Choice of metadata Статьи
Page 24, Results: 250
Report on unfulfilled requests: 0
231.

Подробнее
66
Н 90
Нұрданбекұлы, Қ.
Жұмысшы - мерейлі мамандық [Текст] / Қ. Нұрданбекұлы, С. Асанәлі // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2025. - 1 қаңтар. - №1. - Б. 4-5.
ББК 66
Рубрики: саясат
Кл.слова (ненормированные):
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев -- Әділетті Қазақстан: заң мен тәртіп, экономикалық өсім, қоғамдық оптимизм -- Жұмысшы мамандықтарының жылын жариялау туралы -- мамандар -- Жұмысшы мамандығының мәртебесі -- Жұмысшы мамандардың сұранысы -- Жұмысшы мамандардың даярлауы -- Жұмысшы мамандықтарды дамыту
Аннотация: Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «Жұмысшы мамандықтарының жылын жариялау туралы» Жарлыққа қол қойды. Бұл туралы Президент «Әділетті Қазақстан: заң мен тәртіп, экономикалық өсім, қоғамдық оптимизм» атты Жолдауында: «Біз жұмысшы мамандықтарын дәріптеу арқылы қоғамда еңбекқор және нағыз маман болу идеясын насихаттаймыз. Бұл «Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» қағидатына толық сай келеді. Қоғамда еңбекқорлық, кәсібилік сияқты қасиеттер өте жоғары бағалануға тиіс. Өз кәсібін жетік меңгерген мамандар ұлт сапасын арттырады. Жұмыстың жаманы жоқ, кез келген еңбек – қадірлі. Ең бастысы, әркім жауапкершілікті терең сезініп, өз міндетін сапалы атқаруға тиіс. Сонда ғана еліміз дамудың сара жолына түседі», деп атап көрсетті.
Держатели документа:
БҚУ
Н 90
Нұрданбекұлы, Қ.
Жұмысшы - мерейлі мамандық [Текст] / Қ. Нұрданбекұлы, С. Асанәлі // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2025. - 1 қаңтар. - №1. - Б. 4-5.
Рубрики: саясат
Кл.слова (ненормированные):
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев -- Әділетті Қазақстан: заң мен тәртіп, экономикалық өсім, қоғамдық оптимизм -- Жұмысшы мамандықтарының жылын жариялау туралы -- мамандар -- Жұмысшы мамандығының мәртебесі -- Жұмысшы мамандардың сұранысы -- Жұмысшы мамандардың даярлауы -- Жұмысшы мамандықтарды дамыту
Аннотация: Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «Жұмысшы мамандықтарының жылын жариялау туралы» Жарлыққа қол қойды. Бұл туралы Президент «Әділетті Қазақстан: заң мен тәртіп, экономикалық өсім, қоғамдық оптимизм» атты Жолдауында: «Біз жұмысшы мамандықтарын дәріптеу арқылы қоғамда еңбекқор және нағыз маман болу идеясын насихаттаймыз. Бұл «Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» қағидатына толық сай келеді. Қоғамда еңбекқорлық, кәсібилік сияқты қасиеттер өте жоғары бағалануға тиіс. Өз кәсібін жетік меңгерген мамандар ұлт сапасын арттырады. Жұмыстың жаманы жоқ, кез келген еңбек – қадірлі. Ең бастысы, әркім жауапкершілікті терең сезініп, өз міндетін сапалы атқаруға тиіс. Сонда ғана еліміз дамудың сара жолына түседі», деп атап көрсетті.
Держатели документа:
БҚУ
232.

