Choice of metadata Статьи
Page 53, Results: 532
Report on unfulfilled requests: 0
521.

Подробнее
32.973
М 90
Мукушев, Б. А.
MathCad қолданбалы бағдарламалар пакетін алгебра және геометрия пәндерін оқытуда қолдану. [Текст] / Б. А. Мукушев, Л. С. Каинбаева, А. Маншарипова, Б. Шуренбаева // Информатика негіздері. - 2023. - №2. - Б. 2-3
ББК 32.973
Рубрики: Ақпараттық технология
Кл.слова (ненормированные):
математикалық есеп -- MathCad пакеті -- дифференциалдық теңдеулер -- геометриялық фигура
Аннотация: MathCad пакетіндегі есептеулер стандартты математикалық тілге өте жақын түрде болады. MathCad құрамында мәтіндік, графикалық және формулалық редакторлар және математикалық және инженерлік анықтамалық ақпарат базасы болады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Каинбаева, Л.С.
Маншарипова, А.
Шуренбаева, Б.
М 90
Мукушев, Б. А.
MathCad қолданбалы бағдарламалар пакетін алгебра және геометрия пәндерін оқытуда қолдану. [Текст] / Б. А. Мукушев, Л. С. Каинбаева, А. Маншарипова, Б. Шуренбаева // Информатика негіздері. - 2023. - №2. - Б. 2-3
Рубрики: Ақпараттық технология
Кл.слова (ненормированные):
математикалық есеп -- MathCad пакеті -- дифференциалдық теңдеулер -- геометриялық фигура
Аннотация: MathCad пакетіндегі есептеулер стандартты математикалық тілге өте жақын түрде болады. MathCad құрамында мәтіндік, графикалық және формулалық редакторлар және математикалық және инженерлік анықтамалық ақпарат базасы болады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Каинбаева, Л.С.
Маншарипова, А.
Шуренбаева, Б.
522.

Подробнее
32.973
М 90
Мукушев, Б. А.
Механикалық құбылыстарды оқып-үйренуде Mathcad пакетін қолдану. [Текст] / Б. А. Мукушев, Б. Прмантаева, Қ. Тәуекел, А. Жолдыбаева [и др.] // Информатика негіздері. - 2023. - №3. - Б. 8-9
ББК 32.973
Рубрики: ақпараттық технология
Кл.слова (ненормированные):
Mathcad қолданбалы бағдарлама пакеті -- теңдеу -- физикалық есептер
Аннотация: Мақала Mathcad пакетінің білім берудегі ерекше рөлі туралы.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Прмантаева, Б.
Тәуекел, Қ.
Жолдыбаева, А.
Айтен, Ү.
Рүстембекова, А.
М 90
Мукушев, Б. А.
Механикалық құбылыстарды оқып-үйренуде Mathcad пакетін қолдану. [Текст] / Б. А. Мукушев, Б. Прмантаева, Қ. Тәуекел, А. Жолдыбаева [и др.] // Информатика негіздері. - 2023. - №3. - Б. 8-9
Рубрики: ақпараттық технология
Кл.слова (ненормированные):
Mathcad қолданбалы бағдарлама пакеті -- теңдеу -- физикалық есептер
Аннотация: Мақала Mathcad пакетінің білім берудегі ерекше рөлі туралы.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Прмантаева, Б.
Тәуекел, Қ.
Жолдыбаева, А.
Айтен, Ү.
Рүстембекова, А.
523.

Подробнее
74
Ш 80
Шотбайқызы, А.
