЗКУ

32.81
К 71

Қосмырза, Ж. Т.
    Электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуының тарихи және теориялық-практикалық негіздері [Текст] / Ж. Т. Қосмырза, Г. Е. Сабденова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 50-63.

ББК 32.81

Рубрики: Информатика

Кл.слова (ненормированные):
Ақпарат -- ақпараттық ресурс -- ақпараттық технология -- электронды қызмет -- электронды кітапхана -- цифрлық ақпараттық ресурстар -- инновациялық инфрақұрылым -- шетелдік ақпараттық жүйелер -- ақпараттық қоғам -- қоғамның эволюциялық дамуы
Аннотация: Тарихи дереккөздер қатарына электронды ақпараттық ресурстар да кіреді. Сол себепті бұл мақаланың мақсаты – электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуы мен дамуына ықпал еткен теориялық негіздер мен практикалық факторларды зерттеу болып табылады. Мақалада шетелдік ғалымдардың тақырыпқа қатысты жазылған еңбектеріне теориялық тұрғыда сараптамалар жасалынды. Ғалымдардың еңбектерін қарастыра келе мақалада сипаттамалық әдістер кеңінен қолданылды. «Ақпарат» және «ресурс» терминдеріне анықтамалар беріліп, ақпараттық ресурстың қалыптасуы қарастырылды. Сонымен қатар мақалада ішінара ақпараттық ресурстардың эволюциясы ежелгі өркениеттен бастап бүгінгі таңға дейінгі кезеңдеріне шолу жасалынды. Ақпараттық ресурстардың эволюциясына әсер еткен негізгі жаңалықтар кезеңдер арқылы бөліп көрсетілді. Тарих бойынша ақпараттық ресурстардың дамуының қоғам мен мәдениетке қалай әсер еткені талқыланды. Соның ішінде ақпараттық мәдени салалардың бірі болып табылатын кітапхана қызметіне ақпараттық технологияның еніп, ақпараттық ресурстардың сақталуы, жинақталуы бойынша жұмыстары қаралды. Көптеген шетелдік авторлардың тақырыпқа қатысты еңбектеріне салыстырмалы түрде талдау жасаланып, сараптамалар жасалынды. Зерттеу жұмыстары бойынша бүгінгі таңда кез келген мекемелер дамуға ұмтылса өз қызметтеріне жаңашылдық енгізіп, күнделікті қаракеті мен іс тәжірибелерін қайта қарастыруы керек. Бұл зерттеу электронды ақпараттық ресурстардың пайда болуын анықтау арқылы тұжырымдар жасалып, теориялық негіздер мен практикалық әзірлемелер туралы түсінік береді.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сабденова, Г.Е.

Қосмырза, Ж.Т. Электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуының тарихи және теориялық-практикалық негіздері [Текст] / Ж. Т. Қосмырза, Г. Е. Сабденова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1.- Б.50-63.

153.

Қосмырза, Ж.Т. Электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуының тарихи және теориялық-практикалық негіздері [Текст] / Ж. Т. Қосмырза, Г. Е. Сабденова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1.- Б.50-63.


32.81
К 71

Қосмырза, Ж. Т.
    Электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуының тарихи және теориялық-практикалық негіздері [Текст] / Ж. Т. Қосмырза, Г. Е. Сабденова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 50-63.

ББК 32.81

Рубрики: Информатика

Кл.слова (ненормированные):
Ақпарат -- ақпараттық ресурс -- ақпараттық технология -- электронды қызмет -- электронды кітапхана -- цифрлық ақпараттық ресурстар -- инновациялық инфрақұрылым -- шетелдік ақпараттық жүйелер -- ақпараттық қоғам -- қоғамның эволюциялық дамуы
Аннотация: Тарихи дереккөздер қатарына электронды ақпараттық ресурстар да кіреді. Сол себепті бұл мақаланың мақсаты – электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуы мен дамуына ықпал еткен теориялық негіздер мен практикалық факторларды зерттеу болып табылады. Мақалада шетелдік ғалымдардың тақырыпқа қатысты жазылған еңбектеріне теориялық тұрғыда сараптамалар жасалынды. Ғалымдардың еңбектерін қарастыра келе мақалада сипаттамалық әдістер кеңінен қолданылды. «Ақпарат» және «ресурс» терминдеріне анықтамалар беріліп, ақпараттық ресурстың қалыптасуы қарастырылды. Сонымен қатар мақалада ішінара ақпараттық ресурстардың эволюциясы ежелгі өркениеттен бастап бүгінгі таңға дейінгі кезеңдеріне шолу жасалынды. Ақпараттық ресурстардың эволюциясына әсер еткен негізгі жаңалықтар кезеңдер арқылы бөліп көрсетілді. Тарих бойынша ақпараттық ресурстардың дамуының қоғам мен мәдениетке қалай әсер еткені талқыланды. Соның ішінде ақпараттық мәдени салалардың бірі болып табылатын кітапхана қызметіне ақпараттық технологияның еніп, ақпараттық ресурстардың сақталуы, жинақталуы бойынша жұмыстары қаралды. Көптеген шетелдік авторлардың тақырыпқа қатысты еңбектеріне салыстырмалы түрде талдау жасаланып, сараптамалар жасалынды. Зерттеу жұмыстары бойынша бүгінгі таңда кез келген мекемелер дамуға ұмтылса өз қызметтеріне жаңашылдық енгізіп, күнделікті қаракеті мен іс тәжірибелерін қайта қарастыруы керек. Бұл зерттеу электронды ақпараттық ресурстардың пайда болуын анықтау арқылы тұжырымдар жасалып, теориялық негіздер мен практикалық әзірлемелер туралы түсінік береді.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сабденова, Г.Е.

