Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи ППС

Page 4, Results: 40

Report on unfulfilled requests: 0

74.262.22
К 21

Қарағойшиева, Н. А.
    Физика сабағында интерактивті қосымшаларды пайдалану [Текст] / Н. А. Қарағойшиева // БҚУ хабаршысы. - 2024. - №4. - Б. 38-45.
ББК 74.262.22

Рубрики: Методика преподавания физики

Кл.слова (ненормированные):
интерактивті қосымшалар -- физика -- білім беру -- PhET -- ROQED -- цифрлық технологиялар
Аннотация: Мақалада физика сабағында интерактивті қосымшаларды оқу сапасы мен оқушылардың белсенділігін арттыру құралы ретінде пайдалану қарастырылған. Қосымшаларды мектеп жағдайында жүзеге асыру мысалдары келтіріліп, олардың артықшылықтары мен физикалық құбылыстарды түсінуге әсері талданады. Негізгі назар симуляциялар, анимациялар және оқытуды басқару платформалары сияқты құралдарға аударылады. Зерттеуде физиканы оқытуда виртуалды зертханаларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылды
Держатели документа:
ЗКУ

Қарағойшиева, Н.А. Физика сабағында интерактивті қосымшаларды пайдалану [Текст] / Н. А. Қарағойшиева // БҚУ хабаршысы. - 2024. - №4.- Б.38-45.

31.

Қарағойшиева, Н.А. Физика сабағында интерактивті қосымшаларды пайдалану [Текст] / Н. А. Қарағойшиева // БҚУ хабаршысы. - 2024. - №4.- Б.38-45.


74.262.22
К 21

Қарағойшиева, Н. А.
    Физика сабағында интерактивті қосымшаларды пайдалану [Текст] / Н. А. Қарағойшиева // БҚУ хабаршысы. - 2024. - №4. - Б. 38-45.
ББК 74.262.22

Рубрики: Методика преподавания физики

Кл.слова (ненормированные):
интерактивті қосымшалар -- физика -- білім беру -- PhET -- ROQED -- цифрлық технологиялар
Аннотация: Мақалада физика сабағында интерактивті қосымшаларды оқу сапасы мен оқушылардың белсенділігін арттыру құралы ретінде пайдалану қарастырылған. Қосымшаларды мектеп жағдайында жүзеге асыру мысалдары келтіріліп, олардың артықшылықтары мен физикалық құбылыстарды түсінуге әсері талданады. Негізгі назар симуляциялар, анимациялар және оқытуды басқару платформалары сияқты құралдарға аударылады. Зерттеуде физиканы оқытуда виртуалды зертханаларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылды
Держатели документа:
ЗКУ

74.58
Е 70

Ержанова, Н.
    Цифрлық зертханалар көмегімен студенттің тәжірибелік дағдыларын дамыту [Текст] / Н. Ержанова // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7. - Б. 4.
ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық зертханалар -- білім беру -- оқу процесі -- заманауи білім беру технологиялар -- электрондық ресурстар
Аннотация: Қазіргі білім беру кеңістігінде оқу процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру – басты басымдықтардың бірі болып табылады. Бұл мақсатқа жетуде заманауи білім беру технологияларын, соның ішінде цифрлық құралдар мен электрондық ресурстарды оқу үдерісіне кеңінен енгізу шешуші рөл атқарады. Əсіресе, жаратылыстану бағытындағы пəндерді, соның ішінде химияның сан алуан бағыттарын оқытуда цифрлық технологиялар білім алушылардың пəнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың танымдық жəне зерттеушілік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Цифрлық білім беру ресурстары мен технологиялары білім алушылардың таным процесін жандандыратын, оқу материалының қолжетімділігі мен көрнекілігін қамтамасыз ететін маңызды құрал ретінде қарастырылады. Олардың көмегімен оқу материалдарын визуализациялау, модельдеу, интерактивті тапсырмалар мен виртуалды зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру жүзеге асады. Бұл өз кезегінде білім алушының пəндік мазмұнды терең түсінуіне жəне оқу үдерісіне белсенді қатысуына жағдай жасайды. Оқытушының рөлі де өзгеріске ұшырайды: енді педагог тек білім көзі ғана емес, білім алушының жеке жəне кəсіби дамуына бағыт беретін фасилитатор ретінде көрініс табады. Осыған орай, болашақ химик мамандарды даярлау барысында цифрлық білім беру платформаларымен жұмыс істеу, интерактивті сабақ құра білу, оқытудың аралас жəне қашықтық форматтарын қолдану қабілеті – негізгі кəсіби құзыреттер қатарында болуы тиіс.
Держатели документа:
ЗКУ

