Choice of metadata Статьи
Page 2, Results: 15
Report on unfulfilled requests: 0
11.

Подробнее
Бірманов, Н.
Түркі дегеніміз кімдер ? Олар қалай пайда болды? [Текст] / Н. Бірманов // Oral oniri. - 2024. - 13 маусым. - №48. - Б. 10-11, 12.
ББК 63
Рубрики: тарих
Кл.слова (ненормированные):
Нұрлыбек Бірманов -- тарихи деректер -- археологиялық зерттеу -- тарих -- орта ғасырлар -- қазақ хандығы -- скифтер, ғұндар, татарлар, черкестер
Аннотация: Шыққан тегін, түп-тұқиянын тануға біздің халық ерекше ықыласты жұрт. Бүгін назарларыңызға ұсынылып отырған мына тарихи сипаттағы көлемді мақаланың ауторы Нұрлыбек Бірманов та аталмыш бағытта біраздан бері ізденіп жүрген азамат. Ол өзінің пікір-пайымдарын бірнеше тарихшы ғалымдардың тарихи еңбектеріне сілтеме жасай отырып негіздейді. Оқып, ой түйіп, пікір білдіремін десеңіз, әрине, мархаббат!
Держатели документа:
БҚУ
Бірманов, Н.
Түркі дегеніміз кімдер ? Олар қалай пайда болды? [Текст] / Н. Бірманов // Oral oniri. - 2024. - 13 маусым. - №48. - Б. 10-11, 12.
Рубрики: тарих
Кл.слова (ненормированные):
Нұрлыбек Бірманов -- тарихи деректер -- археологиялық зерттеу -- тарих -- орта ғасырлар -- қазақ хандығы -- скифтер, ғұндар, татарлар, черкестер
Аннотация: Шыққан тегін, түп-тұқиянын тануға біздің халық ерекше ықыласты жұрт. Бүгін назарларыңызға ұсынылып отырған мына тарихи сипаттағы көлемді мақаланың ауторы Нұрлыбек Бірманов та аталмыш бағытта біраздан бері ізденіп жүрген азамат. Ол өзінің пікір-пайымдарын бірнеше тарихшы ғалымдардың тарихи еңбектеріне сілтеме жасай отырып негіздейді. Оқып, ой түйіп, пікір білдіремін десеңіз, әрине, мархаббат!
Держатели документа:
БҚУ
12.

