Choice of metadata Статьи ППС
Page 333, Results: 3606
Digitizing pages:
No results! 1000
Report on unfulfilled requests: 0
3321.

Подробнее
74
Ш 95
Шугаева, Э. А.
Бастауыш сынып пәндерін өткізуде мультимедиялық сабақтар өткізудің артықшылықтары [Текст] / Э. А. Шугаева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 94-97.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып -- мультимедиялық сабақтар -- мультимедиялық технологиялар -- графика -- гипермәтін -- дыбыс -- анимация -- Аудиовизуалды оқыту құралдар -- интерактивті презентациялар -- электронды ақпарат
Аннотация: Бүгінгі таңда ақпарат қоғам дамуының стратегиялық ресурсына айналғанда және білім салыстырмалы, сенімсіз пәнге айналғанда ол тез ескіреді және ақпараттық қоғамда үнемі жаңаруды талап етеді, осыдан қазіргі білім үздіксіз процесс екені белгілі болады. Білім беру мекемелері мәдениет пен білімнің тасымалдаушысы ретінде де шетте қала алмайды. Бұл информатика сабақтарын оқу жоспарына қосу туралы ғана емес, сонымен қатар оқытудың тиімділігін арттыру үшін мұғалімнің мультимедиялық технологияларды қолдануы туралы.
Держатели документа:
ЗКУ
Ш 95
Шугаева, Э. А.
Бастауыш сынып пәндерін өткізуде мультимедиялық сабақтар өткізудің артықшылықтары [Текст] / Э. А. Шугаева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 94-97.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып -- мультимедиялық сабақтар -- мультимедиялық технологиялар -- графика -- гипермәтін -- дыбыс -- анимация -- Аудиовизуалды оқыту құралдар -- интерактивті презентациялар -- электронды ақпарат
Аннотация: Бүгінгі таңда ақпарат қоғам дамуының стратегиялық ресурсына айналғанда және білім салыстырмалы, сенімсіз пәнге айналғанда ол тез ескіреді және ақпараттық қоғамда үнемі жаңаруды талап етеді, осыдан қазіргі білім үздіксіз процесс екені белгілі болады. Білім беру мекемелері мәдениет пен білімнің тасымалдаушысы ретінде де шетте қала алмайды. Бұл информатика сабақтарын оқу жоспарына қосу туралы ғана емес, сонымен қатар оқытудың тиімділігін арттыру үшін мұғалімнің мультимедиялық технологияларды қолдануы туралы.
Держатели документа:
ЗКУ
3322.

Подробнее
74.262.8
Т 32
Темирбулатова, И. Т.
CLIL технологиясы арқылы биология пәнін ағылшын тілінде тапсырмалар беру арқылы оқытудың тиімді жолы [Текст] / И. Т. Темирбулатова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 105-108.
ББК 74.262.8
Рубрики: Методика преподавания биологии
Кл.слова (ненормированные):
CLIL технология -- биология пәні -- ағылшын тілі -- тапсырмалар -- Content and Language Integrate Learning -- мұғалім -- Адам анатомиясы -- Асқорыту жүйесі
Аннотация: CLIL Өз мәнінде Content and Language Integrate Learning білдіреді – бұл дегеніміз шет тілдің бaсқa оқу пәндерімен кіріктіріліп оқытылуын көздейді. Сaбaқты жоспарлаған кезде пән мұғалімі сабақтың оқу мақсатын оқу мақсаттарында, тілдік мақсаттарында тұжырымдай aлуы керек. Мен өз сабақтарымды CLIL технологиясы aрқылы өткізгенді соғaн сaй тaпсырмaларды құрастырa отырып сaбақтaрымды түрлендіріп өткіземін. CLIL сабақтарында тілдік біліктер мен пәндік білімдерді дaмытудың маңызы бірдей болғандықтан, сабағымды төрт сaтылы сызбaғa негіздеймін
Держатели документа:
ЗКУ
Т 32
Темирбулатова, И. Т.
CLIL технологиясы арқылы биология пәнін ағылшын тілінде тапсырмалар беру арқылы оқытудың тиімді жолы [Текст] / И. Т. Темирбулатова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 105-108.
