Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи ППС

Page 27, Results: 489

Report on unfulfilled requests: 0

74
Д 81

Дуйсенгалиева, Г. Г.
    Қазіргі замандағы білім берудегі трендтер [Текст] / Г. Г. Дуйсенгалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 120.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
трендтер -- жаңа технология -- бәсекеге қабілеттілігі -- үрдісінде -- жаңа идеяны -- зерделеу -- инновациялық -- білім беру
Аннотация: Қазіргі уақытта білім берудегі негізгі әлемдік тренд соңғы технологияларды пайдаланатын жекелендірілген және бейімделген оқыту тәжірибесіне ауысу болып табылады. Бұл тенденция білім берудегі дәстүрлі бір өлшемді тәсілдер әрқашан жеке оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыра бермейтінін және технологияның неғұрлым бейімделген және тиімді оқу тәжірибесін қамтамасыз ету мүмкіндігі бар екенін мойындаумен негізделген
Держатели документа:
ЗКУ

Дуйсенгалиева, Г.Г. Қазіргі замандағы білім берудегі трендтер [Текст] / Г. Г. Дуйсенгалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.120.

261.

Дуйсенгалиева, Г.Г. Қазіргі замандағы білім берудегі трендтер [Текст] / Г. Г. Дуйсенгалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.120.


74
Д 81

Дуйсенгалиева, Г. Г.
    Қазіргі замандағы білім берудегі трендтер [Текст] / Г. Г. Дуйсенгалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 120.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
трендтер -- жаңа технология -- бәсекеге қабілеттілігі -- үрдісінде -- жаңа идеяны -- зерделеу -- инновациялық -- білім беру
Аннотация: Қазіргі уақытта білім берудегі негізгі әлемдік тренд соңғы технологияларды пайдаланатын жекелендірілген және бейімделген оқыту тәжірибесіне ауысу болып табылады. Бұл тенденция білім берудегі дәстүрлі бір өлшемді тәсілдер әрқашан жеке оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыра бермейтінін және технологияның неғұрлым бейімделген және тиімді оқу тәжірибесін қамтамасыз ету мүмкіндігі бар екенін мойындаумен негізделген
Держатели документа:
ЗКУ

81.2 Каз.яз
Д 84

Дусекенова, Р. Б.
    Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңа технологияларды қолдану [Текст] / Р. Б. Дусекенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 121-123.

ББК 81.2 Каз.яз

Рубрики: Казахский язык

Кл.слова (ненормированные):
Жаңа технология -- инновация -- әдіс -- меңгеру -- тәжірибе -- Қазақ тілі -- әдебиет
Аннотация: Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңа технологияларды қолдану оқушылардың таным белсенділігін арттыру, қазіргі қоғам талабына сай ой-өрісін дамыту, шығармашылығын кеңейту, дамыту, терең білімді, бәсекеге қабілетті тұлғаны жасау, заман сұранысына сай ізденімпаз тұлғаны қалыптастыру болып отыр. Оқушылар жұмыс жасау барысында бір – біріне көмектесіп, ойларын ортаға салады, ынталарына күш – қуат бере отырып, өздерінің білім алуын көтермелейді, оқуға, жазуға, тыңдауға, сөйлеуге кең мүмкіндіктер беретін ортада оқушыны өз пікірлерін еркін жеткізуге жағдайлар жасайды
Держатели документа:
ЗКУ

Дусекенова, Р.Б. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңа технологияларды қолдану [Текст] / Р. Б. Дусекенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.121-123.

262.

Дусекенова, Р.Б. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңа технологияларды қолдану [Текст] / Р. Б. Дусекенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.121-123.


81.2 Каз.яз
Д 84

Дусекенова, Р. Б.
    Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңа технологияларды қолдану [Текст] / Р. Б. Дусекенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 121-123.