Подробнее
83 (5каз)
М 12
Мауленов, А
ҚазҰУ- дың аңыз ректоры [Текст] / А Мауленов // Qazaq adebieti . - 2025. - №7.- 21 ақпан. - Б. 1,12-13
ББК 83
(5каз)
Рубрики: Әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
қара шаңырақ -- ҚазҰУ -- Киров атындағы ҚазМУ -- Төлеген Тәжібаев -- Қонаев -- 13 кафедра
Аннотация: Университет – қасиетті атау. Елдің екпінді дамуын, мәдениеті мен өркениетін көрсететін ерекше белгісі. Тоқсанжылдық тарихы бар қара шаңырақ ҚазҰУ бүгінде алдыңғы қатарлы білім ордасының біріне айналып отыр. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті егеменді еліміздің ғылымын дамытуда, білікті кадрларды даярлауда еркін бәсекелестікте үнемі алдыңғы орында. Өйткені оған еліміздің бас оқу орны ретінде үлкен жауапкершілік пен талаптар жүктелетіні белгілі.
Держатели документа:
БҚУ
М 12
Мауленов, А
ҚазҰУ- дың аңыз ректоры [Текст] / А Мауленов // Qazaq adebieti . - 2025. - №7.- 21 ақпан. - Б. 1,12-13
Рубрики: Әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
қара шаңырақ -- ҚазҰУ -- Киров атындағы ҚазМУ -- Төлеген Тәжібаев -- Қонаев -- 13 кафедра
Аннотация: Университет – қасиетті атау. Елдің екпінді дамуын, мәдениеті мен өркениетін көрсететін ерекше белгісі. Тоқсанжылдық тарихы бар қара шаңырақ ҚазҰУ бүгінде алдыңғы қатарлы білім ордасының біріне айналып отыр. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті егеменді еліміздің ғылымын дамытуда, білікті кадрларды даярлауда еркін бәсекелестікте үнемі алдыңғы орында. Өйткені оған еліміздің бас оқу орны ретінде үлкен жауапкершілік пен талаптар жүктелетіні белгілі.
Держатели документа:
БҚУ
233.

Подробнее
74
К 21
Қаратабанов, Р.
Құндылыққа негізделген мектеп түлегінің моделі: теориялық негіздемесі және жобалау тәсілдемесі [Текст] / Р. Қаратабанов // Білім. - 2024. - №1. - Б. 10-18.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
құндылық -- құзырет -- мектеп түлегінің моделі -- «Толық адам» ілімі -- индикатор
Аннотация: Мақала құндылықтарға негізделген мектеп түлегі моделін әзірлеуге және теориялық негіздеуге арналған. Зерттеуде Web of Science және Scopus ха- лықаралық ғылыми базаларының деректері, сондай-ақ ЭЫДҰ жұмыстары, PISA және DeSeCo жобаларын қоса алғанда, халықаралық зерттеулерді талдау қолда- нылды. Жұмыс жаһандану процестерін ескере отырып және ұлттық мәдени біре- гейлікті сақтай отырып, құндылықтарды білім беру процесіне біріктіру қажеттілі- гіне баса назар аударады. Алты (он екі) негізгі құндылық анықталды: Тәуелсіздік және Отаншылдық, Бірлік және Ынтымақ, Әділдік және Жауапкершілік, Заң және Тәртіп, Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік, Жасампаздық және Жаңашылдық. Осы құндылықтардың әрқайсысы үшін тиісті құзыреттер әзірленді: Ұлттық мүддені іл- герілету, Ынтымақтастық пен әлеуметтік интеграция, Қоғамға қызмет ету, Құқықтық мәдениет және заңға құрмет, Еңбек белсенділігі және жоғары жетістіктерге ұмтылыс, Шығармашылық ойлау және инновациялық шешімдер. Модельдеу және синтездеу әдістері. Абайдың «Толық адам» туралы философиялық тұжырымдама- сына сүйене отырып, әр құзыреттің практикалық, когнитивтік және аффективті аспектілерін қамтитын түлектің кешенді моделін құруға мүмкіндік берді. Зерттеу нәтижелері білім беру ұйымдарына қажетті білім мен дағдыларды меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар жауапкершілікті сезінетін, ынтымақтастыққа дайын және заңға құрметпен қарайтын түлектерді қалыптастыру үшін негіз ұсынады. Бұл мақа- ла құндылыққа негізделген білім берудің рөлі туралы пікірталасқа үлес қосады және білім беру бағдарламаларын жобалауға практикалық тәсілді ұсынады.
