Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи ППС

Page 2, Results: 33

Report on unfulfilled requests: 0

74
Ж 33

Жапбарова, Г. А.
    Тілдесем мәдениетін оқытудың философиялық танымдық негізі [Электронный ресурс] / Г. А. Жапбарова // Вестник ЗКГУ. - 2010. - №4. - Б. 269-275

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
әдебиет -- мәдениет -- мемлекет -- саясат -- Қазақстан -- тарих -- философия -- дүниетану -- этикет
Аннотация: Қорыта айтқанда, әлемдік және ұлттық философиядағы адамды дамытуға негізделген өмір қағидалары мен әдептілік, ізгілік нормалары қашанда жас ұрпақтың бойында тілдесім мәдениетін қалыптастырудың барысында оның дара тұлғалық қабілеттерін адамгершілік негізінде жетілдіруге болатынын бекіте түседі.
Держатели документа:
БҚМУ

Жапбарова, Г.А. Тілдесем мәдениетін оқытудың философиялық танымдық негізі [Электронный ресурс] / Г. А. Жапбарова // Вестник ЗКГУ. - 2010. - №4.- Б.269-275

11.

Жапбарова, Г.А. Тілдесем мәдениетін оқытудың философиялық танымдық негізі [Электронный ресурс] / Г. А. Жапбарова // Вестник ЗКГУ. - 2010. - №4.- Б.269-275


74
Ж 33

Жапбарова, Г. А.
    Тілдесем мәдениетін оқытудың философиялық танымдық негізі [Электронный ресурс] / Г. А. Жапбарова // Вестник ЗКГУ. - 2010. - №4. - Б. 269-275

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
әдебиет -- мәдениет -- мемлекет -- саясат -- Қазақстан -- тарих -- философия -- дүниетану -- этикет
Аннотация: Қорыта айтқанда, әлемдік және ұлттық философиядағы адамды дамытуға негізделген өмір қағидалары мен әдептілік, ізгілік нормалары қашанда жас ұрпақтың бойында тілдесім мәдениетін қалыптастырудың барысында оның дара тұлғалық қабілеттерін адамгершілік негізінде жетілдіруге болатынын бекіте түседі.
Держатели документа:
БҚМУ

74.58
Г 12

Габдрахманова, Ш. Т.
    Жоғары мектепте білім алушылардың рефлексивті әрекетін дамытудың теориялық-әдістемелік аспектілері [Текст] / Ш. Т. Габдрахманова, Ж. Т. Мұқанбетова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 36-39

ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Жоғары оқу орнына -- педагогикалық мамандықтар -- Рефлексия -- педагогика -- қарапайым рефлексия -- ғылыми рефлексия -- философиялық рефлексия -- оқыту -- тәрбиелеу
Аннотация: Жоғары оқу орнында педагогикалық мамандықтарда білім алатын студенттердің рефлексиясын дамыту бүгінгі білімді зерттеу саласындағы маңызды да өзекті проблемалардың бірі болып отыр.Рефлексия ұғымы педагогика ғылымына психология ғылымынан еніп отыр. Осы құбылыстың мұғалім әрекетіндегі маңызы мен орны туралы қарастырмас бұрын оның тарихына шолу жасасақ.
Доп.точки доступа:
Мұқанбетова, Ж.Т.

Габдрахманова, Ш.Т. Жоғары мектепте білім алушылардың рефлексивті әрекетін дамытудың теориялық-әдістемелік аспектілері [Текст] / Ш. Т. Габдрахманова, Ж. Т. Мұқанбетова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз.- Б.36-39

12.

Габдрахманова, Ш.Т. Жоғары мектепте білім алушылардың рефлексивті әрекетін дамытудың теориялық-әдістемелік аспектілері [Текст] / Ш. Т. Габдрахманова, Ж. Т. Мұқанбетова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз.- Б.36-39


74.58
Г 12

Габдрахманова, Ш. Т.
    Жоғары мектепте білім алушылардың рефлексивті әрекетін дамытудың теориялық-әдістемелік аспектілері [Текст] / Ш. Т. Габдрахманова, Ж. Т. Мұқанбетова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 36-39

ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Жоғары оқу орнына -- педагогикалық мамандықтар -- Рефлексия -- педагогика -- қарапайым рефлексия -- ғылыми рефлексия -- философиялық рефлексия -- оқыту -- тәрбиелеу
Аннотация: Жоғары оқу орнында педагогикалық мамандықтарда білім алатын студенттердің рефлексиясын дамыту бүгінгі білімді зерттеу саласындағы маңызды да өзекті проблемалардың бірі болып отыр.Рефлексия ұғымы педагогика ғылымына психология ғылымынан еніп отыр. Осы құбылыстың мұғалім әрекетіндегі маңызы мен орны туралы қарастырмас бұрын оның тарихына шолу жасасақ.
Доп.точки доступа:
Мұқанбетова, Ж.Т.

83
С 89

Сұлтанғалиева, Р. Б.
    Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әңгімесі: көркемдік жаңашыл ізденістер [Электронный ресурс] / Р. Б. Сұлтанғалиева // БҚМУ хабаршысы=Вестник ЗКГУ. - 2015. - №2. - Б. 221-227

ББК 83

Рубрики: Әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
шағын прозалық жанр -- әңгіме -- көркем образ -- философиялық толғам -- фантастикалық антропология -- қаламгерлік ізденіс.
Аннотация: Бұл мақалада тәуелсіздік жылдарынан бастап жарық көрген шағын прозалық жанрдағы туынды – қазақ әңгімелерінің көтерген проблемасы, тақырыптық-идеялық ерекшеліктері, қаламгерлердің аталған жанрдағы көркемдік жаңашыл ізденістері қарастырылады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Сұлтанғалиева, Р.Б. Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әңгімесі: көркемдік жаңашыл ізденістер [Электронный ресурс] / Р. Б. Сұлтанғалиева // БҚМУ хабаршысы=Вестник ЗКГУ. - 2015. - №2.- Б.221-227

13.

Сұлтанғалиева, Р.Б. Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әңгімесі: көркемдік жаңашыл ізденістер [Электронный ресурс] / Р. Б. Сұлтанғалиева // БҚМУ хабаршысы=Вестник ЗКГУ. - 2015. - №2.- Б.221-227


83
С 89

Сұлтанғалиева, Р. Б.
    Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әңгімесі: көркемдік жаңашыл ізденістер [Электронный ресурс] / Р. Б. Сұлтанғалиева // БҚМУ хабаршысы=Вестник ЗКГУ. - 2015. - №2. - Б. 221-227

ББК 83

Рубрики: Әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
шағын прозалық жанр -- әңгіме -- көркем образ -- философиялық толғам -- фантастикалық антропология -- қаламгерлік ізденіс.
Аннотация: Бұл мақалада тәуелсіздік жылдарынан бастап жарық көрген шағын прозалық жанрдағы туынды – қазақ әңгімелерінің көтерген проблемасы, тақырыптық-идеялық ерекшеліктері, қаламгерлердің аталған жанрдағы көркемдік жаңашыл ізденістері қарастырылады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

74
С 20

Сардарова, Ж. И.
    Өзін-өзі дамыту мәселесінің ғылыми- теориялық әдебиеттерде талдану деңгейі [Текст] / Ж. И. Сардарова, Ж. Кайыржанова // Махамбет оқулары-7 атты дәстүрлі республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдарының жинағы, 23 қазан. - 2015. - І том. - Б. 253-256.

ББК 74

Рубрики: Білім беру.

Кл.слова (ненормированные):
өзін-өзі дамыту -- ғылыми-теориялық әдебиеттер -- талдану -- философиялық әдебиеттер -- прогрессивті даму -- Немов -- субъект
Аннотация: Мақала өзін-өзі дамыту мәселесінің ғылыми- теориялық әдебиеттерде талдану деңгейі туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы баспа орталығы.
Доп.точки доступа:
Кайыржанова, Ж.

Сардарова, Ж.И. Өзін-өзі дамыту мәселесінің ғылыми- теориялық әдебиеттерде талдану деңгейі [Текст] / Ж. И. Сардарова, Ж. Кайыржанова // Махамбет оқулары-7 атты дәстүрлі республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдарының жинағы, 23 қазан. - Орал : М.Өтемісов атындағы БҚМУ баспа орталығы, 2015. - І том.- Б.253-256.

