Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 2, Results: 79

Report on unfulfilled requests: 0

74
Б 37

Бегалиева, О. Д.
    12 жылдық білім беру жүйесінде бастауыш мектеп оқушыларының тұлғасын дамытудың мүмкіндіктері мен білім беру мазмұнын анықтау әдістері [Текст] / О. Д. Бегалиева // Педагогика мәселелері=Вопросы педагогики. - 2014. - №4. - Б. 6-10
ББК 74

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
12 жылдық білім беру -- бастауыш мектеп -- оқушылар -- тұлға -- принциптері
Аннотация: 12 жылдық білім беру туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Бегалиева, О.Д. 12 жылдық білім беру жүйесінде бастауыш мектеп оқушыларының тұлғасын дамытудың мүмкіндіктері мен білім беру мазмұнын анықтау әдістері [Текст] / О. Д. Бегалиева // Педагогика мәселелері=Вопросы педагогики. - 2014. - №4.- Б.6-10

11.

Бегалиева, О.Д. 12 жылдық білім беру жүйесінде бастауыш мектеп оқушыларының тұлғасын дамытудың мүмкіндіктері мен білім беру мазмұнын анықтау әдістері [Текст] / О. Д. Бегалиева // Педагогика мәселелері=Вопросы педагогики. - 2014. - №4.- Б.6-10


74
Б 37

Бегалиева, О. Д.
    12 жылдық білім беру жүйесінде бастауыш мектеп оқушыларының тұлғасын дамытудың мүмкіндіктері мен білім беру мазмұнын анықтау әдістері [Текст] / О. Д. Бегалиева // Педагогика мәселелері=Вопросы педагогики. - 2014. - №4. - Б. 6-10
ББК 74

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
12 жылдық білім беру -- бастауыш мектеп -- оқушылар -- тұлға -- принциптері
Аннотация: 12 жылдық білім беру туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

65
П 33

Пирекешова, А. Б.
    Таратылымды компьютерлік жүйелердің функциональдылығын басқару жүйелерін автоматтандыру принциптері [Текст] / А. Б. Пирекешова // Саясат policy. - 2015. - №7-8. - Б. 6-7
ББК 65

Рубрики: экономика

Кл.слова (ненормированные):
таратылымды жүйелер -- жүйе -- басқару жүйесі -- компьютерлік жүйе
Аннотация: Таратылымды компьютерлік жүйелердің функциональдылығы ұғымы енгізіліп оны басқару есебі қалыптастырылып шешу жолдары қарастырылады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Пирекешова, А.Б. Таратылымды компьютерлік жүйелердің функциональдылығын басқару жүйелерін автоматтандыру принциптері [Текст] / А. Б. Пирекешова // Саясат policy. - 2015. - №7-8.- Б.6-7

12.

Пирекешова, А.Б. Таратылымды компьютерлік жүйелердің функциональдылығын басқару жүйелерін автоматтандыру принциптері [Текст] / А. Б. Пирекешова // Саясат policy. - 2015. - №7-8.- Б.6-7


65
П 33

Пирекешова, А. Б.
    Таратылымды компьютерлік жүйелердің функциональдылығын басқару жүйелерін автоматтандыру принциптері [Текст] / А. Б. Пирекешова // Саясат policy. - 2015. - №7-8. - Б. 6-7
ББК 65

Рубрики: экономика

Кл.слова (ненормированные):
таратылымды жүйелер -- жүйе -- басқару жүйесі -- компьютерлік жүйе
Аннотация: Таратылымды компьютерлік жүйелердің функциональдылығы ұғымы енгізіліп оны басқару есебі қалыптастырылып шешу жолдары қарастырылады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

74
К 28

Қасымова, Р. С.
    Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық- әдіснамалық негіздері [Текст] / Р. С. Қасымова, М. Д. Шағырбаева // Білім берудегі менеджмент=Менеджмент в образовании. - 2015. - №1. - Б. 11-14
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
педагогикалық технологиялар -- теория -- дидактикалық ұстанымдар -- оқыту сапасы -- оқу жетістіктері
Аннотация: Мақалада білім алушыларға қазіргі кездегі білім беру жүйесінде қолданылатын педагогикалық технологиялардың оқыту және оқу тиімділігін арттырудағы рөлі туралы ұғымдар, оқыту технологиясына тән белгілер, оқытуда тиімділік танытатын педагогикалық технологияларды іріктеу мен жүйелеудің көрсеткіштері, педагогикалық технологияларды, оқу үдерісін жобалаудың заңдылықтары мен принциптері қарастырылған.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
Доп.точки доступа:
Шағырбаева, М.Д.

