Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи ППС

Page 408, Results: 4255

Digitizing pages:
No results! 1000

Report on unfulfilled requests: 0

22.3
М 91

Мурзекеева, Н. Г.
    Гуманитарлық бейінді сыныптарда физиканы оқытудың жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізу шарттарын талдау [Текст] / Н. Г. Мурзекеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 307-311.

ББК 22.3

Рубрики: Физика

Кл.слова (ненормированные):
бейінді оқыту -- физиканы оқыту -- гуманитарлық сыныптар -- физика -- жалпы орта білім беру -- Жаратылыстану
Аннотация: Біздің елімізде болып жатқан білім беруді стандарттау негізгі білім беру бағдарламасында көзделген барлық пәндер бойынша орта мектепте оқыту тәсілдерін қайта қарауды талап етті. Негізгі тәсілдер даралау, гуманитаризация, білім беруді гуманизациялау болды. Ол орта білім деңгейінде оқыту бейіндерін құруға әкеліп соқты. Кейін гуманитарлық бейінге физиканы оқыту әдістемесін әзірлеу талап етілді. Гуманитарлық бейіндегі сыныптарда физиканы оқытудың әзірленген әдістемелерін неғұрлым табысты іске асыру оқушылардың физика бойынша негізгі білім беру бағдарламасын игерудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуінің қажетті және жеткілікті шарттарын мектепте оқыту практикасында бөліп көрсетуді және есепке алуды талап етеді. Бұл осы мақалада егжей-тегжейлі қарастырылған, онда сондай-ақ физика пәні мұғалімдері мен педагогикалық білім беру бакалаврларының гуманитарлық бейін сыныптардағы физиканы оқу ерекшеліктері туралы пікірлері талданды.
Держатели документа:
ЗКУ

Мурзекеева, Н.Г. Гуманитарлық бейінді сыныптарда физиканы оқытудың жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізу шарттарын талдау [Текст] / Н. Г. Мурзекеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.307-311.

4071.

Мурзекеева, Н.Г. Гуманитарлық бейінді сыныптарда физиканы оқытудың жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізу шарттарын талдау [Текст] / Н. Г. Мурзекеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.307-311.


22.3
М 91

Мурзекеева, Н. Г.
    Гуманитарлық бейінді сыныптарда физиканы оқытудың жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізу шарттарын талдау [Текст] / Н. Г. Мурзекеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 307-311.

ББК 22.3

Рубрики: Физика

Кл.слова (ненормированные):
бейінді оқыту -- физиканы оқыту -- гуманитарлық сыныптар -- физика -- жалпы орта білім беру -- Жаратылыстану
Аннотация: Біздің елімізде болып жатқан білім беруді стандарттау негізгі білім беру бағдарламасында көзделген барлық пәндер бойынша орта мектепте оқыту тәсілдерін қайта қарауды талап етті. Негізгі тәсілдер даралау, гуманитаризация, білім беруді гуманизациялау болды. Ол орта білім деңгейінде оқыту бейіндерін құруға әкеліп соқты. Кейін гуманитарлық бейінге физиканы оқыту әдістемесін әзірлеу талап етілді. Гуманитарлық бейіндегі сыныптарда физиканы оқытудың әзірленген әдістемелерін неғұрлым табысты іске асыру оқушылардың физика бойынша негізгі білім беру бағдарламасын игерудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуінің қажетті және жеткілікті шарттарын мектепте оқыту практикасында бөліп көрсетуді және есепке алуды талап етеді. Бұл осы мақалада егжей-тегжейлі қарастырылған, онда сондай-ақ физика пәні мұғалімдері мен педагогикалық білім беру бакалаврларының гуманитарлық бейін сыныптардағы физиканы оқу ерекшеліктері туралы пікірлері талданды.
Держатели документа:
ЗКУ