14.

Сардарова, Ж.И. Өзін-өзі дамыту мәселесінің ғылыми- теориялық әдебиеттерде талдану деңгейі [Текст] / Ж. И. Сардарова, Ж. Кайыржанова // Махамбет оқулары-7 атты дәстүрлі республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдарының жинағы, 23 қазан. - Орал : М.Өтемісов атындағы БҚМУ баспа орталығы, 2015. - І том.- Б.253-256.


74
С 20

Сардарова, Ж. И.
    Өзін-өзі дамыту мәселесінің ғылыми- теориялық әдебиеттерде талдану деңгейі [Текст] / Ж. И. Сардарова, Ж. Кайыржанова // Махамбет оқулары-7 атты дәстүрлі республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдарының жинағы, 23 қазан. - 2015. - І том. - Б. 253-256.

ББК 74

Рубрики: Білім беру.

Кл.слова (ненормированные):
өзін-өзі дамыту -- ғылыми-теориялық әдебиеттер -- талдану -- философиялық әдебиеттер -- прогрессивті даму -- Немов -- субъект
Аннотация: Мақала өзін-өзі дамыту мәселесінің ғылыми- теориялық әдебиеттерде талдану деңгейі туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы баспа орталығы.
Доп.точки доступа:
Кайыржанова, Ж.

85
Х 17

Халықов, Қ. З.
    Профессор Б.К. Байжігітов еңбектеріндегі «реализм тарихи-әлеуметтік аспектілеріне» мәдени-философиялық талдау [Текст] / Қ. З. Халықов // БҚМУ Хабаршысы . - 2017, Орал. - №1. - Б. 278-288

ББК 85

Рубрики: Өнер

Кл.слова (ненормированные):
Б.К. Байжігітов -- қазақ бейнелеу өнері -- реализм -- шынайылық -- бейне
Аннотация: Мақала бейнелеу өнері теориясы және қазақ дәстүрлі мәдениеті саласын зерттеудің өнертанулық қырларының әдіснамалық негіздемелерін анықтауға бағытталған. Осы тұрғыда реализмнің тарихи-әлеуметтік және мәдени-философиялық аспектілері профессор Б.К. Байжігітов еңбектерінде классикалық және қазіргі заманғы өнер тұрғысынан пайымдалуы қарастырылады. Ғалым оны отандық зерттеу тәжірибесінің бірқатар ерекшеліктерін әлемдік өнерді тану теорияларына қосылатын үлес ретінде танытады. Ғалым реализмнің үші түрлі: көркемдік бағыт, әлемді тану және өмірлік ұстаным жүйесінде әлемдік өнер теориясы тарихынан бері дискурстық қырларын ашып көресеткендігі зерттелді.
Держатели документа:
БҚМУ

Халықов, Қ.З. Профессор Б.К. Байжігітов еңбектеріндегі «реализм тарихи-әлеуметтік аспектілеріне» мәдени-философиялық талдау [Текст] / Қ. З. Халықов // БҚМУ Хабаршысы . - Орал : М. Өтемісов атындағы БҚМУ РБО, 2017, Орал. - №1.- Б278-288

15.

Халықов, Қ.З. Профессор Б.К. Байжігітов еңбектеріндегі «реализм тарихи-әлеуметтік аспектілеріне» мәдени-философиялық талдау [Текст] / Қ. З. Халықов // БҚМУ Хабаршысы . - Орал : М. Өтемісов атындағы БҚМУ РБО, 2017, Орал. - №1.- Б278-288


85
Х 17

Халықов, Қ. З.
    Профессор Б.К. Байжігітов еңбектеріндегі «реализм тарихи-әлеуметтік аспектілеріне» мәдени-философиялық талдау [Текст] / Қ. З. Халықов // БҚМУ Хабаршысы . - 2017, Орал. - №1. - Б. 278-288

