Choice of metadata Статьи
Page 62, Results: 630
Report on unfulfilled requests: 0
611.

Подробнее
74
М 51
Мендибаева, Ж. А.
Көптілді топтарда студенттердің кәсіби бағдарланған тезарусын қалыптастыру [Текст] / Ж. А. Мендибаева // Педагогика мәселелері. - 2024. - №6. - Б. . 9-10
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
үш тіл -- жаһандану кезеңі -- коммуникативтік қызмет -- білім беру -- ЖОО студенттері -- коммуникативтік қабілет -- коммуникативтік әрекет -- полилингвалді тұлға
Аннотация: Қазақстан Республикасы жаһандану кезеңінде әлемде өзіне лайықты орынды иемденуді, заман ағымына сай жастарды тәрбиелеуді нормативтік құжаттарда қарастырып, кем дегенде үш тілді меңгерген, әлем халықтарының мәдениеті мен салт-дәстүрлерін құрметтейтін көпмәдениетті тұлға тәрбиелеу стратегиясы анықтады. Өз ана тіліңмен қатар орыс және шетел тілін білу кім-кімнің болса да ой-өрісін кеңейтіп, оның жан-жақты дамып жетілуіне, толеранттылық ұстанымы мен әлем туралы танымның қалыптасуына ықпал ететіні анық.
Держатели документа:
БҚУ
М 51
Мендибаева, Ж. А.
Көптілді топтарда студенттердің кәсіби бағдарланған тезарусын қалыптастыру [Текст] / Ж. А. Мендибаева // Педагогика мәселелері. - 2024. - №6. - Б. . 9-10
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
үш тіл -- жаһандану кезеңі -- коммуникативтік қызмет -- білім беру -- ЖОО студенттері -- коммуникативтік қабілет -- коммуникативтік әрекет -- полилингвалді тұлға
Аннотация: Қазақстан Республикасы жаһандану кезеңінде әлемде өзіне лайықты орынды иемденуді, заман ағымына сай жастарды тәрбиелеуді нормативтік құжаттарда қарастырып, кем дегенде үш тілді меңгерген, әлем халықтарының мәдениеті мен салт-дәстүрлерін құрметтейтін көпмәдениетті тұлға тәрбиелеу стратегиясы анықтады. Өз ана тіліңмен қатар орыс және шетел тілін білу кім-кімнің болса да ой-өрісін кеңейтіп, оның жан-жақты дамып жетілуіне, толеранттылық ұстанымы мен әлем туралы танымның қалыптасуына ықпал ететіні анық.
Держатели документа:
БҚУ
612.

Подробнее
83
Б 90
Булатбаева, Д. Н.
Қазақ әдебиеті сабағының сапасы мен мұғалімнің құзыреттілігі: талдау негізіндегі ұсыныстар [Текст] / Д. Н. Булатбаева // Білім. - 2024. - №1. - Б. 98-110.
ББК 83
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
қазақ әдебиеті мұғалімінің құзыреттілігі -- әдебиеттанушылық құзыреттілік -- әдебиеттік құзыреттілік -- әдістемелік құзыреттілік -- педагогикалық құзыреттілік -- психологиялық құзыреттілік -- әдебиет сабағының сапасы
Аннотация: Мақалада қазақ әдебиеті мұғаліміне қойылатын талаптар мен оның тәжірибедегі көрінісі, қажетті кәсіби құзыреттілікті дамытудағы кедергілер қарасты- рылады. Әдебиет пәні мұғалімінің кешенді көпкомпонентті құзыреттілігі мазмұны Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясында анықталып жазылған. Осы мазмұн негізінде бүгінгі күні толыққанды іске асырылмай жатқан мектепте сапалы әдебиеттік білім беру мәселесі бойынша мұғалімнің әрекеті қандай болу керек? Ол тек қана пәнді оқыту емес, соның негізінде оқушыларды ұлттық құндылыққа баулу, олардың эмоционалдық интеллектісін қалыптастыру, ақпараттық техноло- гияларды оқушыларға пайдалы қолдануға үйрету, уақытты үнемдеу және тиімді қолдану сияқты оқушылардың метапәндік құзыреттілігін дамыта білуі қажет. Осы орайда әдебиет сабақтарына бақылау жүргізу негізінде, жас әдебиет мұғалімнің кәсіби жұмысындағы олқылықтар анықталған. Сонымен қатар, білім беру саласын- дағы кез келген пән сияқты қазақ әдебиеті бойынша да пәндік-мазмұндық, педаго- гикалық, дидактикалық, психологиялық, әдістемелік және пәнаралық компонент, сонымен қатар, пәннің өзіндік ерекшелігіне сай этика-философиялық, тарихи-мә- дени компонент қамтылатыны мәлімделеді. Сол компоненттер негізінде көркем шығарманы кешенді түрде оқыту тетігі әзірленіп, ұсынылып отыр, оның тиімділігі де мұғалім мен студенттердің арасында талқыланған. Мақалада осы бағытта пер- спективалық жұмыстардың да мазмұны белгіленген.