Рубрики: Методика преподавания биологии
Кл.слова (ненормированные):
CLIL технология -- биология пәні -- ағылшын тілі -- тапсырмалар -- Content and Language Integrate Learning -- мұғалім -- Адам анатомиясы -- Асқорыту жүйесі
Аннотация: CLIL Өз мәнінде Content and Language Integrate Learning білдіреді – бұл дегеніміз шет тілдің бaсқa оқу пәндерімен кіріктіріліп оқытылуын көздейді. Сaбaқты жоспарлаған кезде пән мұғалімі сабақтың оқу мақсатын оқу мақсаттарында, тілдік мақсаттарында тұжырымдай aлуы керек. Мен өз сабақтарымды CLIL технологиясы aрқылы өткізгенді соғaн сaй тaпсырмaларды құрастырa отырып сaбақтaрымды түрлендіріп өткіземін. CLIL сабақтарында тілдік біліктер мен пәндік білімдерді дaмытудың маңызы бірдей болғандықтан, сабағымды төрт сaтылы сызбaғa негіздеймін
Держатели документа:
ЗКУ
3323.

Подробнее
74
Ю 85
Юрьева, А. А.
Жеке өзін-өзі анықтау процесінде жоғары сынып оқушыларының рефлексивті мәдениетін дамыту әдістеріне шолу [Текст] / А. А. Юрьева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 116-119.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Рефлексиялық мәдениетті -- рефлексия -- рефлексия психологиясы -- Жоғары сынып оқушылары -- Эмпатия -- Педагог
Аннотация: Қазіргі уақытта рефлексия өте үлкен мағынаға ие бола отырып, адамның әлеуметтік өмірінің барлық аспектілерінің басым бағытын алып отыр. Рефлексия сана туралы ғылымның (философия, психология, педагогика), ойлау теориясының (конитивті психология,герменевтика, дидактика), тұлға туралы ғылымның (психология, педагогика), іс- әрекет теориясының (басқару психологиясы) зерттеу пәні және обьектісі ретінде қарастырылады. Бүгінгі таңда рефлексияны зерттеудің басым үш бағыты бар: рефлексия психологиясы, интеллектуалды жүйелердің рефлексиялық әдіснамасы және рефлексияны зерттеудің ой- әрекеттік әдісі.
Держатели документа:
ЗКУ
Ю 85
Юрьева, А. А.
Жеке өзін-өзі анықтау процесінде жоғары сынып оқушыларының рефлексивті мәдениетін дамыту әдістеріне шолу [Текст] / А. А. Юрьева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 116-119.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Рефлексиялық мәдениетті -- рефлексия -- рефлексия психологиясы -- Жоғары сынып оқушылары -- Эмпатия -- Педагог
Аннотация: Қазіргі уақытта рефлексия өте үлкен мағынаға ие бола отырып, адамның әлеуметтік өмірінің барлық аспектілерінің басым бағытын алып отыр. Рефлексия сана туралы ғылымның (философия, психология, педагогика), ойлау теориясының (конитивті психология,герменевтика, дидактика), тұлға туралы ғылымның (психология, педагогика), іс- әрекет теориясының (басқару психологиясы) зерттеу пәні және обьектісі ретінде қарастырылады. Бүгінгі таңда рефлексияны зерттеудің басым үш бағыты бар: рефлексия психологиясы, интеллектуалды жүйелердің рефлексиялық әдіснамасы және рефлексияны зерттеудің ой- әрекеттік әдісі.
Держатели документа:
ЗКУ
3324.

Подробнее
22.3
О-11
Оңдасынов, Т. Т.
Ғылыми техника – технологиялық прогрестің физикамен байланысы [Текст] / Т. Т. Оңдасынов // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 119-123.