Держатели документа:
ЗКУ
К 21
Қаратабанов, Р.
Құндылыққа негізделген мектеп түлегінің моделі: теориялық негіздемесі және жобалау тәсілдемесі [Текст] / Р. Қаратабанов // Білім. - 2024. - №1. - Б. 10-18.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
құндылық -- құзырет -- мектеп түлегінің моделі -- «Толық адам» ілімі -- индикатор
Аннотация: Мақала құндылықтарға негізделген мектеп түлегі моделін әзірлеуге және теориялық негіздеуге арналған. Зерттеуде Web of Science және Scopus ха- лықаралық ғылыми базаларының деректері, сондай-ақ ЭЫДҰ жұмыстары, PISA және DeSeCo жобаларын қоса алғанда, халықаралық зерттеулерді талдау қолда- нылды. Жұмыс жаһандану процестерін ескере отырып және ұлттық мәдени біре- гейлікті сақтай отырып, құндылықтарды білім беру процесіне біріктіру қажеттілі- гіне баса назар аударады. Алты (он екі) негізгі құндылық анықталды: Тәуелсіздік және Отаншылдық, Бірлік және Ынтымақ, Әділдік және Жауапкершілік, Заң және Тәртіп, Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік, Жасампаздық және Жаңашылдық. Осы құндылықтардың әрқайсысы үшін тиісті құзыреттер әзірленді: Ұлттық мүддені іл- герілету, Ынтымақтастық пен әлеуметтік интеграция, Қоғамға қызмет ету, Құқықтық мәдениет және заңға құрмет, Еңбек белсенділігі және жоғары жетістіктерге ұмтылыс, Шығармашылық ойлау және инновациялық шешімдер. Модельдеу және синтездеу әдістері. Абайдың «Толық адам» туралы философиялық тұжырымдама- сына сүйене отырып, әр құзыреттің практикалық, когнитивтік және аффективті аспектілерін қамтитын түлектің кешенді моделін құруға мүмкіндік берді. Зерттеу нәтижелері білім беру ұйымдарына қажетті білім мен дағдыларды меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар жауапкершілікті сезінетін, ынтымақтастыққа дайын және заңға құрметпен қарайтын түлектерді қалыптастыру үшін негіз ұсынады. Бұл мақа- ла құндылыққа негізделген білім берудің рөлі туралы пікірталасқа үлес қосады және білім беру бағдарламаларын жобалауға практикалық тәсілді ұсынады.
Держатели документа:
ЗКУ
234.

Подробнее
74
К 12
Қайырбекова, Г. М.
Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-ерік саласының ерекшеліктері [Текст] / Г. М. Қайырбекова, К. С. Тебенова // Білім. - 2024. - №1. - Б. 71-81.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
психикалық дамудың тежелуі -- эмоционалды-ерік сала -- әлеуметтену -- арт-технологиялар -- әлеуметтік бейімделу -- әдіс-тәсілдер
Аннотация: Бұл мақалада психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыла- рының эмоционалды-ерік саласының ерекшеліктері және оның оқудағы жетістік- теріне әсері қаралады. Әлеуметтендірудің маңыздылығына және эмоционалдық дамудың осы үдеріске әсеріне назар аударылады. Психикалық дамуы тежелген балалардың эмоционалды-ерік саласының негізгі тенденциялары мен типтік ерекшеліктерін, эмоционалды реакциялары мен ерікті қасиеттері сипатталды. Олардың мақсат қою, жоспарлау және шешім қабылдау сияқты ерікті қабілеттері жиі нашарлауы тапсырмаларды өз бетінше орындау және жауапкершілікті орын- дау қабілетіне әсері сипатталған. Проблеманың әртүрлі аспектілері, оның ішінде эмоционалдық бұзылуларды түсінудің теориялық тәсілдері, диагностика және түзету әдістері, сондай-ақ осы балалардың қоғамға кірігу стратегиялары баян- далады. Психикалық дамуы тежелген балаларда эмоционалды реакциялар мен ерікті процестерді қалыптастыру механизмдерін, олардың әлеуметтік өзара әре- кеттесудегі ерекшеліктерін, сондай-ақ түзету және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін зерттеу маңызды болып табылады. Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды және ерікті дамуын қолдау үшін ерте және мақсатты араласудың, жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту мен дамытуға кешенді тәсілдің маңыздылығы атап өтіледі. Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-ерік саласының қалыптасу және мектептегі мазасыздық деңгейі анықталды. Сонымен қатар балалардың эмоционалды-ерік саласын арт-технологияларды пайдалану арқылы дамытуға арналған «Өмір бояулары» түзету бағдарламасына шолу жасалды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Тебенова, К.С.
