Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 2, Results: 293

Report on unfulfilled requests: 0

88
С 12

Сағынаева, Р.
    Ұлттық психология бала тәрбиесінде [Текст] / Р. Сағынаева // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56). - Б. 11-12.
ББК 88

Рубрики: психология

Кл.слова (ненормированные):
Бала тәрбиесіндегі психология -- Ұлттық тәрбие -- Ұлттық психология -- Тұлға психологиясы -- Ұлттық сана-сезім
Аннотация: Ұлттық тәрбиеге ықпал жасайтын әлеуметтік факторлар сан қырлы. Оған ұлт тарихы, ұлттық материалдық және рухани мәдениет, халық фольклоры, дәстүрлер мен салт-жоралғылар, ұлттық психологияның элементтері, саясат пен қоғам идеологиясы әсер етеді.
Держатели документа:
БҚМУ

Сағынаева, Р. Ұлттық психология бала тәрбиесінде [Текст] / Р. Сағынаева // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56).- Б.11-12.

11.

Сағынаева, Р. Ұлттық психология бала тәрбиесінде [Текст] / Р. Сағынаева // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56).- Б.11-12.


88
С 12

Сағынаева, Р.
    Ұлттық психология бала тәрбиесінде [Текст] / Р. Сағынаева // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56). - Б. 11-12.
ББК 88

Рубрики: психология

Кл.слова (ненормированные):
Бала тәрбиесіндегі психология -- Ұлттық тәрбие -- Ұлттық психология -- Тұлға психологиясы -- Ұлттық сана-сезім
Аннотация: Ұлттық тәрбиеге ықпал жасайтын әлеуметтік факторлар сан қырлы. Оған ұлт тарихы, ұлттық материалдық және рухани мәдениет, халық фольклоры, дәстүрлер мен салт-жоралғылар, ұлттық психологияның элементтері, саясат пен қоғам идеологиясы әсер етеді.
Держатели документа:
БҚМУ

88
С 14

Садықова, Г.
    Мүгедек балалардың қиялын дамыту жолдары [Текст] / Г. Садықова // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56). - Б. 25-27.
ББК 88

Рубрики: психология

Кл.слова (ненормированные):
Мүгедек балалармен жұмыс -- Балалардың қиялын дамыту -- Бала қиялы -- Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс ерекшелігі -- Қиял элементтері
Аннотация: Қиял мүгедек балалардың ерекше қасиеттерінің бірі. Олардың қиял бейнелері пәк, нәзік болып келеді. Өз мүмкіншіліктерінің шектелуіне байланысты қиял элементтері тұтастылық, бүтіндік, жағымды сипатта құрылады.
Держатели документа:
БҚМУ

Садықова, Г. Мүгедек балалардың қиялын дамыту жолдары [Текст] / Г. Садықова // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56).- Б.25-27.

12.

Садықова, Г. Мүгедек балалардың қиялын дамыту жолдары [Текст] / Г. Садықова // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56).- Б.25-27.


88
С 14

Садықова, Г.
    Мүгедек балалардың қиялын дамыту жолдары [Текст] / Г. Садықова // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56). - Б. 25-27.
ББК 88

Рубрики: психология

Кл.слова (ненормированные):
Мүгедек балалармен жұмыс -- Балалардың қиялын дамыту -- Бала қиялы -- Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс ерекшелігі -- Қиял элементтері
Аннотация: Қиял мүгедек балалардың ерекше қасиеттерінің бірі. Олардың қиял бейнелері пәк, нәзік болып келеді. Өз мүмкіншіліктерінің шектелуіне байланысты қиял элементтері тұтастылық, бүтіндік, жағымды сипатта құрылады.
Держатели документа:
БҚМУ

74
А 96

Ахмедова, Г.
    Ойын элементтері әдісін қазақ тілі және әдебиет сабақтарында пайдалану [Текст] / Г. Ахмедова // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2013. - №1. - Б. 36-37. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74

Рубрики: методика

Кл.слова (ненормированные):
Ойын технологиясы -- ойын сабақтар
Аннотация: Әдіс деген сөз гректің "metodos" lдеген сөзінен шыққан. Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа, шындыққа, мақсатқа жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Ахмедова, Г. Ойын элементтері әдісін қазақ тілі және әдебиет сабақтарында пайдалану [Текст] / Г. Ахмедова // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2013. - №1.- Б.36-37.