ББК 22.3
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
Ғылыми техника -- технологиялық прогрес -- физика -- Білім -- политехнизм -- Жалпы білім беретін мектептер -- Техника -- Политехникалық білім
Аннотация: Білім мен ғылымның жедел дамуы жаңа технология жасақтауға, тауар өндірісінің артуына және еліміздің экономикасының дамуына өз үлесін қосары сөзсіз.Қазіргі таңда адамзаттың дамуындағы экономикалық, әлеуметтік және саяси мәселелерді шешуде білім сапасының жоғары болуының маңыздылығы аңғарылады. Сонымен қатар қазіргі заманғы өндірісте ғылыми-техникалық прогрестің негізгі бағыттарының дамуы және еліміздің жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларға сай болуы оқушылардың физиканы оқу процесі кезіндегі политехникалық білімдерін одан әрі жетілдіруді талап етеді. Жалпы білім беретін мектептерде политехнизм принципі кеңірек қолданылуы тиіс. Сонымен қатар оқытудың эффективтілігін арттыру, жастардың өздігінен еңбек етуге даярлығын, жаңа қоғамды құрушы білімді және саналы ұрпақты тәрбиелеу заманымыздың талабына айналды.
Держатели документа:
ЗКУ
О-11
Оңдасынов, Т. Т.
Ғылыми техника – технологиялық прогрестің физикамен байланысы [Текст] / Т. Т. Оңдасынов // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 119-123.
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
Ғылыми техника -- технологиялық прогрес -- физика -- Білім -- политехнизм -- Жалпы білім беретін мектептер -- Техника -- Политехникалық білім
Аннотация: Білім мен ғылымның жедел дамуы жаңа технология жасақтауға, тауар өндірісінің артуына және еліміздің экономикасының дамуына өз үлесін қосары сөзсіз.Қазіргі таңда адамзаттың дамуындағы экономикалық, әлеуметтік және саяси мәселелерді шешуде білім сапасының жоғары болуының маңыздылығы аңғарылады. Сонымен қатар қазіргі заманғы өндірісте ғылыми-техникалық прогрестің негізгі бағыттарының дамуы және еліміздің жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларға сай болуы оқушылардың физиканы оқу процесі кезіндегі политехникалық білімдерін одан әрі жетілдіруді талап етеді. Жалпы білім беретін мектептерде политехнизм принципі кеңірек қолданылуы тиіс. Сонымен қатар оқытудың эффективтілігін арттыру, жастардың өздігінен еңбек етуге даярлығын, жаңа қоғамды құрушы білімді және саналы ұрпақты тәрбиелеу заманымыздың талабына айналды.
Держатели документа:
ЗКУ
3325.

Подробнее
86
Е 70
Ережепова, Р. Г.
Нақышбандия тариқатының таралуы және Маңғыстау түбегіндегі ержан хазіреттің діни-рухани қызметі [Текст] / Р. Г. Ережепова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 128-132.
ББК 86
Рубрики: Религия
Кл.слова (ненормированные):
Нақышбандия тариқаты -- діни-рухани қызметі -- маңғыстау -- Орта Азия -- Тариқат -- дін -- Ислам ғұлама -- Ержан хазірет
Аннотация: Сопылық ілім ҮІІ-ІХ ғасырларда пайда болып, Орта Азияға Х-ХІІ ғасырларда еніп, тұрақтанды. Сопылық ілімнің кең қанат жайып, Қазақстан жеріне тарауының бір мысалы – Түркістандағы Қожа Ахмет Яссауи кесенесінің тұрғызылуы және оған Орта Азия халықтарының ағылып келіп, тәу етуі. Ысқақ бабажәне Баба Түкті Шашты Әзиз жергілікті қазақтар арасында исламды таратушылар болды.
Держатели документа:
ЗКУ
Е 70
Ережепова, Р. Г.
Нақышбандия тариқатының таралуы және Маңғыстау түбегіндегі ержан хазіреттің діни-рухани қызметі [Текст] / Р. Г. Ережепова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 128-132.
Рубрики: Религия
Кл.слова (ненормированные):
Нақышбандия тариқаты -- діни-рухани қызметі -- маңғыстау -- Орта Азия -- Тариқат -- дін -- Ислам ғұлама -- Ержан хазірет
Аннотация: Сопылық ілім ҮІІ-ІХ ғасырларда пайда болып, Орта Азияға Х-ХІІ ғасырларда еніп, тұрақтанды. Сопылық ілімнің кең қанат жайып, Қазақстан жеріне тарауының бір мысалы – Түркістандағы Қожа Ахмет Яссауи кесенесінің тұрғызылуы және оған Орта Азия халықтарының ағылып келіп, тәу етуі. Ысқақ бабажәне Баба Түкті Шашты Әзиз жергілікті қазақтар арасында исламды таратушылар болды.
