Choice of metadata Статьи ППС
Page 3, Results: 29
Report on unfulfilled requests: 0
21.

Подробнее
74
А 61
Амангельді, А. Е.
Бастауыш сынып оқушыларын өлкетану негізінде жалпыадамзаттық құндылықтарға тәрбиелеу [Текст] / А. Е. Амангельді // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 87-90.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- өлкетану -- жалпыадамзаттық құндылықтар -- тәрбиелеу -- Педагогика -- патриоттық тәрбие
Аннотация: Қазақстанның тәуелсіздік алып, егеменді ел ретінде жаңа даму жолына түсуі қоғамның жалпыадамзаттық құндылыққа бағдарланған жаңа идеологиясын қалыптастыруды қажет етеді. Құндылықтар мәселесі қоғамның идеологиялық тұғырлары дискредитацияға ұшырап, мәдени дәстүрлері құнсызданған кезде, әрбір халық өзін мазалаған сансыз сұрақтың ең болмағанда бір бөлігіне жауап табу үшін өзінің өткен тарихы мен мәдениетіне бет бұрған кезде, тарихтың өтпелі, дағдарыстық кезеңдерінде өткір қойылып отырған. Бұл мәселеге байланысты Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында «… жаңа жағдайларға сай біздің бәрімізді алаңдататын мәселе – білімді, кәсіби даярлығы бар адамды тәрбиелеу ғана емес, қоғамдық өмірдің барлық саласында ұлттық және дүниежүзілік құндылықтарды қабылдауға қабілетті, рухани адамгершілік мүмкіндігі мол тұлғаны қалыптастыру болып табылады» [1] деп атап көрсетілген
Держатели документа:
ЗКУ
А 61
Амангельді, А. Е.
Бастауыш сынып оқушыларын өлкетану негізінде жалпыадамзаттық құндылықтарға тәрбиелеу [Текст] / А. Е. Амангельді // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 87-90.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- өлкетану -- жалпыадамзаттық құндылықтар -- тәрбиелеу -- Педагогика -- патриоттық тәрбие
Аннотация: Қазақстанның тәуелсіздік алып, егеменді ел ретінде жаңа даму жолына түсуі қоғамның жалпыадамзаттық құндылыққа бағдарланған жаңа идеологиясын қалыптастыруды қажет етеді. Құндылықтар мәселесі қоғамның идеологиялық тұғырлары дискредитацияға ұшырап, мәдени дәстүрлері құнсызданған кезде, әрбір халық өзін мазалаған сансыз сұрақтың ең болмағанда бір бөлігіне жауап табу үшін өзінің өткен тарихы мен мәдениетіне бет бұрған кезде, тарихтың өтпелі, дағдарыстық кезеңдерінде өткір қойылып отырған. Бұл мәселеге байланысты Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында «… жаңа жағдайларға сай біздің бәрімізді алаңдататын мәселе – білімді, кәсіби даярлығы бар адамды тәрбиелеу ғана емес, қоғамдық өмірдің барлық саласында ұлттық және дүниежүзілік құндылықтарды қабылдауға қабілетті, рухани адамгершілік мүмкіндігі мол тұлғаны қалыптастыру болып табылады» [1] деп атап көрсетілген
Держатели документа:
ЗКУ
22.

Подробнее
74
Х 24
Хасенова , А. Т.
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілетін арттыру [Текст] / А. Т. Хасенова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 91-93.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- шығармашылық қабілеті -- Бастауыш мектеп -- Шығармашылық қызмет -- Бейнелеу өнері -- Модельдеу -- Аппликация -- Дизайн
Аннотация: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту мәселесін қарастырмас бұрын «шығармашылық», «қабілеттер» және «шығармашылық қабілеттер» сияқты ұғымдарға тоқталу керек. Ғылыми әдебиеттерді талдай отырып, «шығармашылық» ұғымының бірнеше анықтамаларын жаңа нәрсе жасауға бағытталған, өзіндік ерекшелігімен және бірегейлігімен ерекшеленетін қызмет ретінде ажыратуға болады
Держатели документа:
ЗКУ
Х 24
Хасенова , А. Т.
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілетін арттыру [Текст] / А. Т. Хасенова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 91-93.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- шығармашылық қабілеті -- Бастауыш мектеп -- Шығармашылық қызмет -- Бейнелеу өнері -- Модельдеу -- Аппликация -- Дизайн
Аннотация: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту мәселесін қарастырмас бұрын «шығармашылық», «қабілеттер» және «шығармашылық қабілеттер» сияқты ұғымдарға тоқталу керек. Ғылыми әдебиеттерді талдай отырып, «шығармашылық» ұғымының бірнеше анықтамаларын жаңа нәрсе жасауға бағытталған, өзіндік ерекшелігімен және бірегейлігімен ерекшеленетін қызмет ретінде ажыратуға болады
Держатели документа:
ЗКУ
23.