ББК 85

Рубрики: Өнер

Кл.слова (ненормированные):
Б.К. Байжігітов -- қазақ бейнелеу өнері -- реализм -- шынайылық -- бейне
Аннотация: Мақала бейнелеу өнері теориясы және қазақ дәстүрлі мәдениеті саласын зерттеудің өнертанулық қырларының әдіснамалық негіздемелерін анықтауға бағытталған. Осы тұрғыда реализмнің тарихи-әлеуметтік және мәдени-философиялық аспектілері профессор Б.К. Байжігітов еңбектерінде классикалық және қазіргі заманғы өнер тұрғысынан пайымдалуы қарастырылады. Ғалым оны отандық зерттеу тәжірибесінің бірқатар ерекшеліктерін әлемдік өнерді тану теорияларына қосылатын үлес ретінде танытады. Ғалым реализмнің үші түрлі: көркемдік бағыт, әлемді тану және өмірлік ұстаным жүйесінде әлемдік өнер теориясы тарихынан бері дискурстық қырларын ашып көресеткендігі зерттелді.
Держатели документа:
БҚМУ

83
Ч-57

Чечетко, М. В.
    Юджин О’НИЛ: шығармашылық жолы және сценалық жаңашылдығы [Текст] / М.В. Чечетко, Э.Г. Утепова // БҚМУ Хабаршысы . - 2017, Орал. - №2. - Б. 212-219

ББК 83

Рубрики: Әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
Жазушы -- драматург -- пьеса -- АҚШ драматургиясының негізін қалаушы -- -- -- -- --
Аннотация: Бұл мақалада американдық жазушы, драматургияның негізін қалаушы Юджина О’ Нилдің өмірі мен шығармашылық жолы туралы айтылған. Оның философиялық жұмыстарынан дилогия құрылып, өмірі мен отбасысының жағдайымен сәйкестендірілген. Оның барлық басты кейіпкерлері адамгершілікке ие, оларда мейірімділік сезіледі. Юджин О’Нилдің шығармашылығы әлемдік әдебиетке және драматургияға үлкен үлесін тигізді.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Утепова, Э.Г.

Чечетко, М.В. Юджин О’НИЛ: шығармашылық жолы және сценалық жаңашылдығы [Текст] / М.В. Чечетко, Э.Г. Утепова // БҚМУ Хабаршысы . - Орал : М. Өтемісов атындағы БҚМУ РБО, 2017, Орал. - №2.- Б212-219

16.

Чечетко, М.В. Юджин О’НИЛ: шығармашылық жолы және сценалық жаңашылдығы [Текст] / М.В. Чечетко, Э.Г. Утепова // БҚМУ Хабаршысы . - Орал : М. Өтемісов атындағы БҚМУ РБО, 2017, Орал. - №2.- Б212-219


83
Ч-57

Чечетко, М. В.
    Юджин О’НИЛ: шығармашылық жолы және сценалық жаңашылдығы [Текст] / М.В. Чечетко, Э.Г. Утепова // БҚМУ Хабаршысы . - 2017, Орал. - №2. - Б. 212-219

ББК 83

Рубрики: Әдебиеттану

Кл.слова (ненормированные):
Жазушы -- драматург -- пьеса -- АҚШ драматургиясының негізін қалаушы -- -- -- -- --
Аннотация: Бұл мақалада американдық жазушы, драматургияның негізін қалаушы Юджина О’ Нилдің өмірі мен шығармашылық жолы туралы айтылған. Оның философиялық жұмыстарынан дилогия құрылып, өмірі мен отбасысының жағдайымен сәйкестендірілген. Оның барлық басты кейіпкерлері адамгершілікке ие, оларда мейірімділік сезіледі. Юджин О’Нилдің шығармашылығы әлемдік әдебиетке және драматургияға үлкен үлесін тигізді.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Утепова, Э.Г.

83.7
Қ 97

Қыдыршаев, А. С.
    ШЕШЕНДІК – ҰЛТ ТЕКТІЛІГІНІҢ НЕГІЗІ [Текст] / Қыдыршаев А.С. // «Қазіргі әдебиеттану, тілтану мәселелері және жазушы-драматург Рахымжан Отарбаев шығармашылығы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдарының Ж И Н А Ғ Ы. - 24 Қазан 2016. - Орал = С Б О Р Н И К научных статей республиканской научно-практической конференции на тему: «Актуальные проблемы современного литературоведения и языкознания и творчество писателя-драматурга Рахымжана Отарбаева». - Б. 181-190