ББК 81.2 Каз.яз

Рубрики: Казахский язык

Кл.слова (ненормированные):
Жаңа технология -- инновация -- әдіс -- меңгеру -- тәжірибе -- Қазақ тілі -- әдебиет
Аннотация: Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңа технологияларды қолдану оқушылардың таным белсенділігін арттыру, қазіргі қоғам талабына сай ой-өрісін дамыту, шығармашылығын кеңейту, дамыту, терең білімді, бәсекеге қабілетті тұлғаны жасау, заман сұранысына сай ізденімпаз тұлғаны қалыптастыру болып отыр. Оқушылар жұмыс жасау барысында бір – біріне көмектесіп, ойларын ортаға салады, ынталарына күш – қуат бере отырып, өздерінің білім алуын көтермелейді, оқуға, жазуға, тыңдауға, сөйлеуге кең мүмкіндіктер беретін ортада оқушыны өз пікірлерін еркін жеткізуге жағдайлар жасайды
Держатели документа:
ЗКУ

74
Д 97

Дюсембеева, В. М.
    Анимациялық фильмдер арқылы оқушылардың оқу мотивтерін қалыптастырудың дидактикалық негіздері [Текст] / В. М. Дюсембеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 123-125.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
ақпараттық-коммуникациялық технология -- бастауыш мектеп -- білім беру үдерісі -- дыбыс-бейнелік құралдары -- әдебиеттік оқу -- оқушылар -- дидактика
Аннотация: Мақалада бастауыш сыныптың әдебиеттік оқу сабағында ақпараттық технологияларды қолданудың дидактикалық негіздері ғылыми тұрғыдан талданады. Ақпараттық- коммуникациялық технологиялардың жетістіктері білім беру саласында кеңінен қолданылып, оқушылардың білім сапасын арттырудың тиімді жолдарының бірі екендігіне тоқталады. Бастауыш мектептің білім беру үдерісінде оқытудың дыбыс-бейнелік құралдарын қолданудың ғылыми-әдістемелік, технологиялық негіздерін айқындау бастауыш мектепте әдебиеттік оқу әдістемесінің өзекті мәселесі негізінде қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ

Дюсембеева, В.М. Анимациялық фильмдер арқылы оқушылардың оқу мотивтерін қалыптастырудың дидактикалық негіздері [Текст] / В. М. Дюсембеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.123-125.

263.

Дюсембеева, В.М. Анимациялық фильмдер арқылы оқушылардың оқу мотивтерін қалыптастырудың дидактикалық негіздері [Текст] / В. М. Дюсембеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.123-125.


74
Д 97

Дюсембеева, В. М.
    Анимациялық фильмдер арқылы оқушылардың оқу мотивтерін қалыптастырудың дидактикалық негіздері [Текст] / В. М. Дюсембеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 123-125.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
ақпараттық-коммуникациялық технология -- бастауыш мектеп -- білім беру үдерісі -- дыбыс-бейнелік құралдары -- әдебиеттік оқу -- оқушылар -- дидактика
Аннотация: Мақалада бастауыш сыныптың әдебиеттік оқу сабағында ақпараттық технологияларды қолданудың дидактикалық негіздері ғылыми тұрғыдан талданады. Ақпараттық- коммуникациялық технологиялардың жетістіктері білім беру саласында кеңінен қолданылып, оқушылардың білім сапасын арттырудың тиімді жолдарының бірі екендігіне тоқталады. Бастауыш мектептің білім беру үдерісінде оқытудың дыбыс-бейнелік құралдарын қолданудың ғылыми-әдістемелік, технологиялық негіздерін айқындау бастауыш мектепте әдебиеттік оқу әдістемесінің өзекті мәселесі негізінде қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ

22.1
Е 50

Елекенова, А. Б.
    Мектеп оқушыларына математиканы оқытудың қолданбалы бағыты [Текст] / А. Б. Елекенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 125-128.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
қолданбалы бағыт -- тәжірибелік бағыт -- білім беру -- кәсіби бағдар беру -- мектеп бағдарламасы -- сапалы білім -- оқушылар
Аннотация: мақалада мектеп оқушыларына математиканы оқытудың қолданбалы бағытын дамыту жолдары қамтылған. Бәсекелестік заманында сапалы білім беру жолындағы математиканы оқытудың қолданбалы бағытының білім кеңістігіндегі бағыттары белгіленеді. Қолданбалы бағыт пен тәжірибелік бағыт түсініктеріне тоқтала келіп, қолданбалы бағыттың мектеп бағдарламасында жүзеге асырылу ерекшеліктері айтылып, жолдары көрсетіледі. Білім беру процесіндегі жүйелілік бағытымен, сапалы білім беру мен болашақ түрлі сала мамандарына кәсіби бағдар беру жолында математиканың қолданбалы бағытын жандандырудың амал-тәсілдері айшықталады
Держатели документа:
ЗКУ