Подробнее
81.2
У 68
Уразова, А. Т.
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік функционалдық сауаттылығын арттыру [Текст] / А. Т. Уразова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 140-145.
ББК 81.2
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- Функционалдық сауаттылық -- Қазақ тілі -- орыс тілі мен әдебиеті -- Эссе -- Экспозициялық миниатюра -- қызықты деректер -- өлкетану материалдары -- фразеология -- ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- Компьютерлік презентация -- топтық жұмыс -- тестілеу -- лингвистикалық сайыстар -- дидактикалық ойындар
Аннотация: Білім бұл жағдайда белгілі бір сауаттылықты қамтамасыз ететін қызмет саласы, құралы ретінде қарастырылады. Бұл жағдайда мұғалімнің басты мұраты – оқушылардың сапалы білім алуын ескере отырып оқушылардың жеке қажеттіліктерін, ерекшеліктерін, шығармашылық сұраныстарын, шығармашылық тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз ету. Функционалдық сауаттылық деңгейін арттыру тұрғысынан зерттеу қызметін ұйымдастыру келешегі зор деп санаймыз. Ол аудиторияның сыни ойлауын, зерттеушілік қабілеттерін тиімді дамытуға, оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен шығармашылық белсенділігін белсендіруге мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу әрекеті оқытудың әрбір кезеңінде табиғи қызығушылықты оятады және оны сұрақтарға жауап іздеу үшін арнайы ұйымдастырылған іздеу жолына бағыттайды, осылайша өз бетінше ойлауға және қызықтыратын материалға тереңірек енуге дағдыландырады.
Держатели документа:
ЗКУ
У 68
Уразова, А. Т.
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік функционалдық сауаттылығын арттыру [Текст] / А. Т. Уразова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 140-145.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- Функционалдық сауаттылық -- Қазақ тілі -- орыс тілі мен әдебиеті -- Эссе -- Экспозициялық миниатюра -- қызықты деректер -- өлкетану материалдары -- фразеология -- ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- Компьютерлік презентация -- топтық жұмыс -- тестілеу -- лингвистикалық сайыстар -- дидактикалық ойындар
Аннотация: Білім бұл жағдайда белгілі бір сауаттылықты қамтамасыз ететін қызмет саласы, құралы ретінде қарастырылады. Бұл жағдайда мұғалімнің басты мұраты – оқушылардың сапалы білім алуын ескере отырып оқушылардың жеке қажеттіліктерін, ерекшеліктерін, шығармашылық сұраныстарын, шығармашылық тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз ету. Функционалдық сауаттылық деңгейін арттыру тұрғысынан зерттеу қызметін ұйымдастыру келешегі зор деп санаймыз. Ол аудиторияның сыни ойлауын, зерттеушілік қабілеттерін тиімді дамытуға, оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен шығармашылық белсенділігін белсендіруге мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу әрекеті оқытудың әрбір кезеңінде табиғи қызығушылықты оятады және оны сұрақтарға жауап іздеу үшін арнайы ұйымдастырылған іздеу жолына бағыттайды, осылайша өз бетінше ойлауға және қызықтыратын материалға тереңірек енуге дағдыландырады.
Держатели документа:
ЗКУ
24.