Университеттегі ғылымның әріптестік әлеуеті [Текст] / А. Шотбайқызы // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2023. - 15 қараша. - №218. - Б. 9.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Университеттегі ғылым -- докторант -- Ядролық физика институты -- магистрант -- білім беру -- ғалым -- технология дәуірі -- білімнің жемісі -- өндірістің табысы -- термоядролық технологиялар
Аннотация: Әр салада табысты өнім өндіру үшін сол бағытта іргелі және қолданбалы зерттеулер жүргізілуге тиіс. Ал зерттеуді жүргізетін ғалымдар негізінен жоғары оқу орнында, анығы жоғары оқу орнынан кейінгі білім сатысында қалыптасады. Магистранттар мен докторанттарды, яғни болашақ ғалымдарды даярлау ісі жемісті болу үшін университеттер маман даярлайтын саладағы өндіріс орындарымен зерттеу жұмыстарын жүргізу мақсатында «достасуы» керек-ақ. Себебі университеттегі ғылымның әлеуеті өндіріс орындарымен әріптестіктің әлеуетіне тікелей байланысты.
Держатели документа:
ЗКУ
Ш 80
Шотбайқызы, А.
Университеттегі ғылымның әріптестік әлеуеті [Текст] / А. Шотбайқызы // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2023. - 15 қараша. - №218. - Б. 9.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Университеттегі ғылым -- докторант -- Ядролық физика институты -- магистрант -- білім беру -- ғалым -- технология дәуірі -- білімнің жемісі -- өндірістің табысы -- термоядролық технологиялар
Аннотация: Әр салада табысты өнім өндіру үшін сол бағытта іргелі және қолданбалы зерттеулер жүргізілуге тиіс. Ал зерттеуді жүргізетін ғалымдар негізінен жоғары оқу орнында, анығы жоғары оқу орнынан кейінгі білім сатысында қалыптасады. Магистранттар мен докторанттарды, яғни болашақ ғалымдарды даярлау ісі жемісті болу үшін университеттер маман даярлайтын саладағы өндіріс орындарымен зерттеу жұмыстарын жүргізу мақсатында «достасуы» керек-ақ. Себебі университеттегі ғылымның әлеуеті өндіріс орындарымен әріптестіктің әлеуетіне тікелей байланысты.
Держатели документа:
ЗКУ
524.

Подробнее
65
Б 18
Байдаулетов, М. Б.
Ұйымның ақша ағындарын талдаудың практикалық аспектілері [Текст] / М. Б. Байдаулетов, А. Ардақханұлы // Транзитная экономика. - 2023. - №2. - Б. 26-30.
ББК 65
Рубрики: Экономика
Кл.слова (ненормированные):
ұйым -- ақша ағындары -- қаржылық тұрақтылық -- кіріс -- шығыс -- тікелей әдіс -- жанама әдіс -- пайда
Аннотация: Бұл мақала компанияның ақша ағындарын талдаудың қолданбалы аспектілерін көрсетеді.
Держатели документа:
БҚУ.
Доп.точки доступа:
Ардақханұлы, А.
Б 18
Байдаулетов, М. Б.
Ұйымның ақша ағындарын талдаудың практикалық аспектілері [Текст] / М. Б. Байдаулетов, А. Ардақханұлы // Транзитная экономика. - 2023. - №2. - Б. 26-30.
Рубрики: Экономика
Кл.слова (ненормированные):
ұйым -- ақша ағындары -- қаржылық тұрақтылық -- кіріс -- шығыс -- тікелей әдіс -- жанама әдіс -- пайда
Аннотация: Бұл мақала компанияның ақша ағындарын талдаудың қолданбалы аспектілерін көрсетеді.
Держатели документа:
БҚУ.
Доп.точки доступа:
Ардақханұлы, А.
525.

Подробнее
88
А 40
Акимжанова, А
Жас мамандардың жаңа жұмыс орнына бейімделуінің психологиялық мәселелері [Текст] / А Акимжанова // Мектептегі психология//Психология в школе. - 2024. - №01. - Б. 9-13
ББК 88
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
бейімделу -- жас маман -- факторлар -- мотивация -- тұлға қажеттілігі -- іс-әрекет
Аннотация: Мақалада жас мамандардың жаңа жұмыс орнына бейімделуінің психологиялық мәселелері және негізгі факторлары қарастырылады.Жас мамандарға қолданбалы ұсыныстар келтірілген
Держатели документа:
БҚУ
А 40
Акимжанова, А
Жас мамандардың жаңа жұмыс орнына бейімделуінің психологиялық мәселелері [Текст] / А Акимжанова // Мектептегі психология//Психология в школе. - 2024. - №01. - Б. 9-13
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
бейімделу -- жас маман -- факторлар -- мотивация -- тұлға қажеттілігі -- іс-әрекет
Аннотация: Мақалада жас мамандардың жаңа жұмыс орнына бейімделуінің психологиялық мәселелері және негізгі факторлары қарастырылады.Жас мамандарға қолданбалы ұсыныстар келтірілген
Держатели документа:
БҚУ
526.

