Электронный каталог


 

Choice of metadata Статьи

Page 7, Results: 99

Report on unfulfilled requests: 0

74.263
Б 19

Байзакова, Е. М
    Оқушылардың шығармашылық белсенділігін этномәдениеттік құрақ құрау арқылы дамыту [Текст] / Е.М Байзакова, М.Н Қуатбай // Көркем еңбек=Художественный труд. - 2019. - №4. - Б. 5-7
ББК 74.263

Рубрики: Көркем еңбек

Кл.слова (ненормированные):
шығармашылық -- этномәдениет -- сашико -- лоскутное шитье -- құрақ құрау -- талдау,жинақтау
Аннотация: Бұл мақалада қолөнердің зор қолданысқа ие бір түрі -құрақтан көрпеше дайындау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту және оның жасалу технологиясы мен оған қолданылатын құрал-жабдықтар жайлы айтылады
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Қуатбай, М.Н

Байзакова, Е.М Оқушылардың шығармашылық белсенділігін этномәдениеттік құрақ құрау арқылы дамыту [Текст] / Е.М Байзакова, М.Н Қуатбай // Көркем еңбек=Художественный труд. - 2019. - №4.- Б.5-7

61.

Байзакова, Е.М Оқушылардың шығармашылық белсенділігін этномәдениеттік құрақ құрау арқылы дамыту [Текст] / Е.М Байзакова, М.Н Қуатбай // Көркем еңбек=Художественный труд. - 2019. - №4.- Б.5-7


74.263
Б 19

Байзакова, Е. М
    Оқушылардың шығармашылық белсенділігін этномәдениеттік құрақ құрау арқылы дамыту [Текст] / Е.М Байзакова, М.Н Қуатбай // Көркем еңбек=Художественный труд. - 2019. - №4. - Б. 5-7
ББК 74.263

Рубрики: Көркем еңбек

Кл.слова (ненормированные):
шығармашылық -- этномәдениет -- сашико -- лоскутное шитье -- құрақ құрау -- талдау,жинақтау
Аннотация: Бұл мақалада қолөнердің зор қолданысқа ие бір түрі -құрақтан көрпеше дайындау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту және оның жасалу технологиясы мен оған қолданылатын құрал-жабдықтар жайлы айтылады
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Қуатбай, М.Н

63
Е 28

Егізбаева , М. Қ.
    Қазақстандағы ұйғырлардың зерттелуі және этномәдениеті [Текст] / М. Қ. Егізбаева , Г. Б. Қозғанбаева // Отан тарихы. - 2016. - №4. - Б. 142-148
ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
ұйғыр -- этномәдениет -- мәдениет -- ұлттарих -- салт-дәстүр -- киім -- қолөнер -- этнография
Аннотация: Мақалада Қазақстандағы ұйғырлардың зерттелуі мен этномәдениетінің кейбір аспектілері зерделенген.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Қозғанбаева , Г.Б.

Егізбаева , М.Қ. Қазақстандағы ұйғырлардың зерттелуі және этномәдениеті [Текст] / М. Қ. Егізбаева , Г. Б. Қозғанбаева // Отан тарихы. - 2016. - №4.- Б.142-148

62.

Егізбаева , М.Қ. Қазақстандағы ұйғырлардың зерттелуі және этномәдениеті [Текст] / М. Қ. Егізбаева , Г. Б. Қозғанбаева // Отан тарихы. - 2016. - №4.- Б.142-148


63
Е 28

Егізбаева , М. Қ.
    Қазақстандағы ұйғырлардың зерттелуі және этномәдениеті [Текст] / М. Қ. Егізбаева , Г. Б. Қозғанбаева // Отан тарихы. - 2016. - №4. - Б. 142-148
ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
ұйғыр -- этномәдениет -- мәдениет -- ұлттарих -- салт-дәстүр -- киім -- қолөнер -- этнография
Аннотация: Мақалада Қазақстандағы ұйғырлардың зерттелуі мен этномәдениетінің кейбір аспектілері зерделенген.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Қозғанбаева , Г.Б.