Подробнее
74
Е 70
Ерекешова, Г. А.
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық әлеуетін дамыту [Текст] / Г. А. Ерекешова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 145-149.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- Педагогика -- Мектеп оқушылар -- шығармашылық қабілеті -- мектеп -- Әлемдік психологиялық – педагогикалық әдебиеттер -- Логикалық ойлаудың ерекшелігі -- Шығармашылық жаттығу -- Шығармашылық -- психологиялық процесс
Аннотация: Адамның шығармашылық іс-әрекетінің бүкіл тіршілік көзі ретінде адам баласының сөйлей бастаған кезінен бастап, бүгінгі күнге дейін жеткен жетістіктері шығармашылықтың нәтижесі екендігі, әр жаңа ұрпақ өзіне дейінгі ұрпақтың қол жеткен жетістіктерін меңгеріп қана қоймай, өз іс-әрекетінде сол жетістіктерді жаңа жағдайға бейімдей, жетілдіре отырып, барлық салада таңғажайып табыстарға қол жеткізудегі орны философия, психология, педагогика ғылымдарында қарастырылған: Шығыс ойшылдары әл-Фараби, Ж.Баласағұн және қазақ ойшылы А.Құнанбаев, философтар Ғ.Есім, Д.Кішібеков, Ә.Нысанбаев, М.Орынбеков еңбектерінен кең орын алған. Сонымен бірге шетел философтары Платон, Гегель, И.Фихте, Декарт, Д.Дьюи, И.Кант, Г.Лейбниц, Б.С.Гершунский және т.б. еңбектерінде жан-жақты талданған.
Держатели документа:
ЗКУ
Е 70
Ерекешова, Г. А.
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық әлеуетін дамыту [Текст] / Г. А. Ерекешова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 145-149.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- Педагогика -- Мектеп оқушылар -- шығармашылық қабілеті -- мектеп -- Әлемдік психологиялық – педагогикалық әдебиеттер -- Логикалық ойлаудың ерекшелігі -- Шығармашылық жаттығу -- Шығармашылық -- психологиялық процесс
Аннотация: Адамның шығармашылық іс-әрекетінің бүкіл тіршілік көзі ретінде адам баласының сөйлей бастаған кезінен бастап, бүгінгі күнге дейін жеткен жетістіктері шығармашылықтың нәтижесі екендігі, әр жаңа ұрпақ өзіне дейінгі ұрпақтың қол жеткен жетістіктерін меңгеріп қана қоймай, өз іс-әрекетінде сол жетістіктерді жаңа жағдайға бейімдей, жетілдіре отырып, барлық салада таңғажайып табыстарға қол жеткізудегі орны философия, психология, педагогика ғылымдарында қарастырылған: Шығыс ойшылдары әл-Фараби, Ж.Баласағұн және қазақ ойшылы А.Құнанбаев, философтар Ғ.Есім, Д.Кішібеков, Ә.Нысанбаев, М.Орынбеков еңбектерінен кең орын алған. Сонымен бірге шетел философтары Платон, Гегель, И.Фихте, Декарт, Д.Дьюи, И.Кант, Г.Лейбниц, Б.С.Гершунский және т.б. еңбектерінде жан-жақты талданған.
Держатели документа:
ЗКУ
25.

Подробнее
74.200.50
К 21
Қарсыбаева , Р.К.
Абай Құнанбаевтың шығармалары арқылы оқушыларға патриоттық тәрбие беру [Текст] / Р.К. Қарсыбаева // Вестник ЗКГУ=БҚМУ хабаршысы. - 2019. - №1. - Б. 19-23
ББК 74.200.50
Рубрики: Формирование научного гуманистического мировоззрения
Кл.слова (ненормированные):
патриоттық тәрбие -- Абай шығармалары -- ұлттық тәрбие -- адамгершілік -- табиғат -- жас ұрпақ -- ақын -- кішіпейілдікке -- ақыл -- Бастауыш сынып оқушылары -- Отан -- тіл -- дәстүр -- тарихи ескерткіштер -- туған өлке -- киелі орындар
Аннотация: Мақалада Абай Құнанбаев шығармаларының тәрбиелік маңызы туралы айталады. Ұлы ақын өсіп келе жатқан жас ұрпақ тәрбиесіне ерекше көңіл бөліп, ой тұжырымдарын өзінің шығармалары арқылы бейнелей білген. Абай шығармалары адамгершілікке, кішіпейілдікке, өз елінің патриоты болуға тәрбиелейді. Оның туындылары адам мінезіндегі жаман әдеттердің ақыл мен ойды тоздыратынын айта келе, естігенді есте сақтау, көргеннен үлгі-өнеге алу, жамандықтан бойды аулақ ұстау, ұстамды болу сияқты қасиеттерін көмектеседі. Автор Абай Құнанбаевтың қызықты, мазмұнды, балалардың ой санасына, түсінігіне жеңіл етіп жазылған шығармаларын ғылыми тұрғыдан жан-жақты талдаған. Бастауыш сынып оқушыларын патриоттыққа тәрбиелеуде олардың педагогикалық мүмкіндіктерін аша білген. Патриоттық сезімнің объектісі мен қайнар көзі – Отан десек, оның мазмұны: туған жер, табиғат, оның байлықтары, тіл, дәстүр, тарихи ескерткіштер, туған өлкедегі тамаша киелі орындар
Держатели документа:
БҚМУ
К 21
Қарсыбаева , Р.К.
Абай Құнанбаевтың шығармалары арқылы оқушыларға патриоттық тәрбие беру [Текст] / Р.К. Қарсыбаева // Вестник ЗКГУ=БҚМУ хабаршысы. - 2019. - №1. - Б. 19-23
Рубрики: Формирование научного гуманистического мировоззрения
Кл.слова (ненормированные):
патриоттық тәрбие -- Абай шығармалары -- ұлттық тәрбие -- адамгершілік -- табиғат -- жас ұрпақ -- ақын -- кішіпейілдікке -- ақыл -- Бастауыш сынып оқушылары -- Отан -- тіл -- дәстүр -- тарихи ескерткіштер -- туған өлке -- киелі орындар
Аннотация: Мақалада Абай Құнанбаев шығармаларының тәрбиелік маңызы туралы айталады. Ұлы ақын өсіп келе жатқан жас ұрпақ тәрбиесіне ерекше көңіл бөліп, ой тұжырымдарын өзінің шығармалары арқылы бейнелей білген. Абай шығармалары адамгершілікке, кішіпейілдікке, өз елінің патриоты болуға тәрбиелейді. Оның туындылары адам мінезіндегі жаман әдеттердің ақыл мен ойды тоздыратынын айта келе, естігенді есте сақтау, көргеннен үлгі-өнеге алу, жамандықтан бойды аулақ ұстау, ұстамды болу сияқты қасиеттерін көмектеседі. Автор Абай Құнанбаевтың қызықты, мазмұнды, балалардың ой санасына, түсінігіне жеңіл етіп жазылған шығармаларын ғылыми тұрғыдан жан-жақты талдаған. Бастауыш сынып оқушыларын патриоттыққа тәрбиелеуде олардың педагогикалық мүмкіндіктерін аша білген. Патриоттық сезімнің объектісі мен қайнар көзі – Отан десек, оның мазмұны: туған жер, табиғат, оның байлықтары, тіл, дәстүр, тарихи ескерткіштер, туған өлкедегі тамаша киелі орындар
Держатели документа:
БҚМУ
26.