13.

Ахмедова, Г. Ойын элементтері әдісін қазақ тілі және әдебиет сабақтарында пайдалану [Текст] / Г. Ахмедова // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2013. - №1.- Б.36-37.


74
А 96

Ахмедова, Г.
    Ойын элементтері әдісін қазақ тілі және әдебиет сабақтарында пайдалану [Текст] / Г. Ахмедова // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2013. - №1. - Б. 36-37. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74

Рубрики: методика

Кл.слова (ненормированные):
Ойын технологиясы -- ойын сабақтар
Аннотация: Әдіс деген сөз гректің "metodos" lдеген сөзінен шыққан. Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа, шындыққа, мақсатқа жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

81
К 35

Кемелбаева, А.
    Тілдік символдар - білгенге жыр [Текст] / А. Кемелбаева, С. Н. Дугалова // Қазақ әдебиеті. - 2013. - №16.-19 сәуір. - Б. 1-6
ББК 81

Рубрики: Тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
тіл -- тілдік символ -- тіл ғылымы -- тіл білімі -- тілдің ұлы қасиеті -- тілдік құбылыс -- тілдің негізгі элементтері
Аннотация: Мақала тілдік символдар туралы
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Дугалова, С.Н.

Кемелбаева, А. Тілдік символдар - білгенге жыр [Текст] / А. Кемелбаева, С. Н. Дугалова // Қазақ әдебиеті. - 2013. - №16.-19 сәуір.- Б.1-6

14.

Кемелбаева, А. Тілдік символдар - білгенге жыр [Текст] / А. Кемелбаева, С. Н. Дугалова // Қазақ әдебиеті. - 2013. - №16.-19 сәуір.- Б.1-6


81
К 35

Кемелбаева, А.
    Тілдік символдар - білгенге жыр [Текст] / А. Кемелбаева, С. Н. Дугалова // Қазақ әдебиеті. - 2013. - №16.-19 сәуір. - Б. 1-6
ББК 81

Рубрики: Тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
тіл -- тілдік символ -- тіл ғылымы -- тіл білімі -- тілдің ұлы қасиеті -- тілдік құбылыс -- тілдің негізгі элементтері
Аннотация: Мақала тілдік символдар туралы
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Дугалова, С.Н.

88
С 12

Сағынаева, Р.
    Ұлттық психология бала тәрбиесінде [Текст] / Р. Сағынаева // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56). - Б. 11-12.
ББК 88

Рубрики: психология

Кл.слова (ненормированные):
Бала тәрбиесіндегі психология -- Ұлттық тәрбие -- Ұлттық психология -- Тұлға психологиясы -- Ұлттық сана-сезім
Аннотация: Ұлттық тәрбиеге ықпал жасайтын әлеуметтік факторлар сан қырлы. Оған ұлт тарихы, ұлттық материалдық және рухани мәдениет, халық фольклоры, дәстүрлер мен салт-жоралғылар, ұлттық психологияның элементтері, саясат пен қоғам идеологиясы әсер етеді.
Держатели документа:
БҚМУ

Сағынаева, Р. Ұлттық психология бала тәрбиесінде [Текст] / Р. Сағынаева // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56).- Б.11-12.

15.

Сағынаева, Р. Ұлттық психология бала тәрбиесінде [Текст] / Р. Сағынаева // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56).- Б.11-12.


88
С 12

Сағынаева, Р.
    Ұлттық психология бала тәрбиесінде [Текст] / Р. Сағынаева // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56). - Б. 11-12.
ББК 88

Рубрики: психология

Кл.слова (ненормированные):
Бала тәрбиесіндегі психология -- Ұлттық тәрбие -- Ұлттық психология -- Тұлға психологиясы -- Ұлттық сана-сезім
Аннотация: Ұлттық тәрбиеге ықпал жасайтын әлеуметтік факторлар сан қырлы. Оған ұлт тарихы, ұлттық материалдық және рухани мәдениет, халық фольклоры, дәстүрлер мен салт-жоралғылар, ұлттық психологияның элементтері, саясат пен қоғам идеологиясы әсер етеді.
Держатели документа:
БҚМУ

88
С 14

Садықова, Г.
    Мүгедек балалардың қиялын дамыту жолдары [Текст] / Г. Садықова // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56). - Б. 25-27.
ББК 88

