Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 3, Results: 43

Report on unfulfilled requests: 0

88
С 20

Сарбасова, Г. Ж.
    Эмоциональная устойчивость студентов-психологов [Текст] / Г. Ж. Сарбасова // Вестник КазНУ. - 2017. - №4. - С. 14-21. - (серия психологии и социологии)
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
эмоциональная гибкость -- профессиональный психолог -- эмоциональное выражение -- эмоциональная зона -- отражение -- эмпатия -- самосознание -- самоактуализация -- темперамент -- эмоциональная стабильность
Аннотация: Мақалада қарастырылып отырған мәселе қазіргі ЖОО-да білім алушы болашақ психологтарға бағытталған, себебі әрбір болашақ маман өзінің кәсіби сапаларын оқу үдірісінде дағдыландыруы қажет. Студент-психологтардың кәсіби іс-әрекеттеріндегі эмоционалды төзімділігі мен оның ғылыми тұрғыда зерттелу мәселелері орын алуда. Бұл тақырыптың қазіргі таңдағы өзектілігі студенттің жеке тұлғалық дамуындағы өзін-өзі тануы, өзін-өзі өзектендіруі, өзін-өзі басқара алуының ерекшеліктері эмоционалды төзімділігінің қалыптасуымен байланысқан. Ресейлік ғалымдардың зерттеулеріндегі нәтижелерге сүйене келе тұжырымдар жасалды. Эмоционалды ұстамдылық бойынша зерттеу жүргізген ғалымдардың ой-пікірлері, ғылыми зерттеу әдістері бойынша тұжырымдар жасалған. Психологиялық қызметтің бағыттары, принциптеріне сипаттама жасалды. Болашақ психологтарға эмоционалды ұстамды болуларындағы тұлғалық сапалары, мінез-құлқы, темпераменті арасындағы байланыстар қарастырылды. Психология саласында көптеген зерттеулер жүргізген ғалымдардың еңбектерінде бөліп көрсеткен эмоционалды ұстамдылық сапалары мен критерийлері де көрсетілді. Мақаладағы қарастырылған мәселенің нәтижесі бойынша болашақ психологтардың өздерінің кәсіби іс-әрекеттерінде эмоционалды ұстамды бола білулері атқарар қызметтеріндегі ең маңызды сапа екендігі жайлы қорытынды шығарылды. Түйін сөздер: эмоционалдық икемділік, кәсіби психолог, эмоциялық көрініс, эмоциялық аймақ, рефлексия, эмпатия, өзін-өзі тану, өзін-өзі тану, темперамент, эмоционалды тұрақтылық.
Держатели документа:
ЗКГУ

Сарбасова, Г.Ж. Эмоциональная устойчивость студентов-психологов [Текст] / Г. Ж. Сарбасова // Вестник КазНУ. - 2017. - №4.- С.14-21

21.

Сарбасова, Г.Ж. Эмоциональная устойчивость студентов-психологов [Текст] / Г. Ж. Сарбасова // Вестник КазНУ. - 2017. - №4.- С.14-21


