Choice of metadata Статьи ППС
Page 586, Results: 5854
Digitizing pages:
No results! 1000
Report on unfulfilled requests: 0
5851.

Подробнее
74
К 15
Кайсагалиева, Г. С.
Сыныптан тыс жұмыстардың оқу үлгерімі мен қызығушылықты арттыруға қосар үлесі [Текст] / Г. С. Кайсагалиева, А. Д. Сансызбаев // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 305-307.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
сыныптан тыс жұмыс -- ынталандыру -- мотив -- ынтасын -- білім беру процесі -- оқушылар -- әлеуметтік дағдыларды дамыту -- ынталандыру -- мативация
Аннотация: Сыныптан тыс жұмыс білім алушылардың ынтасын арттыруда және білім беру процесін байытуда маңызды рөл атқарады. Бұл мақала сыныптан тыс жұмыстың оқушыларды ынталандыруға әсерін зерттейді және олардың маңыздылығын қарастырады, оның ішінде білімді практикалық қолдану, әлеуметтік дағдыларды дамыту, ынталандыру және жетістіктерді тану арқылы қызығушылықтарды кеңейту және ынталандыруды қолдау. Осы факторларды талдай отырып, мақала сыныптан тыс жұмыстардың білім алушылардың белсенді ұстанымын қалыптастыруға, оларды оқуға және дамытуға ынталандыруға және қолайлы оқыту ортасын құруға қалай ықпал ететінін анықтайды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сансызбаев, А. Д.
К 15
Кайсагалиева, Г. С.
Сыныптан тыс жұмыстардың оқу үлгерімі мен қызығушылықты арттыруға қосар үлесі [Текст] / Г. С. Кайсагалиева, А. Д. Сансызбаев // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 305-307.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
сыныптан тыс жұмыс -- ынталандыру -- мотив -- ынтасын -- білім беру процесі -- оқушылар -- әлеуметтік дағдыларды дамыту -- ынталандыру -- мативация
Аннотация: Сыныптан тыс жұмыс білім алушылардың ынтасын арттыруда және білім беру процесін байытуда маңызды рөл атқарады. Бұл мақала сыныптан тыс жұмыстың оқушыларды ынталандыруға әсерін зерттейді және олардың маңыздылығын қарастырады, оның ішінде білімді практикалық қолдану, әлеуметтік дағдыларды дамыту, ынталандыру және жетістіктерді тану арқылы қызығушылықтарды кеңейту және ынталандыруды қолдау. Осы факторларды талдай отырып, мақала сыныптан тыс жұмыстардың білім алушылардың белсенді ұстанымын қалыптастыруға, оларды оқуға және дамытуға ынталандыруға және қолайлы оқыту ортасын құруға қалай ықпал ететінін анықтайды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сансызбаев, А. Д.
5852.

Подробнее
74.262
Е 82
Есенжанова, М. С.
Жаратылыстану пәндерін оқытуда заманауи платформаларды пайдаланудың тиімділігі [Текст] / М. С. Есенжанова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 307-309.
ББК 74.262
Рубрики: Методика преподавания естественных наук (естествознания в целом)
Кл.слова (ненормированные):
Жаратылыстану -- оқушылар -- табиғат -- қоршаған орта -- биология -- химия -- физика -- география -- экология -- Оқыту әдістері -- Интерактивті әдістер -- Проекттік әдіс -- ICT технологиялар -- Kahoot! -- Jamboard -- Naraket -- SEEK
Аннотация: Жаратылыстану пәндері мектепте ғылымға негізделген білім берудің маңызды бөлігі болып табылады. Олар оқушылардың табиғатқа, оның заңдылықтарына, қоршаған ортаға деген түсінігін қалыптастыруға, ғылыми ойлауды дамытуға, проблемаларды шешу қабілеттерін арттыруға бағытталған. Осы мақалада жаратылыстану пәндерін оқытудың әдістемелік аспектілері қарастырылады.
Держатели документа:
ЗКУ
Е 82
Есенжанова, М. С.
Жаратылыстану пәндерін оқытуда заманауи платформаларды пайдаланудың тиімділігі [Текст] / М. С. Есенжанова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 307-309.
Рубрики: Методика преподавания естественных наук (естествознания в целом)
Кл.слова (ненормированные):
Жаратылыстану -- оқушылар -- табиғат -- қоршаған орта -- биология -- химия -- физика -- география -- экология -- Оқыту әдістері -- Интерактивті әдістер -- Проекттік әдіс -- ICT технологиялар -- Kahoot! -- Jamboard -- Naraket -- SEEK
Аннотация: Жаратылыстану пәндері мектепте ғылымға негізделген білім берудің маңызды бөлігі болып табылады. Олар оқушылардың табиғатқа, оның заңдылықтарына, қоршаған ортаға деген түсінігін қалыптастыруға, ғылыми ойлауды дамытуға, проблемаларды шешу қабілеттерін арттыруға бағытталған. Осы мақалада жаратылыстану пәндерін оқытудың әдістемелік аспектілері қарастырылады.
Держатели документа:
ЗКУ
5853.

