Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 2, Results: 17

Report on unfulfilled requests: 0

67.411
Ө 82

Өтепов, Д. П.
    ІТ - маманының қылмыстық істер бойынша сандық іздерді алу процесіне қатысу нысандары [Текст] / Д. П. Өтепов, Н. Ш. Жемпиісов, А. К. Жұмаділлаева // Құқық қорғау органдары академиясының жаршысы. - 2022. - №1. - б. 66-71
ББК 67.411

Рубрики: Қылмыстық іс жүргізу құқығы (қылмыстық процесс)

Кл.слова (ненормированные):
дәлелдемелер -- сандық іздер -- ІТ-маман -- тергеу әрекеттері -- тексеру -- алу -- интернет алаяқтық -- ІТ-мамандар пулы -- арнайы таным
Аннотация: Бұл мақалада авторлар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының шын мәнінде қылмыстық істер бойынша дәлелдеуде сандық іздерді жинауға ІТ - мамандардың қатысуының құқықтық негіздері мәселелерін қамтиды. Қазақстанда және шетелде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жасалатын қылмыстарды ашудың төмен көрсеткішінің проблемалары жария етілді. Мамандардың сандық іздерді іздеуге және жинауға қатысуының маңыздылығы атап өтілді.
Держатели документа:
М. Өтемісов атындағы БҚУ
Доп.точки доступа:
Жемпиісов, Н. Ш.
Жұмаділлаева, А. К.

Өтепов, Д. П. ІТ - маманының қылмыстық істер бойынша сандық іздерді алу процесіне қатысу нысандары [Текст] / Д. П. Өтепов, Н. Ш. Жемпиісов, А. К. Жұмаділлаева // Құқық қорғау органдары академиясының жаршысы. - Ақмола, 2022. - №1.- б.66-71

11.

Өтепов, Д. П. ІТ - маманының қылмыстық істер бойынша сандық іздерді алу процесіне қатысу нысандары [Текст] / Д. П. Өтепов, Н. Ш. Жемпиісов, А. К. Жұмаділлаева // Құқық қорғау органдары академиясының жаршысы. - Ақмола, 2022. - №1.- б.66-71


67.411
Ө 82

Өтепов, Д. П.
    ІТ - маманының қылмыстық істер бойынша сандық іздерді алу процесіне қатысу нысандары [Текст] / Д. П. Өтепов, Н. Ш. Жемпиісов, А. К. Жұмаділлаева // Құқық қорғау органдары академиясының жаршысы. - 2022. - №1. - б. 66-71
ББК 67.411

Рубрики: Қылмыстық іс жүргізу құқығы (қылмыстық процесс)

Кл.слова (ненормированные):
дәлелдемелер -- сандық іздер -- ІТ-маман -- тергеу әрекеттері -- тексеру -- алу -- интернет алаяқтық -- ІТ-мамандар пулы -- арнайы таным
Аннотация: Бұл мақалада авторлар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының шын мәнінде қылмыстық істер бойынша дәлелдеуде сандық іздерді жинауға ІТ - мамандардың қатысуының құқықтық негіздері мәселелерін қамтиды. Қазақстанда және шетелде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жасалатын қылмыстарды ашудың төмен көрсеткішінің проблемалары жария етілді. Мамандардың сандық іздерді іздеуге және жинауға қатысуының маңыздылығы атап өтілді.
Держатели документа:
М. Өтемісов атындағы БҚУ
Доп.точки доступа:
Жемпиісов, Н. Ш.
Жұмаділлаева, А. К.

74
У 58

Унербаева, З. О.
    Сыни ойлау технологиясы химиядан оқу үдерісін ұйымдастырудың тиімді жолы [Текст] / З. О. Унербаева, С. Р. Тухпатуллина // Ізденіс - Поиск. - 2022. - №1. - С. 61-65.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Сыни ойлау -- шығармашылық -- қызығушылық -- дамыту -- рефлексия -- кіріктіру технологиясы
Аннотация: Сыни ойлау технологиясының мақсаты: өзінің жеке пікірін қалыптастыра білуі; белгілі бір қорытындыға келе білуі; дәлелдемелерді логикалық тұрғындан құрастыра білуі; өз ойын нақты және сенімді түрде білдіре білуі. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының дидактикалық ерекшеліктері оқытуда жалпыланған білім, іскерлік, ойлау тәсілдері мен дағдыларын қалыптастыруға баіытталған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Тухпатуллина, С.Р.

