Choice of metadata Статьи ППС
Page 3, Results: 29
Report on unfulfilled requests: 0
21.

Подробнее
28.58
К 13
Кажымуратова, Ж. С.
Орал қалалық мəдениет жəне демалыс саябағының өсімдіктер жамылғысының алуантүрлілігі [Текст] / Ж. С. Кажымуратова, Г. Қ. Смағұлова // «Иванов оқулары – 2022» аясында көрнекті ғалым, б.ғ.к., а/ш.ғ.д., профессор Рустенов Амангельды Рустеновичтың 80 жылдық мерейтойына арналған халықаралық ғылыми-тəжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2022. - 5-6 қазан. - Б. 57-61
ББК 28.58
Рубрики: Экология и география растений. Охрана растений
Кл.слова (ненормированные):
Орал қала -- мəдениет жəне демалыс саябағы -- Шаған өзені -- саябақ -- Өсімдік флорасы -- таксономиялық құрылымы -- Мезоксерофиттер -- экология -- Мезофиттер -- Мезогигрофит -- Гигрофит
Аннотация: Орал қалалық мəдениет жəне демалыс саябағы Шаған өзенінің сол жағалауында, қаланың оңтүстік – батыс бағытында орналасқан, 2020 жылы саябақ 181 жылдығын тойлады. Саябақтың тарихына тоқталсақ, 1837 жылы алғашқы жазалаушы атаман Покатилов біріншіден, қала тұрғындары демалу үшін, екіншіден, ауданда алма, шие, қара өрік жəне басқа да жеміс дақылдары өсіп, жеміс бере алатындығын көрсету жəне қала тұрғындарын жеміс бағына қамқорлық жасауға үйретіп, жұмысқа тарту мақсатында бақтың іргетасын қалағанмен, атаман өз арманын орындай алмады, себебі сол жылы қайтыс болды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Смағұлова, Г.Қ.
К 13
Кажымуратова, Ж. С.
Орал қалалық мəдениет жəне демалыс саябағының өсімдіктер жамылғысының алуантүрлілігі [Текст] / Ж. С. Кажымуратова, Г. Қ. Смағұлова // «Иванов оқулары – 2022» аясында көрнекті ғалым, б.ғ.к., а/ш.ғ.д., профессор Рустенов Амангельды Рустеновичтың 80 жылдық мерейтойына арналған халықаралық ғылыми-тəжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2022. - 5-6 қазан. - Б. 57-61
Рубрики: Экология и география растений. Охрана растений
Кл.слова (ненормированные):
Орал қала -- мəдениет жəне демалыс саябағы -- Шаған өзені -- саябақ -- Өсімдік флорасы -- таксономиялық құрылымы -- Мезоксерофиттер -- экология -- Мезофиттер -- Мезогигрофит -- Гигрофит
Аннотация: Орал қалалық мəдениет жəне демалыс саябағы Шаған өзенінің сол жағалауында, қаланың оңтүстік – батыс бағытында орналасқан, 2020 жылы саябақ 181 жылдығын тойлады. Саябақтың тарихына тоқталсақ, 1837 жылы алғашқы жазалаушы атаман Покатилов біріншіден, қала тұрғындары демалу үшін, екіншіден, ауданда алма, шие, қара өрік жəне басқа да жеміс дақылдары өсіп, жеміс бере алатындығын көрсету жəне қала тұрғындарын жеміс бағына қамқорлық жасауға үйретіп, жұмысқа тарту мақсатында бақтың іргетасын қалағанмен, атаман өз арманын орындай алмады, себебі сол жылы қайтыс болды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Смағұлова, Г.Қ.
22.

Подробнее
83
Б 28
Батыргалиева, А. Б.
Қазіргі қазақ әдебиетіндегі постмодернизм және модернизм бағыттары [Текст] / А. Б. Батыргалиева, А. А. Акбулатов // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 53-55.