Подробнее
22.1
А 13
Абаева, Н. А.
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесімен шығарылатын мәтінді есептерді оқыту әдістемесі. [Текст] / Н. А. Абаева, Л. Д. Жұмалиева // математика және физика . - 2024. - №1. - Б. 3-5
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
екі айнымалы -- теңсіздік жүйесі -- қолданбалы есептер -- мәтінді талдау -- Блум таксономиясы -- оқыту әдістемесі
Аннотация: Қазақстандағы жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес "Екі айнымалы теңсіздіктер жүйесі арқылы шығарылатын мәтінді есептер" тақырыбын негізгі мектеп курсындағы оқушыларына түсіндіріп, жоғары білім сапасын көрсету өте қиын. Сондықтан бұл мақала Блум таксономиясын қолдана отырып, оқушыларға осы тақырыпты қалай жақсы түсіндіруге болатынын қарастырады. Бұл тақырыпты оқушыларға Блум таксономиясының алты қадамы арқылы оқытатын болсақ, бұл оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттырып, тақырыпты жақсы түсінуге көмектесері сөзсіз.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Жұмалиева, Л.Д.
А 13
Абаева, Н. А.
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесімен шығарылатын мәтінді есептерді оқыту әдістемесі. [Текст] / Н. А. Абаева, Л. Д. Жұмалиева // математика және физика . - 2024. - №1. - Б. 3-5
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
екі айнымалы -- теңсіздік жүйесі -- қолданбалы есептер -- мәтінді талдау -- Блум таксономиясы -- оқыту әдістемесі
Аннотация: Қазақстандағы жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес "Екі айнымалы теңсіздіктер жүйесі арқылы шығарылатын мәтінді есептер" тақырыбын негізгі мектеп курсындағы оқушыларына түсіндіріп, жоғары білім сапасын көрсету өте қиын. Сондықтан бұл мақала Блум таксономиясын қолдана отырып, оқушыларға осы тақырыпты қалай жақсы түсіндіруге болатынын қарастырады. Бұл тақырыпты оқушыларға Блум таксономиясының алты қадамы арқылы оқытатын болсақ, бұл оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттырып, тақырыпты жақсы түсінуге көмектесері сөзсіз.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Жұмалиева, Л.Д.
527.

Подробнее
66
С 28
Сейілхан, Ж.
Ұлттық құндылық - бірегейлік негізі [Текст] / Ж. Сейілхан // Егемен Қазақстан. - 2024. - 19 сәуір. - №76. - Б. 6.
ББК 66
Рубрики: Политика
Кл.слова (ненормированные):
Атырау -- Ұлттық құрылтай -- ұлттық құндылық -- ұрпақ тәрбиесі -- Ұлттық академиялық кітапхана -- Қолданбалы этносаяси зерттеулер институты
Аннотация: Атырауда өткен Ұлттық құрылтайдың үшінші отырысында сөз болған ұлттық құндылық, ұрпақ тәрбиесі, қоғамдық сана мәселелеріне қатысты бүгінде еліміздің әр өңіріндегі қызу талқылау жүріп жатыр. Астана қаласындағы Ұлттық академиялық кітапханада Қолданбалы этносаяси зерттеулер институтының ұйымдастыруымен өткен «Ұлттық құндылық – ұлт бірлігінің негізі» атты дөңгелек үстелде де ел ертеңіне қатысты өзекті жайттар талқыланды.
