Choice of metadata Статьи ППС
Page 62, Results: 687
Report on unfulfilled requests: 0
611.

Подробнее
74
К 21
Карасаева, А. Ш.
Білім берудегі инновациялық әдістерді коммуникативтік дағдыны қалыптастыруда тиімді қолдану жолдары [Текст] / А. Ш. Карасаева, Р. С. Куанаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 204-208.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Soft Skills -- Hard Skills -- 4К жүйесі -- айтылым -- оқылым -- жазылым -- Scanning -- Экстенсивті оқылым -- Интенсивті оқылым -- үйлесімділік пен жүйелілік
Аннотация: Бұл мақалада білім беру трендтері, соның ішінде 4 к моделі мен икемді дағдылар туралы баяндалады. Сонымен қатар оқушылардың бойында дағды қалыптастырудың жолдары мен инновациялық әдіс-тәсілдер қарастырылған. Ұсынылып отырған мақалада қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдеріне арналған тапсырмалар, тілдік дағдылар туралы жалпы түсініктемелер берілген. Оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын дамытуға арналған тапсырмаларының түрлері, қолдануға болатын әдіс-тәсілдер көрсетілді. Оқушылар төрт дағдыға байланысты тапсырмаларды орындай отырып,танымдық көкжиегін кеңейтіп, ұлттық тәрбие үлгісін бойына сіңіреді, коммуникативті дағдыларды басшылыққа алып, функционалды сауаттылықты қалыптастыруға мүмкіндік алады. Тіл мәдениеті жетілген құзыретті тұлға қалыптастыруға қызмет етеді.Оқушылар тапсырмаларды жан- жақты талдап,ізденіс жұмыстарымен де айналысады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Куанаева, Р.С.
К 21
Карасаева, А. Ш.
Білім берудегі инновациялық әдістерді коммуникативтік дағдыны қалыптастыруда тиімді қолдану жолдары [Текст] / А. Ш. Карасаева, Р. С. Куанаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 204-208.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Soft Skills -- Hard Skills -- 4К жүйесі -- айтылым -- оқылым -- жазылым -- Scanning -- Экстенсивті оқылым -- Интенсивті оқылым -- үйлесімділік пен жүйелілік
Аннотация: Бұл мақалада білім беру трендтері, соның ішінде 4 к моделі мен икемді дағдылар туралы баяндалады. Сонымен қатар оқушылардың бойында дағды қалыптастырудың жолдары мен инновациялық әдіс-тәсілдер қарастырылған. Ұсынылып отырған мақалада қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдеріне арналған тапсырмалар, тілдік дағдылар туралы жалпы түсініктемелер берілген. Оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын дамытуға арналған тапсырмаларының түрлері, қолдануға болатын әдіс-тәсілдер көрсетілді. Оқушылар төрт дағдыға байланысты тапсырмаларды орындай отырып,танымдық көкжиегін кеңейтіп, ұлттық тәрбие үлгісін бойына сіңіреді, коммуникативті дағдыларды басшылыққа алып, функционалды сауаттылықты қалыптастыруға мүмкіндік алады. Тіл мәдениеті жетілген құзыретті тұлға қалыптастыруға қызмет етеді.Оқушылар тапсырмаларды жан- жақты талдап,ізденіс жұмыстарымен де айналысады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Куанаева, Р.С.
612.

Подробнее
81.2 Каз.яз
С 90
Сутеева, Г. А.
Ойын – өзге ұлт балаларына қазақ тілін үйретудің тиімді жолы [Текст] / Г. А. Сутеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 363-364.
ББК 81.2
Каз.яз
Рубрики: Казахский язык
Кл.слова (ненормированные):
балабақша -- ойын -- қазақ тілі -- білім -- тәрбие
Аннотация: мақалада өзге ұлт балаларына қазақ тілін үйретуде түрлі әдіс - тәсілдерді қолдану ұсынылады. Оның басты мақсаты - өзге ұлт балаларын ойындар арқылы қазақ тіліне деген қызығушылықтарын арттырып, қазақ халқының мәдениетіне құрметтерін ояту. Мектепке дейінгі ұйымдардың, кешендердің қазақ тілі мамандарына арналған
Держатели документа:
ЗКУ
С 90
Сутеева, Г. А.