ББК 83
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
қазақ әдебиеті -- постмодернизм -- модернизм -- көркем әдебиет -- шығарма
Аннотация: Уақыт өткен сайын ғылым мен білімнің, өнер атаулысының қай саласы болмасын даму мен өрбу жолының нәтижесінде түлене, тамырын кеңейте түсетіні белгілі. Соның ішінде көркем әдебиет мазмұндық-идеялық сапаларының дамуымен қатар формалық, яғни пішіндік жағынан да жетіле түсті. Шағын жанр болып есептелетінетін әңгімені жазар кезде әр заманның қарымды қаламгерлері өздері өмір сүріп отырған қоғам тынысын зерттеп, зерделеп, адам мен қоршаған қоғам, адам мен тылсым табиғат, адам мен көне тарих арасындағы байланыстарды туындыларында көрсете отырып, өзіндік жазу стильдерін қалыптастыратыны сөзсіз. Жаңа заман жазушылары бұрынғы қалыптасқан көркемдік тәжірибеден оза шығып, өз мүмкіндіктерінің кеңдігін байқата бастады. Осыған мысал ретінде жаңа заман жазушыларының шығармаларына кезек берсек
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Акбулатов, А.А.
Б 28
Батыргалиева, А. Б.
Қазіргі қазақ әдебиетіндегі постмодернизм және модернизм бағыттары [Текст] / А. Б. Батыргалиева, А. А. Акбулатов // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 53-55.
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
қазақ әдебиеті -- постмодернизм -- модернизм -- көркем әдебиет -- шығарма
Аннотация: Уақыт өткен сайын ғылым мен білімнің, өнер атаулысының қай саласы болмасын даму мен өрбу жолының нәтижесінде түлене, тамырын кеңейте түсетіні белгілі. Соның ішінде көркем әдебиет мазмұндық-идеялық сапаларының дамуымен қатар формалық, яғни пішіндік жағынан да жетіле түсті. Шағын жанр болып есептелетінетін әңгімені жазар кезде әр заманның қарымды қаламгерлері өздері өмір сүріп отырған қоғам тынысын зерттеп, зерделеп, адам мен қоршаған қоғам, адам мен тылсым табиғат, адам мен көне тарих арасындағы байланыстарды туындыларында көрсете отырып, өзіндік жазу стильдерін қалыптастыратыны сөзсіз. Жаңа заман жазушылары бұрынғы қалыптасқан көркемдік тәжірибеден оза шығып, өз мүмкіндіктерінің кеңдігін байқата бастады. Осыған мысал ретінде жаңа заман жазушыларының шығармаларына кезек берсек
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Акбулатов, А.А.
23.

Подробнее
74.200.51
Н 12
Нағашыбаева, Б.
Бастауыш сынып оқушыларын отансүйгіштікке тәрбиелеуде ақпараттық технологияны пайдалану мүмкіндіктері [Текст] / Б. Нағашыбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 190-193.
ББК 74.200.51
Рубрики: Нравственное воспитание
Кл.слова (ненормированные):
ақпараттық ғасырдың мектебі -- Бастауыш сынып оқушылар -- отансүйгіштікке тәрбиелеу -- ақпараттық технология -- Флипчарт -- Интерактивті тақта -- электронды көрнекілік -- компьютерлік техниканы -- интернет -- компьютерлік желі -- электрондық оқулықтар
Аннотация: Болашақтың мектебі - «ақпараттық ғасырдың» мектебі. Ондағы ең бастысы - әр оқушының тәуелсіз, жеке білімін дамыту, шығармашылық өзін-өзі көрсету қабілеттерін игеруі. Жаңа ақпараттық технологиялар, мультимедиялық өнімдер мектеп оқушыларының білім сапасын көтеруге және сайып келгенде, жаңа жеке тұлға - жауапкершілікті, білімді, жаңа міндеттерді шеше алатын, бұл үшін қажетті білімді тез игеріп, тиімді қолдана алатын қадам. Компьютер еңбекті жеңілдетеді, бос уақытты толтырады, уақытты үнемдейді жəне алыс арақашықтықты қысқартады, есептейді, жазады, ақпаратты сақтайды ғаламтор арқылы бүкіл əлеммен тілдесуге жол ашады. Бүгінгі таңда компьютер арқылы көркем туындылар жасалынады, музыкалар жазылады жəне кинофильмдер түсіріледі. Компьютер ғылыми аспаптан тұрмыстық техникаға айналады, ал онымен жұмыс жасау дағдысы мектеп оқушыларынан бастап үлкен жастағы адамдарды да баулиды. Ақпараттық теxнологияны бастауыш мектептің оқу-тәрбиелеу үдерісінде қолдануды зерттеу өз кезегінде педагогикалық ұғым ретінде қарастыру, бастауышта оқытудың сапалық көрсеткішін сипаттап, теориялық және практикалық даярлығының біртұтастығын қамтамасыз етеді.