К 12
Қайырбекова, Г. М.
Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-ерік саласының ерекшеліктері [Текст] / Г. М. Қайырбекова, К. С. Тебенова // Білім. - 2024. - №1. - Б. 71-81.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
психикалық дамудың тежелуі -- эмоционалды-ерік сала -- әлеуметтену -- арт-технологиялар -- әлеуметтік бейімделу -- әдіс-тәсілдер
Аннотация: Бұл мақалада психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыла- рының эмоционалды-ерік саласының ерекшеліктері және оның оқудағы жетістік- теріне әсері қаралады. Әлеуметтендірудің маңыздылығына және эмоционалдық дамудың осы үдеріске әсеріне назар аударылады. Психикалық дамуы тежелген балалардың эмоционалды-ерік саласының негізгі тенденциялары мен типтік ерекшеліктерін, эмоционалды реакциялары мен ерікті қасиеттері сипатталды. Олардың мақсат қою, жоспарлау және шешім қабылдау сияқты ерікті қабілеттері жиі нашарлауы тапсырмаларды өз бетінше орындау және жауапкершілікті орын- дау қабілетіне әсері сипатталған. Проблеманың әртүрлі аспектілері, оның ішінде эмоционалдық бұзылуларды түсінудің теориялық тәсілдері, диагностика және түзету әдістері, сондай-ақ осы балалардың қоғамға кірігу стратегиялары баян- далады. Психикалық дамуы тежелген балаларда эмоционалды реакциялар мен ерікті процестерді қалыптастыру механизмдерін, олардың әлеуметтік өзара әре- кеттесудегі ерекшеліктерін, сондай-ақ түзету және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін зерттеу маңызды болып табылады. Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды және ерікті дамуын қолдау үшін ерте және мақсатты араласудың, жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту мен дамытуға кешенді тәсілдің маңыздылығы атап өтіледі. Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-ерік саласының қалыптасу және мектептегі мазасыздық деңгейі анықталды. Сонымен қатар балалардың эмоционалды-ерік саласын арт-технологияларды пайдалану арқылы дамытуға арналған «Өмір бояулары» түзету бағдарламасына шолу жасалды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Тебенова, К.С.
235.

Подробнее
74
Т 18
Танирбергенова, А. Ш.