88
С 20

Сарбасова, Г. Ж.
    Эмоциональная устойчивость студентов-психологов [Текст] / Г. Ж. Сарбасова // Вестник КазНУ. - 2017. - №4. - С. 14-21. - (серия психологии и социологии)
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
эмоциональная гибкость -- профессиональный психолог -- эмоциональное выражение -- эмоциональная зона -- отражение -- эмпатия -- самосознание -- самоактуализация -- темперамент -- эмоциональная стабильность
Аннотация: Мақалада қарастырылып отырған мәселе қазіргі ЖОО-да білім алушы болашақ психологтарға бағытталған, себебі әрбір болашақ маман өзінің кәсіби сапаларын оқу үдірісінде дағдыландыруы қажет. Студент-психологтардың кәсіби іс-әрекеттеріндегі эмоционалды төзімділігі мен оның ғылыми тұрғыда зерттелу мәселелері орын алуда. Бұл тақырыптың қазіргі таңдағы өзектілігі студенттің жеке тұлғалық дамуындағы өзін-өзі тануы, өзін-өзі өзектендіруі, өзін-өзі басқара алуының ерекшеліктері эмоционалды төзімділігінің қалыптасуымен байланысқан. Ресейлік ғалымдардың зерттеулеріндегі нәтижелерге сүйене келе тұжырымдар жасалды. Эмоционалды ұстамдылық бойынша зерттеу жүргізген ғалымдардың ой-пікірлері, ғылыми зерттеу әдістері бойынша тұжырымдар жасалған. Психологиялық қызметтің бағыттары, принциптеріне сипаттама жасалды. Болашақ психологтарға эмоционалды ұстамды болуларындағы тұлғалық сапалары, мінез-құлқы, темпераменті арасындағы байланыстар қарастырылды. Психология саласында көптеген зерттеулер жүргізген ғалымдардың еңбектерінде бөліп көрсеткен эмоционалды ұстамдылық сапалары мен критерийлері де көрсетілді. Мақаладағы қарастырылған мәселенің нәтижесі бойынша болашақ психологтардың өздерінің кәсіби іс-әрекеттерінде эмоционалды ұстамды бола білулері атқарар қызметтеріндегі ең маңызды сапа екендігі жайлы қорытынды шығарылды. Түйін сөздер: эмоционалдық икемділік, кәсіби психолог, эмоциялық көрініс, эмоциялық аймақ, рефлексия, эмпатия, өзін-өзі тану, өзін-өзі тану, темперамент, эмоционалды тұрақтылық.
Держатели документа:
ЗКГУ

74
И 78

Иргалиев , А. С.
    Колледж оқушыларының эмоциялық өзін-өзі реттеу қабілеттілігін қалыптастырудың психологиялық сипаттамасы [Текст] / А. С. Иргалиев , Л. А. Жалмаханова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2. - Б. 119-126
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
эмоция -- жағымды-жағымсыз эмоция түрлері -- өзін-өзі бағалау -- өзін-өзі ұстау -- өзін-өзі басқару. -- эмоциялық өзін-өзі реттеу
Аннотация: Мақалада қазіргі психология ғылымындағы «эмоциялық өзін-өзі реттеу» ұғымына талдау, білім беру саласында оқушылардың эмоциялық ерік-сфераларын басқару, мінез-құлқы мен іс-әрекетінің бағытын, оқушының өзін-өзі реттеу қабілеттілігін жақсарту мақсатында психологиялық қызмет түрлері қарастырылады. Жасөспірімдерді өзін-өзі бағалауға уйрету, өзін-өзін ұстау, өзін-өзі басқару қабілетін қалыптастыру мақсатында эмоционалдық өзін-өзі реттеудің функционалдық құрылымы ұсынылып, әдістемелер жасақталды. Теориялық талдау жасалып, оқушылардың эмоциялық қабілеттілігін қалыптастырудың негізгі белгілері көрсетілі.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Жалмаханова , Л.А.

Иргалиев , А.С. Колледж оқушыларының эмоциялық өзін-өзі реттеу қабілеттілігін қалыптастырудың психологиялық сипаттамасы [Текст] / А. С. Иргалиев , Л. А. Жалмаханова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2.- Б.119-126

22.

Иргалиев , А.С. Колледж оқушыларының эмоциялық өзін-өзі реттеу қабілеттілігін қалыптастырудың психологиялық сипаттамасы [Текст] / А. С. Иргалиев , Л. А. Жалмаханова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2.- Б.119-126