Держатели документа:
ЗКУ
Н 12
Нағашыбаева, Б.
Бастауыш сынып оқушыларын отансүйгіштікке тәрбиелеуде ақпараттық технологияны пайдалану мүмкіндіктері [Текст] / Б. Нағашыбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 190-193.
Рубрики: Нравственное воспитание
Кл.слова (ненормированные):
ақпараттық ғасырдың мектебі -- Бастауыш сынып оқушылар -- отансүйгіштікке тәрбиелеу -- ақпараттық технология -- Флипчарт -- Интерактивті тақта -- электронды көрнекілік -- компьютерлік техниканы -- интернет -- компьютерлік желі -- электрондық оқулықтар
Аннотация: Болашақтың мектебі - «ақпараттық ғасырдың» мектебі. Ондағы ең бастысы - әр оқушының тәуелсіз, жеке білімін дамыту, шығармашылық өзін-өзі көрсету қабілеттерін игеруі. Жаңа ақпараттық технологиялар, мультимедиялық өнімдер мектеп оқушыларының білім сапасын көтеруге және сайып келгенде, жаңа жеке тұлға - жауапкершілікті, білімді, жаңа міндеттерді шеше алатын, бұл үшін қажетті білімді тез игеріп, тиімді қолдана алатын қадам. Компьютер еңбекті жеңілдетеді, бос уақытты толтырады, уақытты үнемдейді жəне алыс арақашықтықты қысқартады, есептейді, жазады, ақпаратты сақтайды ғаламтор арқылы бүкіл əлеммен тілдесуге жол ашады. Бүгінгі таңда компьютер арқылы көркем туындылар жасалынады, музыкалар жазылады жəне кинофильмдер түсіріледі. Компьютер ғылыми аспаптан тұрмыстық техникаға айналады, ал онымен жұмыс жасау дағдысы мектеп оқушыларынан бастап үлкен жастағы адамдарды да баулиды. Ақпараттық теxнологияны бастауыш мектептің оқу-тәрбиелеу үдерісінде қолдануды зерттеу өз кезегінде педагогикалық ұғым ретінде қарастыру, бастауышта оқытудың сапалық көрсеткішін сипаттап, теориялық және практикалық даярлығының біртұтастығын қамтамасыз етеді.
Держатели документа:
ЗКУ
24.

Подробнее
63
С 40
Сисенова, Ш. С.
Жазықсыз жазаланған Бижан Жанқадамов [Текст] / Ш. С. Сисенова // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан. - Б. 144-148.
ББК 63
Рубрики: История
Кл.слова (ненормированные):
Бижан (Бейжанғали) Әбілқасұлы Жанқадамов -- тарих -- Руы -- Мұқаш Боштаев -- Қазақ -- Алаш
Аннотация: Бижан (Бейжанғали) Әбілқасұлы Жанқадамов 1889 жылы 23 желтоқсанда Ілбішін уезі Қалдығайты болысы 10 ауылда (қазіргі Қаратөбе ауданы Ханкөл ауылында) дүниеге келген. Руы – он екі ата Байұлына жататын қызылқұрт. Әкесі Әбілқас орта шаруалы адам болған. Ол балаларын оқытып, білім алдыруға қолындағы бар мүмкіндігін пайдаланған. Оның Рақымғали мен Оразғали атты ұлдары Орынбор гимназиясын алтын медальмен бітіріп, өкінішке орай, олар жастайынан қайтыс болған. Кейінгі балалары Бөкенғали мен Жұмағалиды ауылынан алысқа жібермей, ауыл молдасынан мұсылманша оқытумен шектеледі. Кенже ұлы Панғали тек қана хат тани алатын. Ал Бижанғалиды еркелетіп, Бижан деп атап кеткен. Ол Оралдың әскери-реалды училищесінің негізгі кластарын 1904-1911 жылдары аяқтап, жоғары оқу орнына түсу үшін бір жылдық әзірлік класын 1912 жылы бітіреді. 1913 жылы Қазан мал дәрігерлік институтына оқуға түскен. Оның екі курсын тамамдап оқыған, 1915 жылы қаражат жоқтығынан оқуынан қол үзіп қалған. Осы жөнінде курстасы Мұқаш Боштаев «Қазақ» газетіне мақала жазады
Держатели документа:
ЗКУ
С 40
Сисенова, Ш. С.