Қасымова, Р.С. Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық- әдіснамалық негіздері [Текст] / Р. С. Қасымова, М. Д. Шағырбаева // Білім берудегі менеджмент=Менеджмент в образовании. - 2015. - №1.- Б.11-14

13.

Қасымова, Р.С. Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық- әдіснамалық негіздері [Текст] / Р. С. Қасымова, М. Д. Шағырбаева // Білім берудегі менеджмент=Менеджмент в образовании. - 2015. - №1.- Б.11-14


74
К 28

Қасымова, Р. С.
    Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық- әдіснамалық негіздері [Текст] / Р. С. Қасымова, М. Д. Шағырбаева // Білім берудегі менеджмент=Менеджмент в образовании. - 2015. - №1. - Б. 11-14
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
педагогикалық технологиялар -- теория -- дидактикалық ұстанымдар -- оқыту сапасы -- оқу жетістіктері
Аннотация: Мақалада білім алушыларға қазіргі кездегі білім беру жүйесінде қолданылатын педагогикалық технологиялардың оқыту және оқу тиімділігін арттырудағы рөлі туралы ұғымдар, оқыту технологиясына тән белгілер, оқытуда тиімділік танытатын педагогикалық технологияларды іріктеу мен жүйелеудің көрсеткіштері, педагогикалық технологияларды, оқу үдерісін жобалаудың заңдылықтары мен принциптері қарастырылған.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
Доп.точки доступа:
Шағырбаева, М.Д.

74.5
Б 42

Бектаева, Н.
    Инклюзивті білім берудің тиімділігін арттыру жолдары [Текст] / Н. Бектаева // Педагогика мәселелері. - 2017. - №6. - Б. 13-14
ББК 74.5

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
Білім беру -- Инклюзивті оқыту -- Инклюзивті оқытудың негізгі пинциптері
Аннотация: Мақалада инкюзивті білім берудің негізгі принциптері мен білім беру жағдайында жүргізілетін жұмыстардың түрлері.
Держатели документа:
БҚМУ

Бектаева, Н. Инклюзивті білім берудің тиімділігін арттыру жолдары [Текст] / Н. Бектаева // Педагогика мәселелері. - 2017. - №6.- Б.13-14

14.

Бектаева, Н. Инклюзивті білім берудің тиімділігін арттыру жолдары [Текст] / Н. Бектаева // Педагогика мәселелері. - 2017. - №6.- Б.13-14


74.5
Б 42

Бектаева, Н.
    Инклюзивті білім берудің тиімділігін арттыру жолдары [Текст] / Н. Бектаева // Педагогика мәселелері. - 2017. - №6. - Б. 13-14
ББК 74.5

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
Білім беру -- Инклюзивті оқыту -- Инклюзивті оқытудың негізгі пинциптері
Аннотация: Мақалада инкюзивті білім берудің негізгі принциптері мен білім беру жағдайында жүргізілетін жұмыстардың түрлері.
Держатели документа:
БҚМУ

74
К 89

Куздавлетова, А. Т
    Оқытудың интерактивті технологияларының ерекшеліктері, принциптері және оны оқу - тәрбие үрдісінде тиімді пайдалану [Текст] / А.Т Куздавлетова // Педагогика мәселелері. - 2018. - №2. - Б. 8-10.
ББК 74

Рубрики: білім беру педагог

Кл.слова (ненормированные):
Интерактивті технология -- Интербелсенді оқыту технологиясы -- Интерактивті әдіс -- Интербелсенді оқытудың қағидалары -- Ерекшеліктері -- Принциптері -- Тиімді пайдалану
Аннотация: Мақалада оқытудың интерактивті технологияларының ерекшеліктері мен принциптері, оны оқу- тәрбие үрдісінде тиімді пайдаланудың түрлері мен қағидалары қарастырылған.
Держатели документа:
БҚМУ

Куздавлетова, А.Т Оқытудың интерактивті технологияларының ерекшеліктері, принциптері және оны оқу - тәрбие үрдісінде тиімді пайдалану [Текст] / А.Т Куздавлетова // Педагогика мәселелері. - 2018. - №2.- Б.8-10.

15.

Куздавлетова, А.Т Оқытудың интерактивті технологияларының ерекшеліктері, принциптері және оны оқу - тәрбие үрдісінде тиімді пайдалану [Текст] / А.Т Куздавлетова // Педагогика мәселелері. - 2018. - №2.- Б.8-10.


