Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 7, Results: 71

Report on unfulfilled requests: 0

74.3
А 53

Алтынбекова, С
    Инклюзияның қимыл-қозғалыс саласы.Жадыны дамыту және коррекциялық жаттығулар [Текст] / С Алтынбекова // Мектептегі психология//Психология в школе. - 2023. - №5. - Б. 16-21
ББК 74.3

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
инклюзивті оқыту,әлеуметтендіру,интнграция,сезуге және ойлауға,жан-жақтылық
Аннотация: Инклюзивті білім беру-мүгедек пен дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары бар балалардың дені сау балалармен бірге олардың әлеуметтендіру және интеграция процестерін жеңілдету мақсатындағы бірлескен оқыту
Держатели документа:
БҚУ

Алтынбекова, С Инклюзияның қимыл-қозғалыс саласы.Жадыны дамыту және коррекциялық жаттығулар [Текст] / С Алтынбекова // Мектептегі психология//Психология в школе. - 2023. - №5.- Б.16-21

61.

Алтынбекова, С Инклюзияның қимыл-қозғалыс саласы.Жадыны дамыту және коррекциялық жаттығулар [Текст] / С Алтынбекова // Мектептегі психология//Психология в школе. - 2023. - №5.- Б.16-21


74.3
А 53

Алтынбекова, С
    Инклюзияның қимыл-қозғалыс саласы.Жадыны дамыту және коррекциялық жаттығулар [Текст] / С Алтынбекова // Мектептегі психология//Психология в школе. - 2023. - №5. - Б. 16-21
ББК 74.3

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
инклюзивті оқыту,әлеуметтендіру,интнграция,сезуге және ойлауға,жан-жақтылық
Аннотация: Инклюзивті білім беру-мүгедек пен дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары бар балалардың дені сау балалармен бірге олардың әлеуметтендіру және интеграция процестерін жеңілдету мақсатындағы бірлескен оқыту
Держатели документа:
БҚУ

74.3
Б 24

Бапаева, С. Т
    Дене жаттығуларының стрессті басқаруға әсері [Текст] / С.Т Бапаева // Жантану мәселелері//Вопросы психологии. - 2023. - №5. - Б. 2-7
ББК 74.3

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
стресс -- мазасыздық кезең -- қарсылық кезең -- сарқылу кезең -- мінез-құлық үлгілері
Аннотация: Мақалада стрессті гомеостазды қалпына келтіру мақсатында аффективті,физологиялық,биохимиялық және когнитивті мінез-құлық реакцияларын қамтитын бейімделу процестері қарсы тұратын гомеостаз қаупінің күйі ретінде анықтауға болатындығы айтылған
Держатели документа:
БҚУ

Бапаева, С.Т Дене жаттығуларының стрессті басқаруға әсері [Текст] / С.Т Бапаева // Жантану мәселелері//Вопросы психологии. - 2023. - №5.- Б.2-7

62.

Бапаева, С.Т Дене жаттығуларының стрессті басқаруға әсері [Текст] / С.Т Бапаева // Жантану мәселелері//Вопросы психологии. - 2023. - №5.- Б.2-7


74.3
Б 24

Бапаева, С. Т
    Дене жаттығуларының стрессті басқаруға әсері [Текст] / С.Т Бапаева // Жантану мәселелері//Вопросы психологии. - 2023. - №5. - Б. 2-7
ББК 74.3

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
стресс -- мазасыздық кезең -- қарсылық кезең -- сарқылу кезең -- мінез-құлық үлгілері
Аннотация: Мақалада стрессті гомеостазды қалпына келтіру мақсатында аффективті,физологиялық,биохимиялық және когнитивті мінез-құлық реакцияларын қамтитын бейімделу процестері қарсы тұратын гомеостаз қаупінің күйі ретінде анықтауға болатындығы айтылған
Держатели документа:
БҚУ