Ойын – өзге ұлт балаларына қазақ тілін үйретудің тиімді жолы [Текст] / Г. А. Сутеева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 363-364.
Рубрики: Казахский язык
Кл.слова (ненормированные):
балабақша -- ойын -- қазақ тілі -- білім -- тәрбие
Аннотация: мақалада өзге ұлт балаларына қазақ тілін үйретуде түрлі әдіс - тәсілдерді қолдану ұсынылады. Оның басты мақсаты - өзге ұлт балаларын ойындар арқылы қазақ тіліне деген қызығушылықтарын арттырып, қазақ халқының мәдениетіне құрметтерін ояту. Мектепке дейінгі ұйымдардың, кешендердің қазақ тілі мамандарына арналған
Держатели документа:
ЗКУ
613.

Подробнее
74
Т 49
Тлекқабылова, Т. Қ.
Мұражай педагогикасыарқылы бастауыш сынып оқушыларының көзбен шолу шығармашылығын дамыту [Текст] / Т. Қ. Тлекқабылова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 394-396.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Мұражай -- мұражай педагогикасы -- халық шығармашылығы -- таным -- өнер -- шығармалық -- құндылық -- мәдениет -- көрме -- өлке табиғаты
Аннотация: Мақалада мұражай педагогикасы арқылы бастауыш сынып оқушыларының көзбен шолу шығармашылығын дамыту жолдары берілген. Халық өнері мен тарихы баланың танымдық қалыптасу әлеміне терең әсерін беріп оның адамгершілік, эстетикалық, танымдық құндылықтарын дамытуда өзіндік орын алады. қазіргі уақытта бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау үдерісінде мұражай педагогикасының оқыту құралдарын оқу-тәрбие үдерісінде қолданудың теориялық практикалық жағын ғылыми зерттеп, жетілдіру жеткіліксіздігі орын алғандығын көруге болады. Сондықтан болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби-педагогикалық практикаға мұражайларға мұражай-педагогикалық практикаға жолдауды енгізу қажеттілігі туындайды
Держатели документа:
ЗКУ
Т 49
Тлекқабылова, Т. Қ.
Мұражай педагогикасыарқылы бастауыш сынып оқушыларының көзбен шолу шығармашылығын дамыту [Текст] / Т. Қ. Тлекқабылова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 394-396.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Мұражай -- мұражай педагогикасы -- халық шығармашылығы -- таным -- өнер -- шығармалық -- құндылық -- мәдениет -- көрме -- өлке табиғаты
Аннотация: Мақалада мұражай педагогикасы арқылы бастауыш сынып оқушыларының көзбен шолу шығармашылығын дамыту жолдары берілген. Халық өнері мен тарихы баланың танымдық қалыптасу әлеміне терең әсерін беріп оның адамгершілік, эстетикалық, танымдық құндылықтарын дамытуда өзіндік орын алады. қазіргі уақытта бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау үдерісінде мұражай педагогикасының оқыту құралдарын оқу-тәрбие үдерісінде қолданудың теориялық практикалық жағын ғылыми зерттеп, жетілдіру жеткіліксіздігі орын алғандығын көруге болады. Сондықтан болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби-педагогикалық практикаға мұражайларға мұражай-педагогикалық практикаға жолдауды енгізу қажеттілігі туындайды
Держатели документа:
ЗКУ
614.

Подробнее
81.2
Б 66
Битебай, А. Қ.
Көптілді ортадағы трансформация: адаптация процесстерін талдау [Текст] / А. Қ. Битебай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 32-34.