Елекенова, А.Б. Мектеп оқушыларына математиканы оқытудың қолданбалы бағыты [Текст] / А. Б. Елекенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.125-128.

264.

Елекенова, А.Б. Мектеп оқушыларына математиканы оқытудың қолданбалы бағыты [Текст] / А. Б. Елекенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.125-128.


22.1
Е 50

Елекенова, А. Б.
    Мектеп оқушыларына математиканы оқытудың қолданбалы бағыты [Текст] / А. Б. Елекенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 125-128.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
қолданбалы бағыт -- тәжірибелік бағыт -- білім беру -- кәсіби бағдар беру -- мектеп бағдарламасы -- сапалы білім -- оқушылар
Аннотация: мақалада мектеп оқушыларына математиканы оқытудың қолданбалы бағытын дамыту жолдары қамтылған. Бәсекелестік заманында сапалы білім беру жолындағы математиканы оқытудың қолданбалы бағытының білім кеңістігіндегі бағыттары белгіленеді. Қолданбалы бағыт пен тәжірибелік бағыт түсініктеріне тоқтала келіп, қолданбалы бағыттың мектеп бағдарламасында жүзеге асырылу ерекшеліктері айтылып, жолдары көрсетіледі. Білім беру процесіндегі жүйелілік бағытымен, сапалы білім беру мен болашақ түрлі сала мамандарына кәсіби бағдар беру жолында математиканың қолданбалы бағытын жандандырудың амал-тәсілдері айшықталады
Держатели документа:
ЗКУ

74
Е 50

Елекешева, А. К.
    Білім беру кеңістігінде оқу сауаттылығын қалыптастыру [Текст] / А. К. Елекешева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 129-132.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Мәтінмен жұмыс -- тиімді -- әдіс-дауыстап оқу -- әріптер мен дыбыстармен жұмыс жасау -- Білім беру
Аннотация: Бұл мақала бастауыш сыныптарда оқу сауаттылығын қалыптастыру жөнінде қамтылған. Бастауыш мектепте мұғалімнің бірінші кезектегі міндеті-оқушылардың оқуға деген қызығушылығын қалыптастыру. Ол үшін оқу сабақтарын интерактивті түрде өткізу, мәтінмен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін қолдану және әр оқушының пікіріне деген сенім мен құрмет атмосферасын құру қажет
Держатели документа:
ЗКУ

Елекешева, А.К. Білім беру кеңістігінде оқу сауаттылығын қалыптастыру [Текст] / А. К. Елекешева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.129-132.

265.

Елекешева, А.К. Білім беру кеңістігінде оқу сауаттылығын қалыптастыру [Текст] / А. К. Елекешева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.129-132.


74
Е 50

Елекешева, А. К.
    Білім беру кеңістігінде оқу сауаттылығын қалыптастыру [Текст] / А. К. Елекешева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 129-132.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Мәтінмен жұмыс -- тиімді -- әдіс-дауыстап оқу -- әріптер мен дыбыстармен жұмыс жасау -- Білім беру
Аннотация: Бұл мақала бастауыш сыныптарда оқу сауаттылығын қалыптастыру жөнінде қамтылған. Бастауыш мектепте мұғалімнің бірінші кезектегі міндеті-оқушылардың оқуға деген қызығушылығын қалыптастыру. Ол үшін оқу сабақтарын интерактивті түрде өткізу, мәтінмен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін қолдану және әр оқушының пікіріне деген сенім мен құрмет атмосферасын құру қажет
Держатели документа:
ЗКУ