Рубрики: психология

Кл.слова (ненормированные):
Мүгедек балалармен жұмыс -- Балалардың қиялын дамыту -- Бала қиялы -- Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс ерекшелігі -- Қиял элементтері
Аннотация: Қиял мүгедек балалардың ерекше қасиеттерінің бірі. Олардың қиял бейнелері пәк, нәзік болып келеді. Өз мүмкіншіліктерінің шектелуіне байланысты қиял элементтері тұтастылық, бүтіндік, жағымды сипатта құрылады.
Держатели документа:
БҚМУ

Садықова, Г. Мүгедек балалардың қиялын дамыту жолдары [Текст] / Г. Садықова // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56).- Б.25-27.

16.

Садықова, Г. Мүгедек балалардың қиялын дамыту жолдары [Текст] / Г. Садықова // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56).- Б.25-27.


88
С 14

Садықова, Г.
    Мүгедек балалардың қиялын дамыту жолдары [Текст] / Г. Садықова // Мектептегі психология. - 2013. - №2(56). - Б. 25-27.
ББК 88

Рубрики: психология

Кл.слова (ненормированные):
Мүгедек балалармен жұмыс -- Балалардың қиялын дамыту -- Бала қиялы -- Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс ерекшелігі -- Қиял элементтері
Аннотация: Қиял мүгедек балалардың ерекше қасиеттерінің бірі. Олардың қиял бейнелері пәк, нәзік болып келеді. Өз мүмкіншіліктерінің шектелуіне байланысты қиял элементтері тұтастылық, бүтіндік, жағымды сипатта құрылады.
Держатели документа:
БҚМУ

74
О-57

Омарова, С.
    Этнопедагогика элементтерін қолданудың жолдары [Текст] / С. Омарова // Қазақстан мектебі. - 2013. - №3. - Б. 31-32. - Библиогр. в конце ст.5
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- тәуелсіздік -- жас ұрпақ -- тәрбие -- білімді ұрпақ
Аннотация: этнопедагогиканың қыр сыры жөнінде жазылған
Держатели документа:
БҚМУ М.Өтемісов

Омарова, С. Этнопедагогика элементтерін қолданудың жолдары [Текст] / С. Омарова // Қазақстан мектебі. - 2013. - №3.- Б31-32

17.

Омарова, С. Этнопедагогика элементтерін қолданудың жолдары [Текст] / С. Омарова // Қазақстан мектебі. - 2013. - №3.- Б31-32


74
О-57

Омарова, С.
    Этнопедагогика элементтерін қолданудың жолдары [Текст] / С. Омарова // Қазақстан мектебі. - 2013. - №3. - Б. 31-32. - Библиогр. в конце ст.5
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- тәуелсіздік -- жас ұрпақ -- тәрбие -- білімді ұрпақ
Аннотация: этнопедагогиканың қыр сыры жөнінде жазылған
Держатели документа:
БҚМУ М.Өтемісов

85
А 63

Амренова, И. А.
    Болашақ музыка пәнінің мұғаліміне дирижерлік ету пәнінің маңыздылығы [Текст] / И. А. Амренова // Педагог. - 2013. - №1. - Б. 12-14
ББК 85

Рубрики: музыка

Кл.слова (ненормированные):
музыка пәні -- дирижерлік қимыл -- хор
Аннотация: Болашақ музыка пәнінің мұғалімі мектептегі хор айту үйірмесінің және музыка пәнінің жұмыстарын дұрыс жолға қойып, оқушыларға ән-хор үнділіктерінің элементтерін үйрете алатын дәрежеге жетуі үшін алдымен, өзі хормен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдерін жақсы меңгеріп шығуы тиіс.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Амренова, И.А. Болашақ музыка пәнінің мұғаліміне дирижерлік ету пәнінің маңыздылығы [Текст] / И. А. Амренова // Педагог. - 2013. - №1.- Б.12-14

18.

