Choice of metadata Статьи ППС
Page 4, Results: 200
Report on unfulfilled requests: 0
31.

Подробнее
66
К 11
Қыдыршаев, А. С.
Жаңа ұрпақты ұлттық құндылықтарға баулу ісі [Текст] / А. С. Қыдыршаев // Жайық үні . - 2020. - №10.- 21 мамыр. - Б. 4-5
ББК 66
Рубрики: Саясаттану
Кл.слова (ненормированные):
Жас ұрпақ -- Ұлттық құндылық -- Елбасы мақаласы -- Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру -- Шынайы әдебиет -- Тәуелсіздік -- Ұлы даланың жеті қыры
Аннотация: Мақала Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті - Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақаласында айтылған түйінді тезистер Қазақ елінің зиялы қауымын саналы ұрпақтың рухани тұрғыдағы тазалығы, рухани байцлығы туралы тереңірек ойлауға жетелеуде.
Держатели документа:
БҚУ
К 11
Қыдыршаев, А. С.
Жаңа ұрпақты ұлттық құндылықтарға баулу ісі [Текст] / А. С. Қыдыршаев // Жайық үні . - 2020. - №10.- 21 мамыр. - Б. 4-5
Рубрики: Саясаттану
Кл.слова (ненормированные):
Жас ұрпақ -- Ұлттық құндылық -- Елбасы мақаласы -- Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру -- Шынайы әдебиет -- Тәуелсіздік -- Ұлы даланың жеті қыры
Аннотация: Мақала Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті - Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақаласында айтылған түйінді тезистер Қазақ елінің зиялы қауымын саналы ұрпақтың рухани тұрғыдағы тазалығы, рухани байцлығы туралы тереңірек ойлауға жетелеуде.
Держатели документа:
БҚУ
32.

Подробнее
74
К 14
Кажимова, Н. Ш.
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту үшін триз технологиясын пайдалану [Текст] / Н. Ш. Кажимова // V Махамбет оқулары: Махамбет Өтемісұлының 210 жылдығына арналған дәстүрлі республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - 2013. - Б. 240-243
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагог -- тарих -- этника -- өлен -- ақын -- мәдениет -- саясат -- оқушылар -- мәдениет -- технология
Аннотация: Мақалада оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту үшін триз технологиясын пайдалану жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ
К 14
Кажимова, Н. Ш.
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту үшін триз технологиясын пайдалану [Текст] / Н. Ш. Кажимова // V Махамбет оқулары: Махамбет Өтемісұлының 210 жылдығына арналған дәстүрлі республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - 2013. - Б. 240-243
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагог -- тарих -- этника -- өлен -- ақын -- мәдениет -- саясат -- оқушылар -- мәдениет -- технология
Аннотация: Мақалада оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту үшін триз технологиясын пайдалану жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ
33.

Подробнее
74
К 89
Құбаева, Г. Ж.
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың ойлау қабілеттері мен танымдық белсенділіктерін арттыру [Текст] / Г. Ж. Құбаева // V Махамбет оқулары: Махамбет Өтемісұлының 210 жылдығына арналған дәстүрлі республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - 2013. - Б. 310-313
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагог -- тарих -- этника -- тіл -- мәдениет -- қазақ тілі -- оқушылар -- мәдениет -- технология -- оқыту
Аннотация: Мақалада қазақ тілі сабақтарында оқушылардың ойлау қабілеттері мен танымдық белсенділіктерін арттыру жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ
К 89
Құбаева, Г. Ж.
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың ойлау қабілеттері мен танымдық белсенділіктерін арттыру [Текст] / Г. Ж. Құбаева // V Махамбет оқулары: Махамбет Өтемісұлының 210 жылдығына арналған дәстүрлі республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - 2013. - Б. 310-313
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагог -- тарих -- этника -- тіл -- мәдениет -- қазақ тілі -- оқушылар -- мәдениет -- технология -- оқыту
Аннотация: Мақалада қазақ тілі сабақтарында оқушылардың ойлау қабілеттері мен танымдық белсенділіктерін арттыру жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ
34.

Подробнее
74
Ш 20
Шаңова, Д. М.