74
К 21

Қаратабанов, Р.
    Құндылыққа негізделген мектеп түлегінің моделі: теориялық негіздемесі және жобалау тәсілдемесі [Текст] / Р. Қаратабанов // Білім. - 2024. - №1. - Б. 10-18.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
құндылық -- құзырет -- мектеп түлегінің моделі -- «Толық адам» ілімі -- индикатор
Аннотация: Мақала құндылықтарға негізделген мектеп түлегі моделін әзірлеуге және теориялық негіздеуге арналған. Зерттеуде Web of Science және Scopus ха- лықаралық ғылыми базаларының деректері, сондай-ақ ЭЫДҰ жұмыстары, PISA және DeSeCo жобаларын қоса алғанда, халықаралық зерттеулерді талдау қолда- нылды. Жұмыс жаһандану процестерін ескере отырып және ұлттық мәдени біре- гейлікті сақтай отырып, құндылықтарды білім беру процесіне біріктіру қажеттілі- гіне баса назар аударады. Алты (он екі) негізгі құндылық анықталды: Тәуелсіздік және Отаншылдық, Бірлік және Ынтымақ, Әділдік және Жауапкершілік, Заң және Тәртіп, Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік, Жасампаздық және Жаңашылдық. Осы құндылықтардың әрқайсысы үшін тиісті құзыреттер әзірленді: Ұлттық мүддені іл- герілету, Ынтымақтастық пен әлеуметтік интеграция, Қоғамға қызмет ету, Құқықтық мәдениет және заңға құрмет, Еңбек белсенділігі және жоғары жетістіктерге ұмтылыс, Шығармашылық ойлау және инновациялық шешімдер. Модельдеу және синтездеу әдістері. Абайдың «Толық адам» туралы философиялық тұжырымдама- сына сүйене отырып, әр құзыреттің практикалық, когнитивтік және аффективті аспектілерін қамтитын түлектің кешенді моделін құруға мүмкіндік берді. Зерттеу нәтижелері білім беру ұйымдарына қажетті білім мен дағдыларды меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар жауапкершілікті сезінетін, ынтымақтастыққа дайын және заңға құрметпен қарайтын түлектерді қалыптастыру үшін негіз ұсынады. Бұл мақа- ла құндылыққа негізделген білім берудің рөлі туралы пікірталасқа үлес қосады және білім беру бағдарламаларын жобалауға практикалық тәсілді ұсынады.
Держатели документа:
ЗКУ

Қаратабанов, Р. Құндылыққа негізделген мектеп түлегінің моделі: теориялық негіздемесі және жобалау тәсілдемесі [Текст] / Р. Қаратабанов // Білім. - 2024. - №1.- Б.10-18.

63.

Қаратабанов, Р. Құндылыққа негізделген мектеп түлегінің моделі: теориялық негіздемесі және жобалау тәсілдемесі [Текст] / Р. Қаратабанов // Білім. - 2024. - №1.- Б.10-18.


74
К 21

Қаратабанов, Р.
    Құндылыққа негізделген мектеп түлегінің моделі: теориялық негіздемесі және жобалау тәсілдемесі [Текст] / Р. Қаратабанов // Білім. - 2024. - №1. - Б. 10-18.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
құндылық -- құзырет -- мектеп түлегінің моделі -- «Толық адам» ілімі -- индикатор
Аннотация: Мақала құндылықтарға негізделген мектеп түлегі моделін әзірлеуге және теориялық негіздеуге арналған. Зерттеуде Web of Science және Scopus ха- лықаралық ғылыми базаларының деректері, сондай-ақ ЭЫДҰ жұмыстары, PISA және DeSeCo жобаларын қоса алғанда, халықаралық зерттеулерді талдау қолда- нылды. Жұмыс жаһандану процестерін ескере отырып және ұлттық мәдени біре- гейлікті сақтай отырып, құндылықтарды білім беру процесіне біріктіру қажеттілі- гіне баса назар аударады. Алты (он екі) негізгі құндылық анықталды: Тәуелсіздік және Отаншылдық, Бірлік және Ынтымақ, Әділдік және Жауапкершілік, Заң және Тәртіп, Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік, Жасампаздық және Жаңашылдық. Осы құндылықтардың әрқайсысы үшін тиісті құзыреттер әзірленді: Ұлттық мүддені іл- герілету, Ынтымақтастық пен әлеуметтік интеграция, Қоғамға қызмет ету, Құқықтық мәдениет және заңға құрмет, Еңбек белсенділігі және жоғары жетістіктерге ұмтылыс, Шығармашылық ойлау және инновациялық шешімдер. Модельдеу және синтездеу әдістері. Абайдың «Толық адам» туралы философиялық тұжырымдама- сына сүйене отырып, әр құзыреттің практикалық, когнитивтік және аффективті аспектілерін қамтитын түлектің кешенді моделін құруға мүмкіндік берді. Зерттеу нәтижелері білім беру ұйымдарына қажетті білім мен дағдыларды меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар жауапкершілікті сезінетін, ынтымақтастыққа дайын және заңға құрметпен қарайтын түлектерді қалыптастыру үшін негіз ұсынады. Бұл мақа- ла құндылыққа негізделген білім берудің рөлі туралы пікірталасқа үлес қосады және білім беру бағдарламаларын жобалауға практикалық тәсілді ұсынады.
Держатели документа:
ЗКУ