74
Н 71

Ниязбек, А.
    ЖОО білім алушыларының метапәндік құзыреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық негіздері [Текст] / А. Ниязбек, Б. Далабеков, С. Ж. Ибадуллаева // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 259-262.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- ЖОО білім алушылар -- метапәндік құзыреттілік -- педагогикалық қызмет -- жоғары білім жүйесі
Аннотация: Жоғары мектептің өзекті міндеттерінің бірі ол болашақ мұғалімдерді жоғары білім берудің стандарттарын іске асыру барысында жан-жақты, білікті маман дайындау. Сондай-ақ, Қазақстан Республикасы білім беру мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарғаарналған бағдарлама талаптарын орындау, білікті маман болу, жоғары деңгейде педагогикалық қызмет жасау ол кәзіргі заман талабы[1]. Мемлекеттік білім беру стандартының негізгі талаптарына негізделе отырып студенттердің пәндік, мета - пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту жоғары білім жүйесінде үлкен орын алуда. Сонымен қатар, «оқытудың мета - пәндік нәтижелері, мета – пәндік құзыреттілік» ұғымдары ғылыми-педагогикалық әдебиеттерде әлі жеткілікті түрде қамтылмаған. Осыған байланысты, болашақ мұғалімді жалпы білім берудің негізгі білім беру бағдарламаларын меңгерге отырып, білім алушыларда мета-пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту бойынша мақсатты жалпы кәсіптік және пәндік-әдістемелік даярлау қажеттілігі туындайды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Далабеков, Б.
Ибадуллаева, С.Ж.

Ниязбек, А. ЖОО білім алушыларының метапәндік құзыреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық негіздері [Текст] / А. Ниязбек, Б. Далабеков, С. Ж. Ибадуллаева // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.259-262.

154.

Ниязбек, А. ЖОО білім алушыларының метапәндік құзыреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық негіздері [Текст] / А. Ниязбек, Б. Далабеков, С. Ж. Ибадуллаева // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.259-262.


74
Н 71

Ниязбек, А.
    ЖОО білім алушыларының метапәндік құзыреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық негіздері [Текст] / А. Ниязбек, Б. Далабеков, С. Ж. Ибадуллаева // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 259-262.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- ЖОО білім алушылар -- метапәндік құзыреттілік -- педагогикалық қызмет -- жоғары білім жүйесі
Аннотация: Жоғары мектептің өзекті міндеттерінің бірі ол болашақ мұғалімдерді жоғары білім берудің стандарттарын іске асыру барысында жан-жақты, білікті маман дайындау. Сондай-ақ, Қазақстан Республикасы білім беру мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарғаарналған бағдарлама талаптарын орындау, білікті маман болу, жоғары деңгейде педагогикалық қызмет жасау ол кәзіргі заман талабы[1]. Мемлекеттік білім беру стандартының негізгі талаптарына негізделе отырып студенттердің пәндік, мета - пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту жоғары білім жүйесінде үлкен орын алуда. Сонымен қатар, «оқытудың мета - пәндік нәтижелері, мета – пәндік құзыреттілік» ұғымдары ғылыми-педагогикалық әдебиеттерде әлі жеткілікті түрде қамтылмаған. Осыған байланысты, болашақ мұғалімді жалпы білім берудің негізгі білім беру бағдарламаларын меңгерге отырып, білім алушыларда мета-пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту бойынша мақсатты жалпы кәсіптік және пәндік-әдістемелік даярлау қажеттілігі туындайды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Далабеков, Б.
Ибадуллаева, С.Ж.