Мектепте бастауыш сынып білім алушыларын адамгершілікке тәрбиелеу бойынша зерттеу нәтижелері [Текст] / А. Ш. Танирбергенова, К. А. Усербаева, Г. К. Нурахметова // Білім. - 2024. - №2. - Б. 88-97.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
адамгершілік -- адамгершілік тәрбие -- моральдық сана -- әлеуметтік жауапкершілік -- адами қасиет -- адамгершілік қасиет
Аннотация: Мақалада адамгершілік тәрбиесі туралы теориялық ізденістер мен экс- перимент жұмыстарының нәтижелері ұсынылады. Білім алушыларды адамгер- шілікке тәрбиелеу мәселенің өзектілігі қазіргі кезеңдегі проблемалармен бай- ланысты талданып көрсетілген. Жалпы адамгершілік қасиеттердің қалыптасуына әсер етуші факторлардың ықпалдарын төмендету үшін зерттеу проблемасы тұрғы- сынан модель ұсынылады. Ұсынылған модельдің білім беру ортасында тиімділігі эксперимент жұмыстарының нәтижелері арқылы дәлелденген. Мақалада зерттеу жұмысының ұйымдастырылуы және эксперимент жұмыстары барысында алынған деректерге салыстырмалы және сапалық талдау жасалып, эксперимент жұмы- старының нәтижесінде ұсынымдар әзірленген. Зерттеу жұмысында Л.Колбергтің моралдық сана дамуын бағалау әдістемесі бейімдеп қолданылады және шынайы тәжірибеде жиі орын алатын жағдаяттарды саралай отырып, кейстерді шешу ұсы- нылады. Кейстер бойынша білім алушылардың шешім қабылдау ерекшеліктеріне талдау жасау жұмыстарының нәтижелері талқыланған. Мақалада эксперимент ба- рысында адамгершілікке тәрбиелеу моделі негізінде тәжрибеде тиімді қолдануға болатын түрлі әдістер қамтылған. Білім алушыларды адамгершілікке тәрбиелеу моделі шеңберінде ұсынылған шаралардың, ата-аналармен бірлескен жұмыстар- дың нәтижелігі анықталған. Зерттеу жұмысында эксперимент тобында бақылау то- бына қарағанда айтарлықтай жақсы нәтижелерге қол жеткізген. Бұл эксперимент тобындағы білім алушылардың жеке моральдық сенімдеріне негізделген шешім- дер қабылдау қабілеті мен әділеттілік пен адалдық принциптеріне адалдықтары артқаны анықталды. Зерттеу жұмысын қорытындылай келе адамгершілік тәрби- енің білім беру процесінің барлық аспектілеріне интеграциялау ұсынылады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Усербаева, К.А.
Нурахметова, Г.К.
Т 18
Танирбергенова, А. Ш.
Мектепте бастауыш сынып білім алушыларын адамгершілікке тәрбиелеу бойынша зерттеу нәтижелері [Текст] / А. Ш. Танирбергенова, К. А. Усербаева, Г. К. Нурахметова // Білім. - 2024. - №2. - Б. 88-97.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
адамгершілік -- адамгершілік тәрбие -- моральдық сана -- әлеуметтік жауапкершілік -- адами қасиет -- адамгершілік қасиет
Аннотация: Мақалада адамгершілік тәрбиесі туралы теориялық ізденістер мен экс- перимент жұмыстарының нәтижелері ұсынылады. Білім алушыларды адамгер- шілікке тәрбиелеу мәселенің өзектілігі қазіргі кезеңдегі проблемалармен бай- ланысты талданып көрсетілген. Жалпы адамгершілік қасиеттердің қалыптасуына әсер етуші факторлардың ықпалдарын төмендету үшін зерттеу проблемасы тұрғы- сынан модель ұсынылады. Ұсынылған модельдің білім беру ортасында тиімділігі эксперимент жұмыстарының нәтижелері арқылы дәлелденген. Мақалада зерттеу жұмысының ұйымдастырылуы және эксперимент жұмыстары барысында алынған деректерге салыстырмалы және сапалық талдау жасалып, эксперимент жұмы- старының нәтижесінде ұсынымдар әзірленген. Зерттеу жұмысында Л.Колбергтің моралдық сана дамуын бағалау әдістемесі бейімдеп қолданылады және шынайы тәжірибеде жиі орын алатын жағдаяттарды саралай отырып, кейстерді шешу ұсы- нылады. Кейстер бойынша білім алушылардың шешім қабылдау ерекшеліктеріне талдау жасау жұмыстарының нәтижелері талқыланған. Мақалада эксперимент ба- рысында адамгершілікке тәрбиелеу моделі негізінде тәжрибеде тиімді қолдануға болатын түрлі әдістер қамтылған. Білім алушыларды адамгершілікке тәрбиелеу моделі шеңберінде ұсынылған шаралардың, ата-аналармен бірлескен жұмыстар- дың нәтижелігі анықталған. Зерттеу жұмысында эксперимент тобында бақылау то- бына қарағанда айтарлықтай жақсы нәтижелерге қол жеткізген. Бұл эксперимент тобындағы білім алушылардың жеке моральдық сенімдеріне негізделген шешім- дер қабылдау қабілеті мен әділеттілік пен адалдық принциптеріне адалдықтары артқаны анықталды. Зерттеу жұмысын қорытындылай келе адамгершілік тәрби- енің білім беру процесінің барлық аспектілеріне интеграциялау ұсынылады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Усербаева, К.А.