74
И 78

Иргалиев , А. С.
    Колледж оқушыларының эмоциялық өзін-өзі реттеу қабілеттілігін қалыптастырудың психологиялық сипаттамасы [Текст] / А. С. Иргалиев , Л. А. Жалмаханова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2. - Б. 119-126
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
эмоция -- жағымды-жағымсыз эмоция түрлері -- өзін-өзі бағалау -- өзін-өзі ұстау -- өзін-өзі басқару. -- эмоциялық өзін-өзі реттеу
Аннотация: Мақалада қазіргі психология ғылымындағы «эмоциялық өзін-өзі реттеу» ұғымына талдау, білім беру саласында оқушылардың эмоциялық ерік-сфераларын басқару, мінез-құлқы мен іс-әрекетінің бағытын, оқушының өзін-өзі реттеу қабілеттілігін жақсарту мақсатында психологиялық қызмет түрлері қарастырылады. Жасөспірімдерді өзін-өзі бағалауға уйрету, өзін-өзін ұстау, өзін-өзі басқару қабілетін қалыптастыру мақсатында эмоционалдық өзін-өзі реттеудің функционалдық құрылымы ұсынылып, әдістемелер жасақталды. Теориялық талдау жасалып, оқушылардың эмоциялық қабілеттілігін қалыптастырудың негізгі белгілері көрсетілі.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Жалмаханова , Л.А.

71.1
И 86

Искакова, А. Т.
    Болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің инновациялық іс - әрекетке даярлығын қалыптастыру [Текст] / А. Т. Искакова // Вестник Академии педагогических наук Казахстана . - 2020. - №3. - С. 121-131
ББК 71.1

Рубрики: Мектепке дейінгі педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Инновациялық іс - әрекетке дайындық -- Болашақ мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбиешілері -- мотивациялық -- эмоционалдық және іс - әрекеттік - коммуникативтік компоненттер -- қалыптастырушы педагогикалық эксперипент -- Инновациялық орта
Аннотация: Мақалада болашақ мектепке дейінгі білім беру ұйымдары тәрбиешілерінің инновациялық іс - әрекетке даярлығын қалыптастырудағы эксперименттік зерттеу нәтижелерінің талдауы ұсынылған.
Держатели документа:
ЗКУ

Искакова, А.Т. Болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің инновациялық іс - әрекетке даярлығын қалыптастыру [Текст] / А. Т. Искакова // Вестник Академии педагогических наук Казахстана . - 2020. - №3.- С.121-131

23.

Искакова, А.Т. Болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің инновациялық іс - әрекетке даярлығын қалыптастыру [Текст] / А. Т. Искакова // Вестник Академии педагогических наук Казахстана . - 2020. - №3.- С.121-131


71.1
И 86

Искакова, А. Т.
    Болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің инновациялық іс - әрекетке даярлығын қалыптастыру [Текст] / А. Т. Искакова // Вестник Академии педагогических наук Казахстана . - 2020. - №3. - С. 121-131
ББК 71.1

Рубрики: Мектепке дейінгі педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Инновациялық іс - әрекетке дайындық -- Болашақ мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбиешілері -- мотивациялық -- эмоционалдық және іс - әрекеттік - коммуникативтік компоненттер -- қалыптастырушы педагогикалық эксперипент -- Инновациялық орта
Аннотация: Мақалада болашақ мектепке дейінгі білім беру ұйымдары тәрбиешілерінің инновациялық іс - әрекетке даярлығын қалыптастырудағы эксперименттік зерттеу нәтижелерінің талдауы ұсынылған.
Держатели документа:
ЗКУ

74.263
Н 91

Нурымгереева, М. К
    Көркем еңбек пәнінің оқытылуы [Текст] / М.К Нурымгереева // Көркем еңбек. - 2021. - №4. - Б. 3-4
ББК 74.263

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
эстетика,эмоционалдық,көркемдік қабілет,елесті,есте сақтау,зейін мен қиял,құрал,тәсіл
Аннотация: Мақалада білім беру аясындағы бейнелеу өнерінің басты құндылығы- оның адамның тәжірибесін байытып,өмірге деген көзқарасын қалыптастыруға қосатын үлесінде."Көркем еңбек" пәні адам санасының білімнің басқа салалары қамтымайтын қырларына қатысты:визуалды нысанды эстетикалық қабылдау болып табылады
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Нурымгереева, М.К Көркем еңбек пәнінің оқытылуы [Текст] / М.К Нурымгереева // Көркем еңбек. - 2021. - №4.- Б.3-4

24.

