Choice of metadata Статьи ППС
Page 29, Results: 406
Report on unfulfilled requests: 0
281.

Подробнее
85.11
Т 11
Тілеуханов, Н. С.
Ұлттық стильдегі тұрғын үй колористикасының көркемдік ерекшеліктері [Текст] / Н. С. Тілеуханов, Д. Ж. Зинешова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 89-91.
ББК 85.11
Рубрики: Архитектура
Кл.слова (ненормированные):
Ұлттық стиль -- үй колористикасы -- Дизайнер -- колористика -- сәулетшілері -- тұрғын үй -- дизайнерлер -- Ғимарат сәулеті -- фасад -- Интерьер
Аннотация: Дизайнерлердің қазіргі заманғы жобасы – зерттеу бағыттарының бірі тұрғын үй жағдайының колористикасы болып табылады. Себебі, заманауи дизайнның негізгі шешімдерінің бірі кеңістік ортасының колористикалық мінездемесінің дәстүрлі ерекшеліктері мен түстердің композициясын іздеу мен оқып-үйрену болып табылады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Зинешова, Д.Ж.
Т 11
Тілеуханов, Н. С.
Ұлттық стильдегі тұрғын үй колористикасының көркемдік ерекшеліктері [Текст] / Н. С. Тілеуханов, Д. Ж. Зинешова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 89-91.
Рубрики: Архитектура
Кл.слова (ненормированные):
Ұлттық стиль -- үй колористикасы -- Дизайнер -- колористика -- сәулетшілері -- тұрғын үй -- дизайнерлер -- Ғимарат сәулеті -- фасад -- Интерьер
Аннотация: Дизайнерлердің қазіргі заманғы жобасы – зерттеу бағыттарының бірі тұрғын үй жағдайының колористикасы болып табылады. Себебі, заманауи дизайнның негізгі шешімдерінің бірі кеңістік ортасының колористикалық мінездемесінің дәстүрлі ерекшеліктері мен түстердің композициясын іздеу мен оқып-үйрену болып табылады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Зинешова, Д.Ж.
282.

Подробнее
83(5каз)
М 91
Мутиев, З. Ж.
Қазіргі қазақ әдебиеті поэтикасы: дәстүр және жаңашылдық (Қызылордалық драматург Сұлтанәлі Балғабаев шығармашылығы мысалында) [Текст] / З. Ж. Мутиев, З. М. Акашаева // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 199-202.
ББК 83(5каз)
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
қазақ әдебиеті -- поэтикасы -- Қызылордалық драматург -- Сұлтанәлі Балғабаев -- шығармашылығы -- әдеби мұралар -- Аймақ әдебиетін зерттеуші -- БҚУ профессоры -- Көркем шығармалар -- әдебиеттану -- Жазушы
Аннотация: Қазақ халқының ауыз әдебиетінен бастап бүгінгі таңдағы көркем әдеби мұралары – қазақ ұлтының баға жетпес байлығы. Осы әдеби мұралардың негізгі қорын әр өңірдің немесе әр аймақтың әдебиеті құрайтыны анық. Көркем шығармалар мен мұраларды аймақ бойынша зерделеп, оқырманға насихаттап, өз дәрежесінде дәріптей білсек, қазақтың халқының көркем әдебиетінің тарихын қалыптастыра аламыз. Әр ұлтқа тән табиғи ерекшеліктері оның сөз өнерінен танылады. Оның негізгі мазмұны аймақ, өңір әдебиетінен жинақталады. Аймақ әдебиетін зерттеуші, БҚУ профессоры, ғалым пікіріше «Әдеби- аймақтық зерттеулер – білім алушылар мен оқырмандардың санасын қалыптастыруда ең бай рухани мүмкіндіктерге ие. Ең алдымен, бұл патриоттық сезімдерді тәрбиелеуге, оқырманның туған жерінің әдеби өмірін білуге деген қызығушылығын тудырады» деген пікірін негізге алуға болады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Акашаева, З.М.
М 91
Мутиев, З. Ж.
Қазіргі қазақ әдебиеті поэтикасы: дәстүр және жаңашылдық (Қызылордалық драматург Сұлтанәлі Балғабаев шығармашылығы мысалында) [Текст] / З. Ж. Мутиев, З. М. Акашаева // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 199-202.