Жазықсыз жазаланған Бижан Жанқадамов [Текст] / Ш. С. Сисенова // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан. - Б. 144-148.
Рубрики: История
Кл.слова (ненормированные):
Бижан (Бейжанғали) Әбілқасұлы Жанқадамов -- тарих -- Руы -- Мұқаш Боштаев -- Қазақ -- Алаш
Аннотация: Бижан (Бейжанғали) Әбілқасұлы Жанқадамов 1889 жылы 23 желтоқсанда Ілбішін уезі Қалдығайты болысы 10 ауылда (қазіргі Қаратөбе ауданы Ханкөл ауылында) дүниеге келген. Руы – он екі ата Байұлына жататын қызылқұрт. Әкесі Әбілқас орта шаруалы адам болған. Ол балаларын оқытып, білім алдыруға қолындағы бар мүмкіндігін пайдаланған. Оның Рақымғали мен Оразғали атты ұлдары Орынбор гимназиясын алтын медальмен бітіріп, өкінішке орай, олар жастайынан қайтыс болған. Кейінгі балалары Бөкенғали мен Жұмағалиды ауылынан алысқа жібермей, ауыл молдасынан мұсылманша оқытумен шектеледі. Кенже ұлы Панғали тек қана хат тани алатын. Ал Бижанғалиды еркелетіп, Бижан деп атап кеткен. Ол Оралдың әскери-реалды училищесінің негізгі кластарын 1904-1911 жылдары аяқтап, жоғары оқу орнына түсу үшін бір жылдық әзірлік класын 1912 жылы бітіреді. 1913 жылы Қазан мал дәрігерлік институтына оқуға түскен. Оның екі курсын тамамдап оқыған, 1915 жылы қаражат жоқтығынан оқуынан қол үзіп қалған. Осы жөнінде курстасы Мұқаш Боштаев «Қазақ» газетіне мақала жазады
Держатели документа:
ЗКУ
25.

Подробнее
74
Г 93
Губашева, А.
Бастауыш сыныптарда көркем жазу дағдысына үйрету [Текст] / А. Губашева, Ж. М. Мұрадым // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 250-252.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Каллиграфия -- көлбеу жазу -- сауаттылық -- Бастауыш сыныптар -- көркем жазу
Аннотация: Қазіргі заманда оқушының каллиграфиялық қабілетін қалыптастырудың педагогикалық, қоғамдық тәрбиелік маңызы зор. Мұғалімнің оқушы алдындағы негізгі міндеті оқушыларға әріп таңбаларын әдемі, көркем етіп жазуға жаттықтырып, оқушы бойына жақсы қасиеттердің қалыптасуына ықпал етуге бағытталған. Таза, әдемі, дұрыс жазуды талап ету оқушының әсемдік сезімін оятып, мінез-құлқын тәрбиелеп, жауапкершілікке, ұқыптылыққа үйретеді. Көркем жазу- күрделі процесс. Бұл мақалада оқушыларға көркем жазу дағдысын қалыптастыру мақсатында жүргізілетін жұмыстар жазылды. Бала әріптерді игеріп, бекітіп қана қоймай әріптерді бір-бірімен дұрыс біріктіріп нәтижесінде жазбаша сөйлеу арқылы барлық ақпараттың көлемі артқан сайын ми дұрыс қабылдайды Көркем жазатын бала ақпаратты басқаларға қарағанда тезірек қабылдайды және есте сақтайды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Мұрадым, Ж.М.
Г 93
Губашева, А.