Ержанова, Н. Цифрлық зертханалар көмегімен студенттің тәжірибелік дағдыларын дамыту [Текст] / Н. Ержанова // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7.- Б.4.

32.

Ержанова, Н. Цифрлық зертханалар көмегімен студенттің тәжірибелік дағдыларын дамыту [Текст] / Н. Ержанова // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7.- Б.4.


74.58
Е 70

Ержанова, Н.
    Цифрлық зертханалар көмегімен студенттің тәжірибелік дағдыларын дамыту [Текст] / Н. Ержанова // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7. - Б. 4.
ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық зертханалар -- білім беру -- оқу процесі -- заманауи білім беру технологиялар -- электрондық ресурстар
Аннотация: Қазіргі білім беру кеңістігінде оқу процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру – басты басымдықтардың бірі болып табылады. Бұл мақсатқа жетуде заманауи білім беру технологияларын, соның ішінде цифрлық құралдар мен электрондық ресурстарды оқу үдерісіне кеңінен енгізу шешуші рөл атқарады. Əсіресе, жаратылыстану бағытындағы пəндерді, соның ішінде химияның сан алуан бағыттарын оқытуда цифрлық технологиялар білім алушылардың пəнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың танымдық жəне зерттеушілік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Цифрлық білім беру ресурстары мен технологиялары білім алушылардың таным процесін жандандыратын, оқу материалының қолжетімділігі мен көрнекілігін қамтамасыз ететін маңызды құрал ретінде қарастырылады. Олардың көмегімен оқу материалдарын визуализациялау, модельдеу, интерактивті тапсырмалар мен виртуалды зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру жүзеге асады. Бұл өз кезегінде білім алушының пəндік мазмұнды терең түсінуіне жəне оқу үдерісіне белсенді қатысуына жағдай жасайды. Оқытушының рөлі де өзгеріске ұшырайды: енді педагог тек білім көзі ғана емес, білім алушының жеке жəне кəсіби дамуына бағыт беретін фасилитатор ретінде көрініс табады. Осыған орай, болашақ химик мамандарды даярлау барысында цифрлық білім беру платформаларымен жұмыс істеу, интерактивті сабақ құра білу, оқытудың аралас жəне қашықтық форматтарын қолдану қабілеті – негізгі кəсіби құзыреттер қатарында болуы тиіс.
Держатели документа:
ЗКУ

74
У 84

Утегалиева, Г. Б.
    Географиядан цифрлық педагогика:жаңа мүмкіндіктер мен әдіс тәсілдері [Текст] / Г. Б. Утегалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 171-173.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
география -- цифрлық педагогика -- географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ) -- виртуалды турлар -- мобильді қосымшалар -- онлайн-білім беру -- экологиялық білім -- интерактивті оқыту -- картография -- цифрлық құралдар
Аннотация: Бұл мақалада географияны оқытудағы цифрлық педагогиканың рөлі мен мүмкіндіктері қарастырылады. География сабақтарында цифрлық технологияларды қолдану оқушыларға кеңістікдік ойлауды дамытуға, географиялық деректермен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге, географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ), виртуалды турлар, мобильді қосымшалар және білім беру онлайн-платформалары сияқты цифрлық құралдардың көмегімен әлемді тануға мүмкіндік береді. Мақалада сондай-ақ экологиялық мәселелерді шешудің маңыздылығы, интерактивті оқыту әдістері мен жобалық оқыту жөнінде айтылады. Қазіргі білім беру үдерісінде білімдік-ақпараттық дағдылар алдыңғы орынға шығады. Осы себепті оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға және әлеуметтік белсенді тұлға қалыптастыруға ықпал ететін ақпараттық технологияларға басымдық беру орынды деп есептеледі.
Держатели документа:
ЗКУ

Утегалиева, Г.Б. Географиядан цифрлық педагогика:жаңа мүмкіндіктер мен әдіс тәсілдері [Текст] / Г. Б. Утегалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.171-173.