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
қазақ әдебиеті -- поэтикасы -- Қызылордалық драматург -- Сұлтанәлі Балғабаев -- шығармашылығы -- әдеби мұралар -- Аймақ әдебиетін зерттеуші -- БҚУ профессоры -- Көркем шығармалар -- әдебиеттану -- Жазушы
Аннотация: Қазақ халқының ауыз әдебиетінен бастап бүгінгі таңдағы көркем әдеби мұралары – қазақ ұлтының баға жетпес байлығы. Осы әдеби мұралардың негізгі қорын әр өңірдің немесе әр аймақтың әдебиеті құрайтыны анық. Көркем шығармалар мен мұраларды аймақ бойынша зерделеп, оқырманға насихаттап, өз дәрежесінде дәріптей білсек, қазақтың халқының көркем әдебиетінің тарихын қалыптастыра аламыз. Әр ұлтқа тән табиғи ерекшеліктері оның сөз өнерінен танылады. Оның негізгі мазмұны аймақ, өңір әдебиетінен жинақталады. Аймақ әдебиетін зерттеуші, БҚУ профессоры, ғалым пікіріше «Әдеби- аймақтық зерттеулер – білім алушылар мен оқырмандардың санасын қалыптастыруда ең бай рухани мүмкіндіктерге ие. Ең алдымен, бұл патриоттық сезімдерді тәрбиелеуге, оқырманның туған жерінің әдеби өмірін білуге деген қызығушылығын тудырады» деген пікірін негізге алуға болады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Акашаева, З.М.
283.

Подробнее
84-7
М 11
Мұсаев, А. М.
Сатиралық шығармалардың тілі [Текст] / А. М. Мұсаев // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 202-206.
ББК 84-7
Рубрики: Жанры и формы сатиры и юмора
Кл.слова (ненормированные):
Сатира -- әдеби тілі -- көркем әдебиет -- лексика -- фразеология -- интернационалдық терминдер -- Сатирик жазушылар -- Сатиралық образ
Аннотация: Қазіргі дәуірдегі қазақтың әдеби тілінде ғылыми, публицистикалық, көркем әдебиет және басқа да стильдер бар. Бұл стильдер шығарманың идеялық бағыты не болмаса тақырыптың жіктелуі ғана емес, соған лайық олардың тілдік ерекшеліктеріне, яғни сөйлем құрудағы әр алуан тәсілдеріне, сөздің семантикалық сырына, сөз тіркестеріндегі тапқырлыққа байланысты туып жатыр. «Әдеби тіл» мен «көркем әдебиет тілі» деген ұғымдар бірдей емес, бұл екеуінің парқы бар: екінші бірінші мағынаға кіріп кетеді. Бірақ көркем әдебиеттің тілі, сондай-ақ жазушының тілі мен стилі әдеби тілдің негізгі элементі болып саналады.
Держатели документа:
ЗКУ
М 11
Мұсаев, А. М.
Сатиралық шығармалардың тілі [Текст] / А. М. Мұсаев // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 202-206.
Рубрики: Жанры и формы сатиры и юмора
Кл.слова (ненормированные):
Сатира -- әдеби тілі -- көркем әдебиет -- лексика -- фразеология -- интернационалдық терминдер -- Сатирик жазушылар -- Сатиралық образ
Аннотация: Қазіргі дәуірдегі қазақтың әдеби тілінде ғылыми, публицистикалық, көркем әдебиет және басқа да стильдер бар. Бұл стильдер шығарманың идеялық бағыты не болмаса тақырыптың жіктелуі ғана емес, соған лайық олардың тілдік ерекшеліктеріне, яғни сөйлем құрудағы әр алуан тәсілдеріне, сөздің семантикалық сырына, сөз тіркестеріндегі тапқырлыққа байланысты туып жатыр. «Әдеби тіл» мен «көркем әдебиет тілі» деген ұғымдар бірдей емес, бұл екеуінің парқы бар: екінші бірінші мағынаға кіріп кетеді. Бірақ көркем әдебиеттің тілі, сондай-ақ жазушының тілі мен стилі әдеби тілдің негізгі элементі болып саналады.