Бастауыш сыныптарда көркем жазу дағдысына үйрету [Текст] / А. Губашева, Ж. М. Мұрадым // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 250-252.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Каллиграфия -- көлбеу жазу -- сауаттылық -- Бастауыш сыныптар -- көркем жазу
Аннотация: Қазіргі заманда оқушының каллиграфиялық қабілетін қалыптастырудың педагогикалық, қоғамдық тәрбиелік маңызы зор. Мұғалімнің оқушы алдындағы негізгі міндеті оқушыларға әріп таңбаларын әдемі, көркем етіп жазуға жаттықтырып, оқушы бойына жақсы қасиеттердің қалыптасуына ықпал етуге бағытталған. Таза, әдемі, дұрыс жазуды талап ету оқушының әсемдік сезімін оятып, мінез-құлқын тәрбиелеп, жауапкершілікке, ұқыптылыққа үйретеді. Көркем жазу- күрделі процесс. Бұл мақалада оқушыларға көркем жазу дағдысын қалыптастыру мақсатында жүргізілетін жұмыстар жазылды. Бала әріптерді игеріп, бекітіп қана қоймай әріптерді бір-бірімен дұрыс біріктіріп нәтижесінде жазбаша сөйлеу арқылы барлық ақпараттың көлемі артқан сайын ми дұрыс қабылдайды Көркем жазатын бала ақпаратты басқаларға қарағанда тезірек қабылдайды және есте сақтайды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Мұрадым, Ж.М.
26.

Подробнее
83.7
К 11
Қыдыршаев, А. С.
Кәсібилік негізі педагогтың шешендік шеберлігінде [Текст] / А. С. Қыдыршаев, Қ. Р. Қажымова, Г. С. Бақытбаева // А.С. Қыдыршаевтың 60 жас мерейтойына арналған «Қазіргі қоғамдағы және білім беру саласындағы шешендіктанудың өзекті мәселелері» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары. - Орал, 2023. - Т.2. - 17 қараша. - Б. 84-91.
ББК 83.7
Рубрики: Ораторское искусство
Кл.слова (ненормированные):
педагог -- шешендік -- білім беру реформасы -- шешендіктану -- риторика -- дидактикалық шешендіктану -- Педагогикалық шешендіктану
Аннотация: Адамның хайуанаттан артықшылығы – тілі. Ал оны орынды қолдана алмаған адам хайуаннан бетер. Әдептің басы да байқап сөйлеуден бастау алмақ. «Адам мәдениетінің алғышарты - дұрыс сөйлей білу. Дұрыс сөйлей білмеген адам күлдірем деп күйдіреді, сүйіндіремін деп сүріндіреді, білдірем деп бүлдіреді, қуантам деп қуратады, келтірем деп кетіреді, емірентем деп езілтеді, жұбатам деп жылатады. Сөйтіп, тілін білмеген түбін білмейді», - деп жазды Ғ.Мүсірепов. Демек, зиялы адамның татымсыз, нашар сөйлегені - сауатсыз адамның оқи, жаза алмауымен бірдей. Бұл адамзат тірлігі де шешендіктен ажырағысыз дегенді аңғартса керек-ті.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Қажымова, Қ.Р.
Бақытбаева, Г.С.
К 11
Қыдыршаев, А. С.
Кәсібилік негізі педагогтың шешендік шеберлігінде [Текст] / А. С. Қыдыршаев, Қ. Р. Қажымова, Г. С. Бақытбаева // А.С. Қыдыршаевтың 60 жас мерейтойына арналған «Қазіргі қоғамдағы және білім беру саласындағы шешендіктанудың өзекті мәселелері» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары. - Орал, 2023. - Т.2. - 17 қараша. - Б. 84-91.
Рубрики: Ораторское искусство
Кл.слова (ненормированные):
педагог -- шешендік -- білім беру реформасы -- шешендіктану -- риторика -- дидактикалық шешендіктану -- Педагогикалық шешендіктану
Аннотация: Адамның хайуанаттан артықшылығы – тілі. Ал оны орынды қолдана алмаған адам хайуаннан бетер. Әдептің басы да байқап сөйлеуден бастау алмақ. «Адам мәдениетінің алғышарты - дұрыс сөйлей білу. Дұрыс сөйлей білмеген адам күлдірем деп күйдіреді, сүйіндіремін деп сүріндіреді, білдірем деп бүлдіреді, қуантам деп қуратады, келтірем деп кетіреді, емірентем деп езілтеді, жұбатам деп жылатады. Сөйтіп, тілін білмеген түбін білмейді», - деп жазды Ғ.Мүсірепов. Демек, зиялы адамның татымсыз, нашар сөйлегені - сауатсыз адамның оқи, жаза алмауымен бірдей. Бұл адамзат тірлігі де шешендіктен ажырағысыз дегенді аңғартса керек-ті.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Қажымова, Қ.Р.