74
Е 50

Елешова, А. И.
    Мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің ақпараттық- коммуникациялық құзыреттіліктерін арттырудағы тәжірибелік алаң жұмысы [Текст] / А. И. Елешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 132-134.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Тәжірибелік алаң -- интелектуал -- инновациялық технология -- педагогика -- Заманауи мектеп -- Тәрбие -- балабақша
Аннотация: Мақалада заманауи мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік жұмысын ұйымдастыру, педагогтердің АКТ құзыреттілігін дамыту жұмыстары баяндалған
Держатели документа:
ЗКУ

Елешова, А.И. Мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің ақпараттық- коммуникациялық құзыреттіліктерін арттырудағы тәжірибелік алаң жұмысы [Текст] / А. И. Елешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.132-134.

266.

Елешова, А.И. Мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің ақпараттық- коммуникациялық құзыреттіліктерін арттырудағы тәжірибелік алаң жұмысы [Текст] / А. И. Елешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.132-134.


74
Е 50

Елешова, А. И.
    Мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің ақпараттық- коммуникациялық құзыреттіліктерін арттырудағы тәжірибелік алаң жұмысы [Текст] / А. И. Елешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 132-134.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Тәжірибелік алаң -- интелектуал -- инновациялық технология -- педагогика -- Заманауи мектеп -- Тәрбие -- балабақша
Аннотация: Мақалада заманауи мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік жұмысын ұйымдастыру, педагогтердің АКТ құзыреттілігін дамыту жұмыстары баяндалған
Держатели документа:
ЗКУ

74
Е 70

Ерекешова, Г. А.
    Бастауыш сынып оқушыларының оқу қызметіндегі шығармашылық әлеуетін дамыту [Текст] / Г. А. Ерекешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 134-137.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
бастауыш сынып -- тұлға -- шығамашылық -- қабілет -- дағды -- түпнұсқа -- жаңаны құру -- ойлап табу -- талдау -- тиімді шешім
Аннотация: бастауыш сынып оқушыларының оқу қызметіндегі шығармашылық әлеуетін дамытудағы ғылыми теориялық көзқарастарға сипаттама беріліп, бастауыш сынып оқушысының бойында шығармашылық әлеуетін дамытудың ғылыми негіздері нақтыланған. Шығармашылық әлеует тұлға бойындағы өзін-өзі жүзеге асыру мен өзін-өзі дамытуға мүмкіндік туғызады. Бала бойында ақпараттарды талдау, жүйелі байланыс жасау, тиімді шешім қабылдау жолдарын болжау, жоғары дәрежеде шешім қабылдауға жол ашады
Держатели документа:
ЗКУ

Ерекешова, Г.А. Бастауыш сынып оқушыларының оқу қызметіндегі шығармашылық әлеуетін дамыту [Текст] / Г. А. Ерекешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.134-137.

267.

Ерекешова, Г.А. Бастауыш сынып оқушыларының оқу қызметіндегі шығармашылық әлеуетін дамыту [Текст] / Г. А. Ерекешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.134-137.


74
Е 70

Ерекешова, Г. А.
    Бастауыш сынып оқушыларының оқу қызметіндегі шығармашылық әлеуетін дамыту [Текст] / Г. А. Ерекешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 134-137.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
бастауыш сынып -- тұлға -- шығамашылық -- қабілет -- дағды -- түпнұсқа -- жаңаны құру -- ойлап табу -- талдау -- тиімді шешім
Аннотация: бастауыш сынып оқушыларының оқу қызметіндегі шығармашылық әлеуетін дамытудағы ғылыми теориялық көзқарастарға сипаттама беріліп, бастауыш сынып оқушысының бойында шығармашылық әлеуетін дамытудың ғылыми негіздері нақтыланған. Шығармашылық әлеует тұлға бойындағы өзін-өзі жүзеге асыру мен өзін-өзі дамытуға мүмкіндік туғызады. Бала бойында ақпараттарды талдау, жүйелі байланыс жасау, тиімді шешім қабылдау жолдарын болжау, жоғары дәрежеде шешім қабылдауға жол ашады
Держатели документа:
ЗКУ