Держатели документа:
ЗКУ
284.

Подробнее
22.1
С 20
Сарин, Т. Б.
Қоспа есебін коэффициент әдісі арқылы шешу [Текст] / Т. Б. Сарин, Д. А. Нұрғалиева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 62-64.
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
математика -- білім беру жүйесі -- Ақпараттандыру -- формула -- Аналитикалық әдіс -- Қоспа есебін коэффициент әдісі арқылы шешу -- Пирсон квадраты арқылы шешеміз
Аннотация: Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін жетілдірудің негізгі мәселесі – заман талабына сай білім сапасын жақсарту және қоғам мен мемлекеттің, тұлғаның келешекте маңызды қажеттіліктеріне сай білім жүйесінің барлық компоненттерімен қамтамасыз ету. Адам баласының өркениетке сай алған білімі мен дағдысы қоғамның алға қарай ілгерілеуіне, оның даму жолдарын айқындауға жаңа мүмкіндіктер тудыратыны белгілі. Ақпараттандырудың негізгі бағыты ХХІ ғасырдың талаптарына сәйкес қоғамды дамытудың жоғары тиімділікті технологияларына сүйенген жаңа білім стратегиясына көшу болып табылады. Осыған сәйкес қазіргі білім жүйесінің ерекшеліктеріне – оның іргелілігі, алдын алу сипаты және осыларға қол жеткізу мүмкіндіктері жатады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Нұрғалиева, Д.А.
С 20
Сарин, Т. Б.
Қоспа есебін коэффициент әдісі арқылы шешу [Текст] / Т. Б. Сарин, Д. А. Нұрғалиева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 62-64.
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
математика -- білім беру жүйесі -- Ақпараттандыру -- формула -- Аналитикалық әдіс -- Қоспа есебін коэффициент әдісі арқылы шешу -- Пирсон квадраты арқылы шешеміз
Аннотация: Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін жетілдірудің негізгі мәселесі – заман талабына сай білім сапасын жақсарту және қоғам мен мемлекеттің, тұлғаның келешекте маңызды қажеттіліктеріне сай білім жүйесінің барлық компоненттерімен қамтамасыз ету. Адам баласының өркениетке сай алған білімі мен дағдысы қоғамның алға қарай ілгерілеуіне, оның даму жолдарын айқындауға жаңа мүмкіндіктер тудыратыны белгілі. Ақпараттандырудың негізгі бағыты ХХІ ғасырдың талаптарына сәйкес қоғамды дамытудың жоғары тиімділікті технологияларына сүйенген жаңа білім стратегиясына көшу болып табылады. Осыған сәйкес қазіргі білім жүйесінің ерекшеліктеріне – оның іргелілігі, алдын алу сипаты және осыларға қол жеткізу мүмкіндіктері жатады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Нұрғалиева, Д.А.
285.

Подробнее
74.262.21
Б 90
Буйрашева, И. Ж.
Мектептің 10-11 сынып оқушыларына жоғары ретті теңдеулерді шешуде «безу» теоремасын қолданудың әдістемелік ерекшеліктері [Текст] / И. Ж. Буйрашева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 98-101.
ББК 74.262.21
Рубрики: Методика преподавания математики
Кл.слова (ненормированные):
Мектеп -- оқушылар -- математика -- «Безу» теоремасы -- алгебра курсы -- Шешімі -- Алгебра
Аннотация: Мектеп курсында жоғары ретті теңдеулерді шешуге арналған формулаларды алу мүмкіндігі жоқ. Сонымен қатар, мектепте шешуге болатын тапсырмалардың ауқымы «Теңдеуді шешу» стандартты есептерінен әлдеқайда кең, теңдеу түбірлерінің саны туралы және бүтін және рационал түбірлерді табу туралы және тағы басқа осы сұрақтардың көпшілігі теңдеудің барлық түбірлерін табу мүмкіндігін қажет етпейді. Сондықтан «Бір айнымалының көпмүшелері» және«Бір айнымалыдан шығатын көпмүшелер» сияқты үлкен бөлімдердің бірі «Безу» теоремасына байланысты тапсырмалармен толықтырылуы керек. Осы аса маңызды тақырып аясындағы мұндай кеңейту негізгі білімді, дағдыны тереңмеңгеруге көмектеседі, бұл кең ауқымды мәселелерді шешуге, оқушылардың ойлауын дамытуға және олардың математикалық білімін кеңейтуге мүмкіндік береді
Держатели документа:
ЗКУ
Б 90
Буйрашева, И. Ж.