33.

Утегалиева, Г.Б. Географиядан цифрлық педагогика:жаңа мүмкіндіктер мен әдіс тәсілдері [Текст] / Г. Б. Утегалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.171-173.


74
У 84

Утегалиева, Г. Б.
    Географиядан цифрлық педагогика:жаңа мүмкіндіктер мен әдіс тәсілдері [Текст] / Г. Б. Утегалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 171-173.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
география -- цифрлық педагогика -- географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ) -- виртуалды турлар -- мобильді қосымшалар -- онлайн-білім беру -- экологиялық білім -- интерактивті оқыту -- картография -- цифрлық құралдар
Аннотация: Бұл мақалада географияны оқытудағы цифрлық педагогиканың рөлі мен мүмкіндіктері қарастырылады. География сабақтарында цифрлық технологияларды қолдану оқушыларға кеңістікдік ойлауды дамытуға, географиялық деректермен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге, географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ), виртуалды турлар, мобильді қосымшалар және білім беру онлайн-платформалары сияқты цифрлық құралдардың көмегімен әлемді тануға мүмкіндік береді. Мақалада сондай-ақ экологиялық мәселелерді шешудің маңыздылығы, интерактивті оқыту әдістері мен жобалық оқыту жөнінде айтылады. Қазіргі білім беру үдерісінде білімдік-ақпараттық дағдылар алдыңғы орынға шығады. Осы себепті оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға және әлеуметтік белсенді тұлға қалыптастыруға ықпал ететін ақпараттық технологияларға басымдық беру орынды деп есептеледі.
Держатели документа:
ЗКУ

74
У 68

Уразалиева, Д. Е.
    Цифрлы педагогиканың заманауи трендтері және жаңа мүмкіндіктер [Текст] / Д. Е. Уразалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 178-180.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
цифрлық педагогика -- педагогтің цифрлық құзыреттілігі -- білім беру платформалары -- виртуалды сыныптар -- жасанды интеллект -- виртуалды шындық (VR) -- толықтырылған шындық (AR)
Аннотация: Мақалада қазіргі білім беру жүйесіндегі цифрлық педагогика мен педагогтің цифрлық құзыреттілігіне қатысты өзекті мәселелер талқыланады. Білім беру саласына цифрлық технологиялардың әсері және олардың оқыту сапасын арттыруға қосқан үлесі қарастырылады, сондай-ақ оқытудың жаңа әдістері мен трендтеріне талдау жасалады. Оқу үдерісіне енгізілген білім беру платформалары, виртуалды сыныптар, интерактивті оқу материалдары, жасанды интеллект, виртуалды шындық (VR) және толықтырылған шындық (AR) сияқты құралдардың маңыздылығы атап өтіледі
Держатели документа:
ЗКУ

Уразалиева, Д.Е. Цифрлы педагогиканың заманауи трендтері және жаңа мүмкіндіктер [Текст] / Д. Е. Уразалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.178-180.

34.

Уразалиева, Д.Е. Цифрлы педагогиканың заманауи трендтері және жаңа мүмкіндіктер [Текст] / Д. Е. Уразалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.178-180.