Подробнее
83
Б 48
Бердіғұлова, М. Ж.
Қазақ әдебиеті сабақтарында оқушының кешенді құзыреттілігін дамыту жолдары [Текст] / М. Ж. Бердіғұлова // Білім. - 2023. - №4. - Б. 56-66.
ББК 83
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
әдебиетті оқыту -- кешенді құзыреттілік -- рухани-эстетикалық, ұлттық құндылықтар -- коммуникативті сөйлеу регистрі
Аннотация: Қарым-қатынас, ұлттық құндылықтар қоғамда маңызды рөл атқаратын қазіргі заманда әдебиетті оқу және зерттеу өзекті мәселелердің бірі болып табыла- ды. Әр мұғалім әдебиетке деген қызығушылықты қалай ояту, баланың (оқушының) көркем шығармаларды оқуға деген ниетін қалай қалыптастыру және дамыту, сон- дай-ақ оқуға қандай көркем шығармаларды ұсынған дұрыс екендігі туралы ойла- нады. Көркем шығарманы оқуға баулу мұғалімнің міндеті. Бұл мақалада адамгер- шілік қасиеттер мен ұлттық құндылықтар, ұрпақтардың рухани байлығы көркем шығармаларды оқу арқылы қалыптасу жолы көрсетіледі. Бүгінгі таңда білім беру саласы жаңа технологиялармен, жаңа әдістермен толықтыруда, сондықтан қазақ әдебиетін оқыту білім берудің жаңа идеяларына негізделуі тиіс. Әдебиетті оқыту жаңа сапаға ие болуы керек. Автор әдеби құзыреттілікті қалыптастырудың түсін- дірмесін және жаңа мүмкіндіктерін тәжірибеде қолдануды мысал ретінде беріп отыр. Алдымен автор қазақ әдебиеті әдістемешілердің теориясын негізге алу ке- рек екеніне назар аударды. Сол еңбектердің нәтижелері әдебиет сабағының са- пасын арттыруға, оқушыны кешенді талдау негізінде ұлттық құндылықтарға ба- улуға, қазақ тілінің байлығын, оның көркемдеуіш құралдарының функцияларын меңгеруге, оқушының тұлғалық қасиеттерін тарихи тұлғалар бейнесі арқылы қа- лыптастыруға жетелейді. Бұл мақалада осы әдебиет сабағында оқушының ке- шенді құзыреттілігін дамыту жолдары автор қолданған жаңа құралдар арқылы көрсетіліп отыр. Коммуникативті регистр бүгінгі күнде шығармадағы кейіпкер- лердің көзқарасын сомдайтын құрал болып саналады. Сол бес регистр бүгінгі күні әдеби шығармаларды ізденіп оқуға жол ашатын құрал ретінде көрсетілген (оның әдістемелік құндылығы бойынша отандық ғалым К. Н. Булатбаеваның ғылы- ми еңбектеріне сілтеме берілген). Оқушылар репродуктивтік, ақпараттық, гене- ритивтік, өкімдік, реактивтік регистрлердің мағынасын түсініп, шығармадағы ре- гистрлерді анықтап, олардың шығарма идеясын ашудағы рөлін анықтайды. Оқу процесінің нәтижесі ретінде бір көрініс кесте түрінде берілген. Осы бір құрал мы- салында оқушылардың әдебиет сабағында кешенді құзыреттілікке ие болатыны, шығарма оқуға қызығушылық туатыны дәлелденіп отыр.
Держатели документа:
ЗКУ
Б 48
Бердіғұлова, М. Ж.
Қазақ әдебиеті сабақтарында оқушының кешенді құзыреттілігін дамыту жолдары [Текст] / М. Ж. Бердіғұлова // Білім. - 2023. - №4. - Б. 56-66.
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
әдебиетті оқыту -- кешенді құзыреттілік -- рухани-эстетикалық, ұлттық құндылықтар -- коммуникативті сөйлеу регистрі
Аннотация: Қарым-қатынас, ұлттық құндылықтар қоғамда маңызды рөл атқаратын қазіргі заманда әдебиетті оқу және зерттеу өзекті мәселелердің бірі болып табыла- ды. Әр мұғалім әдебиетке деген қызығушылықты қалай ояту, баланың (оқушының) көркем шығармаларды оқуға деген ниетін қалай қалыптастыру және дамыту, сон- дай-ақ оқуға қандай көркем шығармаларды ұсынған дұрыс екендігі туралы ойла- нады. Көркем шығарманы оқуға баулу мұғалімнің міндеті. Бұл мақалада адамгер- шілік қасиеттер мен ұлттық құндылықтар, ұрпақтардың рухани байлығы көркем шығармаларды оқу арқылы қалыптасу жолы көрсетіледі. Бүгінгі таңда білім беру саласы жаңа технологиялармен, жаңа әдістермен толықтыруда, сондықтан қазақ әдебиетін оқыту білім берудің жаңа идеяларына негізделуі тиіс. Әдебиетті оқыту жаңа сапаға ие болуы керек. Автор әдеби құзыреттілікті қалыптастырудың түсін- дірмесін және жаңа мүмкіндіктерін тәжірибеде қолдануды мысал ретінде беріп отыр. Алдымен автор қазақ әдебиеті әдістемешілердің теориясын негізге алу ке- рек екеніне назар аударды. Сол еңбектердің нәтижелері әдебиет сабағының са- пасын арттыруға, оқушыны кешенді талдау негізінде ұлттық құндылықтарға ба- улуға, қазақ тілінің байлығын, оның көркемдеуіш құралдарының функцияларын меңгеруге, оқушының тұлғалық қасиеттерін тарихи тұлғалар бейнесі арқылы қа- лыптастыруға жетелейді. Бұл мақалада осы әдебиет сабағында оқушының ке- шенді құзыреттілігін дамыту жолдары автор қолданған жаңа құралдар арқылы көрсетіліп отыр. Коммуникативті регистр бүгінгі күнде шығармадағы кейіпкер- лердің көзқарасын сомдайтын құрал болып саналады. Сол бес регистр бүгінгі күні әдеби шығармаларды ізденіп оқуға жол ашатын құрал ретінде көрсетілген (оның әдістемелік құндылығы бойынша отандық ғалым К. Н. Булатбаеваның ғылы- ми еңбектеріне сілтеме берілген). Оқушылар репродуктивтік, ақпараттық, гене- ритивтік, өкімдік, реактивтік регистрлердің мағынасын түсініп, шығармадағы ре- гистрлерді анықтап, олардың шығарма идеясын ашудағы рөлін анықтайды. Оқу процесінің нәтижесі ретінде бір көрініс кесте түрінде берілген. Осы бір құрал мы- салында оқушылардың әдебиет сабағында кешенді құзыреттілікке ие болатыны, шығарма оқуға қызығушылық туатыны дәлелденіп отыр.
Держатели документа:
ЗКУ
13.