Нурахметова, Г.К.
236.

Подробнее
71
М 52
Мерекеқызы, Ж.
Этноүлгідегі әлемдік сахнаға: қазақи нақыштағы сән өнері [Текст] / Ж. Мерекеқызы // Oral oniri. - 2025. - 20 наурыз. - №24. - Б. 9.
ББК 71
Рубрики: мәдениет
Кл.слова (ненормированные):
Әсем Кенжебайқызы -- қазақ ұлттық киімдері -- ата-баба -- рухани мұра -- дизайнер -- сән академиясы -- өнер -- сұлулық -- тігінші -- кәсіптік лицей -- шығармашылық -- дипломдық жұмыс -- матаның түсі -- тарих -- мінез -- көшбасшылық -- жауапкершілік
Аннотация: Қазақтың ұлттық киімдері – ата-бабамыздың рухани мұрасын, талғамын және шеберлігін айшықтайтын асыл қазына. Бүгінде осы дәстүрді жаңғыртып, ұлттық нақыштағы заманауи киімдерді сән әлеміне енгізіп жүрген дизайнерлер аз емес. Солардың бірі – Әсем Кенжебайқызы.
Держатели документа:
БҚУ
М 52
Мерекеқызы, Ж.
Этноүлгідегі әлемдік сахнаға: қазақи нақыштағы сән өнері [Текст] / Ж. Мерекеқызы // Oral oniri. - 2025. - 20 наурыз. - №24. - Б. 9.
Рубрики: мәдениет
Кл.слова (ненормированные):
Әсем Кенжебайқызы -- қазақ ұлттық киімдері -- ата-баба -- рухани мұра -- дизайнер -- сән академиясы -- өнер -- сұлулық -- тігінші -- кәсіптік лицей -- шығармашылық -- дипломдық жұмыс -- матаның түсі -- тарих -- мінез -- көшбасшылық -- жауапкершілік
Аннотация: Қазақтың ұлттық киімдері – ата-бабамыздың рухани мұрасын, талғамын және шеберлігін айшықтайтын асыл қазына. Бүгінде осы дәстүрді жаңғыртып, ұлттық нақыштағы заманауи киімдерді сән әлеміне енгізіп жүрген дизайнерлер аз емес. Солардың бірі – Әсем Кенжебайқызы.
Держатели документа:
БҚУ
237.

Подробнее
52.82
Б 30
Бахрон, Г. К.
Фармацевтикалық өндірісте экологиялық жауапкершілік және тұрақты даму : қоғаммен ынтымақтастықтың рөлі. [Текст] / Г. К. Бахрон, К. С. Жакипбеков, Н. А. Рахымбаев, Г. М. Ғани, А. А. Аманкелді // География және табиғат . - 2025. - №1. - Б. 3-5
ББК 52.82
Рубрики: Фармация
Кл.слова (ненормированные):
фармацевтикалық өндіріс -- экологиялық мәселе -- химия технологиялары
Аннотация: Мақалада фармацевтикалық компаниялардың өндіріс саласындағы тұрақтылығы туралы.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Жакипбеков, К.С.
Рахымбаев, Н.А.
Ғани, Г.М.
Аманкелді, А.А.