Подробнее
74
М 92
Мухашева, А. Г.
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру [Текст] / А. Г. Мухашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 314-316.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
тілдік дағдылар -- тілдік қатынас -- ойлау -- даму -- ой қозғау -- тіл мәдениеті -- Бастауыш сынып оқушылар
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру туралы қарастырылған. Тілдік қатынас адамның ойлау, пайымдау, сөйлеу, тыңдау, түсіну, айту, пікірлесу т.б. әрекеттеріне тікелей қатысты құбылыс екеніне тоқталады. Тілдік дағдыларды дамыту мен қалыптастыру арқылы жас ұрпаққа өзінің ана тіліне, ұлттық құндылықтарына деген қатынасы айқындалатыны, олардың бойындағы ұлттық рухты, ұлттық рухани құндылықтарды қалыптастыруда да негізгі орын алатыны қамтылған. Бастауыш сынып оқушыларының тіл меңгеру дағдысын дамыту мен қалыптастыруда ынтаны, қызығушылықты ояту, ой қозғау, түсіну, ой толғаныс, бұрынғы білетін білімдерімен жаңа алған білімдерін салыстыру тұрғысынан сараланып беріледі.
Держатели документа:
ЗКУ
М 92
Мухашева, А. Г.
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру [Текст] / А. Г. Мухашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 314-316.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
тілдік дағдылар -- тілдік қатынас -- ойлау -- даму -- ой қозғау -- тіл мәдениеті -- Бастауыш сынып оқушылар
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру туралы қарастырылған. Тілдік қатынас адамның ойлау, пайымдау, сөйлеу, тыңдау, түсіну, айту, пікірлесу т.б. әрекеттеріне тікелей қатысты құбылыс екеніне тоқталады. Тілдік дағдыларды дамыту мен қалыптастыру арқылы жас ұрпаққа өзінің ана тіліне, ұлттық құндылықтарына деген қатынасы айқындалатыны, олардың бойындағы ұлттық рухты, ұлттық рухани құндылықтарды қалыптастыруда да негізгі орын алатыны қамтылған. Бастауыш сынып оқушыларының тіл меңгеру дағдысын дамыту мен қалыптастыруда ынтаны, қызығушылықты ояту, ой қозғау, түсіну, ой толғаныс, бұрынғы білетін білімдерімен жаңа алған білімдерін салыстыру тұрғысынан сараланып беріледі.
Держатели документа:
ЗКУ
27.