74
М 92

Мухамбетжанова, Ж. Т.
    Бастауыш сынып оқушыларының оқырман мәдениетін қалыптастыру [Текст] / Ж. Т. Мухамбетжанова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 311-313.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
кітап -- мәдениет -- оқушы -- ұстаз -- бастауыш -- оқырман -- әдебиет пәні -- АКТ
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының оқырман мәдениетін қалыптастырудың ғылыми негіздері қарастырылады. Кітап адамның рухани дамуында үлкен рөл атқаратындықтан, оның жеке тұлғаның қарқынды қалыптасу кезеңіндегі маңызы әсері сөз болады. Білім беру стандарты қазіргі қоғамның талаптарына жауап беретін тұлғаның қасиеттерін: ақпарат ағындарында еркін бағдарланған; сындарлы қарым-қатынас жасауға, ынтымақтастыққа қабілетті; өмір үдерісінде оқу және танымдық міндеттерді тиімді шешуге тәрбиелеуді және дамытуды қамтитындықтан оқырмандық мәдениетті қалыптастыруда оқушылардың оқу қызығушылығы мен оқу мәдениетін қалыптастыру мүмкіндігі сөз болады.
Держатели документа:
ЗКУ

Мухамбетжанова, Ж.Т. Бастауыш сынып оқушыларының оқырман мәдениетін қалыптастыру [Текст] / Ж. Т. Мухамбетжанова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.311-313.

4072.

Мухамбетжанова, Ж.Т. Бастауыш сынып оқушыларының оқырман мәдениетін қалыптастыру [Текст] / Ж. Т. Мухамбетжанова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.311-313.


74
М 92

Мухамбетжанова, Ж. Т.
    Бастауыш сынып оқушыларының оқырман мәдениетін қалыптастыру [Текст] / Ж. Т. Мухамбетжанова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 311-313.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
кітап -- мәдениет -- оқушы -- ұстаз -- бастауыш -- оқырман -- әдебиет пәні -- АКТ
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының оқырман мәдениетін қалыптастырудың ғылыми негіздері қарастырылады. Кітап адамның рухани дамуында үлкен рөл атқаратындықтан, оның жеке тұлғаның қарқынды қалыптасу кезеңіндегі маңызы әсері сөз болады. Білім беру стандарты қазіргі қоғамның талаптарына жауап беретін тұлғаның қасиеттерін: ақпарат ағындарында еркін бағдарланған; сындарлы қарым-қатынас жасауға, ынтымақтастыққа қабілетті; өмір үдерісінде оқу және танымдық міндеттерді тиімді шешуге тәрбиелеуді және дамытуды қамтитындықтан оқырмандық мәдениетті қалыптастыруда оқушылардың оқу қызығушылығы мен оқу мәдениетін қалыптастыру мүмкіндігі сөз болады.
Держатели документа:
ЗКУ

74
М 92

Мухашева, А. Г.
    Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру [Текст] / А. Г. Мухашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 314-316.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
тілдік дағдылар -- тілдік қатынас -- ойлау -- даму -- ой қозғау -- тіл мәдениеті -- Бастауыш сынып оқушылар
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру туралы қарастырылған. Тілдік қатынас адамның ойлау, пайымдау, сөйлеу, тыңдау, түсіну, айту, пікірлесу т.б. әрекеттеріне тікелей қатысты құбылыс екеніне тоқталады. Тілдік дағдыларды дамыту мен қалыптастыру арқылы жас ұрпаққа өзінің ана тіліне, ұлттық құндылықтарына деген қатынасы айқындалатыны, олардың бойындағы ұлттық рухты, ұлттық рухани құндылықтарды қалыптастыруда да негізгі орын алатыны қамтылған. Бастауыш сынып оқушыларының тіл меңгеру дағдысын дамыту мен қалыптастыруда ынтаны, қызығушылықты ояту, ой қозғау, түсіну, ой толғаныс, бұрынғы білетін білімдерімен жаңа алған білімдерін салыстыру тұрғысынан сараланып беріледі.
Держатели документа:
ЗКУ

Мухашева, А.Г. Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру [Текст] / А. Г. Мухашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.314-316.