Мектептің 10-11 сынып оқушыларына жоғары ретті теңдеулерді шешуде «безу» теоремасын қолданудың әдістемелік ерекшеліктері [Текст] / И. Ж. Буйрашева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 98-101.
Рубрики: Методика преподавания математики
Кл.слова (ненормированные):
Мектеп -- оқушылар -- математика -- «Безу» теоремасы -- алгебра курсы -- Шешімі -- Алгебра
Аннотация: Мектеп курсында жоғары ретті теңдеулерді шешуге арналған формулаларды алу мүмкіндігі жоқ. Сонымен қатар, мектепте шешуге болатын тапсырмалардың ауқымы «Теңдеуді шешу» стандартты есептерінен әлдеқайда кең, теңдеу түбірлерінің саны туралы және бүтін және рационал түбірлерді табу туралы және тағы басқа осы сұрақтардың көпшілігі теңдеудің барлық түбірлерін табу мүмкіндігін қажет етпейді. Сондықтан «Бір айнымалының көпмүшелері» және«Бір айнымалыдан шығатын көпмүшелер» сияқты үлкен бөлімдердің бірі «Безу» теоремасына байланысты тапсырмалармен толықтырылуы керек. Осы аса маңызды тақырып аясындағы мұндай кеңейту негізгі білімді, дағдыны тереңмеңгеруге көмектеседі, бұл кең ауқымды мәселелерді шешуге, оқушылардың ойлауын дамытуға және олардың математикалық білімін кеңейтуге мүмкіндік береді
Держатели документа:
ЗКУ
286.

Подробнее
32.973
И 42
Иксебаева, Ж. С.
Автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді қолдану ерекшеліктері [Текст] / Ж. С. Иксебаева, З. М. Химеденова // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 120-121.
ББК 32.973
Рубрики: Компьютеры
Кл.слова (ненормированные):
Ақпараттық технологиялар -- интеграция -- Автоматтандырылған ақпараттық жүйелер -- Ақпараттық архитектура -- компьютеры -- ғылыми-техникалық ақпарат
Аннотация: Ақпараттық технологиялар деңгейі немесе техникалық деңгей — бұл компанияның міндеттерін жүзеге асыру үшін қолданылатын техникалық құралдардың интеграцияланған кешені және қатаң логикалық ғана емес, сонымен қатар бағдарламалық және аппараттық типтегі техникалық компоненттерді де қамтиды. Автоматтандырылған ақпараттық жүйелер (ААЖ) функциялары белгілі бір жеке мақсатқа жетуге бағытталған іс-қимылдар жиынтығы болып табылады, ақпараттық, басқарушылық, сондай-ақ қорғаныс және көмекші болып бөлінеді. Ақпараттық архитектура — бұл ААЖ жұмыс істейтін деректердің логикалық ұйымы, яғни іс жүзінде мәліметтер базасы мен білім базасының құрылымы, сондай-ақ олардың өзара әрекеттесу принциптері. Архитектура туралы айтатын болсақ, аппараттық, бағдарламалық және ақпараттық, сондай-ақ ұйымдастырушылық компоненттерге бөліну, олардың өзара байланысы мен егжей-тегжейлері баса айтылады. Енді архитектураның бірнеше деңгейін бөлуге болады: бизнес деңгейі немесе бизнес архитектурасы, сондай-ақ техникалық деңгей немесе ақпараттық технологиялар деңгейі. Осыған байланысты ішкі жүйелер өзара әрекеттесетін компоненттерден тұрады. Тәжірибе көрсеткендей, архитектураны басқа тең жағдайларда ғана түрлендіру даму іс-шараларының жалпы шығындарын жүздеген есе өзгертуге мүмкіндік береді
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Химеденова, З.М.
И 42
Иксебаева, Ж. С.
Автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді қолдану ерекшеліктері [Текст] / Ж. С. Иксебаева, З. М. Химеденова // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 120-121.