ББК 81.2
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
көп тілді орта -- көптілділік -- бейімделу -- тіл -- процесс -- ұлт -- шет тілі -- коммуникация
Аннотация: Бұл баяндама көп тілді орта контекстіндегі бейімделу процестерін терең талдау болып табылады. Зерттеу әртүрлі тілдік және мәдени топтардың өкілдері арасындағы тиімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету мақсатында мәтіндерді, коммуникацияларды және мәдени нормаларды бейімдеу үшін қолданылатын әртүрлі стратегиялар мен әдістерді қарастырады. Аударма процестеріне, қарым-қатынастың мазмұны мен формасын бейімдеуге, сондай-ақ көп тілді ортада туындайтын қақтығыстарды шешуге ерекше назар аударады. Зерттеу нәтижелері академиялық қауымдастық үшін де, мәдениетаралық қарым-қатынастың сапасы мен тиімділігін жақсартуға бағытталған мәдениетаралық коммуникация практикасы үшін де пайдалы болуы мүмкін.
Держатели документа:
ЗКУ
Б 66
Битебай, А. Қ.
Көптілді ортадағы трансформация: адаптация процесстерін талдау [Текст] / А. Қ. Битебай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 32-34.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
көп тілді орта -- көптілділік -- бейімделу -- тіл -- процесс -- ұлт -- шет тілі -- коммуникация
Аннотация: Бұл баяндама көп тілді орта контекстіндегі бейімделу процестерін терең талдау болып табылады. Зерттеу әртүрлі тілдік және мәдени топтардың өкілдері арасындағы тиімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету мақсатында мәтіндерді, коммуникацияларды және мәдени нормаларды бейімдеу үшін қолданылатын әртүрлі стратегиялар мен әдістерді қарастырады. Аударма процестеріне, қарым-қатынастың мазмұны мен формасын бейімдеуге, сондай-ақ көп тілді ортада туындайтын қақтығыстарды шешуге ерекше назар аударады. Зерттеу нәтижелері академиялық қауымдастық үшін де, мәдениетаралық қарым-қатынастың сапасы мен тиімділігін жақсартуға бағытталған мәдениетаралық коммуникация практикасы үшін де пайдалы болуы мүмкін.
Держатели документа:
ЗКУ
615.

Подробнее
32.973
Е 70
Ержанова, А. Е.
Цифрлық этикет және цифрлық мәдениет [Текст] / А. Е. Ержанова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 58-61.
ББК 32.973
Рубрики: Компьютеры
Кл.слова (ненормированные):
этикет -- мәдениет -- ережелер -- интернет -- қауіпсіздік -- пайдаланушы -- технология
Аннотация: Мақалада цифрлық этикет пен цифрлық мәдениеттің қазіргі қоғамдағы маңыздылығы талқыланады. Цифрлық этикет онлайн ортадағы мінез-құлық ережелері мен нормаларын анықтайды, ал цифрлық мәдениет технологияларды қолдану саласындағы білім мен дағдылардың деңгейін сипаттайды. Мақала цифрлық этикеттің де, цифрлық мәдениеттің де артықшылықтары мен кемшіліктерін атап көрсетеді, сонымен қатар цифрлық теңсіздік және ақпараттың шамадан тыс жүктелуі сияқты өз салаларындағы мәселелерді талқылайды. Сонымен қатар, цифрлық кеңістікте қауіпсіз ортаны құру және өзара этикалық әрекеттесуді дамытуға үнемі назар аудару қажеттілігін атап көрсетеді
Держатели документа:
ЗКУ
Е 70
Ержанова, А. Е.
Цифрлық этикет және цифрлық мәдениет [Текст] / А. Е. Ержанова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 58-61.