Держатели документа:
ЗКУ
3326.

Подробнее
74.200.50
Н 16
Нагашибаева, Б. А.
Әдебиетті оқыту барысында оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу жолдары [Текст] / Б. А. Нагашибаева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 135-140.
ББК 74.200.50
Рубрики: Формирование научного гуманистического мировоззрения
Кл.слова (ненормированные):
Әдебиет -- отансүйгіштікке тәрбиелеу -- білім беру бағдарламалар -- Әдебиеттік оқу -- адамгершілік этикалық құндылықтар -- фольклорлық шығармалар -- әңгімелер -- өлеңдер -- романдар -- Отансүйгіштік
Аннотация: Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңының 4-тарауының «Білім беру мазмұны», 16-бабында,1-тармағы: «Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламалары баланың жеке қабілеттерін оқу ісіндегі оң талпынысы мен алғырлығын, негізгі мектептің білім беру бағдарламаларын кеңінен меңгерту үшін оқудың, жазудың, есептеудің, тілдік қатынастың, шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі көрсетудің, мінез-құлық мәдениетінің берік дағдыларын дамытуға бағытталған» - деп көрсетілген [1]. Әдебиеттік оқу пәні материалдарын сұрыптауда монографиялық ұстаным басшылыққа алынады. Бұл ұстанымның талабы бойынша Ы.Алтынсариннің, А.Құнанбаевтың, Ш.Құдайбердиевтің, С.Көбеевтің, С.Торайғыровтың, С.Дөнентаевтың, А.Байтұрсыновтың, М.Дулатовтың, М.Жұмабаевтың, Ж.Аймауытовтың, С.Сейфуллиннің, І.Жансүгіровтің, Б.Майлиннің, М.Әуезовтің т.б. классик ақын-жазушылардың балаларға арналған шығармалары әр сыныпта қайталанып отырады. Оқушылар жас ерекшеліктеріне қарай олардың әр түрлі жанрда, әр түрлі тақырыпта жазған шығармаларын оқуға мүмкіндік алады. Бастауыш сыныптың «Әдебиеттік оқу» пәні бағдарламасы көркем әдеби шығармаларды қамтыған. Әдеби шығарма, түрлі бейнелер, олардың іс-әрекеті арқылы өмірді түсінуге көмектеседі. Жазушының идеясы, көңіл-күйі шығарманың мазмұны арқылы оқушыға беріледі, сөйтіп оларда алуан түрлі сезім, ой туғызады, дүниеге көзқарасын қалыптастырады. Көркем шығарманың мұндай ерекшеліктері бастауыш сыныптарда олардың өзіндік әдістемесін қажет етеді. Бүгінгі жас ұрпаққа жан-жақты білім беру, тәрбиелеу – әрбір ұстаздың басты міндеті.
Держатели документа:
ЗКУ
Н 16
Нагашибаева, Б. А.
Әдебиетті оқыту барысында оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу жолдары [Текст] / Б. А. Нагашибаева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 135-140.