Рубрики: Компьютеры
Кл.слова (ненормированные):
Ақпараттық технологиялар -- интеграция -- Автоматтандырылған ақпараттық жүйелер -- Ақпараттық архитектура -- компьютеры -- ғылыми-техникалық ақпарат
Аннотация: Ақпараттық технологиялар деңгейі немесе техникалық деңгей — бұл компанияның міндеттерін жүзеге асыру үшін қолданылатын техникалық құралдардың интеграцияланған кешені және қатаң логикалық ғана емес, сонымен қатар бағдарламалық және аппараттық типтегі техникалық компоненттерді де қамтиды. Автоматтандырылған ақпараттық жүйелер (ААЖ) функциялары белгілі бір жеке мақсатқа жетуге бағытталған іс-қимылдар жиынтығы болып табылады, ақпараттық, басқарушылық, сондай-ақ қорғаныс және көмекші болып бөлінеді. Ақпараттық архитектура — бұл ААЖ жұмыс істейтін деректердің логикалық ұйымы, яғни іс жүзінде мәліметтер базасы мен білім базасының құрылымы, сондай-ақ олардың өзара әрекеттесу принциптері. Архитектура туралы айтатын болсақ, аппараттық, бағдарламалық және ақпараттық, сондай-ақ ұйымдастырушылық компоненттерге бөліну, олардың өзара байланысы мен егжей-тегжейлері баса айтылады. Енді архитектураның бірнеше деңгейін бөлуге болады: бизнес деңгейі немесе бизнес архитектурасы, сондай-ақ техникалық деңгей немесе ақпараттық технологиялар деңгейі. Осыған байланысты ішкі жүйелер өзара әрекеттесетін компоненттерден тұрады. Тәжірибе көрсеткендей, архитектураны басқа тең жағдайларда ғана түрлендіру даму іс-шараларының жалпы шығындарын жүздеген есе өзгертуге мүмкіндік береді
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Химеденова, З.М.
287.

Подробнее
22.3
К 96
Кушеккалиев, А. Н.
Гуманитарлық бағытта оқитын сыныптарға арналған физиканы зерттеу ерекшеліктері [Текст] / А. Н. Кушеккалиев, Н. Г. Мурзекеева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 151-154.
ББК 22.3
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
Гуманитарлық бағыт -- физика -- Жалпы орта білім беретін мектеп -- оқушылар -- Білім беру процесі -- білім сапасы -- Білім туралы -- жаратылыстану ғылымы -- Гуманитарлар
Аннотация: Жалпы орта білім беретін мектептің физика курсының мазмұны және сабақта шешімін табатын көптеген мәселелері мен міндеттері, ең алдымен, ЖОО – на қабылдау емтихандарын тапсыру үшін қажетті білік пен дағдыларды қалыптастыруға арналған білім болып табылады. Гуманитарлық бағыттағы сыныптар үшін мұндай сабақтар шаршататын, мағынасыз уақытқа айналады. Нәтижесінде оқушылардың физикаға деген қызығушылығы төмендейді. Ең бастысы, мұндай оқыту оқушыларға үлкен жүктеме тудырады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Мурзекеева, Н.Г.
К 96
Кушеккалиев, А. Н.
Гуманитарлық бағытта оқитын сыныптарға арналған физиканы зерттеу ерекшеліктері [Текст] / А. Н. Кушеккалиев, Н. Г. Мурзекеева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 151-154.
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
Гуманитарлық бағыт -- физика -- Жалпы орта білім беретін мектеп -- оқушылар -- Білім беру процесі -- білім сапасы -- Білім туралы -- жаратылыстану ғылымы -- Гуманитарлар
Аннотация: Жалпы орта білім беретін мектептің физика курсының мазмұны және сабақта шешімін табатын көптеген мәселелері мен міндеттері, ең алдымен, ЖОО – на қабылдау емтихандарын тапсыру үшін қажетті білік пен дағдыларды қалыптастыруға арналған білім болып табылады. Гуманитарлық бағыттағы сыныптар үшін мұндай сабақтар шаршататын, мағынасыз уақытқа айналады. Нәтижесінде оқушылардың физикаға деген қызығушылығы төмендейді. Ең бастысы, мұндай оқыту оқушыларға үлкен жүктеме тудырады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Мурзекеева, Н.Г.