Рубрики: Компьютеры
Кл.слова (ненормированные):
этикет -- мәдениет -- ережелер -- интернет -- қауіпсіздік -- пайдаланушы -- технология
Аннотация: Мақалада цифрлық этикет пен цифрлық мәдениеттің қазіргі қоғамдағы маңыздылығы талқыланады. Цифрлық этикет онлайн ортадағы мінез-құлық ережелері мен нормаларын анықтайды, ал цифрлық мәдениет технологияларды қолдану саласындағы білім мен дағдылардың деңгейін сипаттайды. Мақала цифрлық этикеттің де, цифрлық мәдениеттің де артықшылықтары мен кемшіліктерін атап көрсетеді, сонымен қатар цифрлық теңсіздік және ақпараттың шамадан тыс жүктелуі сияқты өз салаларындағы мәселелерді талқылайды. Сонымен қатар, цифрлық кеңістікте қауіпсіз ортаны құру және өзара этикалық әрекеттесуді дамытуға үнемі назар аудару қажеттілігін атап көрсетеді
Держатели документа:
ЗКУ
616.

Подробнее
28
Ш 17
Шайтім, А. Қ.
Биология пәнін оқытуда оқушылардың таным белсенділін арттыруда қолданылатын мобильді-смарт технологиялар [Текст] / А. Қ. Шайтім // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 212-214.
ББК 28
Рубрики: Биология
Кл.слова (ненормированные):
Смарт-технологиялар -- мобильді білім беру -- заманауи білім беру кеңістігі -- таным белсенділі -- биологиялық білім беру -- Білім беру -- ақпараттандыру -- Цифрлық Қазақстан -- Цифрландыру
Аннотация: Мақалада мобильді технологиялар құралдарын оқыту ортасына интеграциялау шеңберінде биологиялық білім беруді цифрлық трансформациялаудың өзекті мәселелері қарастырылады. Биология бойынша білім беру процесінде цифрлық буын білім алушылардың ақпараттық мәдениетінің компоненттерін қалыптастыру үшін цифрлық технологияларды (толықтырылған және виртуалды шындық, бұлтты сервистер, мобильді қосымшалар, цифрлық сымсыз датчиктер және т.б.) пайдалана отырып, оқушылардың таным белсенділігін арттыруда қолданылатын ақпараттық-танымдық қызметін ұйымдастырудың әдістемелік негіздері ұсынылған.
Держатели документа:
ЗКУ
Ш 17
Шайтім, А. Қ.
Биология пәнін оқытуда оқушылардың таным белсенділін арттыруда қолданылатын мобильді-смарт технологиялар [Текст] / А. Қ. Шайтім // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 212-214.
Рубрики: Биология
Кл.слова (ненормированные):
Смарт-технологиялар -- мобильді білім беру -- заманауи білім беру кеңістігі -- таным белсенділі -- биологиялық білім беру -- Білім беру -- ақпараттандыру -- Цифрлық Қазақстан -- Цифрландыру
Аннотация: Мақалада мобильді технологиялар құралдарын оқыту ортасына интеграциялау шеңберінде биологиялық білім беруді цифрлық трансформациялаудың өзекті мәселелері қарастырылады. Биология бойынша білім беру процесінде цифрлық буын білім алушылардың ақпараттық мәдениетінің компоненттерін қалыптастыру үшін цифрлық технологияларды (толықтырылған және виртуалды шындық, бұлтты сервистер, мобильді қосымшалар, цифрлық сымсыз датчиктер және т.б.) пайдалана отырып, оқушылардың таным белсенділігін арттыруда қолданылатын ақпараттық-танымдық қызметін ұйымдастырудың әдістемелік негіздері ұсынылған.
Держатели документа:
ЗКУ
617.

Подробнее
74
А 61
Амантай, Ф. Н.
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәдениетін оқу диалогы арқылы дамыту жолдары [Текст] / Ф. Н. Амантай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 226-228.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Сөйлеу мәдениеті -- диалог -- оқу диалогы -- білім мазмұны -- оқыту үдерісі -- бастауыш саты -- ауызекі сөйлеу -- монолог
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәдениетін оқу диалогы арқылы дамыту жолдарының әдістемесі сөз болады. Диалогты оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру бағытындағы жұмыстар қарастырылған. «Диалог», «оқу диалогы» ұғымдарына түсінік беріледі. Бастауыш сатыдағы «Әдебиеттік оқу» бағдарламасындағы диалогты мәтіндердің қамтылуы және оқу диалогының түрлері сипатталған. Диалогтың адамдардың бірін-бірі түсінуіне негіз болатынын, сөйлеудің ең кең тараған түрі екендігі негізделген.