Держатели документа:
ЗКУ
Б 90
Булатбаева, Д. Н.
Қазақ әдебиеті сабағының сапасы мен мұғалімнің құзыреттілігі: талдау негізіндегі ұсыныстар [Текст] / Д. Н. Булатбаева // Білім. - 2024. - №1. - Б. 98-110.
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
қазақ әдебиеті мұғалімінің құзыреттілігі -- әдебиеттанушылық құзыреттілік -- әдебиеттік құзыреттілік -- әдістемелік құзыреттілік -- педагогикалық құзыреттілік -- психологиялық құзыреттілік -- әдебиет сабағының сапасы
Аннотация: Мақалада қазақ әдебиеті мұғаліміне қойылатын талаптар мен оның тәжірибедегі көрінісі, қажетті кәсіби құзыреттілікті дамытудағы кедергілер қарасты- рылады. Әдебиет пәні мұғалімінің кешенді көпкомпонентті құзыреттілігі мазмұны Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясында анықталып жазылған. Осы мазмұн негізінде бүгінгі күні толыққанды іске асырылмай жатқан мектепте сапалы әдебиеттік білім беру мәселесі бойынша мұғалімнің әрекеті қандай болу керек? Ол тек қана пәнді оқыту емес, соның негізінде оқушыларды ұлттық құндылыққа баулу, олардың эмоционалдық интеллектісін қалыптастыру, ақпараттық техноло- гияларды оқушыларға пайдалы қолдануға үйрету, уақытты үнемдеу және тиімді қолдану сияқты оқушылардың метапәндік құзыреттілігін дамыта білуі қажет. Осы орайда әдебиет сабақтарына бақылау жүргізу негізінде, жас әдебиет мұғалімнің кәсіби жұмысындағы олқылықтар анықталған. Сонымен қатар, білім беру саласын- дағы кез келген пән сияқты қазақ әдебиеті бойынша да пәндік-мазмұндық, педаго- гикалық, дидактикалық, психологиялық, әдістемелік және пәнаралық компонент, сонымен қатар, пәннің өзіндік ерекшелігіне сай этика-философиялық, тарихи-мә- дени компонент қамтылатыны мәлімделеді. Сол компоненттер негізінде көркем шығарманы кешенді түрде оқыту тетігі әзірленіп, ұсынылып отыр, оның тиімділігі де мұғалім мен студенттердің арасында талқыланған. Мақалада осы бағытта пер- спективалық жұмыстардың да мазмұны белгіленген.
Держатели документа:
ЗКУ
613.