74
К 89

Куздавлетова, А. Т
    Оқытудың интерактивті технологияларының ерекшеліктері, принциптері және оны оқу - тәрбие үрдісінде тиімді пайдалану [Текст] / А.Т Куздавлетова // Педагогика мәселелері. - 2018. - №2. - Б. 8-10.
ББК 74

Рубрики: білім беру педагог

Кл.слова (ненормированные):
Интерактивті технология -- Интербелсенді оқыту технологиясы -- Интерактивті әдіс -- Интербелсенді оқытудың қағидалары -- Ерекшеліктері -- Принциптері -- Тиімді пайдалану
Аннотация: Мақалада оқытудың интерактивті технологияларының ерекшеліктері мен принциптері, оны оқу- тәрбие үрдісінде тиімді пайдаланудың түрлері мен қағидалары қарастырылған.
Держатели документа:
БҚМУ

88
А 90

Асаубаева, Б. Н
    Мектептептегі психологиялық жұмыстар да құм терапиясының элементтерін қолдану [Текст] / Б.Н Асаубаева // Қызықты психология. - 2018. - №4. - Б. 13-14.
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Құм терапиясы -- Мектептегі психологиялық жұмыстар -- Мақсаты -- Құм -- Құммен ойнау -- Ережелер
Аннотация: Мақалада мектептегі құм терапиясының мақсаттары мен психикалық процестерді дамыту мен негізгі принциптері берілген.
Держатели документа:
БҚМУ

Асаубаева, Б.Н Мектептептегі психологиялық жұмыстар да құм терапиясының элементтерін қолдану [Текст] / Б.Н Асаубаева // Қызықты психология. - 2018. - №4.- Б.13-14.

16.

Асаубаева, Б.Н Мектептептегі психологиялық жұмыстар да құм терапиясының элементтерін қолдану [Текст] / Б.Н Асаубаева // Қызықты психология. - 2018. - №4.- Б.13-14.


88
А 90

Асаубаева, Б. Н
    Мектептептегі психологиялық жұмыстар да құм терапиясының элементтерін қолдану [Текст] / Б.Н Асаубаева // Қызықты психология. - 2018. - №4. - Б. 13-14.
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Құм терапиясы -- Мектептегі психологиялық жұмыстар -- Мақсаты -- Құм -- Құммен ойнау -- Ережелер
Аннотация: Мақалада мектептегі құм терапиясының мақсаттары мен психикалық процестерді дамыту мен негізгі принциптері берілген.
Держатели документа:
БҚМУ

88.
Ш 12.

Шайлаева, А. Б.
    Инклюзивті білім беру жүйесі жағдайында даму мүмкіндігі шектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық және логопедиялық қолдау қызметінің ұйымдастырылуы. [Текст] / А. Б. Шайлаева // Қызықты психология. - 2018. - № 7-8. - Б. 18-21.
ББК 88.

Рубрики: Психология.

Кл.слова (ненормированные):
Жалпы инклюзив -- бірлескен оқыту -- түзеу кабинеттері -- негізгі принциптері -- сезу және ойлау -- даму аясы -- көмек көрсету -- психологиялық қолдау -- логопедия -- әлеуметтік бейімдеу -- тіл кемістігі -- сөйлеу қабілеті
Аннотация: Мүмкіндігі шектелген балаларды тәрбиелеуде, психолог, педагогтар баланың жан дүниесінің күйзелісін, кемістіктерді толықтыру, түзету жолында әлеуметтік ортада өз орнын табуда ,толыққанды жеке тұлға ретінде қалыптастыру туралы.
Держатели документа:
БҚМУ

Шайлаева, А.Б. Инклюзивті білім беру жүйесі жағдайында даму мүмкіндігі шектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық және логопедиялық қолдау қызметінің ұйымдастырылуы. [Текст] / А. Б. Шайлаева // Қызықты психология. - 2018. - № 7-8.- Б.18-21.

17.

Шайлаева, А.Б. Инклюзивті білім беру жүйесі жағдайында даму мүмкіндігі шектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық және логопедиялық қолдау қызметінің ұйымдастырылуы. [Текст] / А. Б. Шайлаева // Қызықты психология. - 2018. - № 7-8.- Б.18-21.


88.
Ш 12.

Шайлаева, А. Б.
    Инклюзивті білім беру жүйесі жағдайында даму мүмкіндігі шектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық және логопедиялық қолдау қызметінің ұйымдастырылуы. [Текст] / А. Б. Шайлаева // Қызықты психология. - 2018. - № 7-8. - Б. 18-21.
ББК 88.