4073.

Мухашева, А.Г. Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру [Текст] / А. Г. Мухашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.314-316.


74
М 92

Мухашева, А. Г.
    Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру [Текст] / А. Г. Мухашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 314-316.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
тілдік дағдылар -- тілдік қатынас -- ойлау -- даму -- ой қозғау -- тіл мәдениеті -- Бастауыш сынып оқушылар
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын қалыптастыру туралы қарастырылған. Тілдік қатынас адамның ойлау, пайымдау, сөйлеу, тыңдау, түсіну, айту, пікірлесу т.б. әрекеттеріне тікелей қатысты құбылыс екеніне тоқталады. Тілдік дағдыларды дамыту мен қалыптастыру арқылы жас ұрпаққа өзінің ана тіліне, ұлттық құндылықтарына деген қатынасы айқындалатыны, олардың бойындағы ұлттық рухты, ұлттық рухани құндылықтарды қалыптастыруда да негізгі орын алатыны қамтылған. Бастауыш сынып оқушыларының тіл меңгеру дағдысын дамыту мен қалыптастыруда ынтаны, қызығушылықты ояту, ой қозғау, түсіну, ой толғаныс, бұрынғы білетін білімдерімен жаңа алған білімдерін салыстыру тұрғысынан сараланып беріледі.
Держатели документа:
ЗКУ

74
М 92

Мухтарова, Г. Б.
    Бұлттық технологиялардың білім сапасында қолданылуы [Текст] / Г. Б. Мухтарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 316-320.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Бұлттық технологиялар -- цифрлық білім беру -- E-learning -- мобильді оқыту -- виртуалды сабақтар
Аннотация: Бұлттық технологиялар білім беру үдерісі мен оқу сапасын жақсартудың бірегей мүмкіндіктерін ұсынатын білім беру секторында барған сайын маңызды құралға айналуда. Бұл мақала заманауи білім беру ортасындағы Бұлттық технологиялардың рөлі мен маңыздылығын қарастырады. Мақала «Білім беру ортасының сапасын арттырудағы Бұлттық технологиялардың рөлі» диссертациялық жұмысының нәтижелері мен тұжырымдарын талдауға негізделген. Зерттеуде білім беру ресурстарына қолжетімділікті арттыру, оқудың икемділігі мен ұтқырлығын арттыру, сондай-ақ студенттер мен мұғалімдер арасындағы ынтымақтастық пен білім алмасуды жақсарту сияқты білім беруде Бұлттық технологияларды пайдаланудың артықшылықтары талданды. Сондай-ақ Бұлттық технологияларды енгізу кезінде білім беру мекемелері кездесетін қиындықтар талқыланып, оларды жеңу жолдары ұсынылды. Қорытынды 21 ғасырда сапалы және қолжетімді білім беруді қамтамасыз ету үшін білім беру контекстінде Бұлттық технологияларды одан әрі зерттеу және дамыту қажеттілігін көрсетеді.
Держатели документа:
ЗКУ

Мухтарова, Г.Б. Бұлттық технологиялардың білім сапасында қолданылуы [Текст] / Г. Б. Мухтарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.316-320.

4074.

Мухтарова, Г.Б. Бұлттық технологиялардың білім сапасында қолданылуы [Текст] / Г. Б. Мухтарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.316-320.