Подробнее
74
G10
Görgeç, Celâl
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Diller Arası Homonim Sözcüklerin Öğretim Sürecine Etkileri: Türkçe-Rusça Örneği [Текст] / Celâl Görgeç // Bilim. - 2024. - №2. - Р. 23-32.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
шетелдіктерге түрік тілін үйрету -- гомофондық құрылымдар -- қос тілді оқыту -- орыс тілі -- тіл үйрету -- тіларалық омонимдер
Аннотация: Тіл үйрету процесінде омонимдер шет тілін үйренушілерге айтарлықтай әсер етеді. Омоним сөздердің пайда болу себептері сан алуан. Бұл жағдай көбіне- се тілдердің күрделі даму процестеріне байланысты болса да, бұл жағдай кейде тілдердің бір-бірінен өзара әсерінен немесе өздерінің даму үрдісінен туындай- ды. Бұл мақалада түрік пен орыс тіліндегі мағынасы әртүрлі, бірақ жазылуы мен айтылуы бірдей сөздердің шетелдіктерге түрік тілін үйретуге қалай әсер еткені қарастырылады. Мұндай сөздер оқушылардың оқу процесінде түсінбеушіліктері мен қателіктерін тудыруы мүмкін. Әсіресе Түркияның Ыстамбұл, Анталья сияқты қалаларында орыс студенттері ұлттық білім жүйесіне енгізілген. Бұл жағдай орыс студенттерінің түрік тілін үйренуін қажет етеді. Бұл зерттеу орыс студенттерінің түрік тілін үйренуде осы сөздермен кездескен кездегі қиындықтарын, бұл сөз- дердің оларды оқыту стратегияларына тигізетін әсерін және бұл қиындықтарды жеңу жолдарын қарастыруды мақсат етеді. Сондай-ақ тіл үйретуде гомофондық құрылымдардың қандай артықшылық немесе кемшілік тудыратынын анықтау қа- жет. Бұл зерттеуде сапалы зерттеу әдістері қолданылды. Зерттеу жұмысында салы- стырмалы лингвистика әдісі арқылы грамматикалық және лексика талдаулары жа- салып, оқыту үрдісінде қолдануға болатын стратегиялар да сөз болды. Түрік тілін үйренетін және ана тілі орысша оқитын студенттермен жүргізілген бақылаулар мен әдебиеттерді шолудан алынған мәліметтер талданды. Зерттеудің шектеулері арасында тек ана тілі орыс тілінде оқитын студенттер бағаланып, түрік және орыс тілдерінің омоним сөздері талқыланды.
Держатели документа:
ЗКУ
G10
Görgeç, Celâl
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Diller Arası Homonim Sözcüklerin Öğretim Sürecine Etkileri: Türkçe-Rusça Örneği [Текст] / Celâl Görgeç // Bilim. - 2024. - №2. - Р. 23-32.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
шетелдіктерге түрік тілін үйрету -- гомофондық құрылымдар -- қос тілді оқыту -- орыс тілі -- тіл үйрету -- тіларалық омонимдер
Аннотация: Тіл үйрету процесінде омонимдер шет тілін үйренушілерге айтарлықтай әсер етеді. Омоним сөздердің пайда болу себептері сан алуан. Бұл жағдай көбіне- се тілдердің күрделі даму процестеріне байланысты болса да, бұл жағдай кейде тілдердің бір-бірінен өзара әсерінен немесе өздерінің даму үрдісінен туындай- ды. Бұл мақалада түрік пен орыс тіліндегі мағынасы әртүрлі, бірақ жазылуы мен айтылуы бірдей сөздердің шетелдіктерге түрік тілін үйретуге қалай әсер еткені қарастырылады. Мұндай сөздер оқушылардың оқу процесінде түсінбеушіліктері мен қателіктерін тудыруы мүмкін. Әсіресе Түркияның Ыстамбұл, Анталья сияқты қалаларында орыс студенттері ұлттық білім жүйесіне енгізілген. Бұл жағдай орыс студенттерінің түрік тілін үйренуін қажет етеді. Бұл зерттеу орыс студенттерінің түрік тілін үйренуде осы сөздермен кездескен кездегі қиындықтарын, бұл сөз- дердің оларды оқыту стратегияларына тигізетін әсерін және бұл қиындықтарды жеңу жолдарын қарастыруды мақсат етеді. Сондай-ақ тіл үйретуде гомофондық құрылымдардың қандай артықшылық немесе кемшілік тудыратынын анықтау қа- жет. Бұл зерттеуде сапалы зерттеу әдістері қолданылды. Зерттеу жұмысында салы- стырмалы лингвистика әдісі арқылы грамматикалық және лексика талдаулары жа- салып, оқыту үрдісінде қолдануға болатын стратегиялар да сөз болды. Түрік тілін үйренетін және ана тілі орысша оқитын студенттермен жүргізілген бақылаулар мен әдебиеттерді шолудан алынған мәліметтер талданды. Зерттеудің шектеулері арасында тек ана тілі орыс тілінде оқитын студенттер бағаланып, түрік және орыс тілдерінің омоним сөздері талқыланды.
Держатели документа:
ЗКУ
614.

Подробнее
74
S17
Salamatova, Zh. T.