Держатели документа:
ЗКУ
А 61
Амантай, Ф. Н.
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәдениетін оқу диалогы арқылы дамыту жолдары [Текст] / Ф. Н. Амантай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 226-228.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Сөйлеу мәдениеті -- диалог -- оқу диалогы -- білім мазмұны -- оқыту үдерісі -- бастауыш саты -- ауызекі сөйлеу -- монолог
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәдениетін оқу диалогы арқылы дамыту жолдарының әдістемесі сөз болады. Диалогты оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру бағытындағы жұмыстар қарастырылған. «Диалог», «оқу диалогы» ұғымдарына түсінік беріледі. Бастауыш сатыдағы «Әдебиеттік оқу» бағдарламасындағы диалогты мәтіндердің қамтылуы және оқу диалогының түрлері сипатталған. Диалогтың адамдардың бірін-бірі түсінуіне негіз болатынын, сөйлеудің ең кең тараған түрі екендігі негізделген.
Держатели документа:
ЗКУ
618.

Подробнее
85
Б 79
Болысбаев, Д. С.
Матада сурет салу технологиясын игеру барысында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту [Текст] / Д. С. Болысбаев, Н. Ә. Маханбетова, М. А. Бейсенбаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 244-247.
ББК 85
Рубрики: Искусство
Кл.слова (ненормированные):
Батик -- мата -- технология -- суық батик -- композиция -- өнер -- Бейнелеу өнері
Аннотация: Мақалада бейнелеу өнері сабағында студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін әр түрлі әдіс-тәсілдер қарастырылған. Бағдарламаның негізгі міндеттері - студенттердің көркем мәдениетін рухани мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде қалыптастыру, көркем ойлау қабілетін, байқау мен қиялын дамыту, өнердің әр түрлі түрлері мен жанрларында тәуелсіз көркемдік және шығармашылық іс-әрекеттерді жүзеге асыру
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Маханбетова, Н.Ә.
Бейсенбаева, М.А.
Б 79
Болысбаев, Д. С.
Матада сурет салу технологиясын игеру барысында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту [Текст] / Д. С. Болысбаев, Н. Ә. Маханбетова, М. А. Бейсенбаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 244-247.
Рубрики: Искусство
Кл.слова (ненормированные):
Батик -- мата -- технология -- суық батик -- композиция -- өнер -- Бейнелеу өнері
Аннотация: Мақалада бейнелеу өнері сабағында студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін әр түрлі әдіс-тәсілдер қарастырылған. Бағдарламаның негізгі міндеттері - студенттердің көркем мәдениетін рухани мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде қалыптастыру, көркем ойлау қабілетін, байқау мен қиялын дамыту, өнердің әр түрлі түрлері мен жанрларында тәуелсіз көркемдік және шығармашылық іс-әрекеттерді жүзеге асыру
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Маханбетова, Н.Ә.
Бейсенбаева, М.А.
619.

Подробнее
78
Г 67
Горбачева, В. А.
Кітапхана халықтың мәдениет және демалыс орталығы ретінде [Текст] / В. А. Горбачева, А. Ғабит // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 248-250.