74
У 68

Уразалиева, Д. Е.
    Цифрлы педагогиканың заманауи трендтері және жаңа мүмкіндіктер [Текст] / Д. Е. Уразалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 178-180.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
цифрлық педагогика -- педагогтің цифрлық құзыреттілігі -- білім беру платформалары -- виртуалды сыныптар -- жасанды интеллект -- виртуалды шындық (VR) -- толықтырылған шындық (AR)
Аннотация: Мақалада қазіргі білім беру жүйесіндегі цифрлық педагогика мен педагогтің цифрлық құзыреттілігіне қатысты өзекті мәселелер талқыланады. Білім беру саласына цифрлық технологиялардың әсері және олардың оқыту сапасын арттыруға қосқан үлесі қарастырылады, сондай-ақ оқытудың жаңа әдістері мен трендтеріне талдау жасалады. Оқу үдерісіне енгізілген білім беру платформалары, виртуалды сыныптар, интерактивті оқу материалдары, жасанды интеллект, виртуалды шындық (VR) және толықтырылған шындық (AR) сияқты құралдардың маңыздылығы атап өтіледі
Держатели документа:
ЗКУ

81.2
A29

Akhtarov, M. Zh.
    Using artificial intelligence capabilities in english language lessons [Текст] / M. Zh. Akhtarov // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 217-219.
ББК 81.2

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
жасанды интеллект -- шет тілін оқыту -- артықшылықтары -- кемшіліктері -- компьютерлік бағдарлама
Аннотация: Мақалада жоғары оқу орындарында шет тілін оқытуды автоматтандыру, мұғалімдердің жұмысын оңтайландыру және тілдік емес мамандық студенттерінің мотивациясын арттыру мақсатында жасанды интеллект технологияларын қолдану мысалдары қарастырылады. Мақалада жасанды интеллекті енгізілген платформалар талданып, олардың студенттерге шет тіліндегі барлық сөйлеу әрекеттерін дамытуға, оқу процесін жекелендіруге мүмкіндік беретіні көрсетіледі. Сондай-ақ, мұғалімнің сабаққа дайындалуға кететін уақытын азайтатын платформалар зерттеліп, олардың шығармашылық процесін ынталандыратын, әртүрлі идеялар мен тапсырмаларды ұсынатын мүмкіндіктері қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ

Akhtarov, M.Zh. Using artificial intelligence capabilities in english language lessons [Текст] / M. Zh. Akhtarov // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.217-219.

35.

Akhtarov, M.Zh. Using artificial intelligence capabilities in english language lessons [Текст] / M. Zh. Akhtarov // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.217-219.


81.2
A29

Akhtarov, M. Zh.
    Using artificial intelligence capabilities in english language lessons [Текст] / M. Zh. Akhtarov // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 217-219.
ББК 81.2

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
жасанды интеллект -- шет тілін оқыту -- артықшылықтары -- кемшіліктері -- компьютерлік бағдарлама
Аннотация: Мақалада жоғары оқу орындарында шет тілін оқытуды автоматтандыру, мұғалімдердің жұмысын оңтайландыру және тілдік емес мамандық студенттерінің мотивациясын арттыру мақсатында жасанды интеллект технологияларын қолдану мысалдары қарастырылады. Мақалада жасанды интеллекті енгізілген платформалар талданып, олардың студенттерге шет тіліндегі барлық сөйлеу әрекеттерін дамытуға, оқу процесін жекелендіруге мүмкіндік беретіні көрсетіледі. Сондай-ақ, мұғалімнің сабаққа дайындалуға кететін уақытын азайтатын платформалар зерттеліп, олардың шығармашылық процесін ынталандыратын, әртүрлі идеялар мен тапсырмаларды ұсынатын мүмкіндіктері қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ

83
Ш 82

Шошаева, А. Б.
    Қазақ әдебиеті сабағындағы жасанды интеллект [Текст] / А. Б. Шошаева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 233-235.
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
қазіргі білім беру -- цифрлық педагогика -- цифрлық құзыреттілік -- жасанды интеллект -- онлайн платформалар -- қазақ әдебиеті сабағы
Аннотация: Цифрлық педагогика және мұғалімнің цифрлық құзыреттілігі қазіргі заманғы білім берудің ажырамас бөлігі болып табылады. Қазіргі білім беру саласындағы жаңа жетістік – жасанды интеллект. Бұл мақалада қазақ әдебиеті сабақтарында тиімді қолдануға болатын жасанды интеллект түрлері сипатталған
Держатели документа:
ЗКУ

Шошаева, А.Б. Қазақ әдебиеті сабағындағы жасанды интеллект [Текст] / А. Б. Шошаева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.233-235.

36.