Б 30
Бахрон, Г. К.
Фармацевтикалық өндірісте экологиялық жауапкершілік және тұрақты даму : қоғаммен ынтымақтастықтың рөлі. [Текст] / Г. К. Бахрон, К. С. Жакипбеков, Н. А. Рахымбаев, Г. М. Ғани, А. А. Аманкелді // География және табиғат . - 2025. - №1. - Б. 3-5
Рубрики: Фармация
Кл.слова (ненормированные):
фармацевтикалық өндіріс -- экологиялық мәселе -- химия технологиялары
Аннотация: Мақалада фармацевтикалық компаниялардың өндіріс саласындағы тұрақтылығы туралы.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Жакипбеков, К.С.
Рахымбаев, Н.А.
Ғани, Г.М.
Аманкелді, А.А.
238.

Подробнее
83
Ш 79
Шортанбай, Ш.
Қадыртану тағылымдары [Текст] / Ш. Шортанбай // Орал өңірі. - 2025. - 22 сәуір. - №33. - Б. 10-11.
ББК 83
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
Қадыртану -- Ақын -- әдебиет -- әдебиеттану -- Қадыр ақын
Аннотация: Ұлтына қызмет ету – әр азаматтың парызы. Қаламгер қауым да бұл қызметтен тыс қалмайды. Қаламына серт берген сәттен бастап осынау абыройлы міндетті қал-қадерінше атқаруға кірісетіні шындық. Ал сол міндетті жауапкершілікпен атқарып, абырой биігіне көтерілетіндер көп болмауы мүмкін. Ұлтты бар болмысымен – жақсысы мен жаманын, ұлылығы мен қарапайымдылығын, дәстүрі мен дінін, әдебі мен ділін, өткені мен бүгінін – асқан сүйіспеншілікпен, шынайы суреткерлікпен, табиғи һәм қазақы қалпымен жырлау, тек жырлап қана қоймай, кіршіксіз көңілмен сезіну, жүрек үнімен тыңдау, ақыл-таныммен ұғыну оңай емес. Сол зәудем биікті бағындырған ақындардың бел ортасында қазақтың Қадыры жүретіні ақиқат.
Держатели документа:
ЗКУ
Ш 79
Шортанбай, Ш.
Қадыртану тағылымдары [Текст] / Ш. Шортанбай // Орал өңірі. - 2025. - 22 сәуір. - №33. - Б. 10-11.
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
Қадыртану -- Ақын -- әдебиет -- әдебиеттану -- Қадыр ақын
Аннотация: Ұлтына қызмет ету – әр азаматтың парызы. Қаламгер қауым да бұл қызметтен тыс қалмайды. Қаламына серт берген сәттен бастап осынау абыройлы міндетті қал-қадерінше атқаруға кірісетіні шындық. Ал сол міндетті жауапкершілікпен атқарып, абырой биігіне көтерілетіндер көп болмауы мүмкін. Ұлтты бар болмысымен – жақсысы мен жаманын, ұлылығы мен қарапайымдылығын, дәстүрі мен дінін, әдебі мен ділін, өткені мен бүгінін – асқан сүйіспеншілікпен, шынайы суреткерлікпен, табиғи һәм қазақы қалпымен жырлау, тек жырлап қана қоймай, кіршіксіз көңілмен сезіну, жүрек үнімен тыңдау, ақыл-таныммен ұғыну оңай емес. Сол зәудем биікті бағындырған ақындардың бел ортасында қазақтың Қадыры жүретіні ақиқат.
Держатели документа:
ЗКУ
239.

Подробнее
63
О-82
Өтемұрат , О.
Тарих тағылыми бірлік пен жауапкершілікке үндейді [Текст] / О. Өтемұрат // Егемен Қазақстан. - 2025. - 3 маусым. - №102. - Б. 1-2.