ББК 78
Рубрики: библиотечное дело
Кл.слова (ненормированные):
Мәдениет -- кітапханалар -- ресурс -- инновация -- цифрлық технология -- мәдени – демалыс -- Кітапхана -- электрондық кітап
Аннотация: Ұсынылған мақала кітапханалардың Қазақстандағы халық үшін мәдениет және демалыс орталығы ретіндегі рөлін қарастырады. Қарқынды дамып келе жатқан қоғам және цифрлық технологияларға көбірек көңіл бөлу жағдайында кітапханалар білімге, мәдени мұраға және білім беру ресурстарына қол жеткізуге ықпал ететін маңызды институт болып қала береді. Мақала кітапханаларды қарым-қатынас, әлеуметтік өзара әрекеттесу және әртүрлі мәдени-ағартушылық іс- шаралар алаңы ретінде пайдаланудың инновациялық тәсілдерін талдайды. Кітапханаларды қазіргі мәдени ортада сақтау мен дамытудың маңыздылығына, сондай-ақ олардың қоғамдық байланыстарды нығайтудағы және қоғамның тұрақты дамуындағы рөліне ерекше назар аударылады. Автор кітапханалардың инфрақұрылымын дамыту және оларды елдегі негізгі мәдени институттар ретінде қолдау бойынша одан әрі күш салу қажеттігін атап көрсетеді.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Ғабит, А.
Г 67
Горбачева, В. А.
Кітапхана халықтың мәдениет және демалыс орталығы ретінде [Текст] / В. А. Горбачева, А. Ғабит // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 248-250.
Рубрики: библиотечное дело
Кл.слова (ненормированные):
Мәдениет -- кітапханалар -- ресурс -- инновация -- цифрлық технология -- мәдени – демалыс -- Кітапхана -- электрондық кітап
Аннотация: Ұсынылған мақала кітапханалардың Қазақстандағы халық үшін мәдениет және демалыс орталығы ретіндегі рөлін қарастырады. Қарқынды дамып келе жатқан қоғам және цифрлық технологияларға көбірек көңіл бөлу жағдайында кітапханалар білімге, мәдени мұраға және білім беру ресурстарына қол жеткізуге ықпал ететін маңызды институт болып қала береді. Мақала кітапханаларды қарым-қатынас, әлеуметтік өзара әрекеттесу және әртүрлі мәдени-ағартушылық іс- шаралар алаңы ретінде пайдаланудың инновациялық тәсілдерін талдайды. Кітапханаларды қазіргі мәдени ортада сақтау мен дамытудың маңыздылығына, сондай-ақ олардың қоғамдық байланыстарды нығайтудағы және қоғамның тұрақты дамуындағы рөліне ерекше назар аударылады. Автор кітапханалардың инфрақұрылымын дамыту және оларды елдегі негізгі мәдени институттар ретінде қолдау бойынша одан әрі күш салу қажеттігін атап көрсетеді.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Ғабит, А.
620.

Подробнее
81.2 Англ.яз.
Е 82
Есенова, А. Қ.
Шетел тілін оқытудағы мәдени қарым-қатынасты қалыптастыру [Текст] / А. Қ. Есенова, Р. Г. Шамгонова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 259-261.
ББК 81.2
Англ.яз.
Рубрики: Английский язык
Кл.слова (ненормированные):
Мәдениетаралық коммуникация -- мәдениеттер диалогы -- тілдік орта -- функционалдық тіректер -- оқу қызметінің нысандары -- әлеуметтік-мәдени тәсіл
Аннотация: Шет тілін оқытуға арналған заманауи оқу құралдары және олардың мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мүмкіндіктері талданды. Оқушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын игеру мәселесі бойынша бірнеше әдіскерлердің көзқарастары қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Шамгонова, Р.Г.
Е 82
Есенова, А. Қ.
Шетел тілін оқытудағы мәдени қарым-қатынасты қалыптастыру [Текст] / А. Қ. Есенова, Р. Г. Шамгонова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 259-261.
Рубрики: Английский язык
Кл.слова (ненормированные):
Мәдениетаралық коммуникация -- мәдениеттер диалогы -- тілдік орта -- функционалдық тіректер -- оқу қызметінің нысандары -- әлеуметтік-мәдени тәсіл
Аннотация: Шет тілін оқытуға арналған заманауи оқу құралдары және олардың мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мүмкіндіктері талданды. Оқушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын игеру мәселесі бойынша бірнеше әдіскерлердің көзқарастары қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Шамгонова, Р.Г.
Page 62, Results: 687