74
М 92

Мухтарова, Г. Б.
    Бұлттық технологиялардың білім сапасында қолданылуы [Текст] / Г. Б. Мухтарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 316-320.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Бұлттық технологиялар -- цифрлық білім беру -- E-learning -- мобильді оқыту -- виртуалды сабақтар
Аннотация: Бұлттық технологиялар білім беру үдерісі мен оқу сапасын жақсартудың бірегей мүмкіндіктерін ұсынатын білім беру секторында барған сайын маңызды құралға айналуда. Бұл мақала заманауи білім беру ортасындағы Бұлттық технологиялардың рөлі мен маңыздылығын қарастырады. Мақала «Білім беру ортасының сапасын арттырудағы Бұлттық технологиялардың рөлі» диссертациялық жұмысының нәтижелері мен тұжырымдарын талдауға негізделген. Зерттеуде білім беру ресурстарына қолжетімділікті арттыру, оқудың икемділігі мен ұтқырлығын арттыру, сондай-ақ студенттер мен мұғалімдер арасындағы ынтымақтастық пен білім алмасуды жақсарту сияқты білім беруде Бұлттық технологияларды пайдаланудың артықшылықтары талданды. Сондай-ақ Бұлттық технологияларды енгізу кезінде білім беру мекемелері кездесетін қиындықтар талқыланып, оларды жеңу жолдары ұсынылды. Қорытынды 21 ғасырда сапалы және қолжетімді білім беруді қамтамасыз ету үшін білім беру контекстінде Бұлттық технологияларды одан әрі зерттеу және дамыту қажеттілігін көрсетеді.
Держатели документа:
ЗКУ

74
Н 12

Нағашығали, А. М.
    Факультативтік курстарды оқыту барысында қолданылатын программалық қамтамалар туралы [Текст] / А. М. Нағашығали, А. Т. Байбактина // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 320-322.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Бағдарламалық қамтама -- факультативті курстар -- оқушылар -- ыңғайлылық -- бейімделу -- білім беруде бағдарлама -- интерактивті сабақтар
Аннотация: Бұл мақала факультативті курстарды ұйымдастыруда қолданылатын бағдарламалық қамтамалар қажеттілігіне арналған. Бағдарламалық қамтаманы қолданатын заманауи факультативті курстарда олардың оқу процесіне және оқушылардың нәтижелеріне қандай әсер ететінін түсіну маңызды. Мақалада бағдарламалық жасақтаманың пайдалану ыңғайлылығы, оқушылардың әртүрлі топтарына бейімделуі және оқу барысын бақылау және бағалау мүмкіндіктері сияқты негізгі аспектілер қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Байбактина, А.Т.

Нағашығали, А.М. Факультативтік курстарды оқыту барысында қолданылатын программалық қамтамалар туралы [Текст] / А. М. Нағашығали, А. Т. Байбактина // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.320-322.

4075.

Нағашығали, А.М. Факультативтік курстарды оқыту барысында қолданылатын программалық қамтамалар туралы [Текст] / А. М. Нағашығали, А. Т. Байбактина // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.320-322.


74
Н 12

Нағашығали, А. М.
    Факультативтік курстарды оқыту барысында қолданылатын программалық қамтамалар туралы [Текст] / А. М. Нағашығали, А. Т. Байбактина // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 320-322.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Бағдарламалық қамтама -- факультативті курстар -- оқушылар -- ыңғайлылық -- бейімделу -- білім беруде бағдарлама -- интерактивті сабақтар
Аннотация: Бұл мақала факультативті курстарды ұйымдастыруда қолданылатын бағдарламалық қамтамалар қажеттілігіне арналған. Бағдарламалық қамтаманы қолданатын заманауи факультативті курстарда олардың оқу процесіне және оқушылардың нәтижелеріне қандай әсер ететінін түсіну маңызды. Мақалада бағдарламалық жасақтаманың пайдалану ыңғайлылығы, оқушылардың әртүрлі топтарына бейімделуі және оқу барысын бақылау және бағалау мүмкіндіктері сияқты негізгі аспектілер қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Байбактина, А.Т.