Унербаева, З.О. Сыни ойлау технологиясы химиядан оқу үдерісін ұйымдастырудың тиімді жолы [Текст] / З. О. Унербаева, С. Р. Тухпатуллина // Ізденіс - Поиск. - 2022. - №1.- С.61-65.

12.

Унербаева, З.О. Сыни ойлау технологиясы химиядан оқу үдерісін ұйымдастырудың тиімді жолы [Текст] / З. О. Унербаева, С. Р. Тухпатуллина // Ізденіс - Поиск. - 2022. - №1.- С.61-65.


74
У 58

Унербаева, З. О.
    Сыни ойлау технологиясы химиядан оқу үдерісін ұйымдастырудың тиімді жолы [Текст] / З. О. Унербаева, С. Р. Тухпатуллина // Ізденіс - Поиск. - 2022. - №1. - С. 61-65.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Сыни ойлау -- шығармашылық -- қызығушылық -- дамыту -- рефлексия -- кіріктіру технологиясы
Аннотация: Сыни ойлау технологиясының мақсаты: өзінің жеке пікірін қалыптастыра білуі; белгілі бір қорытындыға келе білуі; дәлелдемелерді логикалық тұрғындан құрастыра білуі; өз ойын нақты және сенімді түрде білдіре білуі. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының дидактикалық ерекшеліктері оқытуда жалпыланған білім, іскерлік, ойлау тәсілдері мен дағдыларын қалыптастыруға баіытталған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Тухпатуллина, С.Р.

28
Б 18

Баймурзилова, А. М.
    Эволюцияның дәлелдемелері. [Текст] / А. М. Баймурзилова // Биология және салауаттылық негізі. - 2023. - №2. - Б. 15-17
ББК 28

Рубрики: Биология

Кл.слова (ненормированные):
эволюция дәлелдемелері -- атомдар мен молекулалар -- балық -- онтогенез
Аннотация: Эволюция дәлелдемелерінің түрлерін түсіндіру, салыстыру, ерекшеліктерін талдау.
Держатели документа:
БҚУ

Баймурзилова, А.М. Эволюцияның дәлелдемелері. [Текст] / А. М. Баймурзилова // Биология және салауаттылық негізі. - 2023. - №2.- Б.15-17

13.

Баймурзилова, А.М. Эволюцияның дәлелдемелері. [Текст] / А. М. Баймурзилова // Биология және салауаттылық негізі. - 2023. - №2.- Б.15-17


28
Б 18

Баймурзилова, А. М.
    Эволюцияның дәлелдемелері. [Текст] / А. М. Баймурзилова // Биология және салауаттылық негізі. - 2023. - №2. - Б. 15-17
ББК 28

Рубрики: Биология

Кл.слова (ненормированные):
эволюция дәлелдемелері -- атомдар мен молекулалар -- балық -- онтогенез
Аннотация: Эволюция дәлелдемелерінің түрлерін түсіндіру, салыстыру, ерекшеліктерін талдау.
Держатели документа:
БҚУ

74(5каз)
К 11

Кыдырова, М. Н.
    Химия сабағында жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты арттыруға негізделген тапсырманы жоспарлау [Текст] / М. Н. Кыдырова, К. З. Керимбаева // Білім - образование. - 2023. - №1. - Б. 82-89
ББК 74(5каз)

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
функционалды сауаттылық -- оқу әдістері, ақпараттық технология -- жаңа технология -- математикалық сауаттылық -- креативті ойлау -- жаратылыстану – ғылыми сауаттылық.
Аннотация: Бұл мақалада орта мектептердегі білім беруді жүргізу барысында оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту негізінде жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын арттыруға арналған тапсырмаларды тиімді әдіспен оқыту қарастырылады. Жаратылыстану ғылымдары ішіндегі химия ғылымының қыр-сырын зерттеуге оқушылардың қызығушылығын арттыру, алған білімдерінің өмірде, тұрмыста қажет екенін ұғындыру мақсатында қысқа мерзімді сабақ жоспарында функционалды сауаттылыққа бағытталған тапсырмаларды жоспарлау көрсетіледі. Қолданылатын контекстік тапсырмалар оқу мақсатына негізделген, ғылыми сипатта және практикалық маңызды, пәнаралық ұстанымдарды оқытуда толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тапсырманы білім алушы ойдағыдай орындау үшін, тапсырма олардың біліміне немесе өмірлік тәжірибесіне негізделуі қажет. Сондықтан берілген материал қол жетімді, оның мазмұны бағдарлама шеңберінде құрастырылып, қысқа мерзімді сабақ жоспарына енгізіледі. Қысқа мерзімді сабақ жоспарында функционалды сауаттылыққа негізделген тапсырма оқушылардың бақылау, іздену қабілеттерін дамытады, білімді өз бетінше алуға, оны жетілдіруге, алған білімдерін тұрмыста қолдана білуге үйретеді. Жаратылыстану–ғылымдарын тану, жаратылыстану құбылыстарын түсіну және ғылыми мәселелерге қатысты ғылыми дәлелдемелерге негізделген қорытындыларды тұжырымдау арқылы білімді меңгеріп, пайдалану қабілеті артады. Білім алушының функционалдық сауаттылықтығы артады, рефлексивті азаматтар қабылдау керек шешімдер қабылдауға көмектеседі, инновациялық және тиімді шешімдерге қол жеткізеді.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Керимбаева, К. З.