Рубрики: Формирование научного гуманистического мировоззрения
Кл.слова (ненормированные):
Әдебиет -- отансүйгіштікке тәрбиелеу -- білім беру бағдарламалар -- Әдебиеттік оқу -- адамгершілік этикалық құндылықтар -- фольклорлық шығармалар -- әңгімелер -- өлеңдер -- романдар -- Отансүйгіштік
Аннотация: Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңының 4-тарауының «Білім беру мазмұны», 16-бабында,1-тармағы: «Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламалары баланың жеке қабілеттерін оқу ісіндегі оң талпынысы мен алғырлығын, негізгі мектептің білім беру бағдарламаларын кеңінен меңгерту үшін оқудың, жазудың, есептеудің, тілдік қатынастың, шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі көрсетудің, мінез-құлық мәдениетінің берік дағдыларын дамытуға бағытталған» - деп көрсетілген [1]. Әдебиеттік оқу пәні материалдарын сұрыптауда монографиялық ұстаным басшылыққа алынады. Бұл ұстанымның талабы бойынша Ы.Алтынсариннің, А.Құнанбаевтың, Ш.Құдайбердиевтің, С.Көбеевтің, С.Торайғыровтың, С.Дөнентаевтың, А.Байтұрсыновтың, М.Дулатовтың, М.Жұмабаевтың, Ж.Аймауытовтың, С.Сейфуллиннің, І.Жансүгіровтің, Б.Майлиннің, М.Әуезовтің т.б. классик ақын-жазушылардың балаларға арналған шығармалары әр сыныпта қайталанып отырады. Оқушылар жас ерекшеліктеріне қарай олардың әр түрлі жанрда, әр түрлі тақырыпта жазған шығармаларын оқуға мүмкіндік алады. Бастауыш сыныптың «Әдебиеттік оқу» пәні бағдарламасы көркем әдеби шығармаларды қамтыған. Әдеби шығарма, түрлі бейнелер, олардың іс-әрекеті арқылы өмірді түсінуге көмектеседі. Жазушының идеясы, көңіл-күйі шығарманың мазмұны арқылы оқушыға беріледі, сөйтіп оларда алуан түрлі сезім, ой туғызады, дүниеге көзқарасын қалыптастырады. Көркем шығарманың мұндай ерекшеліктері бастауыш сыныптарда олардың өзіндік әдістемесін қажет етеді. Бүгінгі жас ұрпаққа жан-жақты білім беру, тәрбиелеу – әрбір ұстаздың басты міндеті.
Держатели документа:
ЗКУ
3327.

Подробнее
81.2
У 68
Уразова, А. Т.
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік функционалдық сауаттылығын арттыру [Текст] / А. Т. Уразова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 140-145.
ББК 81.2
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- Функционалдық сауаттылық -- Қазақ тілі -- орыс тілі мен әдебиеті -- Эссе -- Экспозициялық миниатюра -- қызықты деректер -- өлкетану материалдары -- фразеология -- ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- Компьютерлік презентация -- топтық жұмыс -- тестілеу -- лингвистикалық сайыстар -- дидактикалық ойындар
Аннотация: Білім бұл жағдайда белгілі бір сауаттылықты қамтамасыз ететін қызмет саласы, құралы ретінде қарастырылады. Бұл жағдайда мұғалімнің басты мұраты – оқушылардың сапалы білім алуын ескере отырып оқушылардың жеке қажеттіліктерін, ерекшеліктерін, шығармашылық сұраныстарын, шығармашылық тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз ету. Функционалдық сауаттылық деңгейін арттыру тұрғысынан зерттеу қызметін ұйымдастыру келешегі зор деп санаймыз. Ол аудиторияның сыни ойлауын, зерттеушілік қабілеттерін тиімді дамытуға, оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен шығармашылық белсенділігін белсендіруге мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу әрекеті оқытудың әрбір кезеңінде табиғи қызығушылықты оятады және оны сұрақтарға жауап іздеу үшін арнайы ұйымдастырылған іздеу жолына бағыттайды, осылайша өз бетінше ойлауға және қызықтыратын материалға тереңірек енуге дағдыландырады.
Держатели документа:
ЗКУ
У 68
Уразова, А. Т.
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік функционалдық сауаттылығын арттыру [Текст] / А. Т. Уразова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 140-145.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- Функционалдық сауаттылық -- Қазақ тілі -- орыс тілі мен әдебиеті -- Эссе -- Экспозициялық миниатюра -- қызықты деректер -- өлкетану материалдары -- фразеология -- ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- Компьютерлік презентация -- топтық жұмыс -- тестілеу -- лингвистикалық сайыстар -- дидактикалық ойындар
Аннотация: Білім бұл жағдайда белгілі бір сауаттылықты қамтамасыз ететін қызмет саласы, құралы ретінде қарастырылады. Бұл жағдайда мұғалімнің басты мұраты – оқушылардың сапалы білім алуын ескере отырып оқушылардың жеке қажеттіліктерін, ерекшеліктерін, шығармашылық сұраныстарын, шығармашылық тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз ету. Функционалдық сауаттылық деңгейін арттыру тұрғысынан зерттеу қызметін ұйымдастыру келешегі зор деп санаймыз. Ол аудиторияның сыни ойлауын, зерттеушілік қабілеттерін тиімді дамытуға, оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен шығармашылық белсенділігін белсендіруге мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу әрекеті оқытудың әрбір кезеңінде табиғи қызығушылықты оятады және оны сұрақтарға жауап іздеу үшін арнайы ұйымдастырылған іздеу жолына бағыттайды, осылайша өз бетінше ойлауға және қызықтыратын материалға тереңірек енуге дағдыландырады.
