Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи ППС

Page 2, Results: 15

Report on unfulfilled requests: 0


Ғалымова, Р. М.
    Оқытушы сабағын тиімді ұйымдастырудың жолдары [Текст] / Р. М. Ғалымова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 245-247.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Оқытушы -- Педагогика -- Құқықтық тәрбие -- инновациялық технологиялар -- Білім беру жүйесі -- Салыстыру кестесі әдісі -- Интерактивті оқыту
Аннотация: Оқыту барысында озық, тиімді технологиялар тәжірибеге енгізілуде. Білім бәсекесіне бейім шәкірт тәрбиелеу - біздің мақсатымыз. Бұл мақсаттарға жету үшін мұғалімнің ізденісі, жаңа тәжірибе, жаңа технологиялар қолдану қажеттілігітуындайды. Осы мақалада 3аКШИ-9 тобында Педагогика (тәрбие теориясы) пәнінен «Саналы тәртіп пен тәртіптілікке тәрбиелеу әдістері. Құқықтық тәрбие» тақырыбында өткізілген сабағымда қозғаймын.
Держатели документа:
ЗКУ

Ғалымова, Р.М. Оқытушы сабағын тиімді ұйымдастырудың жолдары [Текст] / Р. М. Ғалымова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.245-247.

11.

Ғалымова, Р.М. Оқытушы сабағын тиімді ұйымдастырудың жолдары [Текст] / Р. М. Ғалымова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.245-247.



Ғалымова, Р. М.
    Оқытушы сабағын тиімді ұйымдастырудың жолдары [Текст] / Р. М. Ғалымова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 245-247.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Оқытушы -- Педагогика -- Құқықтық тәрбие -- инновациялық технологиялар -- Білім беру жүйесі -- Салыстыру кестесі әдісі -- Интерактивті оқыту
Аннотация: Оқыту барысында озық, тиімді технологиялар тәжірибеге енгізілуде. Білім бәсекесіне бейім шәкірт тәрбиелеу - біздің мақсатымыз. Бұл мақсаттарға жету үшін мұғалімнің ізденісі, жаңа тәжірибе, жаңа технологиялар қолдану қажеттілігітуындайды. Осы мақалада 3аКШИ-9 тобында Педагогика (тәрбие теориясы) пәнінен «Саналы тәртіп пен тәртіптілікке тәрбиелеу әдістері. Құқықтық тәрбие» тақырыбында өткізілген сабағымда қозғаймын.
Держатели документа:
ЗКУ

74
С 12

Сабргалиева, Н. М.
    Арнайы пәндерді оқытуда жаңа инновациялық технологияларды қолдану [Текст] / Н. М. Сабргалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 291-293.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
жаңа инновациялық технологиялар -- интерактивті техника және технология -- ақпараттаңдыру -- Педагогика -- интерактивті оқыту
Аннотация: Қазіргі заман талабы – оқытудың жаңа технологияларын меңгеру. Оқытудың жаңа технологияларының бірі – интерактивті техника және технология. Интерактивті техника және технологиясының дамуы кезеңінде осы заманға сай білімді, әрі білікті мамандарды даярлау оқытушының басты міндеті болып табылады. Қоғамдағы ақпараттаңдыру процестерінің қарқынды дамуы жан-жақты, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға қалыптастыруды талап етеді. Оқытушының цифрлы-креативті құзыреттілігі оқытушының креативті ойлау қабілеті, әдіснамалық рефлексия, жаңалыққа деген талпынысы, инновациялық технологияларды шығармашылықпен пайдалану, оқу-тәрбие процесін жетілдіру мақсатындағы ұдайы ізденістері, педагогикалық инновацияларды өз іс-тәжірибесінде жүйелі пайдалану, ақпаратты өз бетінше іздеп, таба алуы; алынған мәліметті өңдей алуы, жинақтауы, сұрыптауы және тағы да басқа шығармашылық іс-әрекеттерінен көрініс табады. Оқытушының креативті құзыреттіліктерін қалыптастыруда ақпараттық технологияларды арнайы пәндерде қолданудың орны ерекше.
Держатели документа:
ЗКУ

Сабргалиева, Н.М. Арнайы пәндерді оқытуда жаңа инновациялық технологияларды қолдану [Текст] / Н. М. Сабргалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.291-293.

12.

Сабргалиева, Н.М. Арнайы пәндерді оқытуда жаңа инновациялық технологияларды қолдану [Текст] / Н. М. Сабргалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.291-293.