Кыдырова, М. Н. Химия сабағында жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты арттыруға негізделген тапсырманы жоспарлау [Текст] / М. Н. Кыдырова, К. З. Керимбаева // Білім - образование. - 2023. - №1.- Б.82-89

14.

Кыдырова, М. Н. Химия сабағында жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты арттыруға негізделген тапсырманы жоспарлау [Текст] / М. Н. Кыдырова, К. З. Керимбаева // Білім - образование. - 2023. - №1.- Б.82-89


74(5каз)
К 11

Кыдырова, М. Н.
    Химия сабағында жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты арттыруға негізделген тапсырманы жоспарлау [Текст] / М. Н. Кыдырова, К. З. Керимбаева // Білім - образование. - 2023. - №1. - Б. 82-89
ББК 74(5каз)

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
функционалды сауаттылық -- оқу әдістері, ақпараттық технология -- жаңа технология -- математикалық сауаттылық -- креативті ойлау -- жаратылыстану – ғылыми сауаттылық.
Аннотация: Бұл мақалада орта мектептердегі білім беруді жүргізу барысында оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту негізінде жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын арттыруға арналған тапсырмаларды тиімді әдіспен оқыту қарастырылады. Жаратылыстану ғылымдары ішіндегі химия ғылымының қыр-сырын зерттеуге оқушылардың қызығушылығын арттыру, алған білімдерінің өмірде, тұрмыста қажет екенін ұғындыру мақсатында қысқа мерзімді сабақ жоспарында функционалды сауаттылыққа бағытталған тапсырмаларды жоспарлау көрсетіледі. Қолданылатын контекстік тапсырмалар оқу мақсатына негізделген, ғылыми сипатта және практикалық маңызды, пәнаралық ұстанымдарды оқытуда толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тапсырманы білім алушы ойдағыдай орындау үшін, тапсырма олардың біліміне немесе өмірлік тәжірибесіне негізделуі қажет. Сондықтан берілген материал қол жетімді, оның мазмұны бағдарлама шеңберінде құрастырылып, қысқа мерзімді сабақ жоспарына енгізіледі. Қысқа мерзімді сабақ жоспарында функционалды сауаттылыққа негізделген тапсырма оқушылардың бақылау, іздену қабілеттерін дамытады, білімді өз бетінше алуға, оны жетілдіруге, алған білімдерін тұрмыста қолдана білуге үйретеді. Жаратылыстану–ғылымдарын тану, жаратылыстану құбылыстарын түсіну және ғылыми мәселелерге қатысты ғылыми дәлелдемелерге негізделген қорытындыларды тұжырымдау арқылы білімді меңгеріп, пайдалану қабілеті артады. Білім алушының функционалдық сауаттылықтығы артады, рефлексивті азаматтар қабылдау керек шешімдер қабылдауға көмектеседі, инновациялық және тиімді шешімдерге қол жеткізеді.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Керимбаева, К. З.