Бақытбаева, Г.С.
27.

Подробнее
67
А 98
Әдістемелік айлық өткізілді [Текст] // Өркен. - 2024. - 26 ақпан. - №2. - Б. 7.
ББК 67
Рубрики: құқық
Кл.слова (ненормированные):
Жоғары мектеп -- инновациялық білім беру технологиялары -- əдістемелік айлық -- Құқық БББ аға оқытушысы -- А.К. Есенгазиева -- оқу-тəрбие үрдісі -- студенттердің қызығушылығы ғылыми жұмыстар мен жобалар -- əкімшілік жаза -- заңдарға енгізілген өзгерістер -- жазадан босату негіздері
Аннотация: Университет деңгейінде «Жоғары мектепте инновациялық білім беру технологияларын қолдану тəжірибесі» тақырыбындағы əдістемелік айлық өткізілді. Құқық БББ аға оқытушысы, з.ғ.м. А.К.Есенгазиева оқу-тəрбие үрдісіне жаңа инновацияық əдіс-тəсілдерді енгізу мақсатында студенттердің білімге деген қызығушылығын, тал- пынысын арттырып, өз бетімен ізденуге, ғылыми жұмыстар мен жобаларға қатысуда белсенділік таныту үшін, теориялық білімдерін тəжірибеде ұштастыра алу дағдыларын жетілдіру мақсатында жаңа форматтағы оқу процессін ұйымдастыруға арналған «Əкімшілік жаза жəне əкімшілік ықпал ету шаралары» тақырыбында дəріс форматындағы сабақ өткізілді.
Держатели документа:
БҚУ
А 98
Әдістемелік айлық өткізілді [Текст] // Өркен. - 2024. - 26 ақпан. - №2. - Б. 7.
Рубрики: құқық
Кл.слова (ненормированные):
Жоғары мектеп -- инновациялық білім беру технологиялары -- əдістемелік айлық -- Құқық БББ аға оқытушысы -- А.К. Есенгазиева -- оқу-тəрбие үрдісі -- студенттердің қызығушылығы ғылыми жұмыстар мен жобалар -- əкімшілік жаза -- заңдарға енгізілген өзгерістер -- жазадан босату негіздері
Аннотация: Университет деңгейінде «Жоғары мектепте инновациялық білім беру технологияларын қолдану тəжірибесі» тақырыбындағы əдістемелік айлық өткізілді. Құқық БББ аға оқытушысы, з.ғ.м. А.К.Есенгазиева оқу-тəрбие үрдісіне жаңа инновацияық əдіс-тəсілдерді енгізу мақсатында студенттердің білімге деген қызығушылығын, тал- пынысын арттырып, өз бетімен ізденуге, ғылыми жұмыстар мен жобаларға қатысуда белсенділік таныту үшін, теориялық білімдерін тəжірибеде ұштастыра алу дағдыларын жетілдіру мақсатында жаңа форматтағы оқу процессін ұйымдастыруға арналған «Əкімшілік жаза жəне əкімшілік ықпал ету шаралары» тақырыбында дəріс форматындағы сабақ өткізілді.
Держатели документа:
БҚУ
28.

Подробнее
83
С 11
Сұлтанғалиева, Р. Б.
Мемуарлық прозадағы шығармашыл тұлғаның көркем бейнесі: ой әлемі және портреттер типологиясы [Текст] / Р. Б. Сұлтанғалиева, А. Т. Ибатолла // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 107-119.