22.1
Н 57

Неткалиева, Н. Е.
    Математика пәніндегі метатану - оқу сауаттылығын дамытуда оқушылардың ойлау үдерісін бағалау [Текст] / Н. Е. Неткалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 326-329.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Оқу сауаттылығы -- метатанымдық стратегиялар -- метатану -- математика -- оқушылар -- рефлексия -- Физика-математика сабақтар
Аннотация: Бұл мақала оқу сауаттылығын дамыту үшін метакогнитивтік стратегияларды қолданудағы оқушыларға берулген нұсқаулық пен тапсырмалардың тиімділігін зерттеуге бағытталған. Метатанымдық стратегиялар – бұл студенттерден оқу тапсырмаларын орындау кезінде өз ойлары туралы ойлауды талап ететін стратегиялар. Оқушылар оқу тапсырмаларын орындау барысында өздерінің ойлау процестеріне қатысты рефлексиясын жүргізілді. Мұндай оқытудың тиімділігін анықтау үшін эксперименттік және бақылау сыныптары ұйымдастырылып, нәтижесі талданды. Зерттеу нәтижесінде тиімді оқыту әдістері таңдалынып, ұсынылды.
Держатели документа:
ЗКУ

Неткалиева, Н.Е. Математика пәніндегі метатану - оқу сауаттылығын дамытуда оқушылардың ойлау үдерісін бағалау [Текст] / Н. Е. Неткалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.326-329.

4076.

Неткалиева, Н.Е. Математика пәніндегі метатану - оқу сауаттылығын дамытуда оқушылардың ойлау үдерісін бағалау [Текст] / Н. Е. Неткалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.326-329.


22.1
Н 57

Неткалиева, Н. Е.
    Математика пәніндегі метатану - оқу сауаттылығын дамытуда оқушылардың ойлау үдерісін бағалау [Текст] / Н. Е. Неткалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 326-329.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Оқу сауаттылығы -- метатанымдық стратегиялар -- метатану -- математика -- оқушылар -- рефлексия -- Физика-математика сабақтар
Аннотация: Бұл мақала оқу сауаттылығын дамыту үшін метакогнитивтік стратегияларды қолданудағы оқушыларға берулген нұсқаулық пен тапсырмалардың тиімділігін зерттеуге бағытталған. Метатанымдық стратегиялар – бұл студенттерден оқу тапсырмаларын орындау кезінде өз ойлары туралы ойлауды талап ететін стратегиялар. Оқушылар оқу тапсырмаларын орындау барысында өздерінің ойлау процестеріне қатысты рефлексиясын жүргізілді. Мұндай оқытудың тиімділігін анықтау үшін эксперименттік және бақылау сыныптары ұйымдастырылып, нәтижесі талданды. Зерттеу нәтижесінде тиімді оқыту әдістері таңдалынып, ұсынылды.
Держатели документа:
ЗКУ

63
Н 91

Нығметжанов, Б. Т.
    Мұсылман діни көшбасшыларының рухани-ағарту саласындағы қызметтері (XIX ғ. аяғы – XX ғ.) [Текст] / Б. Т. Нығметжанов // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 329-332.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
Ресей империясы -- Орынбор мүфтилігі -- діни тұлғалар -- молда -- мектеп -- медресе -- білім -- ағартушылық
Аннотация: Мақалада Патшалық Ресейдің отаршылдық саясаты тұсында діни қайраткер ретінде тарих сахнасына көтерілген тұлғаларға тоқталады. Әсіресе қазақ даласында рухани-ағарту саласының дамуына татар, башқұрт зиялы инттелигенттерінің ықпалы зор болды. Ресей патшалығы Орынбор мүфтилігі арқылы діни тұлғаларды қатаң бақылауда ұстап отырды. Мақалада автор Сәлімгерей Тевкелевтің қызметін де толық деректер негізінде сипаттай түскен. Мақалада Ресей патшалығының қазақ жеріне жүргізген рухани-отарлау саясаты туралы баяндайды. Осы жағдайға қарамастан мұсылман діни элиталары бірігіп, қазақ даласындағы білім мен ағартудың, дін мен мәдениеттің қалыптасуына түрткі болғандығын сипаттайды
Держатели документа:
ЗКУ

Нығметжанов, Б.Т. Мұсылман діни көшбасшыларының рухани-ағарту саласындағы қызметтері (XIX ғ. аяғы – XX ғ.) [Текст] / Б. Т. Нығметжанов // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.329-332.

4077.