Держатели документа:
ЗКУ
С 28
Сейілхан, Ж.
Ұлттық құндылық - бірегейлік негізі [Текст] / Ж. Сейілхан // Егемен Қазақстан. - 2024. - 19 сәуір. - №76. - Б. 6.
Рубрики: Политика
Кл.слова (ненормированные):
Атырау -- Ұлттық құрылтай -- ұлттық құндылық -- ұрпақ тәрбиесі -- Ұлттық академиялық кітапхана -- Қолданбалы этносаяси зерттеулер институты
Аннотация: Атырауда өткен Ұлттық құрылтайдың үшінші отырысында сөз болған ұлттық құндылық, ұрпақ тәрбиесі, қоғамдық сана мәселелеріне қатысты бүгінде еліміздің әр өңіріндегі қызу талқылау жүріп жатыр. Астана қаласындағы Ұлттық академиялық кітапханада Қолданбалы этносаяси зерттеулер институтының ұйымдастыруымен өткен «Ұлттық құндылық – ұлт бірлігінің негізі» атты дөңгелек үстелде де ел ертеңіне қатысты өзекті жайттар талқыланды.
Держатели документа:
ЗКУ
528.

Подробнее
72
Ж 27
Жанұзақ, Т.
Ғалым ғибраты [Текст] / Т. Жанұзақ // Егемен Қазақстан. - 2024. - 13 тамыз. - №155. - Б. 9.
ББК 72
Рубрики: ғалым
Кл.слова (ненормированные):
Сыздық Рабиға Сәтіғалиқызы -- Академик -- Абай тілін -- Язык произведений Абая -- Абай тілінің морфологиялық ерекшеліктері -- Абайдың сөз өрнегі
Аннотация: "Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді» деген халық даналығы қандай өміршең. Академик Сыздық Рабиға Сәтіғалиқызының қазақ тіл білімін дамыту, өpесін кеңейту, оның қолданбалы әрі теориялық құнын арттыру барысындағы еңбектері коптеген жаналыққа толы. Әсіресе көрнекті ғальм қазақ тіл білімін дамытуға айрықша еңбек сіңірді. Ол тарихи филологиялық тұрғыдан Абай тілін тұңғыш рет кең ауқымда зерттеп, арасан тың жаңалық ашты. Осы бағыттағы «Абай тілінің морфологиялық ерекшеліктері» «Абай шыгармаларының тілі (лексикасы мен грамматикасы)», «Абай өлеңдерінің синтаксистік құрылысы», «Язык произведений Абая», «Абайдың сөз өрнегі», «Абай және қазақтың ұлттық әдеби тілі» секілді бірегей еңбектері - сезіміздің дәлелі.
Держатели документа:
ЗКУ
Ж 27
Жанұзақ, Т.
Ғалым ғибраты [Текст] / Т. Жанұзақ // Егемен Қазақстан. - 2024. - 13 тамыз. - №155. - Б. 9.
Рубрики: ғалым
Кл.слова (ненормированные):
Сыздық Рабиға Сәтіғалиқызы -- Академик -- Абай тілін -- Язык произведений Абая -- Абай тілінің морфологиялық ерекшеліктері -- Абайдың сөз өрнегі
Аннотация: "Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді» деген халық даналығы қандай өміршең. Академик Сыздық Рабиға Сәтіғалиқызының қазақ тіл білімін дамыту, өpесін кеңейту, оның қолданбалы әрі теориялық құнын арттыру барысындағы еңбектері коптеген жаналыққа толы. Әсіресе көрнекті ғальм қазақ тіл білімін дамытуға айрықша еңбек сіңірді. Ол тарихи филологиялық тұрғыдан Абай тілін тұңғыш рет кең ауқымда зерттеп, арасан тың жаңалық ашты. Осы бағыттағы «Абай тілінің морфологиялық ерекшеліктері» «Абай шыгармаларының тілі (лексикасы мен грамматикасы)», «Абай өлеңдерінің синтаксистік құрылысы», «Язык произведений Абая», «Абайдың сөз өрнегі», «Абай және қазақтың ұлттық әдеби тілі» секілді бірегей еңбектері - сезіміздің дәлелі.