74
G10

Görgeç, Celâl
    Yabancılara Türkçe Öğretiminde Diller Arası Homonim Sözcüklerin Öğretim Sürecine Etkileri: Türkçe-Rusça Örneği [Текст] / Celâl Görgeç // Bilim. - 2024. - №2. - Р. 23-32.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
шетелдіктерге түрік тілін үйрету -- гомофондық құрылымдар -- қос тілді оқыту -- орыс тілі -- тіл үйрету -- тіларалық омонимдер
Аннотация: Тіл үйрету процесінде омонимдер шет тілін үйренушілерге айтарлықтай әсер етеді. Омоним сөздердің пайда болу себептері сан алуан. Бұл жағдай көбіне- се тілдердің күрделі даму процестеріне байланысты болса да, бұл жағдай кейде тілдердің бір-бірінен өзара әсерінен немесе өздерінің даму үрдісінен туындай- ды. Бұл мақалада түрік пен орыс тіліндегі мағынасы әртүрлі, бірақ жазылуы мен айтылуы бірдей сөздердің шетелдіктерге түрік тілін үйретуге қалай әсер еткені қарастырылады. Мұндай сөздер оқушылардың оқу процесінде түсінбеушіліктері мен қателіктерін тудыруы мүмкін. Әсіресе Түркияның Ыстамбұл, Анталья сияқты қалаларында орыс студенттері ұлттық білім жүйесіне енгізілген. Бұл жағдай орыс студенттерінің түрік тілін үйренуін қажет етеді. Бұл зерттеу орыс студенттерінің түрік тілін үйренуде осы сөздермен кездескен кездегі қиындықтарын, бұл сөз- дердің оларды оқыту стратегияларына тигізетін әсерін және бұл қиындықтарды жеңу жолдарын қарастыруды мақсат етеді. Сондай-ақ тіл үйретуде гомофондық құрылымдардың қандай артықшылық немесе кемшілік тудыратынын анықтау қа- жет. Бұл зерттеуде сапалы зерттеу әдістері қолданылды. Зерттеу жұмысында салы- стырмалы лингвистика әдісі арқылы грамматикалық және лексика талдаулары жа- салып, оқыту үрдісінде қолдануға болатын стратегиялар да сөз болды. Түрік тілін үйренетін және ана тілі орысша оқитын студенттермен жүргізілген бақылаулар мен әдебиеттерді шолудан алынған мәліметтер талданды. Зерттеудің шектеулері арасында тек ана тілі орыс тілінде оқитын студенттер бағаланып, түрік және орыс тілдерінің омоним сөздері талқыланды.
Держатели документа:
ЗКУ

Görgeç, Celâl Yabancılara Türkçe Öğretiminde Diller Arası Homonim Sözcüklerin Öğretim Sürecine Etkileri: Türkçe-Rusça Örneği [Текст] / Celâl Görgeç // Bilim. - 2024. - №2.- Р.23-32.

64.

Görgeç, Celâl Yabancılara Türkçe Öğretiminde Diller Arası Homonim Sözcüklerin Öğretim Sürecine Etkileri: Türkçe-Rusça Örneği [Текст] / Celâl Görgeç // Bilim. - 2024. - №2.- Р.23-32.