Шошаева, А.Б. Қазақ әдебиеті сабағындағы жасанды интеллект [Текст] / А. Б. Шошаева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.233-235.


83
Ш 82

Шошаева, А. Б.
    Қазақ әдебиеті сабағындағы жасанды интеллект [Текст] / А. Б. Шошаева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 233-235.
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
қазіргі білім беру -- цифрлық педагогика -- цифрлық құзыреттілік -- жасанды интеллект -- онлайн платформалар -- қазақ әдебиеті сабағы
Аннотация: Цифрлық педагогика және мұғалімнің цифрлық құзыреттілігі қазіргі заманғы білім берудің ажырамас бөлігі болып табылады. Қазіргі білім беру саласындағы жаңа жетістік – жасанды интеллект. Бұл мақалада қазақ әдебиеті сабақтарында тиімді қолдануға болатын жасанды интеллект түрлері сипатталған
Держатели документа:
ЗКУ

81.2
Д 81

Дуйсмаганбетова, А. М.
    Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында заманауи цифрлық трендтерді қолданудың жолдары [Текст] / А. М. Дуйсмаганбетова // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 251-254.
ББК 81.2

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
цифрландыру -- интерактивтілік -- геймификация -- мультимедиа -- білім беру платформалары -- функционалдық сауаттылық -- Қазақ тілі -- әдебиет
Аннотация: Мақалада қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында заманауи цифрлық трендтерді қолданудың оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру және білім сапасын жақсарту үшін тиімді тәсіл екендігі мысалдар арқылы көрсетілген. Мұғалімдер QR-кодтар, мобильді қосымшалар, геймификация әдістері мен мультимедиялық ресурстар арқылы сабақтарды жандандыра алады. Мұндай тәсіл оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға және оларды цифрлық дәуірдің талаптарына бейімдеуге ықпал етеді.
Держатели документа:
ЗКУ

Дуйсмаганбетова, А.М. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында заманауи цифрлық трендтерді қолданудың жолдары [Текст] / А. М. Дуйсмаганбетова // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.251-254.

37.

Дуйсмаганбетова, А.М. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында заманауи цифрлық трендтерді қолданудың жолдары [Текст] / А. М. Дуйсмаганбетова // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.251-254.


81.2
Д 81

Дуйсмаганбетова, А. М.
    Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында заманауи цифрлық трендтерді қолданудың жолдары [Текст] / А. М. Дуйсмаганбетова // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 251-254.
ББК 81.2

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
цифрландыру -- интерактивтілік -- геймификация -- мультимедиа -- білім беру платформалары -- функционалдық сауаттылық -- Қазақ тілі -- әдебиет
Аннотация: Мақалада қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында заманауи цифрлық трендтерді қолданудың оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру және білім сапасын жақсарту үшін тиімді тәсіл екендігі мысалдар арқылы көрсетілген. Мұғалімдер QR-кодтар, мобильді қосымшалар, геймификация әдістері мен мультимедиялық ресурстар арқылы сабақтарды жандандыра алады. Мұндай тәсіл оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға және оларды цифрлық дәуірдің талаптарына бейімдеуге ықпал етеді.
Держатели документа:
ЗКУ

74
М 94

Мырзахметова, А. Т.
    Педагогтың цифрлық құзыреттілігі [Текст] / А. Т. Мырзахметова // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 309-312.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық педагогика -- қашықтан оқыту онлайн оқыту платформалары -- виртуалды және кеңейтілген шындық -- жасанды интеллект цифрлық құзыреттілік -- мультимедиялық оқыту құралдары -- цифрлық оқыту әдістемесі -- сандық сауаттылық -- электронды білім беру ресурстары -- оқытудағы инновациялар
Аннотация: Цифрлық педагогика – білім беру процесін заманауи цифрлық технологиялар мен құралдар арқылы жаңғыртуға бағытталған тәсіл. Ол оқушылар мен мұғалімдер арасындағы өзара әрекеттесуді жаңа деңгейге көтеріп, білім беру сапасын арттырады. Бұл тәсіл дәстүрлі әдістерді толықтырып, оқу материалдарын жеткізуді интерактивті, икемді әрі қолжетімді етеді. Цифрлық педагогикадағы негізгі үрдістерге онлайн оқыту платформалары, виртуалды және кеңейтілген шындық (VR/AR), жасанды интеллект, сондай-ақ білім беру процесін дербестендіру жатады. Сонымен қатар, цифрлық педагогика мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін жетілдіруді талап етеді. Цифрлық білім беру құралдарын тиімді пайдалану арқылы оқыту әдістерін жаңғыртып, оқушылардың оқу мотивациясын арттырып, олардың қажеттіліктеріне бейімделген білім беруді жүзеге асыруға болады
Держатели документа:
ЗКУ