74
Е 71

Еримшеева, А. Е.
    Мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті білім беру инклюзивное образование в дошкольных inclusive education preschool organizations [Текст] / А. Е. Еримшеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 141-143.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
инклюзивті білім беру -- қоғам қарым-қатынасы -- бала тәрбиесі -- Мектеп -- инклюзивное образование -- педагогика
Аннотация: бұл мақалада мектепке дейінгі ұйымдардағы инклюзивті білім берудің маңыздылығы қарастырылды. Балалардың тең құқығын және оқу іс-әрекетінде түзете-дамыта оқытудың тиімді әдіс- тәсілдері көрсетілді
Держатели документа:
ЗКУ

Еримшеева, А.Е. Мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті білім беру инклюзивное образование в дошкольных inclusive education preschool organizations [Текст] / А. Е. Еримшеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.141-143.

268.

Еримшеева, А.Е. Мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті білім беру инклюзивное образование в дошкольных inclusive education preschool organizations [Текст] / А. Е. Еримшеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.141-143.


74
Е 71

Еримшеева, А. Е.
    Мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті білім беру инклюзивное образование в дошкольных inclusive education preschool organizations [Текст] / А. Е. Еримшеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 141-143.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
инклюзивті білім беру -- қоғам қарым-қатынасы -- бала тәрбиесі -- Мектеп -- инклюзивное образование -- педагогика
Аннотация: бұл мақалада мектепке дейінгі ұйымдардағы инклюзивті білім берудің маңыздылығы қарастырылды. Балалардың тең құқығын және оқу іс-әрекетінде түзете-дамыта оқытудың тиімді әдіс- тәсілдері көрсетілді
Держатели документа:
ЗКУ

74
Е 72

Ермұхан, Ә. Ғ.
    Триз технологиясын қолдану арқылы функционалдық сауаттылықты қалыптастыру [Текст] / Ә. Ғ. Ермұхан // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 143-146.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
функционалдық сауаттылық -- ТРИЗ технология -- проблема шешу -- нәтиже -- Функционалды сауатты адам
Аннотация: Мақалада функционалды сауаттылықты дамыту үшін теориялық және практикалық тұрғыдан TРИЗ әдістері мен тәсілдерін жүйелеу қажеттілігі, қол жеткізуге болатын нәтижелер қарастырылады. Негізгі идея-TРИЗ әдістерін қолдану оқушылардың функционалды сауаттылығын, олардың инновациялық ойлау қабілетін және мәселелерді шешуге ықпал етеді
Держатели документа:
ЗКУ

Ермұхан, Ә.Ғ. Триз технологиясын қолдану арқылы функционалдық сауаттылықты қалыптастыру [Текст] / Ә. Ғ. Ермұхан // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.143-146.

269.

Ермұхан, Ә.Ғ. Триз технологиясын қолдану арқылы функционалдық сауаттылықты қалыптастыру [Текст] / Ә. Ғ. Ермұхан // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.143-146.


74
Е 72

Ермұхан, Ә. Ғ.
    Триз технологиясын қолдану арқылы функционалдық сауаттылықты қалыптастыру [Текст] / Ә. Ғ. Ермұхан // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 143-146.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
функционалдық сауаттылық -- ТРИЗ технология -- проблема шешу -- нәтиже -- Функционалды сауатты адам
Аннотация: Мақалада функционалды сауаттылықты дамыту үшін теориялық және практикалық тұрғыдан TРИЗ әдістері мен тәсілдерін жүйелеу қажеттілігі, қол жеткізуге болатын нәтижелер қарастырылады. Негізгі идея-TРИЗ әдістерін қолдану оқушылардың функционалды сауаттылығын, олардың инновациялық ойлау қабілетін және мәселелерді шешуге ықпал етеді
Держатели документа:
ЗКУ