ББК 83.7

Рубрики: Ораторское искусство

Кл.слова (ненормированные):
шешендік -- ұлт тектілігі -- түркі әлемі -- көшбасшылық
Аннотация: Шешендік – көшбасшылық негізі. Түркі әлемінде де, Ұлы Дала елінде де, еуропа төрінде де бірегей даналардың дуалы аузынан шығып, ұрпағына мирас болып қалған құнды ойлардың күллісі сөз құдіреті арқылы берілетіні мәлім. Ал даналар дүниеге келтірген құндылықтардың бірден-бір заңды мұрагері – сол халықтың өзі. Демек, халық даналығы – ұлттық сана межесі, ой-өріс тұнбасы. Олай болса, халық даналығы – тілінде. Тексіздік – тілсіздіктен. Егер де тіл мүмкіндігі шектеліп, сөз байлығы мен көркемдігі, оралымдығы жетіспей жатса, даналық ой-пікір де шарықтап дамымақ емес. Ендеше, даналықты білдіретін түйін-тұжырымдар, ұғым-түсініктер сапына аталы сөз, мақал-мәтел, қанатты сөз, нақыл сөз, шешен сөз, өсиет сөздерді қосар едік. Бұлар – даналық пен парасаттылықтан туындаған терең ой, логикалық тұжырым, философиялық толғаныс, дүниетаным, өмір тәжірибесі, тағылым-тәлім көріністері, көркем сөзбен көмкерілген қалыптасқан тіркес, шағын мәтін, қысқа да нұсқа ой үзіктері.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Қыдыршаев, О.А.

Қыдыршаев, А.С. ШЕШЕНДІК – ҰЛТ ТЕКТІЛІГІНІҢ НЕГІЗІ [Текст] / Қыдыршаев А.С. // «Қазіргі әдебиеттану, тілтану мәселелері және жазушы-драматург Рахымжан Отарбаев шығармашылығы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдарының Ж И Н А Ғ Ы. - 24 Қазан 2016. - Орал .- Б.181-190

17.

Қыдыршаев, А.С. ШЕШЕНДІК – ҰЛТ ТЕКТІЛІГІНІҢ НЕГІЗІ [Текст] / Қыдыршаев А.С. // «Қазіргі әдебиеттану, тілтану мәселелері және жазушы-драматург Рахымжан Отарбаев шығармашылығы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдарының Ж И Н А Ғ Ы. - 24 Қазан 2016. - Орал .- Б.181-190


83.7
Қ 97

Қыдыршаев, А. С.
    ШЕШЕНДІК – ҰЛТ ТЕКТІЛІГІНІҢ НЕГІЗІ [Текст] / Қыдыршаев А.С. // «Қазіргі әдебиеттану, тілтану мәселелері және жазушы-драматург Рахымжан Отарбаев шығармашылығы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдарының Ж И Н А Ғ Ы. - 24 Қазан 2016. - Орал = С Б О Р Н И К научных статей республиканской научно-практической конференции на тему: «Актуальные проблемы современного литературоведения и языкознания и творчество писателя-драматурга Рахымжана Отарбаева». - Б. 181-190

ББК 83.7

Рубрики: Ораторское искусство

Кл.слова (ненормированные):
шешендік -- ұлт тектілігі -- түркі әлемі -- көшбасшылық
Аннотация: Шешендік – көшбасшылық негізі. Түркі әлемінде де, Ұлы Дала елінде де, еуропа төрінде де бірегей даналардың дуалы аузынан шығып, ұрпағына мирас болып қалған құнды ойлардың күллісі сөз құдіреті арқылы берілетіні мәлім. Ал даналар дүниеге келтірген құндылықтардың бірден-бір заңды мұрагері – сол халықтың өзі. Демек, халық даналығы – ұлттық сана межесі, ой-өріс тұнбасы. Олай болса, халық даналығы – тілінде. Тексіздік – тілсіздіктен. Егер де тіл мүмкіндігі шектеліп, сөз байлығы мен көркемдігі, оралымдығы жетіспей жатса, даналық ой-пікір де шарықтап дамымақ емес. Ендеше, даналықты білдіретін түйін-тұжырымдар, ұғым-түсініктер сапына аталы сөз, мақал-мәтел, қанатты сөз, нақыл сөз, шешен сөз, өсиет сөздерді қосар едік. Бұлар – даналық пен парасаттылықтан туындаған терең ой, логикалық тұжырым, философиялық толғаныс, дүниетаным, өмір тәжірибесі, тағылым-тәлім көріністері, көркем сөзбен көмкерілген қалыптасқан тіркес, шағын мәтін, қысқа да нұсқа ой үзіктері.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Қыдыршаев, О.А.