Мырзахметова, А.Т. Педагогтың цифрлық құзыреттілігі [Текст] / А. Т. Мырзахметова // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.309-312.

38.

Мырзахметова, А.Т. Педагогтың цифрлық құзыреттілігі [Текст] / А. Т. Мырзахметова // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.309-312.


74
М 94

Мырзахметова, А. Т.
    Педагогтың цифрлық құзыреттілігі [Текст] / А. Т. Мырзахметова // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 309-312.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық педагогика -- қашықтан оқыту онлайн оқыту платформалары -- виртуалды және кеңейтілген шындық -- жасанды интеллект цифрлық құзыреттілік -- мультимедиялық оқыту құралдары -- цифрлық оқыту әдістемесі -- сандық сауаттылық -- электронды білім беру ресурстары -- оқытудағы инновациялар
Аннотация: Цифрлық педагогика – білім беру процесін заманауи цифрлық технологиялар мен құралдар арқылы жаңғыртуға бағытталған тәсіл. Ол оқушылар мен мұғалімдер арасындағы өзара әрекеттесуді жаңа деңгейге көтеріп, білім беру сапасын арттырады. Бұл тәсіл дәстүрлі әдістерді толықтырып, оқу материалдарын жеткізуді интерактивті, икемді әрі қолжетімді етеді. Цифрлық педагогикадағы негізгі үрдістерге онлайн оқыту платформалары, виртуалды және кеңейтілген шындық (VR/AR), жасанды интеллект, сондай-ақ білім беру процесін дербестендіру жатады. Сонымен қатар, цифрлық педагогика мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін жетілдіруді талап етеді. Цифрлық білім беру құралдарын тиімді пайдалану арқылы оқыту әдістерін жаңғыртып, оқушылардың оқу мотивациясын арттырып, олардың қажеттіліктеріне бейімделген білім беруді жүзеге асыруға болады
Держатели документа:
ЗКУ

74
М 92

Мухамбеткалиева, Ф. К.
    Білім беру жүйесіндегі сандық экономика [Текст] / Ф. К. Мухамбеткалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 353-356.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Сандық платформалар -- Coursera -- Khan Academy -- EdX -- IT -- Soft skills -- Цифрлық теңсіздік -- Жасанды интеллект -- Онлайн-платформалар
Аннотация: Сандық экономика – ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы арқылы экономикалық, әлеуметтік және мәдени салаларды қайта құру процесі. Білім беру жүйесінде сандық экономика ұғымы технологияларды енгізу арқылы оқытудың сапасын арттыруға, білімге қолжетімділікті кеңейтуге және еңбек нарығының заманауи талаптарына бейімделуге бағытталған. Сандық экономика білім беру жүйесін дамытудың маңызды факторы болып табылады. Ол тек технологияларды енгізумен шектелмей, білім беру мазмұнын жаңартуды, мұғалімдердің біліктілігін арттыруды және оқытудың жаңа тәсілдерін іздеуді талап етеді. Сандық экономикаға бейімделген білім беру жүйесі болашақ ұрпақтың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал етеді
Держатели документа:
ЗКУ

Мухамбеткалиева, Ф.К. Білім беру жүйесіндегі сандық экономика [Текст] / Ф. К. Мухамбеткалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.353-356.

39.

Мухамбеткалиева, Ф.К. Білім беру жүйесіндегі сандық экономика [Текст] / Ф. К. Мухамбеткалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.353-356.