22.3
С 12

Сайлау, Е. Б.
    Молекулалық -кинетикалық теорияның негізгі қағидалары. [Текст] / Е. Б. Сайлау // Физика. - 2022. - №4. - Б. 11-14
ББК 22.3

Рубрики: Физика

Кл.слова (ненормированные):
газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы -- масса -- Броундық қозғалыс
Аннотация: Молекулалық кинетикалық теорияның негізгі қағидалары мен олардың тәжірибелік дәлелдемелерін , заттың өлшемдері мен зат мөлшері ұғымдарын түсіндіру. Заттардың салыстырмалы молекулалық массаларын , молекулалардың концентрациясын есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Держатели документа:
БҚУ

Сайлау, Е.Б. Молекулалық -кинетикалық теорияның негізгі қағидалары. [Текст] / Е. Б. Сайлау // Физика. - 2022. - №4.- Б.11-14

15.

Сайлау, Е.Б. Молекулалық -кинетикалық теорияның негізгі қағидалары. [Текст] / Е. Б. Сайлау // Физика. - 2022. - №4.- Б.11-14


22.3
С 12

Сайлау, Е. Б.
    Молекулалық -кинетикалық теорияның негізгі қағидалары. [Текст] / Е. Б. Сайлау // Физика. - 2022. - №4. - Б. 11-14
ББК 22.3

Рубрики: Физика

Кл.слова (ненормированные):
газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы -- масса -- Броундық қозғалыс
Аннотация: Молекулалық кинетикалық теорияның негізгі қағидалары мен олардың тәжірибелік дәлелдемелерін , заттың өлшемдері мен зат мөлшері ұғымдарын түсіндіру. Заттардың салыстырмалы молекулалық массаларын , молекулалардың концентрациясын есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Держатели документа:
БҚУ

67
У 75

Усмаев, Б.
    Қылмыстық процесте дәлелдемелерді бағалау [Текст] / Б. Усмаев // Заң. - 2024. - №5. - Б. 28-30.
ББК 67

Рубрики: Құқық.

Кл.слова (ненормированные):
қылмыстық процесс -- бағалау -- қылмыстық құқық -- конституция -- талабы -- звң -- сот -- шешімі
Аннотация: Мақала қылмыстық процесте дәлелдемелерді бағалау туралы.
Держатели документа:
БҚУ.

Усмаев, Б. Қылмыстық процесте дәлелдемелерді бағалау [Текст] / Б. Усмаев // Заң. - 2024. - №5.- Б.28-30.

16.

Усмаев, Б. Қылмыстық процесте дәлелдемелерді бағалау [Текст] / Б. Усмаев // Заң. - 2024. - №5.- Б.28-30.


67
У 75

Усмаев, Б.
    Қылмыстық процесте дәлелдемелерді бағалау [Текст] / Б. Усмаев // Заң. - 2024. - №5. - Б. 28-30.
ББК 67

Рубрики: Құқық.

Кл.слова (ненормированные):
қылмыстық процесс -- бағалау -- қылмыстық құқық -- конституция -- талабы -- звң -- сот -- шешімі
Аннотация: Мақала қылмыстық процесте дәлелдемелерді бағалау туралы.
Держатели документа:
БҚУ.

74
Г 35


    География пәнінде диверсификация ұғымын оқытудың әдіснамалық негізі [Текст] / А. Б. Сералиев, О. Б. Мазбаев, Д. Т. Алиаскаров, Эмин Атасой // Білім=Образование. - 2024. - №3. - Б. 84-97.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
оқыту әдістемесі -- жаңартылған білім -- әртараптандыру -- экономикалық аудандар -- шаруашылық -- бәсекеге қабілеттілік
Аннотация: Мақаланың басты мақсаты аймақтардың экономикалық жағдайына сай әртараптандыру ұғымын сабақта қалыптастыру,жетілдіру. Экономикалық тұрғыда (әртараптандыру) диверсификация ұғымы жайлы көптеген ақпараттар берілген. Әртараптандыру ұғымының аясы кең болғандықтан, мақалада қарастыруды жөн көрдік. Әртараптандыру экономиканың даму барысында, өндірісті,шаруашылық саласын қайта құруда қолданылатын әдіс. Шетелдік басылымдар негізінде мысал- дар келтіріп, шаруашылықтың нарыққа сай жаңаруы жайлы ғалымдардың еңбек- тері қарастырылды. Қазіргі заман талабына сай шаруашылық салалары,оның жеке секторлары жаңарып, мамандандырылуға бейімделген. Қалыптасып түрленуі – өз кезегінде әртараптандырудың көрінісі болғандықтан география сабақтарында осы ұғымды түсіну бағдарлама мақсаттарын ескере отырып қарастырылды. Қазақстан- ның экономикалық аудандарының құрылуы жайлы тарихи деректер негізінде экономикалық аудандастыру мен экономикалық әртараптандыру ұғымдарын байланыстырып, ерекшеліктеріне ғылыми мазмұнда дәлелдемелер келтіріледі. Мақалада Қазақстан экономикалық дамуында қолданылатын әртараптандыру ұғымын оқытудың оқу әдістемелік негіздері қарастырылды. Зерттеу барысында алдыға қойған мақсатымыз – экономиканы әртараптандыру ұғымын талдап, орта мектептерде білім беру барысында кеңінен насихаттау,педагогикалық тұрғыда оқушылардың функционалды сауаттылығын арттыру. Экономикадағы әртарап- тандыру үдерісін жаңартылған білім мазмұнындағы мектеп бағдарламаларында қолданудың әдіснамалық негізіне тоқталып, талдаулар жүргіздік. Мазмұнды талдау барысында әртүрлі әдістер қолданылды, соны ішінде диахронды салыстыру әдісі- не назар аударылды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сералиев, А. Б.
Мазбаев, О. Б.
Алиаскаров, Д. Т.
Эмин Атасой