Нығметжанов, Б.Т. Мұсылман діни көшбасшыларының рухани-ағарту саласындағы қызметтері (XIX ғ. аяғы – XX ғ.) [Текст] / Б. Т. Нығметжанов // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.329-332.


63
Н 91

Нығметжанов, Б. Т.
    Мұсылман діни көшбасшыларының рухани-ағарту саласындағы қызметтері (XIX ғ. аяғы – XX ғ.) [Текст] / Б. Т. Нығметжанов // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 329-332.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
Ресей империясы -- Орынбор мүфтилігі -- діни тұлғалар -- молда -- мектеп -- медресе -- білім -- ағартушылық
Аннотация: Мақалада Патшалық Ресейдің отаршылдық саясаты тұсында діни қайраткер ретінде тарих сахнасына көтерілген тұлғаларға тоқталады. Әсіресе қазақ даласында рухани-ағарту саласының дамуына татар, башқұрт зиялы инттелигенттерінің ықпалы зор болды. Ресей патшалығы Орынбор мүфтилігі арқылы діни тұлғаларды қатаң бақылауда ұстап отырды. Мақалада автор Сәлімгерей Тевкелевтің қызметін де толық деректер негізінде сипаттай түскен. Мақалада Ресей патшалығының қазақ жеріне жүргізген рухани-отарлау саясаты туралы баяндайды. Осы жағдайға қарамастан мұсылман діни элиталары бірігіп, қазақ даласындағы білім мен ағартудың, дін мен мәдениеттің қалыптасуына түрткі болғандығын сипаттайды
Держатели документа:
ЗКУ

74
О-11

Оңғарбай, А. Б.
    Оқу жетістігін критериалды бағалаудың ғылыми негіздері [Текст] / А. Б. Оңғарбай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 332-334.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Критериалды бағалау -- оқу жетістігі -- құзыреттілік -- қалыптастырушы бағалау -- жиынтық бағалау -- білім сапасы
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының білімін критериалды бағалаудың ғылыми негіздері талданады. Мұғалім мен оқушылар арасындағы сенімділік пен түсіністік, өзара ұжымдық қарым-қатынас орнатып, мүмкіндіктерін арттыруға жол ашатын бірден бір тәсіл критериалды бағалау екені ғылыми тұрғыдан сипатталады.
Держатели документа:
ЗКУ

Оңғарбай, А.Б. Оқу жетістігін критериалды бағалаудың ғылыми негіздері [Текст] / А. Б. Оңғарбай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.332-334.

4078.

Оңғарбай, А.Б. Оқу жетістігін критериалды бағалаудың ғылыми негіздері [Текст] / А. Б. Оңғарбай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.332-334.


74
О-11

Оңғарбай, А. Б.
    Оқу жетістігін критериалды бағалаудың ғылыми негіздері [Текст] / А. Б. Оңғарбай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 332-334.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Критериалды бағалау -- оқу жетістігі -- құзыреттілік -- қалыптастырушы бағалау -- жиынтық бағалау -- білім сапасы
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының білімін критериалды бағалаудың ғылыми негіздері талданады. Мұғалім мен оқушылар арасындағы сенімділік пен түсіністік, өзара ұжымдық қарым-қатынас орнатып, мүмкіндіктерін арттыруға жол ашатын бірден бір тәсіл критериалды бағалау екені ғылыми тұрғыдан сипатталады.
Держатели документа:
ЗКУ

74
Р 95

Рыскельдинова-Джумалиева , А. А.
    Студенттердің болашақ мамандығының кәсіби имиджінің қалыптасуының кейбір мәселелері [Текст] / А. А. Рыскельдинова-Джумалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 337-339.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Имидж -- кәсіби имидж -- имиджиология -- колледж -- мамандық, қалыптасу -- педагогика -- имидж тасымалдаушысы
Аннотация: Бұл мақалада колледж студенттерінің болашақ мамандықтарының кәсіби имиджінің қалыптасуының ерекшеліктері мен мәселелері қарастырылған. «Имидж» терминіне анықтама беріліп, әлеуметтік психологиялық құбылыс ретінде имидждің бірқатар ерекшеліктері көрсетілді. Сонымен қатар, «имидж» терминінің пайда болу мерзімі және үлес қосқан Отандық ғалымдар мен шетел ғалымдарының пікірлері қарастырылған
Держатели документа:
ЗКУ

Рыскельдинова-Джумалиева , А.А. Студенттердің болашақ мамандығының кәсіби имиджінің қалыптасуының кейбір мәселелері [Текст] / А. А. Рыскельдинова-Джумалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.337-339.