Нурымгереева, М.К Көркем еңбек пәнінің оқытылуы [Текст] / М.К Нурымгереева // Көркем еңбек. - 2021. - №4.- Б.3-4


74.263
Н 91

Нурымгереева, М. К
    Көркем еңбек пәнінің оқытылуы [Текст] / М.К Нурымгереева // Көркем еңбек. - 2021. - №4. - Б. 3-4
ББК 74.263

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
эстетика,эмоционалдық,көркемдік қабілет,елесті,есте сақтау,зейін мен қиял,құрал,тәсіл
Аннотация: Мақалада білім беру аясындағы бейнелеу өнерінің басты құндылығы- оның адамның тәжірибесін байытып,өмірге деген көзқарасын қалыптастыруға қосатын үлесінде."Көркем еңбек" пәні адам санасының білімнің басқа салалары қамтымайтын қырларына қатысты:визуалды нысанды эстетикалық қабылдау болып табылады
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

74.263
А 14

Абдуллаев, Д. Е
    Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша көркем еңбек пәнінің маңыздылығы [Текст] / Д.Е Абдуллаев // Окыту-тәрбиелеу технологиясы. - 2021. - №3. - Б. 11
ББК 74.263

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған бағдарлама,көркем туындылар,рухани-адамгершілік құндылықтар
Аннотация: Көркем еңбек пәні арқылы әлемді эстетикалық және рухани түрде меңгеруге және тұлғаның өз ойын білдірудің бір тәсілі болып табылады."Көркем еңбек" пәні оқушылардың шығармашылық қабілеттерін,кеңістік-образдық ойлауын,рухани-адамгершілік құндылықтарын,қоршаған ортаны эстетикалық,эмоционалдық түрде қабылдауларын қалыптастыруға бағытталған
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Абдуллаев, Д.Е Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша көркем еңбек пәнінің маңыздылығы [Текст] / Д.Е Абдуллаев // Окыту-тәрбиелеу технологиясы. - 2021. - №3.- Б.11

25.

Абдуллаев, Д.Е Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша көркем еңбек пәнінің маңыздылығы [Текст] / Д.Е Абдуллаев // Окыту-тәрбиелеу технологиясы. - 2021. - №3.- Б.11


74.263
А 14

Абдуллаев, Д. Е
    Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша көркем еңбек пәнінің маңыздылығы [Текст] / Д.Е Абдуллаев // Окыту-тәрбиелеу технологиясы. - 2021. - №3. - Б. 11
ББК 74.263

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған бағдарлама,көркем туындылар,рухани-адамгершілік құндылықтар
Аннотация: Көркем еңбек пәні арқылы әлемді эстетикалық және рухани түрде меңгеруге және тұлғаның өз ойын білдірудің бір тәсілі болып табылады."Көркем еңбек" пәні оқушылардың шығармашылық қабілеттерін,кеңістік-образдық ойлауын,рухани-адамгершілік құндылықтарын,қоршаған ортаны эстетикалық,эмоционалдық түрде қабылдауларын қалыптастыруға бағытталған
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

88
А 13

Абдраманова, Д.
    Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық сферасын дамыту [Текст] / Д. Абдраманова // Жантану мәселелері . - 2021. - №6. - Б. 32-33
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
баланың эмоционалды дамуы -- мектеп жасына дейінгі кезең -- эмоционалды ойындар
Аннотация: Мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық сферасын дамыту туралы айтылады
Держатели документа:
БҚУ

Абдраманова, Д. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық сферасын дамыту [Текст] / Д. Абдраманова // Жантану мәселелері . - 2021. - №6.- Б.32-33

26.