Рубрики: Психология.

Кл.слова (ненормированные):
Жалпы инклюзив -- бірлескен оқыту -- түзеу кабинеттері -- негізгі принциптері -- сезу және ойлау -- даму аясы -- көмек көрсету -- психологиялық қолдау -- логопедия -- әлеуметтік бейімдеу -- тіл кемістігі -- сөйлеу қабілеті
Аннотация: Мүмкіндігі шектелген балаларды тәрбиелеуде, психолог, педагогтар баланың жан дүниесінің күйзелісін, кемістіктерді толықтыру, түзету жолында әлеуметтік ортада өз орнын табуда ,толыққанды жеке тұлға ретінде қалыптастыру туралы.
Держатели документа:
БҚМУ

80
С 29

Сейітбекова, А.
    Кірме сөздерді меңгеріп жазуды ескеруіміз қажет [Текст] / А. Сейітбекова // EGEMEN QAZAQSTAN. - 1 қараша. - 2018. - №209. - Б. 5.
ББК 80

Рубрики: Филология

Кл.слова (ненормированные):
жаңа ұлттық әліпби -- латын графика -- ұлттық код ұлттық мәдениет сақталмаса ешқандай жаңғыру болмайды -- ғалымдар қазіргі шет тіл сөздерді игерудің үш моделін көрсетіп отыр -- әріп модель тіркес модель қосымша модель -- ұлттық ережеміз
Аннотация: Өз еліміздегі тілдік кеңістікте орыс тілдік санамен жүре берсек, өзіміздің дыбыстық қорымыздың, қала берді сөздік қорымыздың жұтаңдануына әкеп соғатыны белгілі жайт. Сол себепті, жаһандану заманында осындай тілдік мәселені алдын алу үшін тілші-мамандардың жаңа графикамен шет тіл сөздерді қазақ тілінің дыбыстық әуезіне игерудің механизмдері мен принциптерін ескеру қажет. Яғни, латын графикасына көшу барысында әліпбиіміз ҰЛТТЫҚ, емле ережеміз ҰЛТТЫҚ болуы аса маңызды.
Держатели документа:
БҚМУ

Сейітбекова, А. Кірме сөздерді меңгеріп жазуды ескеруіміз қажет [Текст] / А. Сейітбекова // EGEMEN QAZAQSTAN. - 1 қараша. - 2018. - №209.- Б.5.

18.

Сейітбекова, А. Кірме сөздерді меңгеріп жазуды ескеруіміз қажет [Текст] / А. Сейітбекова // EGEMEN QAZAQSTAN. - 1 қараша. - 2018. - №209.- Б.5.


80
С 29

Сейітбекова, А.
    Кірме сөздерді меңгеріп жазуды ескеруіміз қажет [Текст] / А. Сейітбекова // EGEMEN QAZAQSTAN. - 1 қараша. - 2018. - №209. - Б. 5.
ББК 80

Рубрики: Филология

Кл.слова (ненормированные):
жаңа ұлттық әліпби -- латын графика -- ұлттық код ұлттық мәдениет сақталмаса ешқандай жаңғыру болмайды -- ғалымдар қазіргі шет тіл сөздерді игерудің үш моделін көрсетіп отыр -- әріп модель тіркес модель қосымша модель -- ұлттық ережеміз
Аннотация: Өз еліміздегі тілдік кеңістікте орыс тілдік санамен жүре берсек, өзіміздің дыбыстық қорымыздың, қала берді сөздік қорымыздың жұтаңдануына әкеп соғатыны белгілі жайт. Сол себепті, жаһандану заманында осындай тілдік мәселені алдын алу үшін тілші-мамандардың жаңа графикамен шет тіл сөздерді қазақ тілінің дыбыстық әуезіне игерудің механизмдері мен принциптерін ескеру қажет. Яғни, латын графикасына көшу барысында әліпбиіміз ҰЛТТЫҚ, емле ережеміз ҰЛТТЫҚ болуы аса маңызды.
Держатели документа:
БҚМУ

41.4
А 50

Әлімбай, Н.
    Қазақтың дәстүрлі егін шаруашылығындағы арық пен гидротехникалық құрылғылар: Төлтума атаулары, түрлері, құру тәсілдері және қызметі [Текст] / Н. Әлімбай // Қазақ тарихы . - Алматы, 2019. - №2 (169). - Б. 16-30
ББК 41.4