Держатели документа:
ЗКУ
3328.

Подробнее
74
Е 70
Ерекешова, Г. А.
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық әлеуетін дамыту [Текст] / Г. А. Ерекешова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 145-149.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- Педагогика -- Мектеп оқушылар -- шығармашылық қабілеті -- мектеп -- Әлемдік психологиялық – педагогикалық әдебиеттер -- Логикалық ойлаудың ерекшелігі -- Шығармашылық жаттығу -- Шығармашылық -- психологиялық процесс
Аннотация: Адамның шығармашылық іс-әрекетінің бүкіл тіршілік көзі ретінде адам баласының сөйлей бастаған кезінен бастап, бүгінгі күнге дейін жеткен жетістіктері шығармашылықтың нәтижесі екендігі, әр жаңа ұрпақ өзіне дейінгі ұрпақтың қол жеткен жетістіктерін меңгеріп қана қоймай, өз іс-әрекетінде сол жетістіктерді жаңа жағдайға бейімдей, жетілдіре отырып, барлық салада таңғажайып табыстарға қол жеткізудегі орны философия, психология, педагогика ғылымдарында қарастырылған: Шығыс ойшылдары әл-Фараби, Ж.Баласағұн және қазақ ойшылы А.Құнанбаев, философтар Ғ.Есім, Д.Кішібеков, Ә.Нысанбаев, М.Орынбеков еңбектерінен кең орын алған. Сонымен бірге шетел философтары Платон, Гегель, И.Фихте, Декарт, Д.Дьюи, И.Кант, Г.Лейбниц, Б.С.Гершунский және т.б. еңбектерінде жан-жақты талданған.
Держатели документа:
ЗКУ
Е 70
Ерекешова, Г. А.
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық әлеуетін дамыту [Текст] / Г. А. Ерекешова // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 145-149.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып оқушылар -- Педагогика -- Мектеп оқушылар -- шығармашылық қабілеті -- мектеп -- Әлемдік психологиялық – педагогикалық әдебиеттер -- Логикалық ойлаудың ерекшелігі -- Шығармашылық жаттығу -- Шығармашылық -- психологиялық процесс
Аннотация: Адамның шығармашылық іс-әрекетінің бүкіл тіршілік көзі ретінде адам баласының сөйлей бастаған кезінен бастап, бүгінгі күнге дейін жеткен жетістіктері шығармашылықтың нәтижесі екендігі, әр жаңа ұрпақ өзіне дейінгі ұрпақтың қол жеткен жетістіктерін меңгеріп қана қоймай, өз іс-әрекетінде сол жетістіктерді жаңа жағдайға бейімдей, жетілдіре отырып, барлық салада таңғажайып табыстарға қол жеткізудегі орны философия, психология, педагогика ғылымдарында қарастырылған: Шығыс ойшылдары әл-Фараби, Ж.Баласағұн және қазақ ойшылы А.Құнанбаев, философтар Ғ.Есім, Д.Кішібеков, Ә.Нысанбаев, М.Орынбеков еңбектерінен кең орын алған. Сонымен бірге шетел философтары Платон, Гегель, И.Фихте, Декарт, Д.Дьюи, И.Кант, Г.Лейбниц, Б.С.Гершунский және т.б. еңбектерінде жан-жақты талданған.
Держатели документа:
ЗКУ
3329.

Подробнее
81.2
М 12
Мақсотов, Д. Ж.
Бұрынғы Жалпақтал ауданы ауылдарының ономастикасы [Текст] / Д. Ж. Мақсотов // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 150-153.