74
Е 75

Ерниязов, О. Н.
    Студент жастардың психологиялық ахуалын зерттеу және оның нәтижелері [Текст] / О. Н. Ерниязов // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 146-147.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
психологиялық климат -- студент -- дін -- психология -- қарым-қатынас -- Жоғары білім беру -- Суицид -- психика
Аннотация: Мақалада жастардың психологиялық ахуалы, өзін-өзі сезінуі мен қабылдауы, дүниетанымы, психологиялық саулығы, психологиялық көмек туралы түсінігі мен оны қажет етуі туралы түсініктерін теориялық, сонымен қатар университетте оқитын студент жастардың психологиялық ахуалы, оқу топтарындағы психологиялық климат, оқудағы стресс, діни дүниетанымын тәжірибелік тұрғыдан зерттеу нәтижелері көрсетілген. Қазіргі социум жастарды үнемі стресске шалдықтырып, психологиялық көмекке жүгінуге тура келгенімен, посткеңестік елдердегі халықтарда әлі психологиялық сауаттылықтың төмен болуына байланысты бұл мәселе өз деңгейінде шешілмей жатыр. Студенттердің психологиялық ахуалы және дүниетанымы - олардың жан-жақты үйлесімді дамуы, тұлға ретінде қалыптасуы мен оқудағы жетістіктеріне ерекше әсер етеді. Университеттің төменгі курс студенттерін зерттеу нәтижесі олардың жартысының өзін-өзі іздеу кезеңінде екендігін, өз мінезі мен өмірлерін өзгерістер енгізуге ұмтылыстарын, ислам діні шарттарының ішінен оразаны ұстауды парыз ретінде қабылдайтындығын, кейбір студенттік топтарда психологиялық климат пен топішілік қарым-қатынасты жақсарту, өзіне деген сенімділігін арттыру мен адаптацияны жүзеге асыру жұмыстарының қажеттілігін көрсетті.
Держатели документа:
ЗКУ

Ерниязов, О.Н. Студент жастардың психологиялық ахуалын зерттеу және оның нәтижелері [Текст] / О. Н. Ерниязов // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.146-147.

270.

Ерниязов, О.Н. Студент жастардың психологиялық ахуалын зерттеу және оның нәтижелері [Текст] / О. Н. Ерниязов // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.146-147.


74
Е 75

Ерниязов, О. Н.
    Студент жастардың психологиялық ахуалын зерттеу және оның нәтижелері [Текст] / О. Н. Ерниязов // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 146-147.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
психологиялық климат -- студент -- дін -- психология -- қарым-қатынас -- Жоғары білім беру -- Суицид -- психика
Аннотация: Мақалада жастардың психологиялық ахуалы, өзін-өзі сезінуі мен қабылдауы, дүниетанымы, психологиялық саулығы, психологиялық көмек туралы түсінігі мен оны қажет етуі туралы түсініктерін теориялық, сонымен қатар университетте оқитын студент жастардың психологиялық ахуалы, оқу топтарындағы психологиялық климат, оқудағы стресс, діни дүниетанымын тәжірибелік тұрғыдан зерттеу нәтижелері көрсетілген. Қазіргі социум жастарды үнемі стресске шалдықтырып, психологиялық көмекке жүгінуге тура келгенімен, посткеңестік елдердегі халықтарда әлі психологиялық сауаттылықтың төмен болуына байланысты бұл мәселе өз деңгейінде шешілмей жатыр. Студенттердің психологиялық ахуалы және дүниетанымы - олардың жан-жақты үйлесімді дамуы, тұлға ретінде қалыптасуы мен оқудағы жетістіктеріне ерекше әсер етеді. Университеттің төменгі курс студенттерін зерттеу нәтижесі олардың жартысының өзін-өзі іздеу кезеңінде екендігін, өз мінезі мен өмірлерін өзгерістер енгізуге ұмтылыстарын, ислам діні шарттарының ішінен оразаны ұстауды парыз ретінде қабылдайтындығын, кейбір студенттік топтарда психологиялық климат пен топішілік қарым-қатынасты жақсарту, өзіне деген сенімділігін арттыру мен адаптацияны жүзеге асыру жұмыстарының қажеттілігін көрсетті.
Держатели документа:
ЗКУ

Page 27, Results: 489

 

All acquisitions for 
Or select a month