Абдраманова, Д. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық сферасын дамыту [Текст] / Д. Абдраманова // Жантану мәселелері . - 2021. - №6.- Б.32-33


88
А 13

Абдраманова, Д.
    Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық сферасын дамыту [Текст] / Д. Абдраманова // Жантану мәселелері . - 2021. - №6. - Б. 32-33
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
баланың эмоционалды дамуы -- мектеп жасына дейінгі кезең -- эмоционалды ойындар
Аннотация: Мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық сферасын дамыту туралы айтылады
Держатели документа:
БҚУ

74
И 78

Иргалиев, А. С.
    Саногенді рефлексияны зерттеудің ғылыми әдіснамалық негіздері [Текст] / А. С. Иргалиев, Д. Н. Орынгалиева // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары . - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 270-273
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Саногенная рефлексия -- педагогика -- денсаулық тасымалдаушы -- Саногендік ойлау -- психотерапия -- Когнитивті эмоционалды технология -- психика -- когнитивтік эмоционалдық технологиясы -- Оқыту
Аннотация: Саногенная рефлексия мәселесін зерттеудің өзектілігі әлеуметтік тұрақтылықтың маңызды факторы, мәдениет мұрагері, жастардың моральдық, физикалық және психикалық денсаулығын сақтау үшін ресурстың мақсаттары, мазмұны мен функцияларын түбегейлі өзгертетін экономикалық, экологиялық және саяси жағдайдың басым болуымен байланысты. Бұл жағдай студенттердің жеке көзқарастарының тиімді жолдарын анықтау үшін, икемді ұйымдық нысандарын, оқыту және білім беру принциптерін дамыту үшін және озық технологияларды іздеуге ынталандырады
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Орынгалиева, Д.Н.

Иргалиев, А.С. Саногенді рефлексияны зерттеудің ғылыми әдіснамалық негіздері [Текст] / А. С. Иргалиев, Д. Н. Орынгалиева // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары . - Орал, 2019. - 5-6 наурыз.- Б.270-273

27.

Иргалиев, А.С. Саногенді рефлексияны зерттеудің ғылыми әдіснамалық негіздері [Текст] / А. С. Иргалиев, Д. Н. Орынгалиева // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары . - Орал, 2019. - 5-6 наурыз.- Б.270-273


74
И 78

Иргалиев, А. С.
    Саногенді рефлексияны зерттеудің ғылыми әдіснамалық негіздері [Текст] / А. С. Иргалиев, Д. Н. Орынгалиева // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары . - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 270-273
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Саногенная рефлексия -- педагогика -- денсаулық тасымалдаушы -- Саногендік ойлау -- психотерапия -- Когнитивті эмоционалды технология -- психика -- когнитивтік эмоционалдық технологиясы -- Оқыту
Аннотация: Саногенная рефлексия мәселесін зерттеудің өзектілігі әлеуметтік тұрақтылықтың маңызды факторы, мәдениет мұрагері, жастардың моральдық, физикалық және психикалық денсаулығын сақтау үшін ресурстың мақсаттары, мазмұны мен функцияларын түбегейлі өзгертетін экономикалық, экологиялық және саяси жағдайдың басым болуымен байланысты. Бұл жағдай студенттердің жеке көзқарастарының тиімді жолдарын анықтау үшін, икемді ұйымдық нысандарын, оқыту және білім беру принциптерін дамыту үшін және озық технологияларды іздеуге ынталандырады
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Орынгалиева, Д.Н.

74
А 90

Әсет, А.
    Баланың рухани және тұлғалық дамуы [Текст] / А. Әсет, Н. Нұрсұлтан // Ізденіс. - 2020. - №4. - Б. 56-61
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
тұлғалық даму -- ислам діні -- рух -- перинаталды кезең -- жаңа туған нәресте кезеңі -- психология ғылымы -- бала тәрбиесі -- ислам ғылымдары -- білім алу -- танымдық-рухани сезім -- эмоционалдық-сезімдік -- еріктілік
Аннотация: Мақалада баланың рухани және тұлғалық дамуы туралы айтылған.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Нұрсұлтан, Н.

Әсет, А. Баланың рухани және тұлғалық дамуы [Текст] / А. Әсет, Н. Нұрсұлтан // Ізденіс. - 2020. - №4.- Б.56-61

28.