74
С 12

Сабргалиева, Н. М.
    Арнайы пәндерді оқытуда жаңа инновациялық технологияларды қолдану [Текст] / Н. М. Сабргалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 291-293.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
жаңа инновациялық технологиялар -- интерактивті техника және технология -- ақпараттаңдыру -- Педагогика -- интерактивті оқыту
Аннотация: Қазіргі заман талабы – оқытудың жаңа технологияларын меңгеру. Оқытудың жаңа технологияларының бірі – интерактивті техника және технология. Интерактивті техника және технологиясының дамуы кезеңінде осы заманға сай білімді, әрі білікті мамандарды даярлау оқытушының басты міндеті болып табылады. Қоғамдағы ақпараттаңдыру процестерінің қарқынды дамуы жан-жақты, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға қалыптастыруды талап етеді. Оқытушының цифрлы-креативті құзыреттілігі оқытушының креативті ойлау қабілеті, әдіснамалық рефлексия, жаңалыққа деген талпынысы, инновациялық технологияларды шығармашылықпен пайдалану, оқу-тәрбие процесін жетілдіру мақсатындағы ұдайы ізденістері, педагогикалық инновацияларды өз іс-тәжірибесінде жүйелі пайдалану, ақпаратты өз бетінше іздеп, таба алуы; алынған мәліметті өңдей алуы, жинақтауы, сұрыптауы және тағы да басқа шығармашылық іс-әрекеттерінен көрініс табады. Оқытушының креативті құзыреттіліктерін қалыптастыруда ақпараттық технологияларды арнайы пәндерде қолданудың орны ерекше.
Держатели документа:
ЗКУ

74
А 92

Атшыбаева, Г. К.
    Биология пәнінен заманауи технологиялар мен әдіс-тәсілдерді пайдалану [Текст] / Г. К. Атшыбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 21-25.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
биологияны оқыту -- заманауи технологиялар -- виртуалды зертханалар -- білім берудегі инновациялар -- VR және AR технологиялары -- генетика симуляциялары -- интерактивті оқыту -- оқушылардың зерттеушілік қабілеттері -- білім берудегі цифрландыру -- оқыту әдістемесі
Аннотация: Бұл мақалада биология пәнінде заманауи технологияларды тиімді пайдалану мәселелері қарастырылған. Заманауи білім беру жүйесінде технологияларды қолдану тек оқушылардың білім сапасын арттырып қана қоймай, олардың пәнге деген қызығушылығын, зерттеушілік қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Мақалада технологиялық бағыттар (виртуалды зертханалар, VR және AR технологиялары, генетика симуляторлары) мен оларды сабақтарға енгізу жолдары талданады. Сонымен қатар, технологияларды қолдану барысында туындайтын қаржылық, инфрақұрылымдық және педагогикалық қиындықтар мен олардың шешімдері көрсетілген. Қорытындысында технологияларды биология сабақтарына енгізудің оқушыларға беретін мүмкіндіктері мен болашақтағы маңыздылығы айқындалады.
Держатели документа:
ЗКУ

Атшыбаева, Г.К. Биология пәнінен заманауи технологиялар мен әдіс-тәсілдерді пайдалану [Текст] / Г. К. Атшыбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.21-25.

13.

Атшыбаева, Г.К. Биология пәнінен заманауи технологиялар мен әдіс-тәсілдерді пайдалану [Текст] / Г. К. Атшыбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.21-25.


74
А 92

Атшыбаева, Г. К.
    Биология пәнінен заманауи технологиялар мен әдіс-тәсілдерді пайдалану [Текст] / Г. К. Атшыбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 21-25.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
биологияны оқыту -- заманауи технологиялар -- виртуалды зертханалар -- білім берудегі инновациялар -- VR және AR технологиялары -- генетика симуляциялары -- интерактивті оқыту -- оқушылардың зерттеушілік қабілеттері -- білім берудегі цифрландыру -- оқыту әдістемесі
Аннотация: Бұл мақалада биология пәнінде заманауи технологияларды тиімді пайдалану мәселелері қарастырылған. Заманауи білім беру жүйесінде технологияларды қолдану тек оқушылардың білім сапасын арттырып қана қоймай, олардың пәнге деген қызығушылығын, зерттеушілік қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Мақалада технологиялық бағыттар (виртуалды зертханалар, VR және AR технологиялары, генетика симуляторлары) мен оларды сабақтарға енгізу жолдары талданады. Сонымен қатар, технологияларды қолдану барысында туындайтын қаржылық, инфрақұрылымдық және педагогикалық қиындықтар мен олардың шешімдері көрсетілген. Қорытындысында технологияларды биология сабақтарына енгізудің оқушыларға беретін мүмкіндіктері мен болашақтағы маңыздылығы айқындалады.
Держатели документа:
ЗКУ

74
Е 85

Еспосинова, И. Б.
    Сандық білім беру ресурстары арқылы химияны оқыту тәсілдері [Текст] / И. Б. Еспосинова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 51-53.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
сандық білім беру ресурстары -- химияны оқыту -- цифрлы құралдар -- интерактивті оқыту -- білім беру технологиялары -- оқу процесі
Аннотация: Бұл мақалада химия сабағында сандық білім беру ресурстарын қолдану арқылы оқыту тәсілдері талқыланады. Сандық ресурстардың оқушылардың пәндік білімді игеруіне оң әсері, интерактивті және бейімделгіш оқыту құралдары, сондай-ақ олардың оқу процесінде тиімділікті арттырудағы рөлі қарастырылады. Мақалада химия пәнінің мазмұнын сандық форматта игеру үшін ұсыныстар мен нақты мысалдар келтірілген.
Держатели документа:
ЗКУ

Еспосинова, И.Б. Сандық білім беру ресурстары арқылы химияны оқыту тәсілдері [Текст] / И. Б. Еспосинова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.51-53.