Подробнее
74
С 95
Сыдыкова, Н. У.
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мен ойлау дағдыларын дамытудың қазіргі бағыттары [Текст] / Н. У. Сыдыкова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 347-349.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Сөйлеу дағдылары -- ойлау дағдылары -- тілдік білім беру -- перцептивті мағына -- ассоциативті мағына -- бастауыш сынып оқушылар
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мен ойлау дағдыларын дамыту әдістемесі сөз болады. Білім берудің жаңа мазмұнында бастауыш сынып оқушыларының әдебиеттік оқу сабағына деген қызығушылығын арттыру, олардың білім деңгейін көтеру, сөйлеу мен ойлау дағдыларын қалыптастыру бағытындағы жұмыстар қарастырылады. Адамның өзгелермен қарым-қатынасқа түсуінде сөйлеу мен ойлау дағдыларының орны ерекше екендігіне тоқталып, «Сөйлеу дағдысы», «ойлау дағдысы» ұғымдарына түсінік беріледі.Сөйлеу мен ойлауға бағытталған түрлі әдіс-тәсілдер сипатталады.
Держатели документа:
ЗКУ
С 95
Сыдыкова, Н. У.
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мен ойлау дағдыларын дамытудың қазіргі бағыттары [Текст] / Н. У. Сыдыкова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 347-349.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Сөйлеу дағдылары -- ойлау дағдылары -- тілдік білім беру -- перцептивті мағына -- ассоциативті мағына -- бастауыш сынып оқушылар
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мен ойлау дағдыларын дамыту әдістемесі сөз болады. Білім берудің жаңа мазмұнында бастауыш сынып оқушыларының әдебиеттік оқу сабағына деген қызығушылығын арттыру, олардың білім деңгейін көтеру, сөйлеу мен ойлау дағдыларын қалыптастыру бағытындағы жұмыстар қарастырылады. Адамның өзгелермен қарым-қатынасқа түсуінде сөйлеу мен ойлау дағдыларының орны ерекше екендігіне тоқталып, «Сөйлеу дағдысы», «ойлау дағдысы» ұғымдарына түсінік беріледі.Сөйлеу мен ойлауға бағытталған түрлі әдіс-тәсілдер сипатталады.
Держатели документа:
ЗКУ
28.

Подробнее
74
Г 94
Гумарова, Л. Е.
Шамалар және олардың өлшем бірліктері [Текст] / Л. Е. Гумарова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 54-56.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- математика -- Ұзындық -- уақыт -- оқу бағдарламасы
Держатели документа:
ЗКУ
Г 94
Гумарова, Л. Е.
Шамалар және олардың өлшем бірліктері [Текст] / Л. Е. Гумарова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 54-56.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- математика -- Ұзындық -- уақыт -- оқу бағдарламасы
Держатели документа:
ЗКУ
29.

Подробнее
74
И 78
Иргалиев, А. С.
Бастауыш сынып оқушыларының көшбасшылық қабілеттерін дамытудың психологиялық-педагогикалық жолдары [Текст] / А. С. Иргалиев, М. К. Темирова // А.С. Қыдыршаевтың 60 жас мерейтойына арналған «Қазіргі қоғамдағы және білім беру саласындағы шешендіктанудың өзекті мәселелері» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары. - Орал, 2023. - Т.1. - 17 қараша. - Б. 187-191.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылары -- психологиялық-педагогикалық жолдары -- көшбасшылық қабілеттерін дамыту -- Бастауыш мектеп -- білім беру -- жоғары білім -- Нормативтік-мақсатты компонент
Аннотация: Зерттеу идеясы бізді бастауыш мектептің білім беру ортасы жағдайында бастауыш сынып оқушыларының көшбасшылық қабілеттерін дамытуға негіз болатын құрылымдық- функционалды модель құру қажеттілігіне бағыттады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Темирова, М.К.
И 78
Иргалиев, А. С.
Бастауыш сынып оқушыларының көшбасшылық қабілеттерін дамытудың психологиялық-педагогикалық жолдары [Текст] / А. С. Иргалиев, М. К. Темирова // А.С. Қыдыршаевтың 60 жас мерейтойына арналған «Қазіргі қоғамдағы және білім беру саласындағы шешендіктанудың өзекті мәселелері» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары. - Орал, 2023. - Т.1. - 17 қараша. - Б. 187-191.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылары -- психологиялық-педагогикалық жолдары -- көшбасшылық қабілеттерін дамыту -- Бастауыш мектеп -- білім беру -- жоғары білім -- Нормативтік-мақсатты компонент
Аннотация: Зерттеу идеясы бізді бастауыш мектептің білім беру ортасы жағдайында бастауыш сынып оқушыларының көшбасшылық қабілеттерін дамытуға негіз болатын құрылымдық- функционалды модель құру қажеттілігіне бағыттады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Темирова, М.К.
Page 3, Results: 29