Информатика сабағында оқыту технологияларын қолдану арқылы білім сапасын арттыру [Электронный ресурс] / Д. М. Шаңова // Материалы областной научно-практической конференции «Роль информационных технологий обучения в повышении качества образования» . - 2012. - Б. 285-289
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
информатика -- сабақ -- технология -- білім -- интернет -- программа -- оқушылар -- ақпарат -- педагогика
Аннотация: Бүгінгі таңда ақпараттық қоғам аймағындағы оқушылардың ойлау қабілетін қалыптастыратын және компьютерлік оқыту ісін дамытатын жалпы заңдылықтардан тарайтын педагогикалық технологиялардың тиімділігі жоғары деп есептейміз.
Держатели документа:
БҚМУ
Ш 20
Шаңова, Д. М.
Информатика сабағында оқыту технологияларын қолдану арқылы білім сапасын арттыру [Электронный ресурс] / Д. М. Шаңова // Материалы областной научно-практической конференции «Роль информационных технологий обучения в повышении качества образования» . - 2012. - Б. 285-289
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
информатика -- сабақ -- технология -- білім -- интернет -- программа -- оқушылар -- ақпарат -- педагогика
Аннотация: Бүгінгі таңда ақпараттық қоғам аймағындағы оқушылардың ойлау қабілетін қалыптастыратын және компьютерлік оқыту ісін дамытатын жалпы заңдылықтардан тарайтын педагогикалық технологиялардың тиімділігі жоғары деп есептейміз.
Держатели документа:
БҚМУ
35.

Подробнее
75
Р 96
Рысқалиев, С. Н.
Дене мәдениеті саласындағы педагогикалық технологиялар [Электронный ресурс] / С. Н. Рысқалиев // «Қазақстан 2050» стратегиясы: дене шынықтыру мен спорт арқылыұлттың денсаулығын нығайту атты халықаралық ғылыми – тәжірибелік конференцияның материалдары. - 2014. - Б. 223-228
ББК 75
Рубрики: Физическая культура и спорт
Кл.слова (ненормированные):
дене мәдениеті -- педагогика -- технология -- мәдениет -- дене тәрбиесі -- мемлекет -- әлеуметтік-экономика
Аннотация: Мақалада спорттық-педагогикалық шеберлік жоғары дамыған педагогикалық ойлау, кәсіби-педагогикалық білім, спорттық дағды, білік пен эмоциональды-ерікті сапалар синтезі ретінде анықталады – осының бәрі тұлғаның жоғары моральды қасиеттерімен бірлікте жаттықтырушының оқу-тәрбие міндеттерін сапалы жүргізіп және нәтижелі шешуіне мүмкіндік береді.
Держатели документа:
БҚМУ
Р 96
Рысқалиев, С. Н.
Дене мәдениеті саласындағы педагогикалық технологиялар [Электронный ресурс] / С. Н. Рысқалиев // «Қазақстан 2050» стратегиясы: дене шынықтыру мен спорт арқылыұлттың денсаулығын нығайту атты халықаралық ғылыми – тәжірибелік конференцияның материалдары. - 2014. - Б. 223-228
Рубрики: Физическая культура и спорт
Кл.слова (ненормированные):
дене мәдениеті -- педагогика -- технология -- мәдениет -- дене тәрбиесі -- мемлекет -- әлеуметтік-экономика
Аннотация: Мақалада спорттық-педагогикалық шеберлік жоғары дамыған педагогикалық ойлау, кәсіби-педагогикалық білім, спорттық дағды, білік пен эмоциональды-ерікті сапалар синтезі ретінде анықталады – осының бәрі тұлғаның жоғары моральды қасиеттерімен бірлікте жаттықтырушының оқу-тәрбие міндеттерін сапалы жүргізіп және нәтижелі шешуіне мүмкіндік береді.
Держатели документа:
БҚМУ
36.

Подробнее
83
У 74
Үсенова, А. Ә.