74
G10

Görgeç, Celâl
    Yabancılara Türkçe Öğretiminde Diller Arası Homonim Sözcüklerin Öğretim Sürecine Etkileri: Türkçe-Rusça Örneği [Текст] / Celâl Görgeç // Bilim. - 2024. - №2. - Р. 23-32.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
шетелдіктерге түрік тілін үйрету -- гомофондық құрылымдар -- қос тілді оқыту -- орыс тілі -- тіл үйрету -- тіларалық омонимдер
Аннотация: Тіл үйрету процесінде омонимдер шет тілін үйренушілерге айтарлықтай әсер етеді. Омоним сөздердің пайда болу себептері сан алуан. Бұл жағдай көбіне- се тілдердің күрделі даму процестеріне байланысты болса да, бұл жағдай кейде тілдердің бір-бірінен өзара әсерінен немесе өздерінің даму үрдісінен туындай- ды. Бұл мақалада түрік пен орыс тіліндегі мағынасы әртүрлі, бірақ жазылуы мен айтылуы бірдей сөздердің шетелдіктерге түрік тілін үйретуге қалай әсер еткені қарастырылады. Мұндай сөздер оқушылардың оқу процесінде түсінбеушіліктері мен қателіктерін тудыруы мүмкін. Әсіресе Түркияның Ыстамбұл, Анталья сияқты қалаларында орыс студенттері ұлттық білім жүйесіне енгізілген. Бұл жағдай орыс студенттерінің түрік тілін үйренуін қажет етеді. Бұл зерттеу орыс студенттерінің түрік тілін үйренуде осы сөздермен кездескен кездегі қиындықтарын, бұл сөз- дердің оларды оқыту стратегияларына тигізетін әсерін және бұл қиындықтарды жеңу жолдарын қарастыруды мақсат етеді. Сондай-ақ тіл үйретуде гомофондық құрылымдардың қандай артықшылық немесе кемшілік тудыратынын анықтау қа- жет. Бұл зерттеуде сапалы зерттеу әдістері қолданылды. Зерттеу жұмысында салы- стырмалы лингвистика әдісі арқылы грамматикалық және лексика талдаулары жа- салып, оқыту үрдісінде қолдануға болатын стратегиялар да сөз болды. Түрік тілін үйренетін және ана тілі орысша оқитын студенттермен жүргізілген бақылаулар мен әдебиеттерді шолудан алынған мәліметтер талданды. Зерттеудің шектеулері арасында тек ана тілі орыс тілінде оқитын студенттер бағаланып, түрік және орыс тілдерінің омоним сөздері талқыланды.
Держатели документа:
ЗКУ

74
S12

Sadvakasova, K.
    Using of virtual reality and artificial intelligence in education: literature review [Текст] / K. Sadvakasova, A. I. Kydyrbekova, Oguz Chetin // Білім=Образование. - 2024. - №3. - Р. 10-18.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
виртуалды шынайылық -- жасанды интеллект -- білім беру ресурстары -- оқу үдерісі -- білім беру технологиясы
Аннотация: Көпшілік жаңа технологиялар білім беруді өзгертуші күшке айналды деп санайды. Оқушылардың оқу тәжірибесін жақсарту мүмкіндіктерін анықтау мақсатында оқу процесіне әртүрлі технологиялар кіріктірілді. Соңғы зерттеулер- ге сәйкес, жасанды интеллект (AI) және виртуалды шындық (VR) сияқты жаңадан әзірленген кейбір технологиялар оқыту мен оқу процестерін айтарлықтай жақсар- туға мүмкіндік береді. Мақалада білім беруде виртуалды шындық пен жасанды ин- теллект ресурстарын пайдаланудың өзектілігі талқыланады. Жүйелі әдебиеттерді шолуды пайдалана отырып, бұл мақалада VR және AI қосымшаларының студент- тердің оқу тәжірибесіне әсерін зерттеген бірқатар ғалымдардың жұмысының жи- нақталған мета-талдауы ұсынылған. Авторлар бұл технологияларды оқу үдерісіне енгізудің артықшылықтары оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға, күрделі тақырыптарды тиімді түсіндіруге, жаңа технологияларға ашықтық мәде- ниетін қалыптастыруға негізделгенін анықтады. Мақаланың қорытындылары осы тақырып бойынша жергілікті академиялық түсінікті кеңейтуге ықпал етеді және сонымен қатар білім беру технологияларын біріктіретін орта білім мен жоғары оқу орындарындағы шешім қабылдаушылар үшін пайдалы.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Kydyrbekova, A. I.
Oguz Chetin

Sadvakasova, K. Using of virtual reality and artificial intelligence in education: literature review [Текст] / K. Sadvakasova, A. I. Kydyrbekova, Oguz Chetin // Білім=Образование. - 2024. - №3.- Р.10-18.

65.