Әсет, А. Баланың рухани және тұлғалық дамуы [Текст] / А. Әсет, Н. Нұрсұлтан // Ізденіс. - 2020. - №4.- Б.56-61


74
А 90

Әсет, А.
    Баланың рухани және тұлғалық дамуы [Текст] / А. Әсет, Н. Нұрсұлтан // Ізденіс. - 2020. - №4. - Б. 56-61
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
тұлғалық даму -- ислам діні -- рух -- перинаталды кезең -- жаңа туған нәресте кезеңі -- психология ғылымы -- бала тәрбиесі -- ислам ғылымдары -- білім алу -- танымдық-рухани сезім -- эмоционалдық-сезімдік -- еріктілік
Аннотация: Мақалада баланың рухани және тұлғалық дамуы туралы айтылған.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Нұрсұлтан, Н.

88
С 15

Сақтағанов, Б. К
    Эмоционалдық интелектіні дамытудың психологиялық аспектілері [Текст] / Б.К Сақтағанов // Білім =Образование. - 2021. - №3. - Б. 73-74
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Психология -- эмоционалды интеллект -- тұлға -- ми -- Құзыреттілік -- Мінез - құлық
Аннотация: Мақалада білім беру жүйесіндегі эмоционалдық интеллектіні дамытудың психологиялық аспектілері қарастырылады.
Держатели документа:
ЗКУ

Сақтағанов, Б.К Эмоционалдық интелектіні дамытудың психологиялық аспектілері [Текст] / Б.К Сақтағанов // Білім =Образование. - 2021. - №3.- Б.73-74

29.

Сақтағанов, Б.К Эмоционалдық интелектіні дамытудың психологиялық аспектілері [Текст] / Б.К Сақтағанов // Білім =Образование. - 2021. - №3.- Б.73-74


88
С 15

Сақтағанов, Б. К
    Эмоционалдық интелектіні дамытудың психологиялық аспектілері [Текст] / Б.К Сақтағанов // Білім =Образование. - 2021. - №3. - Б. 73-74
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Психология -- эмоционалды интеллект -- тұлға -- ми -- Құзыреттілік -- Мінез - құлық
Аннотация: Мақалада білім беру жүйесіндегі эмоционалдық интеллектіні дамытудың психологиялық аспектілері қарастырылады.
Держатели документа:
ЗКУ

88
Ж 86

Жукебаева, Г
    Оқушыларды психологиялық тестілеу арқылы түзету мен дамытудың маңызы [Текст] / Г Жукебаева // Мектептегі психология. - 2022. - №3. - Б. 8-11
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
сынау,олигофренопсихология,конгнетивтік,эмоционалдық,коммуникативтік,танымдық
Аннотация: Мақалада сынау әдісі-адамның бойындағы түрлі сапалар мен олардың механизмдерін ашып көрсетуді негізгі мақсат етіп койғандығы,психологиялық әдістер тек ғылыми зерттеу жұмысы үшін ғана емес,сонымен бірге тест мақсаттары үшін де қолданылатындығы айтылған
Держатели документа:
БҚУ

Жукебаева, Г Оқушыларды психологиялық тестілеу арқылы түзету мен дамытудың маңызы [Текст] / Г Жукебаева // Мектептегі психология. - 2022. - №3.- Б.8-11

30.

Жукебаева, Г Оқушыларды психологиялық тестілеу арқылы түзету мен дамытудың маңызы [Текст] / Г Жукебаева // Мектептегі психология. - 2022. - №3.- Б.8-11


88
Ж 86

Жукебаева, Г
    Оқушыларды психологиялық тестілеу арқылы түзету мен дамытудың маңызы [Текст] / Г Жукебаева // Мектептегі психология. - 2022. - №3. - Б. 8-11
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
сынау,олигофренопсихология,конгнетивтік,эмоционалдық,коммуникативтік,танымдық
Аннотация: Мақалада сынау әдісі-адамның бойындағы түрлі сапалар мен олардың механизмдерін ашып көрсетуді негізгі мақсат етіп койғандығы,психологиялық әдістер тек ғылыми зерттеу жұмысы үшін ғана емес,сонымен бірге тест мақсаттары үшін де қолданылатындығы айтылған
Держатели документа:
БҚУ

Page 3, Results: 43

 

All acquisitions for 
Or select a month