Подробнее
78
Ц 75
"Цифрлық кітапхана" Қазақстанның мектептерін біріктіреді [Текст] // Современное образование. - 2024. - №3. - Б. 28
ББК 78
Рубрики: Библиотечное дело
Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық кітапхана -- Қазақстанның мектеп -- кітапханашылар -- Современное образование
Аннотация: «Цифрлық кітапхана» жаңа оқу жылында қолжетімді болады. Бұл туралы оқу-ағарту министрінің Алматы қаласына жұмыс сапары аясында мектеп кітапханашыларымен кездесуінде белгілі болды, «Современное образование» журналы Оқу-ағарту министрлігінің баспасөз қызметіне сілтеме жасай отырып хабарлайды.
Держатели документа:
ЗКУ
Ц 75
"Цифрлық кітапхана" Қазақстанның мектептерін біріктіреді [Текст] // Современное образование. - 2024. - №3. - Б. 28
Рубрики: Библиотечное дело
Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық кітапхана -- Қазақстанның мектеп -- кітапханашылар -- Современное образование
Аннотация: «Цифрлық кітапхана» жаңа оқу жылында қолжетімді болады. Бұл туралы оқу-ағарту министрінің Алматы қаласына жұмыс сапары аясында мектеп кітапханашыларымен кездесуінде белгілі болды, «Современное образование» журналы Оқу-ағарту министрлігінің баспасөз қызметіне сілтеме жасай отырып хабарлайды.
Держатели документа:
ЗКУ
14.

Подробнее
22.1
Ш 80
Шотбайқызы, А.
Дөрбетқан Сұраған, математик, Мемлекеттік сыйлықтың лауреаты: «ISAAC» конгресі еліміздің беделін биіктетеді [Текст] / А. Шотбайқызы // Егемен Қазақстан. - 2025. - 5 маусым. - №104. - Б. 8.
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Ғылым -- Дөрбетқан Сұраған -- математик -- Мемлекеттік сыйлықтың лауреаты -- ISAAC конгресі
Аннотация: Ғылым саласында нәтиже көрсету қажырлы еңбек пен терең білімді қажет етеді. Сондай жолды таңдаған ҰҒА академигі Дөрбетқан СҰРАҒАН – Әл-Фараби атындағы Мемлекеттік сыйлықтың, «Ferran Sunyer i Balaguer Prize» халықаралық сыйлығының лауреаты. Ол – дүниежүзі бойынша еңбектеріне келтірілген сілтемелер саны ең көп қазақ ғалымдарының бірі. Назарбаев университетінде оқытушылық қызмет атқаратын ғалым қазір іргелі іс-шараны ұйымдастырудың басы-қасында жүр.
Держатели документа:
ЗКУ
Ш 80
Шотбайқызы, А.
Дөрбетқан Сұраған, математик, Мемлекеттік сыйлықтың лауреаты: «ISAAC» конгресі еліміздің беделін биіктетеді [Текст] / А. Шотбайқызы // Егемен Қазақстан. - 2025. - 5 маусым. - №104. - Б. 8.
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Ғылым -- Дөрбетқан Сұраған -- математик -- Мемлекеттік сыйлықтың лауреаты -- ISAAC конгресі
Аннотация: Ғылым саласында нәтиже көрсету қажырлы еңбек пен терең білімді қажет етеді. Сондай жолды таңдаған ҰҒА академигі Дөрбетқан СҰРАҒАН – Әл-Фараби атындағы Мемлекеттік сыйлықтың, «Ferran Sunyer i Balaguer Prize» халықаралық сыйлығының лауреаты. Ол – дүниежүзі бойынша еңбектеріне келтірілген сілтемелер саны ең көп қазақ ғалымдарының бірі. Назарбаев университетінде оқытушылық қызмет атқаратын ғалым қазір іргелі іс-шараны ұйымдастырудың басы-қасында жүр.
Держатели документа:
ЗКУ
15.

Подробнее
74
У 68
Уразова, А. Қ.
Абай Құнанбайұлы "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңі [Текст] / А. Қ. Уразова // Қазақ тілі мен әдебиеті орыс мектебінде. - 2025. - №9-10. - Б. 116-120.
ББК 74
Рубрики: Білім беру.
Кл.слова (ненормированные):
Абай Құнанбайұлы -- "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңі -- оқу -- мақсат -- сабақ -- бағдарлама -- сілтеме -- шығарма
Аннотация: Мақалада Абай Құнанбайұлы "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңі туралы ашық сабақ берілген.
Держатели документа:
БҚУ.
У 68
Уразова, А. Қ.
Абай Құнанбайұлы "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңі [Текст] / А. Қ. Уразова // Қазақ тілі мен әдебиеті орыс мектебінде. - 2025. - №9-10. - Б. 116-120.
Рубрики: Білім беру.
Кл.слова (ненормированные):
Абай Құнанбайұлы -- "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңі -- оқу -- мақсат -- сабақ -- бағдарлама -- сілтеме -- шығарма
Аннотация: Мақалада Абай Құнанбайұлы "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңі туралы ашық сабақ берілген.
Держатели документа:
БҚУ.
Page 2, Results: 15