Rural School Students’ Motivational Orientations in Learning English as a Foreign Language [Текст] / Zh. T. Salamatova // Bilim. - 2024. - №2. - Р. 53-62.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
жаһандану -- ауыл мектептері -- Ағылшын шет тілі ретінде -- мотивация -- отбасы ықпалы
Аннотация: Білім алушылардың ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеру мотивация- сы жайлы оның әлемдегі маңыздылығының күшеюі мен жаһандану ықпалын еске- ре отырып көптеген эмпирикалық зерттеулер жүргізілді. Бірақ Қазақстанда өткен зерттеулерде мектеп білім алушыларының ойы, әсіресе, ауылдық жерлерде мүл- дем ескерілмеген. Сондықтан бұл зерттеудің мақсаты – ауыл мектептерінің бірін- де ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудағы мотивациялық бағдарларды зерттеу болды. Ол үшін келесі зерттеу сұрақтары құрастырылды: 1) Ағылшын тілін шет тілі ретінде үйренуде студенттердің мотивациясы қандай? 2) Мотивациясын арт- тыру үшін қандай стратегиялар пайдалы деп саналады? Зерттеуде Дорни (2005) ұсынған Motivational Language 2 System теориясы қолданылды. Ол үш құрамдас бөліктен құрылған: Ideal 2 Self; Ought 2 Self; Language 2 learning experience. Зерт- теу сапалы әдіс арқылы жүргізілді. Деректер 9-сыныптың тоғыз оқушысымен жар- тылай құрылымдық жеке сұхбат арқылы жиналды. Деректерді талдау үшін Браун және Кларк (2013) әзірлеген тақырыптық талдаудың алты кезеңі пайдаланылды. Зерттеу оқушыларда Ideal 2 Self Ought 2 Self -тен басым болатынын анықтады, мұн- да отбасы мен болашақ жоспарлары ықпал ететін факторлар болып табылды. Осы зерттеуден ағылшын тілінде сабақ өткізу, мектепішілік жарыстар ұйымдастыру, қо- сымша сыныптар қосу, ауылда жеке репетиторлық орталықтарды ашу сияқты бір- неше ұсыныстар айтылды.
Держатели документа:
ЗКУ
S17
Salamatova, Zh. T.
Rural School Students’ Motivational Orientations in Learning English as a Foreign Language [Текст] / Zh. T. Salamatova // Bilim. - 2024. - №2. - Р. 53-62.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
жаһандану -- ауыл мектептері -- Ағылшын шет тілі ретінде -- мотивация -- отбасы ықпалы
Аннотация: Білім алушылардың ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеру мотивация- сы жайлы оның әлемдегі маңыздылығының күшеюі мен жаһандану ықпалын еске- ре отырып көптеген эмпирикалық зерттеулер жүргізілді. Бірақ Қазақстанда өткен зерттеулерде мектеп білім алушыларының ойы, әсіресе, ауылдық жерлерде мүл- дем ескерілмеген. Сондықтан бұл зерттеудің мақсаты – ауыл мектептерінің бірін- де ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудағы мотивациялық бағдарларды зерттеу болды. Ол үшін келесі зерттеу сұрақтары құрастырылды: 1) Ағылшын тілін шет тілі ретінде үйренуде студенттердің мотивациясы қандай? 2) Мотивациясын арт- тыру үшін қандай стратегиялар пайдалы деп саналады? Зерттеуде Дорни (2005) ұсынған Motivational Language 2 System теориясы қолданылды. Ол үш құрамдас бөліктен құрылған: Ideal 2 Self; Ought 2 Self; Language 2 learning experience. Зерт- теу сапалы әдіс арқылы жүргізілді. Деректер 9-сыныптың тоғыз оқушысымен жар- тылай құрылымдық жеке сұхбат арқылы жиналды. Деректерді талдау үшін Браун және Кларк (2013) әзірлеген тақырыптық талдаудың алты кезеңі пайдаланылды. Зерттеу оқушыларда Ideal 2 Self Ought 2 Self -тен басым болатынын анықтады, мұн- да отбасы мен болашақ жоспарлары ықпал ететін факторлар болып табылды. Осы зерттеуден ағылшын тілінде сабақ өткізу, мектепішілік жарыстар ұйымдастыру, қо- сымша сыныптар қосу, ауылда жеке репетиторлық орталықтарды ашу сияқты бір- неше ұсыныстар айтылды.
Держатели документа:
ЗКУ
615.