288.

Подробнее
22.1
Б 53
5-6 сынып математикасы бойынша қысқа мерзімді жоспар құруда ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану [Текст] / Р. Д. Сейлова, А. А. Алиева, А. С. Ермекбай [и др.] // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 222-225.
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
сынып -- математикасы -- ақпараттық коммуникациялық технологиялар -- оқу мотивация -- Жас мұғалім -- білім беру бағдарламалар -- Жоспарлау
Аннотация: Жас мұғалімнің кәсіби өсуіне әсер ететін қолайлы жағдайлар инновациялық білім беру ортасына ену жағдайында пайда болады.Осының арқасында ғана сындарлы, коммуникативті, ұйымдастырушылық қабілеттері ашылады. Берілген құзіреттілікті меңгерумен педагогикалық өсудің келесі кезеңі – педагогикалық шеберлік басталады, ол арқылы біз оқу-тәрбие процесінің жоғары сапасын көрсететін кемелдікке әкелетін құзыретті түсінеміз.Педагогикалық кәсіпқойлықтың негізгі құрамдас бөлігі жаңашылдыққа ұмтылу екенін түсіну маңызды – мақсат – оқу мотивациясын арттыратын балаларды оқытудың жаңа формалары мен әдістерін енгізу. Жас мұғалімді қалыптастыру қабілеттерінің қатарында білім беру бағдарламаларын, әдістемелік жүйені әзірлеуді, әртүрлі педагогикалық шеберлік байқауларына, конференцияларға, форумдарға қатысуды, желілік жобаларды құруды, ғылыми-техникалық карталарды әзірлеуді, ұжымның психологиялық ерекшеліктерін есепке алу, презентациялар, медиафильмдер жасау.Бұл қабілеттер игерілген материалдың сапасына оң әсер етеді, ол тиімді бейімделу мен өзін-өзі жүзеге асырудың көзі болады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сейлова, Р.Д.
Алиева, А.А.
Ермекбай, А.С.
Уалиханова, Т.А.
Жолдыбаев, Б.Б.
Б 53
5-6 сынып математикасы бойынша қысқа мерзімді жоспар құруда ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану [Текст] / Р. Д. Сейлова, А. А. Алиева, А. С. Ермекбай [и др.] // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 222-225.
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
сынып -- математикасы -- ақпараттық коммуникациялық технологиялар -- оқу мотивация -- Жас мұғалім -- білім беру бағдарламалар -- Жоспарлау
Аннотация: Жас мұғалімнің кәсіби өсуіне әсер ететін қолайлы жағдайлар инновациялық білім беру ортасына ену жағдайында пайда болады.Осының арқасында ғана сындарлы, коммуникативті, ұйымдастырушылық қабілеттері ашылады. Берілген құзіреттілікті меңгерумен педагогикалық өсудің келесі кезеңі – педагогикалық шеберлік басталады, ол арқылы біз оқу-тәрбие процесінің жоғары сапасын көрсететін кемелдікке әкелетін құзыретті түсінеміз.Педагогикалық кәсіпқойлықтың негізгі құрамдас бөлігі жаңашылдыққа ұмтылу екенін түсіну маңызды – мақсат – оқу мотивациясын арттыратын балаларды оқытудың жаңа формалары мен әдістерін енгізу. Жас мұғалімді қалыптастыру қабілеттерінің қатарында білім беру бағдарламаларын, әдістемелік жүйені әзірлеуді, әртүрлі педагогикалық шеберлік байқауларына, конференцияларға, форумдарға қатысуды, желілік жобаларды құруды, ғылыми-техникалық карталарды әзірлеуді, ұжымның психологиялық ерекшеліктерін есепке алу, презентациялар, медиафильмдер жасау.Бұл қабілеттер игерілген материалдың сапасына оң әсер етеді, ол тиімді бейімделу мен өзін-өзі жүзеге асырудың көзі болады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сейлова, Р.Д.
Алиева, А.А.
Ермекбай, А.С.
Уалиханова, Т.А.
Жолдыбаев, Б.Б.
289.

Подробнее
22.1
Т 82
Тулеуова, Б. А.