ББК 83
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
проза -- мемуар -- автобиография -- мемуар -- роман -- күнделік -- естелік мемуар
Аннотация: Зерттеудің мақсаты – қазақ әдебиетіндегі мемуар жанрының ерекшеліктерін айқындау, мемуарлық шығармаларды зерделеу, шығармалардың тілі мен табиғатына тоқталу. Мемуар жанрында жазылған шығармалардың баяндау бірлігін талдау, көркем бірлік тұрғысынан зерделеу. Бұл мақалада қазақ әдебиетіндегі мемуарлық жанрдың табиғаты туралы сөз қозғалады. Қазақ әдебиетінде мемуарлық жанр ерте дами бастады. Өз алдына бөлек жанр ретінде өзіндік типологиясымен ерекшеленетін бұл жанрдың тарихы өте ертеден, Орхон-Енисей жазбаларынан бастау алған. Мақалада мемуарлық жанрдың формалары мен жазылу түрлеріне қарай талдау жасалады. Мемуарлық жанрдың түрлеріне естелік, автобиография, естелік мемуар, хат, күнделіктер жатады. Автордың баяндауына қарай мемуарлық жанрдың ерекшеліктерін байқауға болады. Кейбір шығармаларда үзік-үзік естеліктер жазылса, ал кейбіреуінде балалық шағынан бастап автор өзі тоқтаған өмірінің кезеңіне дейін жазады. Өмірінің соңына дейін жазу не жазбауды автор өзі шешеді. Өмірінің белгілі бір кезеңіне дейін жазуды жөн көруі де мүмкін. Мемуарлық шығармалар арқылы біз сол замандағы халық мұраты мен ұлт тағдырын, халық үнін ести аламыз. Тарих жалпылама жазылатын болса, мемуарда біз жеке бір тұлғаның өзіндік ойы мен өзіне аян шындығын білеміз. Мемуар жанры жалаң баяндаудан тұрмайды. Олай болса, оқырманды еліктіре алмас еді. Баяндау шеберлігі, образды жасау тәсілдері, характерді ашатын диалогтар құруы, мінездеме мен портреттерді жазу жолдары ерекше рөл ойнайды. Мемуарлық шығармалардың ішіндегі М.Мағауин, Ә.Нұршайықов, Қ.Жұмаділов сынды жазушылардың романдарындағы шығармашыл тұлғаның бейнесі талқыланады. Аталған авторлардың өзіндік қолтаңбалары мен жазу стильдері айқындалады. Шығармаларға арқау болған өмір шындығы мен көркемдік ізденістері, автор мен кейіпкер өзара байланысы танылады. Мемуарлық жанр мен тарихи романдардың аражігі айқындалады. Мемуарлық шығармада тарихты берудің, шындықты жеткізудің көркемдік тәсілдері, автордың қалай жүзеге асырғандығы жайлы сөз болады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Ибатолла, А.Т.
С 11
Сұлтанғалиева, Р. Б.
Мемуарлық прозадағы шығармашыл тұлғаның көркем бейнесі: ой әлемі және портреттер типологиясы [Текст] / Р. Б. Сұлтанғалиева, А. Т. Ибатолла // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 107-119.