Подробнее
78
Е 50
Елеубайқызы, Ү.
Жұбан кітапханасының жетекшісі [Текст] / Ү. Елеубайқызы // Oral oniri. - 2025. - 18 наурыз. - №23. - Б. 16.
ББК 78
Рубрики: кітапхана
Кл.слова (ненормированные):
ежелгі кітапхана -- даңқты тұлғалар -- тарих -- даңқты тұлғалар -- Карев үйі -- 24 мың оқырман -- басты кітапхана -- Мәдени қызмет -- Жұбан Молдағалиев -- Кітап қоры -- кітапхана -- Студенттер мен оқушылар -- XVIII-XIX ғасыр -- «Дара жол» бағдарламасы -- Ғылыми жобалар -- Жұбан оқулары -- Республикалық шаралар -- Шолпан Қуанышқалиқызы
Аннотация: Орал қаласында Нұрсұлтан Назарбаев есімімен аталатын көшемен жүрсең, небір тарихтан сыр шертетін ғимараттарды көресің. Бұл көшемен әлемге аты шыққан даңқты тұлғалар жүрген, саяхатшылар мен ақын-жазушылардың есімдері көне қаланың әр үйінде жазулы. Тарихы таңданарлық ежелгі кітапхана орналасқан бұрынғы «Карев үйі» 1947 жылдан басты кітапхана мекеніне айналды.
Держатели документа:
БҚУ
Е 50
Елеубайқызы, Ү.
Жұбан кітапханасының жетекшісі [Текст] / Ү. Елеубайқызы // Oral oniri. - 2025. - 18 наурыз. - №23. - Б. 16.
Рубрики: кітапхана
Кл.слова (ненормированные):
ежелгі кітапхана -- даңқты тұлғалар -- тарих -- даңқты тұлғалар -- Карев үйі -- 24 мың оқырман -- басты кітапхана -- Мәдени қызмет -- Жұбан Молдағалиев -- Кітап қоры -- кітапхана -- Студенттер мен оқушылар -- XVIII-XIX ғасыр -- «Дара жол» бағдарламасы -- Ғылыми жобалар -- Жұбан оқулары -- Республикалық шаралар -- Шолпан Қуанышқалиқызы
Аннотация: Орал қаласында Нұрсұлтан Назарбаев есімімен аталатын көшемен жүрсең, небір тарихтан сыр шертетін ғимараттарды көресің. Бұл көшемен әлемге аты шыққан даңқты тұлғалар жүрген, саяхатшылар мен ақын-жазушылардың есімдері көне қаланың әр үйінде жазулы. Тарихы таңданарлық ежелгі кітапхана орналасқан бұрынғы «Карев үйі» 1947 жылдан басты кітапхана мекеніне айналды.
Держатели документа:
БҚУ
616.

Подробнее
Серікқызы, Э.
Қазақ тіліндегі оқулықтар тапшы [Текст] / Э. Серікқызы // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2025. - 20 наурыз. - № 54. - Б. 1, 8
ББК 78
Рубрики: кітапхана
Кл.слова (ненормированные):
Қазақ тілі -- оқулықтар -- кітап қоры -- Автоматтандыру -- Кітапхана жұмысы -- Жаңа гуманитарлық білім -- 100 жаңа оқулық -- Студенттерге қолжетімділік -- Техникалық мамандықтар -- Заманауи технологиялар -- Оқулық тапшылығы
Аннотация: Кейінгі жылдары еліміздегі жоғары оқу орындары кітапханаларының жұмысы автоматтандырылып, кітап қоры жаңа дүниелермен толықты. Мәселен, «Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық» жобасы шеңберінде қазақ тіліне аударылған басылымдар студенттерге қолжетімді. Дегенмен күн сайын өзгеріп жатқан жаңа технология кезеңінде, әсіресе техникалық бағыттағы мамандықта оқитын студенттерге ана тіліміздегі заманауи оқулықтар тапшы болып отыр.
Держатели документа:
ЗКУ
Серікқызы, Э.