Мағжан мен Сәкен өлеңдері құрылымындағы дәстүр мен жаңашылдық [Электронный ресурс] / А. Ә. Үсенова // Вестник ЗКГУ. - 2010. - №3. - Б. 220-230
ББК 83
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
Мағжан -- Сәкен -- грамматика -- қазақ тілі -- семантика -- морфология -- өлеңдер -- дәстүр -- поэзия
Аннотация: Мақалада Абай поэзиясы Сәкен мен Мағжан үшін өлең құрылымының алғашқы баспалдақтары болды да, әрі қарай ақындар өзінің жолын тауып, өз өлеңдеріндегі ойы мен сезіміне, көркемдік ойлау жүйесін толық бейнелейтін ырғақтық-интонациялық жүйелерін жасады.
Держатели документа:
БҚМУ
У 74
Үсенова, А. Ә.
Мағжан мен Сәкен өлеңдері құрылымындағы дәстүр мен жаңашылдық [Электронный ресурс] / А. Ә. Үсенова // Вестник ЗКГУ. - 2010. - №3. - Б. 220-230
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
Мағжан -- Сәкен -- грамматика -- қазақ тілі -- семантика -- морфология -- өлеңдер -- дәстүр -- поэзия
Аннотация: Мақалада Абай поэзиясы Сәкен мен Мағжан үшін өлең құрылымының алғашқы баспалдақтары болды да, әрі қарай ақындар өзінің жолын тауып, өз өлеңдеріндегі ойы мен сезіміне, көркемдік ойлау жүйесін толық бейнелейтін ырғақтық-интонациялық жүйелерін жасады.
Держатели документа:
БҚМУ
37.

Подробнее
74.58
М 15
Макешева, К. К.
Оқушыларды шығармашылық тапсырмалар орындауға машықтандыру. [Текст] / К. К. Макешева // "Жоғарғы оқу орындарында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау: мәселелері, бүгінгі жағдайы, болашағы" = "Подготовка конкурентоспособных специалистов в высших учебных заведениях: проблемы, современное состояние и перспективы": п.ғ.д., профессор Қ.Б. Сейталиевке арналған республикалық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары = Материалы Республиканской научно-практической конференции, посвященной д.п.н., профессору К.Б.Сейталиеву. - Орал, 2015. - 12 маусым. - Б. 76-77
ББК 74.58
Рубрики: Жоғары білім.
Кл.слова (ненормированные):
шығармашылық -- ғылым -- машық -- мектеп -- тапсырма -- оқушылар -- ғылыми -- жұмыс -- білім -- даму
Аннотация: Мақала оқушыларды шығармашылық ойлауға, қалыптан тыс шешімдер қабылдай алуға , практикалық әрекеттерге дайын болуға дағдыландыру туралы.
Держатели документа:
БҚМУ
М 15
Макешева, К. К.
Оқушыларды шығармашылық тапсырмалар орындауға машықтандыру. [Текст] / К. К. Макешева // "Жоғарғы оқу орындарында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау: мәселелері, бүгінгі жағдайы, болашағы" = "Подготовка конкурентоспособных специалистов в высших учебных заведениях: проблемы, современное состояние и перспективы": п.ғ.д., профессор Қ.Б. Сейталиевке арналған республикалық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары = Материалы Республиканской научно-практической конференции, посвященной д.п.н., профессору К.Б.Сейталиеву. - Орал, 2015. - 12 маусым. - Б. 76-77
Рубрики: Жоғары білім.
Кл.слова (ненормированные):
шығармашылық -- ғылым -- машық -- мектеп -- тапсырма -- оқушылар -- ғылыми -- жұмыс -- білім -- даму
Аннотация: Мақала оқушыларды шығармашылық ойлауға, қалыптан тыс шешімдер қабылдай алуға , практикалық әрекеттерге дайын болуға дағдыландыру туралы.
Держатели документа:
БҚМУ
38.

Подробнее
74.58
Д 40
Джанзакова, Ш. И.
Тұлғаның зияткерлік әлеуетін қалыптастыру. [Текст] / Ш. И. Джанзакова, Б. С. Нұрмұханова // "Жоғарғы оқу орындарында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау: мәселелері, бүгінгі жағдайы, болашағы" = "Подготовка конкурентоспособных специалистов в высших учебных заведениях: проблемы, современное состояние и перспективы": п.ғ.д., профессор Қ.Б. Сейталиевке арналған республикалық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары = Материалы Республиканской научно-практической конференции, посвященной д.п.н., профессору К.Б.Сейталиеву. - Орал, 2015. - 12 маусым. - Б. 129-133
ББК 74.58
Рубрики: Жоғары білім.