Математика сабағында инклюзивті оқыту ортасын құру бойынша оқушылардың білік дағдыларын қалыптастыру [Текст] / Б. А. Тулеуова // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 236-239.
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Математика -- Инклюзивті білім беру -- оқушылар -- оқу-тәрбие процесі -- Мұғалім -- Оқыту формасы -- Математикалық күтім
Аннотация: Сондай-ақ, 2022 жылғы 21 шілдедегі №8 хаттама 2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы Әдістемелік нұсқау хатта: «Орта білім беруде білім алушылардың метапәндік дағдылары мен құндылықтарын қалыптастыруға және дамытуға, ерте кәсіптік бағдар беруге, инклюзивті орта мәдениетін қалыптастыруға баса назар аударылатын болады» (4-бет) ; сонымен қатар, «Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушыларға оқу бағдарламаларын бейімдеу» (5-бет), «Үйде оқитын, ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін мұғалім оқу жүктемесін және олар оқыған оқу материалдарын ескере отырып, жеке тапсырмалар әзірлейді» (19-бет) деп жазылған
Держатели документа:
ЗКУ
Т 82
Тулеуова, Б. А.
Математика сабағында инклюзивті оқыту ортасын құру бойынша оқушылардың білік дағдыларын қалыптастыру [Текст] / Б. А. Тулеуова // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 236-239.
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Математика -- Инклюзивті білім беру -- оқушылар -- оқу-тәрбие процесі -- Мұғалім -- Оқыту формасы -- Математикалық күтім
Аннотация: Сондай-ақ, 2022 жылғы 21 шілдедегі №8 хаттама 2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы Әдістемелік нұсқау хатта: «Орта білім беруде білім алушылардың метапәндік дағдылары мен құндылықтарын қалыптастыруға және дамытуға, ерте кәсіптік бағдар беруге, инклюзивті орта мәдениетін қалыптастыруға баса назар аударылатын болады» (4-бет) ; сонымен қатар, «Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушыларға оқу бағдарламаларын бейімдеу» (5-бет), «Үйде оқитын, ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін мұғалім оқу жүктемесін және олар оқыған оқу материалдарын ескере отырып, жеке тапсырмалар әзірлейді» (19-бет) деп жазылған
Держатели документа:
ЗКУ
290.

Подробнее
83.3(5 Каз)
Х 15
Хайыржанова, Б. С.
Ахмет – ұлт ұстазы [Текст] / Б. С. Хайыржанова // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 24-26.
ББК 83.3(5 Каз)
Рубрики: Литературоведение Казахстана
Кл.слова (ненормированные):
Ахмет Байтұрсынұлы -- педагогикалық еңбектері -- қазақ халқы -- Қазақ əдебиеті -- оқыту жүйесі -- Ұлт ұстазы
Аннотация: Бұл мақалада Ахмет Байтұрсынұлының ұлт тарихында алар орны, педагогикалық еңбектері талданады. Бар күш жігерін оқу ағарту ісіне, ел мəдениетін көтеруге ұмтылған ағартушылыққа жəне əдебиеттану, тілтану саласын ұлттық ерекшелік тұрғысынан зерттеген, халқымыздың ұлы перзенті жайлы ой қозғалады
Держатели документа:
ЗКУ
Х 15
Хайыржанова, Б. С.
Ахмет – ұлт ұстазы [Текст] / Б. С. Хайыржанова // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 24-26.
Рубрики: Литературоведение Казахстана
Кл.слова (ненормированные):
Ахмет Байтұрсынұлы -- педагогикалық еңбектері -- қазақ халқы -- Қазақ əдебиеті -- оқыту жүйесі -- Ұлт ұстазы
Аннотация: Бұл мақалада Ахмет Байтұрсынұлының ұлт тарихында алар орны, педагогикалық еңбектері талданады. Бар күш жігерін оқу ағарту ісіне, ел мəдениетін көтеруге ұмтылған ағартушылыққа жəне əдебиеттану, тілтану саласын ұлттық ерекшелік тұрғысынан зерттеген, халқымыздың ұлы перзенті жайлы ой қозғалады
Держатели документа:
ЗКУ
Page 29, Results: 406