74
М 92

Мухамбеткалиева, Ф. К.
    Білім беру жүйесіндегі сандық экономика [Текст] / Ф. К. Мухамбеткалиева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 353-356.
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Сандық платформалар -- Coursera -- Khan Academy -- EdX -- IT -- Soft skills -- Цифрлық теңсіздік -- Жасанды интеллект -- Онлайн-платформалар
Аннотация: Сандық экономика – ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы арқылы экономикалық, әлеуметтік және мәдени салаларды қайта құру процесі. Білім беру жүйесінде сандық экономика ұғымы технологияларды енгізу арқылы оқытудың сапасын арттыруға, білімге қолжетімділікті кеңейтуге және еңбек нарығының заманауи талаптарына бейімделуге бағытталған. Сандық экономика білім беру жүйесін дамытудың маңызды факторы болып табылады. Ол тек технологияларды енгізумен шектелмей, білім беру мазмұнын жаңартуды, мұғалімдердің біліктілігін арттыруды және оқытудың жаңа тәсілдерін іздеуді талап етеді. Сандық экономикаға бейімделген білім беру жүйесі болашақ ұрпақтың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал етеді
Держатели документа:
ЗКУ

81.2
Б 34

Баянғали, К. Ж.
    Қазақ тілін оқытуда цифрлық платформалардың рөлі: тәжірибелер мен нәтижелерді талдау [Текст] / К. Ж. Баянғали // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 361-364.
ББК 81.2

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
қазақ тілі -- цифрлық платформалар -- Bilimland -- Tilqural.kz, -- оқу мотивациясы -- цифрлық сауаттылық -- тіл дағдылары
Аннотация: Мақалада қазақ тілін оқытудағы цифрлық платформалардың рөлі қарастырылады, олардың қала мен ауыл мектептерінде тиімділігі талданады. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, Bilimland, Tilqural.kz, Kazakh Grammar платформалары тіл дағдыларын дамытуға ықпал етеді, бірақ олардың қолданылуы инфрақұрылымдық және техникалық факторлармен шектеледі. Цифрлық құралдардың оқушылардың мотивациясына әсері және педагогтардың цифрлық сауаттылығын арттыру қажеттілігіне ерекше назар аударылады. Автор білім сапасын арттыру үшін цифрлық технологияларды дәстүрлі оқыту әдістерімен біріктірудің маңыздылығын атап өтеді
Держатели документа:
ЗКУ

Баянғали, К.Ж. Қазақ тілін оқытуда цифрлық платформалардың рөлі: тәжірибелер мен нәтижелерді талдау [Текст] / К. Ж. Баянғали // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.361-364.

40.

Баянғали, К.Ж. Қазақ тілін оқытуда цифрлық платформалардың рөлі: тәжірибелер мен нәтижелерді талдау [Текст] / К. Ж. Баянғали // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.361-364.


81.2
Б 34

Баянғали, К. Ж.
    Қазақ тілін оқытуда цифрлық платформалардың рөлі: тәжірибелер мен нәтижелерді талдау [Текст] / К. Ж. Баянғали // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 361-364.
ББК 81.2

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
қазақ тілі -- цифрлық платформалар -- Bilimland -- Tilqural.kz, -- оқу мотивациясы -- цифрлық сауаттылық -- тіл дағдылары
Аннотация: Мақалада қазақ тілін оқытудағы цифрлық платформалардың рөлі қарастырылады, олардың қала мен ауыл мектептерінде тиімділігі талданады. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, Bilimland, Tilqural.kz, Kazakh Grammar платформалары тіл дағдыларын дамытуға ықпал етеді, бірақ олардың қолданылуы инфрақұрылымдық және техникалық факторлармен шектеледі. Цифрлық құралдардың оқушылардың мотивациясына әсері және педагогтардың цифрлық сауаттылығын арттыру қажеттілігіне ерекше назар аударылады. Автор білім сапасын арттыру үшін цифрлық технологияларды дәстүрлі оқыту әдістерімен біріктірудің маңыздылығын атап өтеді
Держатели документа:
ЗКУ

Page 4, Results: 40

 

All acquisitions for 
Or select a month