Держатели документа:
ЗКУ
529.

Подробнее
74.1
М 95
Мырзашева , Э. Н.
Көркем еңбек пәнінде қазақ халқының қолөнерін оқытудағы инновациялық жолдары мен әдіс-тәсілдері [Текст] / Э. Н. Мырзашева // Көркем еңбек . - 2024. - №7. - Б. . 6-7
ББК 74.1
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
қолөнер -- туынды -- қолданбалы қолөнер -- ою-өрнек -- болашақ
Аннотация: Қазақ қолөнерінің өсу жолы, өзіне тән даму тарихы бар. Ол тарих сонау көне замандардан басталады. Оған Қазақстан жерінде бұрын-соңды жүргізілген археологиялық зерттеулердің нәтижесінде анықталған ежелгі мәдениеттің үлгілері дәлел болады. Мұның өзі қазақ өнерінің республика жерінде мекендеген сақ, үйсін, қыпшақ, ғұн және тағы басқа көне түркі тайпаларының мәдениетімен төркіндестігінің айғағы. Қазіргі өмір талабы - оқушыға берілетін білім түсінікті қабылдауға жеңіл болуы тиіс. Көркем еңбек сабағында іс жүзінде нақты жұмыс жүргізілетіндіктен, оны меңгеру үшін ерінбей еңбек ететіндей оқушыларымыз төзімді және жинақы болуы керек. Заман талабына байланысты технологиялық әдістерді пайдаланып, қызықты және жан-жақты тәсілмен өткізе алсақ, болашақ ұрпақтың білімді болатынына сенімдімін.
Держатели документа:
БҚУ
М 95
Мырзашева , Э. Н.
Көркем еңбек пәнінде қазақ халқының қолөнерін оқытудағы инновациялық жолдары мен әдіс-тәсілдері [Текст] / Э. Н. Мырзашева // Көркем еңбек . - 2024. - №7. - Б. . 6-7
Рубрики: Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормированные):
қолөнер -- туынды -- қолданбалы қолөнер -- ою-өрнек -- болашақ
Аннотация: Қазақ қолөнерінің өсу жолы, өзіне тән даму тарихы бар. Ол тарих сонау көне замандардан басталады. Оған Қазақстан жерінде бұрын-соңды жүргізілген археологиялық зерттеулердің нәтижесінде анықталған ежелгі мәдениеттің үлгілері дәлел болады. Мұның өзі қазақ өнерінің республика жерінде мекендеген сақ, үйсін, қыпшақ, ғұн және тағы басқа көне түркі тайпаларының мәдениетімен төркіндестігінің айғағы. Қазіргі өмір талабы - оқушыға берілетін білім түсінікті қабылдауға жеңіл болуы тиіс. Көркем еңбек сабағында іс жүзінде нақты жұмыс жүргізілетіндіктен, оны меңгеру үшін ерінбей еңбек ететіндей оқушыларымыз төзімді және жинақы болуы керек. Заман талабына байланысты технологиялық әдістерді пайдаланып, қызықты және жан-жақты тәсілмен өткізе алсақ, болашақ ұрпақтың білімді болатынына сенімдімін.
Держатели документа:
БҚУ
530.

Подробнее
74
З-94
Зулпыхар, Ж.Е.