ББК 81.2
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
ономастика -- Жалпақтал ауданы -- Ақпәтер ауылы -- Казталов ауылы -- Қараөзен ауылы -- Батыс Қазақстан облысы -- Ержанова Ұлдай Рысқалиевна -- Түркітанушы-топонимистер -- Ақпәтер
Аннотация: Жалпақтал – 1928-1997 жылдары аудан орталығы. Аудан орталығы – Казталов ауылынан шығысқа қарай 60 км. жерде, Қараөзеннің сол жағалауындағы бетеге, боз, ақселеу және әртүрлі астық тұқымдас шөптесін өсімдіктер өсетін шалғынды, қоңыр топырақты дала белдемінде орналасқан. Тұрғыны 5,2 мың адам.Жалпақтал ауданы – 1928-1930 және 1935-1997 жылдары болған Қазақ КСР-нің (1936 ж. дейін – Қазақ АКСР, 1991 ж. бастап – Қазақстан Республикасы) Орал округі мен Батыс Қазақстан облысының (1962-1992 жж. – Орал) әкімшілік бөлінісі. Орталығы – Жалпақтал ауылы (1936 жылға дейін - Сламихино, 1936-1993 жылдары - Фурманово) [1].Аудан қазіргі таңда Казталов ауданы құрамындағы ең үлкен елді мекен. Аймақтың топонимикалық жүйесін зерттеу кезінде аудан құрамындағы бұрынғы Жалпақтал ауданы құрамындағы ауылдардың атаулары бір-біріне ұқсас екенін байқаймыз. Мысалы Қарасу, Қараөзен, Ақкөл, Қаракөл,Ақсуат, Сарықұдық сияқты өзен-көл мен түр-түске қатысты атаулар және Жалпақтал, Көктерек, Талдыапан, Талдықұдық, Қарақоға, т.б. ағашпен байланысты ойконимдер. Кез келген аймақтың топонимикалық жүйесі секілді Казталов ауданы ауылдарының атаулары бір-бірімен тығыз байланысты. Бұл атаулар жергілікті халықтың шаруашылығы, табиғатпен байланысы, әдет-ғұрпы мен салт-санасына қатысты туындайтыны анық. Атаулардың біріне-бірі өте жақын екенін терең зерттемей-ақ байқауға болады. Дегенмен кей жағдайда атаудың шығу тарихы мүлде бөлек болады. Сол себепті бұрынғы Жалпақтал ауданы құрамында болған Ақпәтер, Қараөзен және Көктерек ауылдары тарихына үңіліп көрейік.
Держатели документа:
ЗКУ
М 12
Мақсотов, Д. Ж.
Бұрынғы Жалпақтал ауданы ауылдарының ономастикасы [Текст] / Д. Ж. Мақсотов // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 150-153.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
ономастика -- Жалпақтал ауданы -- Ақпәтер ауылы -- Казталов ауылы -- Қараөзен ауылы -- Батыс Қазақстан облысы -- Ержанова Ұлдай Рысқалиевна -- Түркітанушы-топонимистер -- Ақпәтер
Аннотация: Жалпақтал – 1928-1997 жылдары аудан орталығы. Аудан орталығы – Казталов ауылынан шығысқа қарай 60 км. жерде, Қараөзеннің сол жағалауындағы бетеге, боз, ақселеу және әртүрлі астық тұқымдас шөптесін өсімдіктер өсетін шалғынды, қоңыр топырақты дала белдемінде орналасқан. Тұрғыны 5,2 мың адам.Жалпақтал ауданы – 1928-1930 және 1935-1997 жылдары болған Қазақ КСР-нің (1936 ж. дейін – Қазақ АКСР, 1991 ж. бастап – Қазақстан Республикасы) Орал округі мен Батыс Қазақстан облысының (1962-1992 жж. – Орал) әкімшілік бөлінісі. Орталығы – Жалпақтал ауылы (1936 жылға дейін - Сламихино, 1936-1993 жылдары - Фурманово) [1].Аудан қазіргі таңда Казталов ауданы құрамындағы ең үлкен елді мекен. Аймақтың топонимикалық жүйесін зерттеу кезінде аудан құрамындағы бұрынғы Жалпақтал ауданы құрамындағы ауылдардың атаулары бір-біріне ұқсас екенін байқаймыз. Мысалы Қарасу, Қараөзен, Ақкөл, Қаракөл,Ақсуат, Сарықұдық сияқты өзен-көл мен түр-түске қатысты атаулар және Жалпақтал, Көктерек, Талдыапан, Талдықұдық, Қарақоға, т.б. ағашпен байланысты ойконимдер. Кез келген аймақтың топонимикалық жүйесі секілді Казталов ауданы ауылдарының атаулары бір-бірімен тығыз байланысты. Бұл атаулар жергілікті халықтың шаруашылығы, табиғатпен байланысы, әдет-ғұрпы мен салт-санасына қатысты туындайтыны анық. Атаулардың біріне-бірі өте жақын екенін терең зерттемей-ақ байқауға болады. Дегенмен кей жағдайда атаудың шығу тарихы мүлде бөлек болады. Сол себепті бұрынғы Жалпақтал ауданы құрамында болған Ақпәтер, Қараөзен және Көктерек ауылдары тарихына үңіліп көрейік.