Кл.слова (ненормированные):
Қазақстан Республикасы -- тұжырымдама -- білім беру -- ұлттық -- модернизациялау -- тұлға -- интеллект -- ойлау -- мәдениет -- мемлекет -- зияткер -- тәрбиелеу -- қарым-қатынас -- тарихи
Аннотация: Мақала қоғамның әлеуметтік даму жағдайына әлеуметтенген, ұлттық және өркениеттік мәдениетті меңгерген, бәсекеге қабілетті , зияткерлік әлеуеті қалыптасқан, халық бірлігі ,мемлекетіміздің тұтастығы мен дербестігін қорғай алатын патриот- азаматты қалыптастыру туралы.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Нұрмұханова, Б.С.
Д 40
Джанзакова, Ш. И.
Тұлғаның зияткерлік әлеуетін қалыптастыру. [Текст] / Ш. И. Джанзакова, Б. С. Нұрмұханова // "Жоғарғы оқу орындарында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау: мәселелері, бүгінгі жағдайы, болашағы" = "Подготовка конкурентоспособных специалистов в высших учебных заведениях: проблемы, современное состояние и перспективы": п.ғ.д., профессор Қ.Б. Сейталиевке арналған республикалық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары = Материалы Республиканской научно-практической конференции, посвященной д.п.н., профессору К.Б.Сейталиеву. - Орал, 2015. - 12 маусым. - Б. 129-133
Рубрики: Жоғары білім.
Кл.слова (ненормированные):
Қазақстан Республикасы -- тұжырымдама -- білім беру -- ұлттық -- модернизациялау -- тұлға -- интеллект -- ойлау -- мәдениет -- мемлекет -- зияткер -- тәрбиелеу -- қарым-қатынас -- тарихи
Аннотация: Мақала қоғамның әлеуметтік даму жағдайына әлеуметтенген, ұлттық және өркениеттік мәдениетті меңгерген, бәсекеге қабілетті , зияткерлік әлеуеті қалыптасқан, халық бірлігі ,мемлекетіміздің тұтастығы мен дербестігін қорғай алатын патриот- азаматты қалыптастыру туралы.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Нұрмұханова, Б.С.
39.

Подробнее
74.2
Б 20
Балгабаева, Ж. Ж.
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру жолдары [Текст] / Ж. Ж. Балгабаева, С. С. Баяхатова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 31-33
ББК 74.2
Рубрики: Общеобразовательная школа. Педагогика школы
Кл.слова (ненормированные):
мұғалім -- оқушылар -- дербес ойлауға -- кәсіби маман -- Педагог -- Мұғалімнің кәсіби -- Қазіргі мұғалім -- Мектеп -- арнайы құзыреттілік -- әлеуметтік құзыреттілік -- білім беру құзыреттілігі -- ақпараттық технологиялық құзыреттілік -- жеке тұлға құзыреттілігі -- дара құзыреттілік
Аннотация: Қазіргі заманғы мұғалім, бұл шығармашылық қабілеттерді дамыту үшін жағдайлар жасап, оқушылардың бойында білімді шығармашылықпен қабылдауға ұмтылысты дамыта алатын, оларды дербес ойлауға, материалды зерделеу процесінде өзіне қоятын сұрақты дербес тұжырымдауға үйрететін, олардың қажеттіліктерін толығырақ іске асыратын, пәндерді зерделеуге түрткіні арттыратын, олардың жеке бейімдіктері мен дарын нышандарын ұштай алатын, ынталандыра алатын адам. Қазіргі заманғы мұғалім үнемі ізденіс үстінде. Ол балаларды оқытып қана қоймайды, сонымен бірге өз шәкірттерінен де оқып үйрене алады. Қазіргі заманғы мұғалім- бұл кәсіби маман. Педагогтың кәсібилігі оның кәсіби жарамдылығымен, кәсіби жол табуымен, дербес дамуымен, яғни өз бойында кәсіби қызметті орындау үшін қажетті қасиеттерді мақсатты түрде қалыптастыруымен анықталады. Қазіргі заманғы педагогтің айрықша белгілері ұдайы өзін-өзі жетілдіру, өзіне-өзі сын тұрғысынан қарау, білімдарлық және жоғары еңбек мәдениеті болып табылады. Мұғалімнің кәсіби өсуі өздігінен білім алу қажеттілігінсіз мүмкін емес. Қазіргі заманғы мұғалім жадырап күле алатын, және төңірегіндегінің бәріне қызыға қарайтын адам. Өйткені оқушы мұғалімге қызыға қарайды.