74
С 11

Сәдуақас, Г. Т.
    Болашақ педагог мамандарды кәсіби даярлаудың теориялық аспектілері [Текст] / Г. Т. Сәдуақас, А. Т. Туралбаева, К. Р. Кажимова // БҚУ хабаршысы. - Орал, 2021. - №2. - Б. 45-54

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
кәсіби даярлық -- мотивация -- кәсіби-тұлғалық қасиеттер -- болашақ мамандарды қалыптастыру -- әлеуметтену -- түлек атрибуттары -- кәсіпке бейімділік -- адамгершілік сапа -- өзін-өзі дамыту -- әлеуметтік мотив -- креативтілік
Аннотация: Ұсынылып отырған мақалада ЖОО-да болашақ мамандарды қалыптастырудағы «кәсіби даярлық» ұғымына акцент беріледі. «Кәсіби даярлық» ұғымының мәні философиялық тұрғыда «кәсіпке бейімделу – барлық ғылымдармен айналысу»; «жақсы ойлау, жақсы сөйлеу, жақсы еңбек ету»; «адамгершілік сапасы мен білімі тұрғысынан үйлесімділікті жетілдіріп отыру»; «ғылымдар топтауын (классификациясын) қарастыру» және т.б. деп сипатталады. Ал психологиялық қызмет түрінде «кәсіби даярлық» ұғымының құрылымы: субъектінің психикалық дамуында белгілі бір микросатылар; жоғары оқу орындары жағдайында әлеуметтену процесі; академиялық үлгерімде жетістікке жету мотивациясы; адам санасының жүйелі ұйымдасуы деп беріледі. Қазақстандық, отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулерін негізге ала отырып, «Кәсіби даярлық» ұғымының контент талдауы ұсынылады. Мақалада талданған теориялық талдаулар өз кезегінде ЖОО-да мамандарды даярлаудағы білім беру бағдарламаларының оқытылуы барысында түлек атрибуттарын қамтамасыз етуге көмегін тигізері анық. «Кәсіби даярлау» ұғымының теориялық аспектілерін зерделеп, студенттердің кәсіби даярлығы үшін анықталған критерийлердің деңгейлерін анықтауда эксперимент жұмыстары талданады. Студенттердің кәсіби даярлануына байланысты Е.Е.Туниктің «Жеке адамның (креативтілік) шығармашылығын психодиагностикалау» сауалнамасы алынып, оның нәтижелері беріледі.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Туралбаева, А.Т.
Кажимова, К.Р.

Сәдуақас, Г.Т. Болашақ педагог мамандарды кәсіби даярлаудың теориялық аспектілері [Текст] / Г. Т. Сәдуақас, А. Т. Туралбаева, К. Р. Кажимова // БҚУ хабаршысы. - Орал, 2021. - №2.- Б.45-54

18.

Сәдуақас, Г.Т. Болашақ педагог мамандарды кәсіби даярлаудың теориялық аспектілері [Текст] / Г. Т. Сәдуақас, А. Т. Туралбаева, К. Р. Кажимова // БҚУ хабаршысы. - Орал, 2021. - №2.- Б.45-54


74
С 11

Сәдуақас, Г. Т.
    Болашақ педагог мамандарды кәсіби даярлаудың теориялық аспектілері [Текст] / Г. Т. Сәдуақас, А. Т. Туралбаева, К. Р. Кажимова // БҚУ хабаршысы. - Орал, 2021. - №2. - Б. 45-54