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
проза -- мемуар -- автобиография -- мемуар -- роман -- күнделік -- естелік мемуар
Аннотация: Зерттеудің мақсаты – қазақ әдебиетіндегі мемуар жанрының ерекшеліктерін айқындау, мемуарлық шығармаларды зерделеу, шығармалардың тілі мен табиғатына тоқталу. Мемуар жанрында жазылған шығармалардың баяндау бірлігін талдау, көркем бірлік тұрғысынан зерделеу. Бұл мақалада қазақ әдебиетіндегі мемуарлық жанрдың табиғаты туралы сөз қозғалады. Қазақ әдебиетінде мемуарлық жанр ерте дами бастады. Өз алдына бөлек жанр ретінде өзіндік типологиясымен ерекшеленетін бұл жанрдың тарихы өте ертеден, Орхон-Енисей жазбаларынан бастау алған. Мақалада мемуарлық жанрдың формалары мен жазылу түрлеріне қарай талдау жасалады. Мемуарлық жанрдың түрлеріне естелік, автобиография, естелік мемуар, хат, күнделіктер жатады. Автордың баяндауына қарай мемуарлық жанрдың ерекшеліктерін байқауға болады. Кейбір шығармаларда үзік-үзік естеліктер жазылса, ал кейбіреуінде балалық шағынан бастап автор өзі тоқтаған өмірінің кезеңіне дейін жазады. Өмірінің соңына дейін жазу не жазбауды автор өзі шешеді. Өмірінің белгілі бір кезеңіне дейін жазуды жөн көруі де мүмкін. Мемуарлық шығармалар арқылы біз сол замандағы халық мұраты мен ұлт тағдырын, халық үнін ести аламыз. Тарих жалпылама жазылатын болса, мемуарда біз жеке бір тұлғаның өзіндік ойы мен өзіне аян шындығын білеміз. Мемуар жанры жалаң баяндаудан тұрмайды. Олай болса, оқырманды еліктіре алмас еді. Баяндау шеберлігі, образды жасау тәсілдері, характерді ашатын диалогтар құруы, мінездеме мен портреттерді жазу жолдары ерекше рөл ойнайды. Мемуарлық шығармалардың ішіндегі М.Мағауин, Ә.Нұршайықов, Қ.Жұмаділов сынды жазушылардың романдарындағы шығармашыл тұлғаның бейнесі талқыланады. Аталған авторлардың өзіндік қолтаңбалары мен жазу стильдері айқындалады. Шығармаларға арқау болған өмір шындығы мен көркемдік ізденістері, автор мен кейіпкер өзара байланысы танылады. Мемуарлық жанр мен тарихи романдардың аражігі айқындалады. Мемуарлық шығармада тарихты берудің, шындықты жеткізудің көркемдік тәсілдері, автордың қалай жүзеге асырғандығы жайлы сөз болады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Ибатолла, А.Т.
29.

Подробнее
83
С 12
Сабыр, М.
Айтыс өнерінің жайдары жазы еді... [Текст] / М. Сабыр // Орал өңірі. - 2025. - 8 сәуір. - №29. - Б. 14.
ББК 83
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
Шолпан қыдырниязова -- әдебиет -- әдебиеттану -- ақын -- айтыс өнері -- қоғам қайраткері
Аннотация: Шолпан апайдың осыдан бірнеше жыл бұрын «Қаратө-бем, қасиетті құшағың» кітабы жарық көрді. Сол кітапқа мен пікір жазып, ақын апамызбен сапарлас болып, Қаратөбеде өткен кітаптың тұсакесер жиынына бардық. Ақын қызына деген елдің ыстық ықыласын көрдік. Сол сапар-дан кейін ақын шығармашылығы туралы бір ойларымды қағазға түсірген едім. Кейін толықтырып жазармын деп, білгесаярымның бір бұрышына қоя салғанмын. Шолпан апай дүние салды деген хабарды естіп, көңіл құлазып отырғанда білгесаярымды тінтіп отырып, сол жазбамды тауып алдым. Көзі тірі кезінде жарияланбаса да, апамыздың аруағы риза болсын деп ұсынып отырмын.
Держатели документа:
ЗКУ
С 12
Сабыр, М.
Айтыс өнерінің жайдары жазы еді... [Текст] / М. Сабыр // Орал өңірі. - 2025. - 8 сәуір. - №29. - Б. 14.
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
Шолпан қыдырниязова -- әдебиет -- әдебиеттану -- ақын -- айтыс өнері -- қоғам қайраткері
Аннотация: Шолпан апайдың осыдан бірнеше жыл бұрын «Қаратө-бем, қасиетті құшағың» кітабы жарық көрді. Сол кітапқа мен пікір жазып, ақын апамызбен сапарлас болып, Қаратөбеде өткен кітаптың тұсакесер жиынына бардық. Ақын қызына деген елдің ыстық ықыласын көрдік. Сол сапар-дан кейін ақын шығармашылығы туралы бір ойларымды қағазға түсірген едім. Кейін толықтырып жазармын деп, білгесаярымның бір бұрышына қоя салғанмын. Шолпан апай дүние салды деген хабарды естіп, көңіл құлазып отырғанда білгесаярымды тінтіп отырып, сол жазбамды тауып алдым. Көзі тірі кезінде жарияланбаса да, апамыздың аруағы риза болсын деп ұсынып отырмын.
Держатели документа:
ЗКУ
Page 3, Results: 29