Sadvakasova, K. Using of virtual reality and artificial intelligence in education: literature review [Текст] / K. Sadvakasova, A. I. Kydyrbekova, Oguz Chetin // Білім=Образование. - 2024. - №3.- Р.10-18.


74
S12

Sadvakasova, K.
    Using of virtual reality and artificial intelligence in education: literature review [Текст] / K. Sadvakasova, A. I. Kydyrbekova, Oguz Chetin // Білім=Образование. - 2024. - №3. - Р. 10-18.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
виртуалды шынайылық -- жасанды интеллект -- білім беру ресурстары -- оқу үдерісі -- білім беру технологиясы
Аннотация: Көпшілік жаңа технологиялар білім беруді өзгертуші күшке айналды деп санайды. Оқушылардың оқу тәжірибесін жақсарту мүмкіндіктерін анықтау мақсатында оқу процесіне әртүрлі технологиялар кіріктірілді. Соңғы зерттеулер- ге сәйкес, жасанды интеллект (AI) және виртуалды шындық (VR) сияқты жаңадан әзірленген кейбір технологиялар оқыту мен оқу процестерін айтарлықтай жақсар- туға мүмкіндік береді. Мақалада білім беруде виртуалды шындық пен жасанды ин- теллект ресурстарын пайдаланудың өзектілігі талқыланады. Жүйелі әдебиеттерді шолуды пайдалана отырып, бұл мақалада VR және AI қосымшаларының студент- тердің оқу тәжірибесіне әсерін зерттеген бірқатар ғалымдардың жұмысының жи- нақталған мета-талдауы ұсынылған. Авторлар бұл технологияларды оқу үдерісіне енгізудің артықшылықтары оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға, күрделі тақырыптарды тиімді түсіндіруге, жаңа технологияларға ашықтық мәде- ниетін қалыптастыруға негізделгенін анықтады. Мақаланың қорытындылары осы тақырып бойынша жергілікті академиялық түсінікті кеңейтуге ықпал етеді және сонымен қатар білім беру технологияларын біріктіретін орта білім мен жоғары оқу орындарындағы шешім қабылдаушылар үшін пайдалы.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Kydyrbekova, A. I.
Oguz Chetin

63
М 12

Мағауиянова , Т. Қ.
    Көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері [Текст] / Т. Қ. Мағауиянова // ULY DALA MURASY. - 2024. - №4. - Б. 90-95
ББК 63

Рубрики: ТАРИХ

Кл.слова (ненормированные):
көне қолжазбалар -- сирек кітаптар -- цифрландыру -- факсимильді көшірме -- цифрлық қазақстан -- электронды кітаптар -- сканерлеу -- компьютерлік өңдеуден өткізу -- шрифт -- орбиталық -- қолжазбалар
Аннотация: Мақалада көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері туралы айтылған.Цифрландыру, факсимильді көшірмелкр жасау кітаптардағы ақпаратты сақтауға және адамзат жинаған білімді жоғалтпауға көмектеседі, сонымен қатар оқырманға электронды кітаптардың кез келген уақытта қолжетімді болуын қамтамасыз етеді.
Держатели документа:
БҚУ

Мағауиянова , Т.Қ. Көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері [Текст] / Т. Қ. Мағауиянова // ULY DALA MURASY. - 2024. - №4.- Б.90-95

66.

Мағауиянова , Т.Қ. Көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері [Текст] / Т. Қ. Мағауиянова // ULY DALA MURASY. - 2024. - №4.- Б.90-95


63
М 12

Мағауиянова , Т. Қ.
    Көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері [Текст] / Т. Қ. Мағауиянова // ULY DALA MURASY. - 2024. - №4. - Б. 90-95
ББК 63

Рубрики: ТАРИХ

Кл.слова (ненормированные):
көне қолжазбалар -- сирек кітаптар -- цифрландыру -- факсимильді көшірме -- цифрлық қазақстан -- электронды кітаптар -- сканерлеу -- компьютерлік өңдеуден өткізу -- шрифт -- орбиталық -- қолжазбалар
Аннотация: Мақалада көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері туралы айтылған.Цифрландыру, факсимильді көшірмелкр жасау кітаптардағы ақпаратты сақтауға және адамзат жинаған білімді жоғалтпауға көмектеседі, сонымен қатар оқырманға электронды кітаптардың кез келген уақытта қолжетімді болуын қамтамасыз етеді.
Держатели документа:
БҚУ