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
кәсіби даярлық -- мотивация -- кәсіби-тұлғалық қасиеттер -- болашақ мамандарды қалыптастыру -- әлеуметтену -- түлек атрибуттары -- кәсіпке бейімділік -- адамгершілік сапа -- өзін-өзі дамыту -- әлеуметтік мотив -- креативтілік
Аннотация: Ұсынылып отырған мақалада ЖОО-да болашақ мамандарды қалыптастырудағы «кәсіби даярлық» ұғымына акцент беріледі. «Кәсіби даярлық» ұғымының мәні философиялық тұрғыда «кәсіпке бейімделу – барлық ғылымдармен айналысу»; «жақсы ойлау, жақсы сөйлеу, жақсы еңбек ету»; «адамгершілік сапасы мен білімі тұрғысынан үйлесімділікті жетілдіріп отыру»; «ғылымдар топтауын (классификациясын) қарастыру» және т.б. деп сипатталады. Ал психологиялық қызмет түрінде «кәсіби даярлық» ұғымының құрылымы: субъектінің психикалық дамуында белгілі бір микросатылар; жоғары оқу орындары жағдайында әлеуметтену процесі; академиялық үлгерімде жетістікке жету мотивациясы; адам санасының жүйелі ұйымдасуы деп беріледі. Қазақстандық, отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулерін негізге ала отырып, «Кәсіби даярлық» ұғымының контент талдауы ұсынылады. Мақалада талданған теориялық талдаулар өз кезегінде ЖОО-да мамандарды даярлаудағы білім беру бағдарламаларының оқытылуы барысында түлек атрибуттарын қамтамасыз етуге көмегін тигізері анық. «Кәсіби даярлау» ұғымының теориялық аспектілерін зерделеп, студенттердің кәсіби даярлығы үшін анықталған критерийлердің деңгейлерін анықтауда эксперимент жұмыстары талданады. Студенттердің кәсіби даярлануына байланысты Е.Е.Туниктің «Жеке адамның (креативтілік) шығармашылығын психодиагностикалау» сауалнамасы алынып, оның нәтижелері беріледі.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Туралбаева, А.Т.
Кажимова, К.Р.

87
А 54

Алхамова, Л. К.
    Алаш философиясының негізгі идеялары [Текст] / Л. К. Алхамова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан. - Б. 56-59

ББК 87

Рубрики: Философия

Кл.слова (ненормированные):
Әлемдік тарихи -- рухани мұра -- Алаш қозғалысы -- философиялық мұрасы -- Қазақ философиясы -- Алаш философиясы -- феномендік құбылыс -- Қазақ халқы -- Алаш қайраткерлері -- білім философиясы -- Ұлы дала
Аннотация: Әлемдік тарихи процесте есімі қалып, белгілі бір ұлт пен мемлекет дамуында өзіндік ізін қалдырған тұлғалар мен саяси ағымдардың соңында үлкен рухани мұра қалатыны сөзсіз. Сондық қазақ ұлтының саяси оянуында, мемлекеттелігінің нығаюына негіз салған Алаш қозғалысының да ұрпақ үшін қалдырған үлкен философиялық мұрасы бар. Тәуелсіздік алып, өркениетті елдер қатарында ойып орын алған Қазақ елінде қазақ философиясы өзінің бастауын қайта жаңғыртты. Қазақ философиясы негіздерінің бастысы – елдік сана. Қазақ философиясындағы Елдік сананың бастауы – Ел болу идеясының қайнары қайда десек, Қазақ философиясының ежелгі бастауы – түркі философиясы болды. Ал жаңа замандағы қайнары – Алаш философиясы болып табылды.
Держатели документа:
ЗКУ

Алхамова, Л.К. Алаш философиясының негізгі идеялары [Текст] / Л. К. Алхамова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан.- Б.56-59

19.

Алхамова, Л.К. Алаш философиясының негізгі идеялары [Текст] / Л. К. Алхамова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан.- Б.56-59


87
А 54

Алхамова, Л. К.
    Алаш философиясының негізгі идеялары [Текст] / Л. К. Алхамова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан. - Б. 56-59