Держатели документа:
ЗКУ
3330.

Подробнее
74.58
Ш 15
Шагиева, Б. С.
Орал педагогикалық институтының құрылуы және даму кезеңдері (1932-1945 ж.ж.) [Текст] / Б. С. Шагиева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 153-160.
ББК 74.58
Рубрики: Высшее образование
Кл.слова (ненормированные):
Орал педагогикалық институты -- Орал қаласы -- қыздар гимназиясы -- Оқытушы-ғалымдар -- В.С.Бойко -- М.С.Лапатухин -- К.Ф.Васильев -- Ж.К.Құлымбетов -- Ф.А.Юсупов -- И.Н.Әзербаев -- С.А.Аяпбергенов -- Н.Блауберг -- И.Р.Васильев -- Н.В.Волков -- В.Е.Зайцев -- Қ.Жұмалиев -- Г.И.Куликов -- К.И.Семенова -- В.И.Шмелев -- мұғалімдер -- Қазақ тілі кафедрасы -- Тұңғыш кафедра меңгерушісі -- Меңтай Қошқаров -- Ұлы Отан соғысы -- профессор-оқытушылар құрамы
Аннотация: Орал педагогикалық институтының құрылуы өткен ғасырдың ең ауыр отызыншы жылдарына түсті. Содан кейін, бір жағынан, индустрияландырудың іргетасы қаланды, ал екінші жағынан, тоталитарлық үкіметтің азық-түлік ресурстарын күштеп тартып алуы Қазақстанды қоғамдық дамуда ондаған жылдарға артқа тастаған теңдессіз ашаршылыққа және барлық қазақ отбасына дерлік ұмытылмас қайғылы оқиғаларды әкелді. Осындай қиын жағдайда Ұлы далада жоғары білімді ұлттық кадрлардың шығуына негіз қаланды
Держатели документа:
ЗКУ
Ш 15
Шагиева, Б. С.
Орал педагогикалық институтының құрылуы және даму кезеңдері (1932-1945 ж.ж.) [Текст] / Б. С. Шагиева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 153-160.
Рубрики: Высшее образование
Кл.слова (ненормированные):
Орал педагогикалық институты -- Орал қаласы -- қыздар гимназиясы -- Оқытушы-ғалымдар -- В.С.Бойко -- М.С.Лапатухин -- К.Ф.Васильев -- Ж.К.Құлымбетов -- Ф.А.Юсупов -- И.Н.Әзербаев -- С.А.Аяпбергенов -- Н.Блауберг -- И.Р.Васильев -- Н.В.Волков -- В.Е.Зайцев -- Қ.Жұмалиев -- Г.И.Куликов -- К.И.Семенова -- В.И.Шмелев -- мұғалімдер -- Қазақ тілі кафедрасы -- Тұңғыш кафедра меңгерушісі -- Меңтай Қошқаров -- Ұлы Отан соғысы -- профессор-оқытушылар құрамы
Аннотация: Орал педагогикалық институтының құрылуы өткен ғасырдың ең ауыр отызыншы жылдарына түсті. Содан кейін, бір жағынан, индустрияландырудың іргетасы қаланды, ал екінші жағынан, тоталитарлық үкіметтің азық-түлік ресурстарын күштеп тартып алуы Қазақстанды қоғамдық дамуда ондаған жылдарға артқа тастаған теңдессіз ашаршылыққа және барлық қазақ отбасына дерлік ұмытылмас қайғылы оқиғаларды әкелді. Осындай қиын жағдайда Ұлы далада жоғары білімді ұлттық кадрлардың шығуына негіз қаланды
Держатели документа:
ЗКУ
Page 333, Results: 3606