14.

Еспосинова, И.Б. Сандық білім беру ресурстары арқылы химияны оқыту тәсілдері [Текст] / И. Б. Еспосинова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.51-53.


74
Е 85

Еспосинова, И. Б.
    Сандық білім беру ресурстары арқылы химияны оқыту тәсілдері [Текст] / И. Б. Еспосинова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 51-53.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
сандық білім беру ресурстары -- химияны оқыту -- цифрлы құралдар -- интерактивті оқыту -- білім беру технологиялары -- оқу процесі
Аннотация: Бұл мақалада химия сабағында сандық білім беру ресурстарын қолдану арқылы оқыту тәсілдері талқыланады. Сандық ресурстардың оқушылардың пәндік білімді игеруіне оң әсері, интерактивті және бейімделгіш оқыту құралдары, сондай-ақ олардың оқу процесінде тиімділікті арттырудағы рөлі қарастырылады. Мақалада химия пәнінің мазмұнын сандық форматта игеру үшін ұсыныстар мен нақты мысалдар келтірілген.
Держатели документа:
ЗКУ

74.262.6
Х 69

Ходжанова, Б. Х.
    География сабағында "learningаpps.org" сайтын тиімді қолдану [Текст] / Б. Х. Ходжанова, Л. М. Айтымова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 242-245.
ББК 74.262.6

Рубрики: Методика преподавания географии

Кл.слова (ненормированные):
география -- білім беру жүйесі -- оқыту технология -- Өзі жасау -- Дайын -- LearningApps.org -- интерактивті оқыту -- Интернет -- Оқушылар -- Интерактивтік тапсырмалар
Аннотация: Қазіргі заманғы ғылыми-техникалық үрдіс қарқыны білім беру жүйесінің алдына оқыту технологиясын жетілдіру міндеттерін қойып отыр. Тәуелсіз елдің болашағы білім беру жүйесіне байланысты. Осыған байланысты педагог мамандар оқытудың ең тиімді әдіс-тәсілдерін зерттеп, тәжірибе жүзінде сынап келеді. Бірнеше оқыту әдістерін салыстыра қарастыру арқылы әр оқытушы оқытудың жаңа технологияларын таңдап, ой елегінен өткізіп, өздерінің сабақтарында қолданады. Заман талабына байланысты ақпараттық қоғамның шарттарына сәйкес, қоғамның мүдесіне өзін-өзі белсенді етуге дайын, жаңа өмір сүруге бейім, шығармашыл, білімді тұлғаны дaмыту және қалыптастыру біздің мақсатымыз.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Айтымова, Л. М.

Ходжанова, Б.Х. География сабағында "learningаpps.org" сайтын тиімді қолдану [Текст] / Б. Х. Ходжанова, Л. М. Айтымова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.242-245.

15.

Ходжанова, Б.Х. География сабағында "learningаpps.org" сайтын тиімді қолдану [Текст] / Б. Х. Ходжанова, Л. М. Айтымова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.242-245.


74.262.6
Х 69

Ходжанова, Б. Х.
    География сабағында "learningаpps.org" сайтын тиімді қолдану [Текст] / Б. Х. Ходжанова, Л. М. Айтымова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 242-245.
ББК 74.262.6

Рубрики: Методика преподавания географии

Кл.слова (ненормированные):
география -- білім беру жүйесі -- оқыту технология -- Өзі жасау -- Дайын -- LearningApps.org -- интерактивті оқыту -- Интернет -- Оқушылар -- Интерактивтік тапсырмалар
Аннотация: Қазіргі заманғы ғылыми-техникалық үрдіс қарқыны білім беру жүйесінің алдына оқыту технологиясын жетілдіру міндеттерін қойып отыр. Тәуелсіз елдің болашағы білім беру жүйесіне байланысты. Осыған байланысты педагог мамандар оқытудың ең тиімді әдіс-тәсілдерін зерттеп, тәжірибе жүзінде сынап келеді. Бірнеше оқыту әдістерін салыстыра қарастыру арқылы әр оқытушы оқытудың жаңа технологияларын таңдап, ой елегінен өткізіп, өздерінің сабақтарында қолданады. Заман талабына байланысты ақпараттық қоғамның шарттарына сәйкес, қоғамның мүдесіне өзін-өзі белсенді етуге дайын, жаңа өмір сүруге бейім, шығармашыл, білімді тұлғаны дaмыту және қалыптастыру біздің мақсатымыз.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Айтымова, Л. М.

Page 2, Results: 15

 

All acquisitions for 
Or select a month