География пәнінде диверсификация ұғымын оқытудың әдіснамалық негізі [Текст] / А. Б. Сералиев, О. Б. Мазбаев, Д. Т. Алиаскаров, Эмин Атасой // Білім=Образование. - 2024. - №3.- Б.84-97.

17.

География пәнінде диверсификация ұғымын оқытудың әдіснамалық негізі [Текст] / А. Б. Сералиев, О. Б. Мазбаев, Д. Т. Алиаскаров, Эмин Атасой // Білім=Образование. - 2024. - №3.- Б.84-97.


74
Г 35


    География пәнінде диверсификация ұғымын оқытудың әдіснамалық негізі [Текст] / А. Б. Сералиев, О. Б. Мазбаев, Д. Т. Алиаскаров, Эмин Атасой // Білім=Образование. - 2024. - №3. - Б. 84-97.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
оқыту әдістемесі -- жаңартылған білім -- әртараптандыру -- экономикалық аудандар -- шаруашылық -- бәсекеге қабілеттілік
Аннотация: Мақаланың басты мақсаты аймақтардың экономикалық жағдайына сай әртараптандыру ұғымын сабақта қалыптастыру,жетілдіру. Экономикалық тұрғыда (әртараптандыру) диверсификация ұғымы жайлы көптеген ақпараттар берілген. Әртараптандыру ұғымының аясы кең болғандықтан, мақалада қарастыруды жөн көрдік. Әртараптандыру экономиканың даму барысында, өндірісті,шаруашылық саласын қайта құруда қолданылатын әдіс. Шетелдік басылымдар негізінде мысал- дар келтіріп, шаруашылықтың нарыққа сай жаңаруы жайлы ғалымдардың еңбек- тері қарастырылды. Қазіргі заман талабына сай шаруашылық салалары,оның жеке секторлары жаңарып, мамандандырылуға бейімделген. Қалыптасып түрленуі – өз кезегінде әртараптандырудың көрінісі болғандықтан география сабақтарында осы ұғымды түсіну бағдарлама мақсаттарын ескере отырып қарастырылды. Қазақстан- ның экономикалық аудандарының құрылуы жайлы тарихи деректер негізінде экономикалық аудандастыру мен экономикалық әртараптандыру ұғымдарын байланыстырып, ерекшеліктеріне ғылыми мазмұнда дәлелдемелер келтіріледі. Мақалада Қазақстан экономикалық дамуында қолданылатын әртараптандыру ұғымын оқытудың оқу әдістемелік негіздері қарастырылды. Зерттеу барысында алдыға қойған мақсатымыз – экономиканы әртараптандыру ұғымын талдап, орта мектептерде білім беру барысында кеңінен насихаттау,педагогикалық тұрғыда оқушылардың функционалды сауаттылығын арттыру. Экономикадағы әртарап- тандыру үдерісін жаңартылған білім мазмұнындағы мектеп бағдарламаларында қолданудың әдіснамалық негізіне тоқталып, талдаулар жүргіздік. Мазмұнды талдау барысында әртүрлі әдістер қолданылды, соны ішінде диахронды салыстыру әдісі- не назар аударылды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сералиев, А. Б.
Мазбаев, О. Б.
Алиаскаров, Д. Т.
Эмин Атасой

Page 2, Results: 17

 

All acquisitions for 
Or select a month