4079.

Рыскельдинова-Джумалиева , А.А. Студенттердің болашақ мамандығының кәсіби имиджінің қалыптасуының кейбір мәселелері [Текст] / А. А. Рыскельдинова-Джумалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.337-339.


74
Р 95

Рыскельдинова-Джумалиева , А. А.
    Студенттердің болашақ мамандығының кәсіби имиджінің қалыптасуының кейбір мәселелері [Текст] / А. А. Рыскельдинова-Джумалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 337-339.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Имидж -- кәсіби имидж -- имиджиология -- колледж -- мамандық, қалыптасу -- педагогика -- имидж тасымалдаушысы
Аннотация: Бұл мақалада колледж студенттерінің болашақ мамандықтарының кәсіби имиджінің қалыптасуының ерекшеліктері мен мәселелері қарастырылған. «Имидж» терминіне анықтама беріліп, әлеуметтік психологиялық құбылыс ретінде имидждің бірқатар ерекшеліктері көрсетілді. Сонымен қатар, «имидж» терминінің пайда болу мерзімі және үлес қосқан Отандық ғалымдар мен шетел ғалымдарының пікірлері қарастырылған
Держатели документа:
ЗКУ

81.2 Каз.яз
С 19

Сапарова, А. Н.
    Қазақ тілі сабағында бастауыш сынып оқушыларының лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру [Текст] / А. Н. Сапарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 339-341.

ББК 81.2 Каз.яз

Рубрики: Казахский язык

Кл.слова (ненормированные):
Ингвомәдени құзыреттілік -- бастауыш сынып -- қазақ тілі -- ұлттық құндылық -- дағды -- когнитивті оқыту -- фразеологизм -- мақал-мәтелдер
Аннотация: Мақалада қазақ тілі сабағында бастауыш сынып оқушыларының лингвомәдени құзыреттілігін қалыптастырудың теориялық негіздері сөз болады. Лингвомәдени құзыреттілік терминінің педагогикалық сипатын ашып, бастауыш сынып оқушыларының ұлттық мәдени құндылықтарын дамытудағы маңызы қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ

Сапарова, А.Н. Қазақ тілі сабағында бастауыш сынып оқушыларының лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру [Текст] / А. Н. Сапарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.339-341.

4080.

Сапарова, А.Н. Қазақ тілі сабағында бастауыш сынып оқушыларының лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру [Текст] / А. Н. Сапарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.339-341.


81.2 Каз.яз
С 19

Сапарова, А. Н.
    Қазақ тілі сабағында бастауыш сынып оқушыларының лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру [Текст] / А. Н. Сапарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 339-341.

ББК 81.2 Каз.яз

Рубрики: Казахский язык

Кл.слова (ненормированные):
Ингвомәдени құзыреттілік -- бастауыш сынып -- қазақ тілі -- ұлттық құндылық -- дағды -- когнитивті оқыту -- фразеологизм -- мақал-мәтелдер
Аннотация: Мақалада қазақ тілі сабағында бастауыш сынып оқушыларының лингвомәдени құзыреттілігін қалыптастырудың теориялық негіздері сөз болады. Лингвомәдени құзыреттілік терминінің педагогикалық сипатын ашып, бастауыш сынып оқушыларының ұлттық мәдени құндылықтарын дамытудағы маңызы қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ

Page 408, Results: 4255

 

All acquisitions for 
Or select a month