Интеллектуалды оқыту жүйесін жобалау принциптері: педагогикалық перспектива [Текст] / Ж.Е. Зулпыхар, А.Н. Есіркеп, М. А. Галимжанова, С.А. Нургалиева // Білім ғылым-педагогикалық журнал. - 2025. - №1. - Б. 31-41
ББК 74
Рубрики: Білм беру
Кл.слова (ненормированные):
интеллектуалды оқыту жүйесі -- архитектуралық моделі -- жобалау -- педагогикалық принциптер -- жасанды интеллект
Аннотация: Мақалада педагогикалық тұрғыдан тиімді интеллектуалды оқыту жүй-елерін жобалауға қажетті принциптер мен архитектуралық негіздерге талдау жасалынған. Зерттеудің өзектілігі дәстүрлі оқыту әдістерінен цифрлық және ин-теллектуалды оқыту платформаларына құру қажеттілігімен негізделеді және пе-дагогикалық принциптерді біріктірудің маңыздылығын атап көрсетеді. Зерттеу мақсаты – интеллектуалды оқыту жүйесін жобалауда педагогикалық негізделген архитектуралық модельді әзірлеу және оның негізгі құрамдас бөліктерін сипаттау. Әрбір қабат жүйенің әрі технологиялық, әрі педагогикалық тұрғыдан дұрыс бо-луын қамтамасыз ету үшін жасалған. Зерттеу жұмысы конструктивистік, бихевио-ристік және когнитивистік теорияларға сүйене отырып, құрылымдық талдау және коммуникациялық әдістер арқылы жүзеге асырылды. Информатика мұғалімдерін даярлау және олардың біліктілігін арттыру саласы интеллектуалды жүйелердің барлық мүмкіндіктерін көрсетуге қолайлы орта ретінде таңдалды. Зерттеу нәти-жесінде пайдаланушы интерфейсі қабаты, қолданбалы қабат, интеллектуалды қа-бат, деректер қабаты, интеграциялық қабат және инфрақұрылымдық қабаттардан тұратын интеллектуалды оқыту жүйесінің архитектуралық моделі ұсынылды.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Есіркеп, А.Н.
Галимжанова, М. А.
Нургалиева, С.А.
З-94
Зулпыхар, Ж.Е.
Интеллектуалды оқыту жүйесін жобалау принциптері: педагогикалық перспектива [Текст] / Ж.Е. Зулпыхар, А.Н. Есіркеп, М. А. Галимжанова, С.А. Нургалиева // Білім ғылым-педагогикалық журнал. - 2025. - №1. - Б. 31-41
Рубрики: Білм беру
Кл.слова (ненормированные):
интеллектуалды оқыту жүйесі -- архитектуралық моделі -- жобалау -- педагогикалық принциптер -- жасанды интеллект
Аннотация: Мақалада педагогикалық тұрғыдан тиімді интеллектуалды оқыту жүй-елерін жобалауға қажетті принциптер мен архитектуралық негіздерге талдау жасалынған. Зерттеудің өзектілігі дәстүрлі оқыту әдістерінен цифрлық және ин-теллектуалды оқыту платформаларына құру қажеттілігімен негізделеді және пе-дагогикалық принциптерді біріктірудің маңыздылығын атап көрсетеді. Зерттеу мақсаты – интеллектуалды оқыту жүйесін жобалауда педагогикалық негізделген архитектуралық модельді әзірлеу және оның негізгі құрамдас бөліктерін сипаттау. Әрбір қабат жүйенің әрі технологиялық, әрі педагогикалық тұрғыдан дұрыс бо-луын қамтамасыз ету үшін жасалған. Зерттеу жұмысы конструктивистік, бихевио-ристік және когнитивистік теорияларға сүйене отырып, құрылымдық талдау және коммуникациялық әдістер арқылы жүзеге асырылды. Информатика мұғалімдерін даярлау және олардың біліктілігін арттыру саласы интеллектуалды жүйелердің барлық мүмкіндіктерін көрсетуге қолайлы орта ретінде таңдалды. Зерттеу нәти-жесінде пайдаланушы интерфейсі қабаты, қолданбалы қабат, интеллектуалды қа-бат, деректер қабаты, интеграциялық қабат және инфрақұрылымдық қабаттардан тұратын интеллектуалды оқыту жүйесінің архитектуралық моделі ұсынылды.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Есіркеп, А.Н.
Галимжанова, М. А.
Нургалиева, С.А.
Page 53, Results: 532