20.1
Б 42

Бекмуханова, А. Б.
    Батыс Қазақстанның қосымша білім беру жүйесіндегі экологиялық туризмнің дамуы [Текст] / А. Б. Бекмуханова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 265-268.

ББК 20.1

Рубрики: Экология

Кл.слова (ненормированные):
Батыс Қазақстан -- білім беру жүйесі -- экологиялық туризм -- Экологиялық сана -- табиғат -- экология -- биологиялық пәндер -- Экологиялық білім беру -- Көл бақа -- Батпақ тасбақасы -- Епті кесіртке -- Дала жыланы -- Свистун гора -- Подстепное ауыл маңы -- Туристер -- Герпинг
Аннотация: Әр студент экологиялық ұғымдардың мағынасын білуі керек. Ұғымдарды түсіну оқушының табиғатқа деген көзқарасын қалыптастырады, экологияны зерттеуге жол ашады, оның тақырыпқа деген көзқарасын қалыптастырады және оған деген қызығушылығын арттырады. Экологиялық сана — бұл адамның табиғатқа деген қарым-қатынасының, білімінің, сенімі мен дағдыларының жиынтығы, ал экологиялық ойлау-табиғаттағы өзгерістерді ғылыми бағалау, олардың себептерін ашу және терең түсіну. Экологиялық сауаттылық экологиялық білімді игеру арқылы табиғи ресурстарды тиімді пайдалануға жол ашады, ал экологиялық этика адамның бойында өзін-өзі ұстауды және үйде және табиғатта өзін-өзі ұстау дағдыларын қатаң сақтауды қалыптастырады. Қосымша білім беруде жетекші рөл экологиялық мәдениетті қалыптастыру мен дамытуда, оқушылардың кешенді экологиялық білімі мен қоршаған ортаны қорғаудың ғылыми негіздерін ашуда биологиялық пәндерге тиесілі. Белгіленген тұжырымдамалар негізінде қосымша білім беруде экотуризм бағытын дамыту басталады
Держатели документа:
ЗКУ

Бекмуханова, А.Б. Батыс Қазақстанның қосымша білім беру жүйесіндегі экологиялық туризмнің дамуы [Текст] / А. Б. Бекмуханова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.265-268.

155.

Бекмуханова, А.Б. Батыс Қазақстанның қосымша білім беру жүйесіндегі экологиялық туризмнің дамуы [Текст] / А. Б. Бекмуханова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.265-268.


20.1
Б 42

Бекмуханова, А. Б.
    Батыс Қазақстанның қосымша білім беру жүйесіндегі экологиялық туризмнің дамуы [Текст] / А. Б. Бекмуханова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 265-268.

ББК 20.1

Рубрики: Экология

Кл.слова (ненормированные):
Батыс Қазақстан -- білім беру жүйесі -- экологиялық туризм -- Экологиялық сана -- табиғат -- экология -- биологиялық пәндер -- Экологиялық білім беру -- Көл бақа -- Батпақ тасбақасы -- Епті кесіртке -- Дала жыланы -- Свистун гора -- Подстепное ауыл маңы -- Туристер -- Герпинг
Аннотация: Әр студент экологиялық ұғымдардың мағынасын білуі керек. Ұғымдарды түсіну оқушының табиғатқа деген көзқарасын қалыптастырады, экологияны зерттеуге жол ашады, оның тақырыпқа деген көзқарасын қалыптастырады және оған деген қызығушылығын арттырады. Экологиялық сана — бұл адамның табиғатқа деген қарым-қатынасының, білімінің, сенімі мен дағдыларының жиынтығы, ал экологиялық ойлау-табиғаттағы өзгерістерді ғылыми бағалау, олардың себептерін ашу және терең түсіну. Экологиялық сауаттылық экологиялық білімді игеру арқылы табиғи ресурстарды тиімді пайдалануға жол ашады, ал экологиялық этика адамның бойында өзін-өзі ұстауды және үйде және табиғатта өзін-өзі ұстау дағдыларын қатаң сақтауды қалыптастырады. Қосымша білім беруде жетекші рөл экологиялық мәдениетті қалыптастыру мен дамытуда, оқушылардың кешенді экологиялық білімі мен қоршаған ортаны қорғаудың ғылыми негіздерін ашуда биологиялық пәндерге тиесілі. Белгіленген тұжырымдамалар негізінде қосымша білім беруде экотуризм бағытын дамыту басталады
Держатели документа:
ЗКУ

Page 16, Results: 155

 

All acquisitions for 
Or select a month