Рубрики: Земледелие

Кл.слова (ненормированные):
суармалы егіншілік -- су торабы -- су көздері -- бас арық -- орта арық -- оқ арық -- тоған -- бөгет -- тасбөгет -- түкірткі -- шәмші -- саржан -- қарабура -- жап -- салма -- қарық -- гидротехникалық құрылғы -- құлақ байлау -- тұма -- тарнау -- иір тышқан -- су сервитуты
Аннотация: Ұсынылып отырған мақаланың мақсаты қазақтың суармалы егіншілік дәстүріндегі суландыру жүйесінің ең басты компоненті - әртүрлі арық түрлері мен тиісті гидротехникалық құрылғылардан тұратын жасанды су тораптарының құрылымдық-функционалдық сипаттамалары және олардың әрқайсысының жұмыс істеу принциптерін зерделеу болып табылады
Держатели документа:
БҚМУ

Әлімбай, Н. Қазақтың дәстүрлі егін шаруашылығындағы арық пен гидротехникалық құрылғылар: Төлтума атаулары, түрлері, құру тәсілдері және қызметі [Текст] / Н. Әлімбай // Қазақ тарихы . - Алматы, 2019. - №2 (169).- Б.16-30

19.

Әлімбай, Н. Қазақтың дәстүрлі егін шаруашылығындағы арық пен гидротехникалық құрылғылар: Төлтума атаулары, түрлері, құру тәсілдері және қызметі [Текст] / Н. Әлімбай // Қазақ тарихы . - Алматы, 2019. - №2 (169).- Б.16-30


41.4
А 50

Әлімбай, Н.
    Қазақтың дәстүрлі егін шаруашылығындағы арық пен гидротехникалық құрылғылар: Төлтума атаулары, түрлері, құру тәсілдері және қызметі [Текст] / Н. Әлімбай // Қазақ тарихы . - Алматы, 2019. - №2 (169). - Б. 16-30
ББК 41.4

Рубрики: Земледелие

Кл.слова (ненормированные):
суармалы егіншілік -- су торабы -- су көздері -- бас арық -- орта арық -- оқ арық -- тоған -- бөгет -- тасбөгет -- түкірткі -- шәмші -- саржан -- қарабура -- жап -- салма -- қарық -- гидротехникалық құрылғы -- құлақ байлау -- тұма -- тарнау -- иір тышқан -- су сервитуты
Аннотация: Ұсынылып отырған мақаланың мақсаты қазақтың суармалы егіншілік дәстүріндегі суландыру жүйесінің ең басты компоненті - әртүрлі арық түрлері мен тиісті гидротехникалық құрылғылардан тұратын жасанды су тораптарының құрылымдық-функционалдық сипаттамалары және олардың әрқайсысының жұмыс істеу принциптерін зерделеу болып табылады
Держатели документа:
БҚМУ

74
К 35

Кенған, Г.
    Инклюзивті білім беру принциптерін жүзеге асыру жайлы бірер сөз [Текст] / Г. Кенған // Мектептегі психология-Психология в школе. - 2019. - №4. - Б. 10-12.
ББК 74

Рубрики: Білім беру.

Кл.слова (ненормированные):
инклюзивті білім беру -- принциптер -- сөз -- балалар -- сапа -- мектеп -- бағдарлама
Аннотация: Мақала инклюзивті білім беру принциптерін жүзеге асыру жайлы бірер сөз туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

Кенған, Г. Инклюзивті білім беру принциптерін жүзеге асыру жайлы бірер сөз [Текст] / Г. Кенған // Мектептегі психология-Психология в школе. - 2019. - №4.- Б.10-12.

20.

Кенған, Г. Инклюзивті білім беру принциптерін жүзеге асыру жайлы бірер сөз [Текст] / Г. Кенған // Мектептегі психология-Психология в школе. - 2019. - №4.- Б.10-12.


74
К 35

Кенған, Г.
    Инклюзивті білім беру принциптерін жүзеге асыру жайлы бірер сөз [Текст] / Г. Кенған // Мектептегі психология-Психология в школе. - 2019. - №4. - Б. 10-12.
ББК 74

Рубрики: Білім беру.

Кл.слова (ненормированные):
инклюзивті білім беру -- принциптер -- сөз -- балалар -- сапа -- мектеп -- бағдарлама
Аннотация: Мақала инклюзивті білім беру принциптерін жүзеге асыру жайлы бірер сөз туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

Page 2, Results: 79

 

All acquisitions for 
Or select a month