ББК 63
Рубрики: История
Кл.слова (ненормированные):
тарих -- Саяси қуғын-сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күні Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «АЛЖИР» мемориалды-мұражай кешеніне барып, гүл шоғын қойды. Президент саяси қуғын-сүргін және тоталитаризм құрбандарының рухына тағзым етіп, бір минут үнсіздікпен еске алды. -- Қасым-Жомарт Тоқаев -- Мемлекет басшысы -- АЛЖИР -- тоталитаризм -- саяси қуғын-сүргін
Аннотация: Саяси қуғын-сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күні Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «АЛЖИР» мемориалды-мұражай кешеніне барып, гүл шоғын қойды. Президент саяси қуғын-сүргін және тоталитаризм құрбандарының рухына тағзым етіп, бір минут үнсіздікпен еске алды.
Держатели документа:
ЗКУ
О-82
Өтемұрат , О.
Тарих тағылыми бірлік пен жауапкершілікке үндейді [Текст] / О. Өтемұрат // Егемен Қазақстан. - 2025. - 3 маусым. - №102. - Б. 1-2.
Рубрики: История
Кл.слова (ненормированные):
тарих -- Саяси қуғын-сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күні Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «АЛЖИР» мемориалды-мұражай кешеніне барып, гүл шоғын қойды. Президент саяси қуғын-сүргін және тоталитаризм құрбандарының рухына тағзым етіп, бір минут үнсіздікпен еске алды. -- Қасым-Жомарт Тоқаев -- Мемлекет басшысы -- АЛЖИР -- тоталитаризм -- саяси қуғын-сүргін
Аннотация: Саяси қуғын-сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күні Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «АЛЖИР» мемориалды-мұражай кешеніне барып, гүл шоғын қойды. Президент саяси қуғын-сүргін және тоталитаризм құрбандарының рухына тағзым етіп, бір минут үнсіздікпен еске алды.
Держатели документа:
ЗКУ
240.

Подробнее
74
М 52
Мерекеқызы, Ж.
Түркиядан Америкаға дейін немесе бір рюкзак, қос құрлық, шексіз арман... [Текст] / Ж. Мерекеқызы // Орал өңірі. - 2025. - 10 маусым. - №47. - Б. 9.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Түркия -- Америка -- Қадыр Мерекеұлы -- Студент -- Шетелде оқу -- Work and Travel USA -- халықаралық студенттік бағдарлама
Аннотация: Ел ішінде жүріп өсіп-жетілуді мақсат тұтқан әрбір жас үшін әлемнің озық елдерінен тәлім алу – үлкен мүмкіндік әрі үлкен жауапкершілік. Бұл жолғы «Студент» бетінің кезекті кейіпкері шетелде білім алып, АҚШ-та тәжірибе жинап, болашақта сол білімін туған елінің өркендеуіне арнамақ ниетте. Мақаламыз арманына шекара қоймаған, бірақ тамырын туған елінен үзбеген Қадыр Мерекеұлы туралы.
Держатели документа:
ЗКУ
М 52
Мерекеқызы, Ж.
Түркиядан Америкаға дейін немесе бір рюкзак, қос құрлық, шексіз арман... [Текст] / Ж. Мерекеқызы // Орал өңірі. - 2025. - 10 маусым. - №47. - Б. 9.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Түркия -- Америка -- Қадыр Мерекеұлы -- Студент -- Шетелде оқу -- Work and Travel USA -- халықаралық студенттік бағдарлама
Аннотация: Ел ішінде жүріп өсіп-жетілуді мақсат тұтқан әрбір жас үшін әлемнің озық елдерінен тәлім алу – үлкен мүмкіндік әрі үлкен жауапкершілік. Бұл жолғы «Студент» бетінің кезекті кейіпкері шетелде білім алып, АҚШ-та тәжірибе жинап, болашақта сол білімін туған елінің өркендеуіне арнамақ ниетте. Мақаламыз арманына шекара қоймаған, бірақ тамырын туған елінен үзбеген Қадыр Мерекеұлы туралы.
Держатели документа:
ЗКУ
Page 24, Results: 250