Амренова, И.А. Болашақ музыка пәнінің мұғаліміне дирижерлік ету пәнінің маңыздылығы [Текст] / И. А. Амренова // Педагог. - 2013. - №1.- Б.12-14


85
А 63

Амренова, И. А.
    Болашақ музыка пәнінің мұғаліміне дирижерлік ету пәнінің маңыздылығы [Текст] / И. А. Амренова // Педагог. - 2013. - №1. - Б. 12-14
ББК 85

Рубрики: музыка

Кл.слова (ненормированные):
музыка пәні -- дирижерлік қимыл -- хор
Аннотация: Болашақ музыка пәнінің мұғалімі мектептегі хор айту үйірмесінің және музыка пәнінің жұмыстарын дұрыс жолға қойып, оқушыларға ән-хор үнділіктерінің элементтерін үйрете алатын дәрежеге жетуі үшін алдымен, өзі хормен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдерін жақсы меңгеріп шығуы тиіс.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

31.2
Н 19

Назаров , С. А
    Электр тогымен жұмыс жасау технологиясы [Текст] / С.А Назаров // Мектептегі технология =технология в школе. - 2012. - №11. - Б. 43-45
ББК 31.2

Рубрики: Электротехника

Кл.слова (ненормированные):
электр тогы -- технология -- сымдар -- кабельдер -- электр құралдар
Аннотация: Оқушыларды электр тізбегінің негізгі элементтерімен таныстыру. Оқушыларға қарапайым электр тізбегін жинай білуге,тұрмыстық электр бұйымдарымен жұмыс жасап, ақауларын жөндеу технологиясын үйрету.
Держатели документа:
БҚМУ

Назаров , С.А Электр тогымен жұмыс жасау технологиясы [Текст] / С.А Назаров // Мектептегі технология =технология в школе. - 2012. - №11.- Б.43-45

19.

Назаров , С.А Электр тогымен жұмыс жасау технологиясы [Текст] / С.А Назаров // Мектептегі технология =технология в школе. - 2012. - №11.- Б.43-45


31.2
Н 19

Назаров , С. А
    Электр тогымен жұмыс жасау технологиясы [Текст] / С.А Назаров // Мектептегі технология =технология в школе. - 2012. - №11. - Б. 43-45
ББК 31.2

Рубрики: Электротехника

Кл.слова (ненормированные):
электр тогы -- технология -- сымдар -- кабельдер -- электр құралдар
Аннотация: Оқушыларды электр тізбегінің негізгі элементтерімен таныстыру. Оқушыларға қарапайым электр тізбегін жинай білуге,тұрмыстық электр бұйымдарымен жұмыс жасап, ақауларын жөндеу технологиясын үйрету.
Держатели документа:
БҚМУ

37.248
Б 11

Бұйрашева, А. О
    Ою-өрнек элементтерімен таныстыру [Текст] / А.О Бұйрашева // Мектептегі технология=технология в школе. - 2013. - №1. - Б. 14-15
ББК 37.248

Рубрики: Қолөнер

Кл.слова (ненормированные):
қолөнер -- ою-өрнек -- элементтер -- ұлттық өрнек
Аннотация: Мақалада ою-өрнек туралы түсінік беріп, қазақ халқынынң ою-өрнек түрлеріне сипаттама бере отырып,ою-өрнектің тілін түсіндіру,сырына мән беру арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, халқымыздың асыл мұраларын,салт-дәстүрін, өнерін құрметтеуге тәрбиелеу жөнінде жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ

Бұйрашева, А.О Ою-өрнек элементтерімен таныстыру [Текст] / А.О Бұйрашева // Мектептегі технология=технология в школе. - 2013. - №1.- Б.14-15

20.

Бұйрашева, А.О Ою-өрнек элементтерімен таныстыру [Текст] / А.О Бұйрашева // Мектептегі технология=технология в школе. - 2013. - №1.- Б.14-15


37.248
Б 11

Бұйрашева, А. О
    Ою-өрнек элементтерімен таныстыру [Текст] / А.О Бұйрашева // Мектептегі технология=технология в школе. - 2013. - №1. - Б. 14-15
ББК 37.248

Рубрики: Қолөнер

Кл.слова (ненормированные):
қолөнер -- ою-өрнек -- элементтер -- ұлттық өрнек
Аннотация: Мақалада ою-өрнек туралы түсінік беріп, қазақ халқынынң ою-өрнек түрлеріне сипаттама бере отырып,ою-өрнектің тілін түсіндіру,сырына мән беру арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, халқымыздың асыл мұраларын,салт-дәстүрін, өнерін құрметтеуге тәрбиелеу жөнінде жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ

Page 2, Results: 293

 

All acquisitions for 
Or select a month