28
Ж 12

Жашибай, С. Д.
    Жасуша және оның құрылымы. [Текст] / С. Д. Жашибай // Биология және салауаттылық негізі. - 2025. - №1. - Б. 5-10
ББК 28

Рубрики: Биология

Кл.слова (ненормированные):
жасуша мембранасы -- цитоплазма -- ядро -- митохондрия -- рибосомалар -- эндоплазмалық ретикулум -- Гольджи аппараты -- хлоропластар -- органоидтар
Аннотация: Мақалада оқушыларға жасушаның негізгі құрылымдары: жасуша мембранасы, цитоплазма, ядро, митохондрия, рибосомалар, эндоплазмалық ретикулум, Гольджи аппараты, хлоропластар сияқты органоидтар туралы толықтай жазылған. Сондай-ақ , жасушаның өмірлік процестері, жасушалардың бөлінуі және энергия алмасу үдерістері талқыланады.
Держатели документа:
БҚУ

Жашибай, С.Д. Жасуша және оның құрылымы. [Текст] / С. Д. Жашибай // Биология және салауаттылық негізі. - 2025. - №1.- Б.5-10

67.

Жашибай, С.Д. Жасуша және оның құрылымы. [Текст] / С. Д. Жашибай // Биология және салауаттылық негізі. - 2025. - №1.- Б.5-10


28
Ж 12

Жашибай, С. Д.
    Жасуша және оның құрылымы. [Текст] / С. Д. Жашибай // Биология және салауаттылық негізі. - 2025. - №1. - Б. 5-10
ББК 28

Рубрики: Биология

Кл.слова (ненормированные):
жасуша мембранасы -- цитоплазма -- ядро -- митохондрия -- рибосомалар -- эндоплазмалық ретикулум -- Гольджи аппараты -- хлоропластар -- органоидтар
Аннотация: Мақалада оқушыларға жасушаның негізгі құрылымдары: жасуша мембранасы, цитоплазма, ядро, митохондрия, рибосомалар, эндоплазмалық ретикулум, Гольджи аппараты, хлоропластар сияқты органоидтар туралы толықтай жазылған. Сондай-ақ , жасушаның өмірлік процестері, жасушалардың бөлінуі және энергия алмасу үдерістері талқыланады.
Держатели документа:
БҚУ

63
М 12

Мағауиянова, Т. Қ.
    Көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері [Текст] / Т. Қ. Мағауиянова // ULY DALA MURASY: қолжазбалар және сирек кітаптар ұлттық орталығы. - 2024. - №4. - б. 90-95
ББК 63

Рубрики: Тарих. Тарих ғылымдары

Кл.слова (ненормированные):
көне жазбалар -- сирек кітаптар ұлттық орталығы
Аннотация: Мақалада көне жазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру туралы айтылған.

Мағауиянова, Т. Қ. Көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері [Текст] / Т. Қ. Мағауиянова // ULY DALA MURASY: қолжазбалар және сирек кітаптар ұлттық орталығы. - Астана, 2024. - №4.- б.90-95

68.

Мағауиянова, Т. Қ. Көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері [Текст] / Т. Қ. Мағауиянова // ULY DALA MURASY: қолжазбалар және сирек кітаптар ұлттық орталығы. - Астана, 2024. - №4.- б.90-95


63
М 12

Мағауиянова, Т. Қ.
    Көне қолжазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру және факсимильді көшірме жасау процестері [Текст] / Т. Қ. Мағауиянова // ULY DALA MURASY: қолжазбалар және сирек кітаптар ұлттық орталығы. - 2024. - №4. - б. 90-95
ББК 63

Рубрики: Тарих. Тарих ғылымдары

Кл.слова (ненормированные):
көне жазбалар -- сирек кітаптар ұлттық орталығы
Аннотация: Мақалада көне жазбалар мен сирек кітаптарды цифрландыру туралы айтылған.