ББК 87

Рубрики: Философия

Кл.слова (ненормированные):
Әлемдік тарихи -- рухани мұра -- Алаш қозғалысы -- философиялық мұрасы -- Қазақ философиясы -- Алаш философиясы -- феномендік құбылыс -- Қазақ халқы -- Алаш қайраткерлері -- білім философиясы -- Ұлы дала
Аннотация: Әлемдік тарихи процесте есімі қалып, белгілі бір ұлт пен мемлекет дамуында өзіндік ізін қалдырған тұлғалар мен саяси ағымдардың соңында үлкен рухани мұра қалатыны сөзсіз. Сондық қазақ ұлтының саяси оянуында, мемлекеттелігінің нығаюына негіз салған Алаш қозғалысының да ұрпақ үшін қалдырған үлкен философиялық мұрасы бар. Тәуелсіздік алып, өркениетті елдер қатарында ойып орын алған Қазақ елінде қазақ философиясы өзінің бастауын қайта жаңғыртты. Қазақ философиясы негіздерінің бастысы – елдік сана. Қазақ философиясындағы Елдік сананың бастауы – Ел болу идеясының қайнары қайда десек, Қазақ философиясының ежелгі бастауы – түркі философиясы болды. Ал жаңа замандағы қайнары – Алаш философиясы болып табылды.
Держатели документа:
ЗКУ

87
И 95

Ихсанова, А. Б.
    Әл-Фараби мұрасының қазақ даласына қайта оралуы [Текст] / А. Б. Ихсанова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан. - Б. 115-118

ББК 87

Рубрики: Философия

Кл.слова (ненормированные):
Әбу Насыр әл-Фараби -- энциклопедиялық ғылыми мұрасы -- рухани әлемі -- Фарабитану -- Қазақстан фарабитанудың әлемдегі -- арабтанушылар -- шығыс математикасының маманы -- ұлы ғұлама философ -- Философиялық трактаттары -- Əлеуметтік-этикалық трактаттары -- Логикалық трактаттары -- Математикалық трактаттары -- Николос Решер -- фарабитанудағы -- Аль-Фараби в истории культуры -- Мәдени мұра
Аннотация: Әбу Насыр әл-Фарабидің өмірі мен энциклопедиялық ғылыми мұрасы, рухани әлемі оның көзі тірі кезінде-ақ сол заман ғалымдарының назарын өзіне аудара бастаған. Фараби өмірден өткеннен кейін бұл зерттеулер бүгінде әлемнің алуан тілде жазатын ғалымдар шығармаларымен толығып, «Фарабитану» атты тұтас бір ғылым саласына айналды. Фарабитануды құрайтын сол мұраны шартты түрде бес топқа жіктеуге болады.
Держатели документа:
ЗКУ

Ихсанова, А.Б. Әл-Фараби мұрасының қазақ даласына қайта оралуы [Текст] / А. Б. Ихсанова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан.- Б.115-118

20.

Ихсанова, А.Б. Әл-Фараби мұрасының қазақ даласына қайта оралуы [Текст] / А. Б. Ихсанова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан.- Б.115-118


87
И 95

Ихсанова, А. Б.
    Әл-Фараби мұрасының қазақ даласына қайта оралуы [Текст] / А. Б. Ихсанова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан. - Б. 115-118

ББК 87

Рубрики: Философия

Кл.слова (ненормированные):
Әбу Насыр әл-Фараби -- энциклопедиялық ғылыми мұрасы -- рухани әлемі -- Фарабитану -- Қазақстан фарабитанудың әлемдегі -- арабтанушылар -- шығыс математикасының маманы -- ұлы ғұлама философ -- Философиялық трактаттары -- Əлеуметтік-этикалық трактаттары -- Логикалық трактаттары -- Математикалық трактаттары -- Николос Решер -- фарабитанудағы -- Аль-Фараби в истории культуры -- Мәдени мұра
Аннотация: Әбу Насыр әл-Фарабидің өмірі мен энциклопедиялық ғылыми мұрасы, рухани әлемі оның көзі тірі кезінде-ақ сол заман ғалымдарының назарын өзіне аудара бастаған. Фараби өмірден өткеннен кейін бұл зерттеулер бүгінде әлемнің алуан тілде жазатын ғалымдар шығармаларымен толығып, «Фарабитану» атты тұтас бір ғылым саласына айналды. Фарабитануды құрайтын сол мұраны шартты түрде бес топқа жіктеуге болады.
Держатели документа:
ЗКУ

Page 2, Results: 33

 

All acquisitions for 
Or select a month