Подробнее
74.262.8
К 93
Құрмекеш, Ә. Д.
Seek және auto draw жасанды интеллект бағдарламаларын биология сабақтарында қолдану ерекшеліктері [Текст] / Ә. Д. Құрмекеш, Л. Б. Айтмагамбетова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 309-313.
ББК 74.262.8
Рубрики: Методика преподавания биологии
Кл.слова (ненормированные):
Интеллект -- жасанды интеллект бағдарламалар -- биология сабақтар -- Seek -- auto draw -- Компьютер -- Техника -- жасанды интеллект жүйелері -- Жасанды интеллект
Аннотация: Интеллект (латынның «білім», «ақыл-ой» мағынасын білдіретін сөзінен шыққан) – ақыл, ойлау икемділігі деген мағынаны білдіреді. Компьютердің ақылы жоқ, бірақ ол қабылдайтындай (адам дауысын, фотоны, т.б.) программалар жазуға болады. Техника өздігінен кез келген формадағы ақпаратты қабылдап, оған реакция жасайтын болса, онда жасанды интеллекті туралы айтуға болады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Айтмагамбетова, Л.Б.
К 93
Құрмекеш, Ә. Д.
Seek және auto draw жасанды интеллект бағдарламаларын биология сабақтарында қолдану ерекшеліктері [Текст] / Ә. Д. Құрмекеш, Л. Б. Айтмагамбетова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 309-313.
Рубрики: Методика преподавания биологии
Кл.слова (ненормированные):
Интеллект -- жасанды интеллект бағдарламалар -- биология сабақтар -- Seek -- auto draw -- Компьютер -- Техника -- жасанды интеллект жүйелері -- Жасанды интеллект
Аннотация: Интеллект (латынның «білім», «ақыл-ой» мағынасын білдіретін сөзінен шыққан) – ақыл, ойлау икемділігі деген мағынаны білдіреді. Компьютердің ақылы жоқ, бірақ ол қабылдайтындай (адам дауысын, фотоны, т.б.) программалар жазуға болады. Техника өздігінен кез келген формадағы ақпаратты қабылдап, оған реакция жасайтын болса, онда жасанды интеллекті туралы айтуға болады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Айтмагамбетова, Л.Б.
5854.

Подробнее
74
Б 90
Будущее образования: интеграция новых парадигм обучения и творческих подходов к развитию креативности у студентов [Текст] // Өркен. - 2025. - 30 сәуір. - №4. - Б. 13.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагогический факультет -- ЗКУ им. М. Утемисова -- методический месячник -- школа будущего -- педагогика -- Будущее образования -- обучение -- креативность у студентов
Аннотация: на педагогическом факультете ЗКУ им. М. Утемисова стартовал методический месячник. Его открытие прошло в необычном формате арт-пространства и сразу задало яркий и креативный тон всему мероприятию. Какой станет школа будущего? Какими будут уроки, учителя и учебные материалы через 10, 20, 50 лет? Эти и другие вопросы обсуждали участники открытия в атмосфере творчества, воображения и открытого диалога.
Держатели документа:
ЗКУ
Б 90
Будущее образования: интеграция новых парадигм обучения и творческих подходов к развитию креативности у студентов [Текст] // Өркен. - 2025. - 30 сәуір. - №4. - Б. 13.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагогический факультет -- ЗКУ им. М. Утемисова -- методический месячник -- школа будущего -- педагогика -- Будущее образования -- обучение -- креативность у студентов
Аннотация: на педагогическом факультете ЗКУ им. М. Утемисова стартовал методический месячник. Его открытие прошло в необычном формате арт-пространства и сразу задало яркий и креативный тон всему мероприятию. Какой станет школа будущего? Какими будут уроки, учителя и учебные материалы через 10, 20, 50 лет? Эти и другие вопросы обсуждали участники открытия в атмосфере творчества, воображения и открытого диалога.
Держатели документа:
ЗКУ
Page 586, Results: 5854