67
Б 59

Бижанов, А.
    Заң мен тәртіп негізі - әлеуметтік әділдікте [Текст] / А. Бижанов // Aқиқат. - 2025. - №6. - б. 3-5
ББК 67

Рубрики: Құқық. Заң ғылымдары

Кл.слова (ненормированные):
заң -- тәртіп -- әлеуметтік әділеттілік -- сыбайлас жемқорлық
Аннотация: Мақала әлеуметтік әділеттіліктің мәселелерін оның қоғамдық-саяси мәні призмасы арқылы қарастыруға арналған. Әділеттілікті қамтамасыз ету процестері қоғамдық байлықты қайта бөлу мақсатын алдыға қояды.Ол бөлу сипатына қарай қоғамның әлеуметтік - саяси тұрақтылығын қамтамасыз етудің іргелі шарттарының бірі болып табылады.

Бижанов, А. Заң мен тәртіп негізі - әлеуметтік әділдікте [Текст] / А. Бижанов // Aқиқат. - Алматы, 2025. - №6.- б.3-5

69.

Бижанов, А. Заң мен тәртіп негізі - әлеуметтік әділдікте [Текст] / А. Бижанов // Aқиқат. - Алматы, 2025. - №6.- б.3-5


67
Б 59

Бижанов, А.
    Заң мен тәртіп негізі - әлеуметтік әділдікте [Текст] / А. Бижанов // Aқиқат. - 2025. - №6. - б. 3-5
ББК 67

Рубрики: Құқық. Заң ғылымдары

Кл.слова (ненормированные):
заң -- тәртіп -- әлеуметтік әділеттілік -- сыбайлас жемқорлық
Аннотация: Мақала әлеуметтік әділеттіліктің мәселелерін оның қоғамдық-саяси мәні призмасы арқылы қарастыруға арналған. Әділеттілікті қамтамасыз ету процестері қоғамдық байлықты қайта бөлу мақсатын алдыға қояды.Ол бөлу сипатына қарай қоғамның әлеуметтік - саяси тұрақтылығын қамтамасыз етудің іргелі шарттарының бірі болып табылады.

65
С 17

Сәмимолла, А.
    Цифрлық экономика жағдайында еңбек ақы жүйесін жетілдірудегі шетелдік тәжірибе [Текст] / А. Сәмимолла // Транзитная экономика: научно-практический журнал. - 2024. - №3. - б. 36-46
ББК 65

Рубрики: Экономика. Экономикалық ғылымдар

Кл.слова (ненормированные):
цифрлық экономика -- цифрландыру -- еңбек ақы -- жұмыс беруші -- американдық модель -- жапондық модель
Аннотация: Зерттеу мәні еңбек нарығын ұйымдастырудың негізгі процестерінде және еңбек қатынастарын іске асыру және рәсімдеу кезінде қолданылатын еңбек ақы жүйесін жетілдірудің шетелдік тәжірибесі болып табылады. Жұмыстың мақсаты еңбек және халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесу саласында еңбек ақы жүйесін жетілдірудің шетелдік тәжірибесін қолдануды кеңейтуді талдау болып табылады.

Сәмимолла, А. Цифрлық экономика жағдайында еңбек ақы жүйесін жетілдірудегі шетелдік тәжірибе [Текст] / А. Сәмимолла // Транзитная экономика: научно-практический журнал. - Алматы, 2024. - №3.- б.36-46

70.

Сәмимолла, А. Цифрлық экономика жағдайында еңбек ақы жүйесін жетілдірудегі шетелдік тәжірибе [Текст] / А. Сәмимолла // Транзитная экономика: научно-практический журнал. - Алматы, 2024. - №3.- б.36-46


65
С 17

Сәмимолла, А.
    Цифрлық экономика жағдайында еңбек ақы жүйесін жетілдірудегі шетелдік тәжірибе [Текст] / А. Сәмимолла // Транзитная экономика: научно-практический журнал. - 2024. - №3. - б. 36-46
ББК 65

Рубрики: Экономика. Экономикалық ғылымдар

Кл.слова (ненормированные):
цифрлық экономика -- цифрландыру -- еңбек ақы -- жұмыс беруші -- американдық модель -- жапондық модель
Аннотация: Зерттеу мәні еңбек нарығын ұйымдастырудың негізгі процестерінде және еңбек қатынастарын іске асыру және рәсімдеу кезінде қолданылатын еңбек ақы жүйесін жетілдірудің шетелдік тәжірибесі болып табылады. Жұмыстың мақсаты еңбек және халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесу саласында еңбек ақы жүйесін жетілдірудің шетелдік тәжірибесін қолдануды кеңейтуді талдау болып табылады.

Page 7, Results: 71

 

All acquisitions for 
Or select a month