Доп.точки доступа:
Баяхатова, С.С.
Б 20
Балгабаева, Ж. Ж.
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру жолдары [Текст] / Ж. Ж. Балгабаева, С. С. Баяхатова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 31-33
Рубрики: Общеобразовательная школа. Педагогика школы
Кл.слова (ненормированные):
мұғалім -- оқушылар -- дербес ойлауға -- кәсіби маман -- Педагог -- Мұғалімнің кәсіби -- Қазіргі мұғалім -- Мектеп -- арнайы құзыреттілік -- әлеуметтік құзыреттілік -- білім беру құзыреттілігі -- ақпараттық технологиялық құзыреттілік -- жеке тұлға құзыреттілігі -- дара құзыреттілік
Аннотация: Қазіргі заманғы мұғалім, бұл шығармашылық қабілеттерді дамыту үшін жағдайлар жасап, оқушылардың бойында білімді шығармашылықпен қабылдауға ұмтылысты дамыта алатын, оларды дербес ойлауға, материалды зерделеу процесінде өзіне қоятын сұрақты дербес тұжырымдауға үйрететін, олардың қажеттіліктерін толығырақ іске асыратын, пәндерді зерделеуге түрткіні арттыратын, олардың жеке бейімдіктері мен дарын нышандарын ұштай алатын, ынталандыра алатын адам. Қазіргі заманғы мұғалім үнемі ізденіс үстінде. Ол балаларды оқытып қана қоймайды, сонымен бірге өз шәкірттерінен де оқып үйрене алады. Қазіргі заманғы мұғалім- бұл кәсіби маман. Педагогтың кәсібилігі оның кәсіби жарамдылығымен, кәсіби жол табуымен, дербес дамуымен, яғни өз бойында кәсіби қызметті орындау үшін қажетті қасиеттерді мақсатты түрде қалыптастыруымен анықталады. Қазіргі заманғы педагогтің айрықша белгілері ұдайы өзін-өзі жетілдіру, өзіне-өзі сын тұрғысынан қарау, білімдарлық және жоғары еңбек мәдениеті болып табылады. Мұғалімнің кәсіби өсуі өздігінен білім алу қажеттілігінсіз мүмкін емес. Қазіргі заманғы мұғалім жадырап күле алатын, және төңірегіндегінің бәріне қызыға қарайтын адам. Өйткені оқушы мұғалімге қызыға қарайды.
Доп.точки доступа:
Баяхатова, С.С.
40.

Подробнее
74.262.21
К 93
Құрманалина, Ш. Х.