Қазақ тіліндегі оқулықтар тапшы [Текст] / Э. Серікқызы // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2025. - 20 наурыз. - № 54. - Б. 1, 8
Рубрики: кітапхана
Кл.слова (ненормированные):
Қазақ тілі -- оқулықтар -- кітап қоры -- Автоматтандыру -- Кітапхана жұмысы -- Жаңа гуманитарлық білім -- 100 жаңа оқулық -- Студенттерге қолжетімділік -- Техникалық мамандықтар -- Заманауи технологиялар -- Оқулық тапшылығы
Аннотация: Кейінгі жылдары еліміздегі жоғары оқу орындары кітапханаларының жұмысы автоматтандырылып, кітап қоры жаңа дүниелермен толықты. Мәселен, «Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық» жобасы шеңберінде қазақ тіліне аударылған басылымдар студенттерге қолжетімді. Дегенмен күн сайын өзгеріп жатқан жаңа технология кезеңінде, әсіресе техникалық бағыттағы мамандықта оқитын студенттерге ана тіліміздегі заманауи оқулықтар тапшы болып отыр.
Держатели документа:
ЗКУ
617.

Подробнее
74
Т 16
Талғатұлы, Ш.
"Студенттік шақ айшықтары" ізімен... [Текст] / Ш. Талғатұлы // Ақиқат. - 2025. - №2. - Б. 113-114.
ББК 74
Рубрики: Білім беру.
Кл.слова (ненормированные):
студенттер -- өмір -- адам -- бала -- шақ -- жатақхана -- смартфон -- иномарка
Аннотация: Мақала "Студенттік шақ айшықтары" ізімен туралы.
Держатели документа:
БҚУ.
Т 16
Талғатұлы, Ш.
"Студенттік шақ айшықтары" ізімен... [Текст] / Ш. Талғатұлы // Ақиқат. - 2025. - №2. - Б. 113-114.
Рубрики: Білім беру.
Кл.слова (ненормированные):
студенттер -- өмір -- адам -- бала -- шақ -- жатақхана -- смартфон -- иномарка
Аннотация: Мақала "Студенттік шақ айшықтары" ізімен туралы.
Держатели документа:
БҚУ.
618.

Подробнее
83
О-75
Оспанұлы , С.
Серік Мақпырұлы еңбектерінің мұғалімдерге, оқытушыларға, студенттерге танымдық - тағылымдық әсері [Текст] / С. Оспанұлы , К. Мырзағалиева // Қазақ тілі мен әдебиеті орыс мектебінде. - 2024. - №7-8. - Б. 12 -26
ББК 83
Рубрики: Әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
С.Мақпырұлы -- еңбектері -- өлең -- Юля Жадовская -- автор -- шығарма -- тақырып -- туынды -- жинақ
Аннотация: Мақалада, аты айтып тұрғандай, ұзақ жылдар бойы жоғары оқу орнында сабақ берген, білімді де, білікті, тәжірибесі де мол ұстаз - ғалым Серік Мақпырұлы еңбектерінің мұғалімдерге, оқытушыларға, студенттерге танымдық- тағылымдық әсері нақты мысалдар келтіре отырып жеткізіледі.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Мырзағалиева, К.
О-75
Оспанұлы , С.
Серік Мақпырұлы еңбектерінің мұғалімдерге, оқытушыларға, студенттерге танымдық - тағылымдық әсері [Текст] / С. Оспанұлы , К. Мырзағалиева // Қазақ тілі мен әдебиеті орыс мектебінде. - 2024. - №7-8. - Б. 12 -26
Рубрики: Әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
С.Мақпырұлы -- еңбектері -- өлең -- Юля Жадовская -- автор -- шығарма -- тақырып -- туынды -- жинақ
Аннотация: Мақалада, аты айтып тұрғандай, ұзақ жылдар бойы жоғары оқу орнында сабақ берген, білімді де, білікті, тәжірибесі де мол ұстаз - ғалым Серік Мақпырұлы еңбектерінің мұғалімдерге, оқытушыларға, студенттерге танымдық- тағылымдық әсері нақты мысалдар келтіре отырып жеткізіледі.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Мырзағалиева, К.
619.

Подробнее
81
Р 93
Рысқұлов, М.A.
Фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан оқыту – оқушылардың шешен сөйлеу қабілетін дамытудың негізі [Текст] / М.A. Рысқұлов // Білім ғылым-педагогикалық журнал. - 2025. - №1. - Б. 128-138
ББК 81
Рубрики: Тіл білімі
Кл.слова (ненормированные):
фразеологизм -- когнитивті -- шешен сөйлеу -- дағды -- дүниетаным -- ұлт-тық код -- аялық білім
Аннотация: Бүгінгі таңда «Қазақ тілі» сабақтарында оқушылардың сөйлеу дағдыла-рын жетілдіруге ерекше мән беріліп отыр. Соған сәйкес оқытудың әдіс-тәсілдері жетілдіріліп, білім сапасын жақсартудың жолдары іздестірілуде. Осыған байланы-сты мақалада 10-11-сынып оқушыларына фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілетін дамыту мәселесі сөз болады. Мақала-да тұрақты тіркестердің лексикалық бірліктерден – жеке сөз бен еркін сөз тірке-стерінен айырмашылығы көрсетіліп, фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан оқыту арқылы шешен сөйлеу қабілетін дамытуда не нәрсеге аса мән беру керек екені нақты көрсетілді, автор тарапынан коммуникативтік дағдылары мен сөйлеу мәнерін жетілдіруге қатысты ұсыныстар берілді. Бұл орайда фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілеттерін дамытуда оқушылардың психологиялық ерекшеліктері, аялық білімі, коммуникативті сөй-леу дағдылары, сөйлеу мәнерін меңгеруі ескерілуі керек екені айтылады. Фра-зеологизмдерді когнитивті тұрғыдан меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілетін дамытуда теория мен практика сабақтастықта сөз болып, фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан зерттеп жүрген ғалымдардың еңбектерімен қатар тұрақты тіркестерді когнитивті тұрғыдан меңгертуге қатысты әдістемелік еңбектер де тал-данады. Фразеологизмдерді меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілеттерін дамы-ту кезең-кезеңмен жұмыс жүргізілуі керек екені ескертіліп, дайындық кезеңінде оқушылардың фразеологизмдерді, шешен сөйлеу дағдыларын меңгеру деңгейі анықталатыны, теориялық материалмен таныстырылатыны, негізгі кезеңде түр-лі жаттығулар арқылы фразеологизмдердің өзіндік ерекшелігі, құрылымы мен мәніне қатысты теориялық ақпарат бекітіліп, фразеологизмдердің қолданылуын сөйлеу жағдаятымен, уәждеме теориясымен байланыстыра отырып, шешен сөй-леу дағдыларын меңгертілетіні айтылып, нақты ұсыныстар беріледі. Фразеоло-гизмдерді меңгерту арқылы оқушылардың шешен сөйлеу дағдыларын кезең-ке-зеңмен қалыптастыру студенттердің коммуникативті дағдыларын жетілдіруге, шешен сөйлеу қабілетін шыңдауға жол ашады. 10-11-сынып оқушыларына фразе-ологизмдерді когнитивті тұрғыдан меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілетін да-мыту білім алушылардың ұлттық дүниетанымды түсінуіне, аялық білімін кеңейтіп, лингвистикалық және мәдени танымдарын кеңейтуге мүмкіндік береді. Бұл ойын еркін жеткізе алатын, сөздік қоры бай, шешен сөйлейтін, ұлттық кодты, фразеоло-гизмдердің астарын түсіне білетін тілдік тұлға болып қалыптасуына ықпал етеді.
Держатели документа:
БҚУ
Р 93
Рысқұлов, М.A.
Фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан оқыту – оқушылардың шешен сөйлеу қабілетін дамытудың негізі [Текст] / М.A. Рысқұлов // Білім ғылым-педагогикалық журнал. - 2025. - №1. - Б. 128-138
Рубрики: Тіл білімі
Кл.слова (ненормированные):
фразеологизм -- когнитивті -- шешен сөйлеу -- дағды -- дүниетаным -- ұлт-тық код -- аялық білім
Аннотация: Бүгінгі таңда «Қазақ тілі» сабақтарында оқушылардың сөйлеу дағдыла-рын жетілдіруге ерекше мән беріліп отыр. Соған сәйкес оқытудың әдіс-тәсілдері жетілдіріліп, білім сапасын жақсартудың жолдары іздестірілуде. Осыған байланы-сты мақалада 10-11-сынып оқушыларына фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілетін дамыту мәселесі сөз болады. Мақала-да тұрақты тіркестердің лексикалық бірліктерден – жеке сөз бен еркін сөз тірке-стерінен айырмашылығы көрсетіліп, фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан оқыту арқылы шешен сөйлеу қабілетін дамытуда не нәрсеге аса мән беру керек екені нақты көрсетілді, автор тарапынан коммуникативтік дағдылары мен сөйлеу мәнерін жетілдіруге қатысты ұсыныстар берілді. Бұл орайда фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілеттерін дамытуда оқушылардың психологиялық ерекшеліктері, аялық білімі, коммуникативті сөй-леу дағдылары, сөйлеу мәнерін меңгеруі ескерілуі керек екені айтылады. Фра-зеологизмдерді когнитивті тұрғыдан меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілетін дамытуда теория мен практика сабақтастықта сөз болып, фразеологизмдерді когнитивті тұрғыдан зерттеп жүрген ғалымдардың еңбектерімен қатар тұрақты тіркестерді когнитивті тұрғыдан меңгертуге қатысты әдістемелік еңбектер де тал-данады. Фразеологизмдерді меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілеттерін дамы-ту кезең-кезеңмен жұмыс жүргізілуі керек екені ескертіліп, дайындық кезеңінде оқушылардың фразеологизмдерді, шешен сөйлеу дағдыларын меңгеру деңгейі анықталатыны, теориялық материалмен таныстырылатыны, негізгі кезеңде түр-лі жаттығулар арқылы фразеологизмдердің өзіндік ерекшелігі, құрылымы мен мәніне қатысты теориялық ақпарат бекітіліп, фразеологизмдердің қолданылуын сөйлеу жағдаятымен, уәждеме теориясымен байланыстыра отырып, шешен сөй-леу дағдыларын меңгертілетіні айтылып, нақты ұсыныстар беріледі. Фразеоло-гизмдерді меңгерту арқылы оқушылардың шешен сөйлеу дағдыларын кезең-ке-зеңмен қалыптастыру студенттердің коммуникативті дағдыларын жетілдіруге, шешен сөйлеу қабілетін шыңдауға жол ашады. 10-11-сынып оқушыларына фразе-ологизмдерді когнитивті тұрғыдан меңгерту арқылы шешен сөйлеу қабілетін да-мыту білім алушылардың ұлттық дүниетанымды түсінуіне, аялық білімін кеңейтіп, лингвистикалық және мәдени танымдарын кеңейтуге мүмкіндік береді. Бұл ойын еркін жеткізе алатын, сөздік қоры бай, шешен сөйлейтін, ұлттық кодты, фразеоло-гизмдердің астарын түсіне білетін тілдік тұлға болып қалыптасуына ықпал етеді.
Держатели документа:
БҚУ
620.

Подробнее
86
Р 12
Рабаева, Я.
Республикалық дінтанушылар олимпиадасы [Текст] / Я. Рабаева // Орал өңірі. - 2025. - 24 сәуір. - №34. - Б. 5.
ББК 86
Рубрики: Религия
Кл.слова (ненормированные):
Республикалық дінтанушылар -- олимпиадасы -- республикалық дінтанушылар олимпиадасы -- исламтану -- дінтану -- теология -- ислам
Аннотация: Оралдағы Салтанат сарайында облыстық дін істері басқармасының ұйымдастыруымен XVII республикалық дінтанушылар олимпиадасы өтті. Іс-шараның мақсаты – студенттердің ғылыми-зерттеу тұрғысында қарым-қабілетін арттыру, өзара тәжірибе алмасуына жағдай жасау және өңірге білікті мамандар тарту.
Держатели документа:
ЗКУ
Р 12
Рабаева, Я.
Республикалық дінтанушылар олимпиадасы [Текст] / Я. Рабаева // Орал өңірі. - 2025. - 24 сәуір. - №34. - Б. 5.
Рубрики: Религия
Кл.слова (ненормированные):
Республикалық дінтанушылар -- олимпиадасы -- республикалық дінтанушылар олимпиадасы -- исламтану -- дінтану -- теология -- ислам
Аннотация: Оралдағы Салтанат сарайында облыстық дін істері басқармасының ұйымдастыруымен XVII республикалық дінтанушылар олимпиадасы өтті. Іс-шараның мақсаты – студенттердің ғылыми-зерттеу тұрғысында қарым-қабілетін арттыру, өзара тәжірибе алмасуына жағдай жасау және өңірге білікті мамандар тарту.
Держатели документа:
ЗКУ
Page 62, Results: 630