Математика сабақтарында оқушылардың дивергентті ойлауын қалыптастыру [Текст] / Ш. Х. Құрманалина, А. Е. Ержанова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 47-51
ББК 74.262.21
Рубрики: Методика преподавания математики
Кл.слова (ненормированные):
математика сабақ -- оқушылар -- дивергент ойлау -- білім беру жүйесі -- Жаңа формация мұғалімі -- оқушы -- Математика пәнін -- тапсырма -- Визуалды айғақтар әдісі -- Атауға болмайтын сандар -- Оқушылар -- Эрудит -- Жұптық жұмыс -- Топтық шешім бір тоқтамға келу -- Мозайка -- Кір жаятын жіп әдісі
Аннотация: Қазіргі білім беру жүйесінде Қазақстан Республикасында жүргізіліп жатқан білім беру реформаларының негізгі мақсаты – білім беру жүйесін жаңа әлеуметтік-экономикалық ортаға бейімдеу. Білім беру жүйесіне енгізілетін реформа, ең алдымен, оқушыларға сапалы білім беруді, болашақта олардың әлемдік бәсекеге қабілетті болуын қамтамасыз етуді көздейді. Мемлекет басшысының «100 нақты қадам» Ұлт жоспарының 76,79, 89-қадамдарын және Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында Білім және ғылым министрлігі жаңаша білім мазмұнына кезең-кезеңімен көшу жұмыстарын бастады. Қазақстандағы білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы заманауи тенденцияларға негізделген. Өйткені білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болып, оқытудың парадигмасы өзгерді. Қазіргі кезде қоғам дарынды, қабілетті адамдарды қажет етеді. ҚР «Білім туралы» заңында айтылған «Білім беру жүйесінің басым міндеттерінің бірі-жеке адамның шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту, жеке басының дамуы үшін жағдай жасау арқылы интеллектісін дамыту» деген сөздерін басшылыққа ала отырып, бүгінгі білім беру саласының алдында шығармашылық бағытта жұмыс жасай алатын, тың жаңалықтар ашатын, ойлау қабілеттерімен ерекшеленетін жеке тұлға қалыптастыру міндеті тұр. Жеке тұлға - қоғамда белгілі бір жағдайға ие және белгілі бір қоғамдық роль атқаратын, саналы индивид. Жаңа оқыту технологиясы, тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық үрдістерді: яғни, жадының (ес) алуан түрлерін – есту, көру, ойлауды, ынтаны,қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай-ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін-өзі өзектілендіру, өзін-өзі бекіту, қарым-қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын ауызша және жазбаша тілінде дамытуға бағытталады.
Доп.точки доступа:
Ержанова, А.Е.
К 93
Құрманалина, Ш. Х.
Математика сабақтарында оқушылардың дивергентті ойлауын қалыптастыру [Текст] / Ш. Х. Құрманалина, А. Е. Ержанова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 47-51
Рубрики: Методика преподавания математики
Кл.слова (ненормированные):
математика сабақ -- оқушылар -- дивергент ойлау -- білім беру жүйесі -- Жаңа формация мұғалімі -- оқушы -- Математика пәнін -- тапсырма -- Визуалды айғақтар әдісі -- Атауға болмайтын сандар -- Оқушылар -- Эрудит -- Жұптық жұмыс -- Топтық шешім бір тоқтамға келу -- Мозайка -- Кір жаятын жіп әдісі
Аннотация: Қазіргі білім беру жүйесінде Қазақстан Республикасында жүргізіліп жатқан білім беру реформаларының негізгі мақсаты – білім беру жүйесін жаңа әлеуметтік-экономикалық ортаға бейімдеу. Білім беру жүйесіне енгізілетін реформа, ең алдымен, оқушыларға сапалы білім беруді, болашақта олардың әлемдік бәсекеге қабілетті болуын қамтамасыз етуді көздейді. Мемлекет басшысының «100 нақты қадам» Ұлт жоспарының 76,79, 89-қадамдарын және Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында Білім және ғылым министрлігі жаңаша білім мазмұнына кезең-кезеңімен көшу жұмыстарын бастады. Қазақстандағы білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы заманауи тенденцияларға негізделген. Өйткені білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болып, оқытудың парадигмасы өзгерді. Қазіргі кезде қоғам дарынды, қабілетті адамдарды қажет етеді. ҚР «Білім туралы» заңында айтылған «Білім беру жүйесінің басым міндеттерінің бірі-жеке адамның шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту, жеке басының дамуы үшін жағдай жасау арқылы интеллектісін дамыту» деген сөздерін басшылыққа ала отырып, бүгінгі білім беру саласының алдында шығармашылық бағытта жұмыс жасай алатын, тың жаңалықтар ашатын, ойлау қабілеттерімен ерекшеленетін жеке тұлға қалыптастыру міндеті тұр. Жеке тұлға - қоғамда белгілі бір жағдайға ие және белгілі бір қоғамдық роль атқаратын, саналы индивид. Жаңа оқыту технологиясы, тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық үрдістерді: яғни, жадының (ес) алуан түрлерін – есту, көру, ойлауды, ынтаны,қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай-ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін-өзі өзектілендіру, өзін-өзі бекіту, қарым-қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын ауызша және жазбаша тілінде дамытуға бағытталады.
Доп.точки доступа:
Ержанова, А.Е.
Page 4, Results: 200