63
К 17

Қалшабаева , Б. К.
    Қазақстандағы құмық диаспорасының этномәдениетіндегі ерекшеліктері [Текст] / Б. К. Қалшабаева , А. Қ. Бейсегулова // Казахский национальный университет имени Аль-Фараби Вестник КазНУ Серия Историческая. - 2017. - №1. - Б. 205-210
ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
тарих -- қоғам -- саясат -- диаспора -- ұлт -- мемлекет -- Қазақстан -- қоғам -- этномәдениет -- қазақ -- құмық
Аннотация: Мақалада Солтүстік Кавказдың түркі халықтарының бірі құмық этносы туралы баяндалады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Бейсегулова , А.Қ.

Қалшабаева , Б.К. Қазақстандағы құмық диаспорасының этномәдениетіндегі ерекшеліктері [Текст] / Б. К. Қалшабаева , А. Қ. Бейсегулова // Казахский национальный университет имени Аль-Фараби Вестник КазНУ Серия Историческая. - 2017. - №1.- Б.205-210

63.

Қалшабаева , Б.К. Қазақстандағы құмық диаспорасының этномәдениетіндегі ерекшеліктері [Текст] / Б. К. Қалшабаева , А. Қ. Бейсегулова // Казахский национальный университет имени Аль-Фараби Вестник КазНУ Серия Историческая. - 2017. - №1.- Б.205-210


63
К 17

Қалшабаева , Б. К.
    Қазақстандағы құмық диаспорасының этномәдениетіндегі ерекшеліктері [Текст] / Б. К. Қалшабаева , А. Қ. Бейсегулова // Казахский национальный университет имени Аль-Фараби Вестник КазНУ Серия Историческая. - 2017. - №1. - Б. 205-210
ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
тарих -- қоғам -- саясат -- диаспора -- ұлт -- мемлекет -- Қазақстан -- қоғам -- этномәдениет -- қазақ -- құмық
Аннотация: Мақалада Солтүстік Кавказдың түркі халықтарының бірі құмық этносы туралы баяндалады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Бейсегулова , А.Қ.

81
Б 18

Байтуова, А. Н.
    Жаһандану дәуірінде этномәдени және тілдік ұқсастықтың сақталуы [Текст] / А. Н. Байтуова // әл-Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы = Вестник КазНУ им. аль-Фараби. - Алматы, 2017. - Б. 153-157. - (Филология серия = Cерия филологическая)
ББК 81

Рубрики: Тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
ұлттық -- заманауи -- ғасырлық -- этномәдени -- жаһандану -- этникалық -- тіл -- әлемдік -- қалыптасу
Аннотация: Ғасырлар тоғысында заманауи адамзаттың жаһандық өзгерістері жаңа бағдардың, жаңа құндылықтардың пайда болуымен ерекшеленеді. Ғаламдық экономиканың соны әлемдік идеялары, мәдениеттердің бірігуі т.с.с. өзекті мәселе айналуда. Жаһандану үрдістері ұлттық мәдениеттерге көптен енген сайын, халық та мәдениет, дәстүр, тіл, дін, діл сияқты ішкі компоненттерін барынша сақтап қалуға күш салуда.
Держатели документа:
БҚМУ

Байтуова, А.Н. Жаһандану дәуірінде этномәдени және тілдік ұқсастықтың сақталуы [Текст] / А. Н. Байтуова // әл-Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы = Вестник КазНУ им. аль-Фараби. - Алматы, 2017.- Б153-157

64.

Байтуова, А.Н. Жаһандану дәуірінде этномәдени және тілдік ұқсастықтың сақталуы [Текст] / А. Н. Байтуова // әл-Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы = Вестник КазНУ им. аль-Фараби. - Алматы, 2017.- Б153-157


81
Б 18

Байтуова, А. Н.
    Жаһандану дәуірінде этномәдени және тілдік ұқсастықтың сақталуы [Текст] / А. Н. Байтуова // әл-Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы = Вестник КазНУ им. аль-Фараби. - Алматы, 2017. - Б. 153-157. - (Филология серия = Cерия филологическая)
ББК 81

Рубрики: Тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
ұлттық -- заманауи -- ғасырлық -- этномәдени -- жаһандану -- этникалық -- тіл -- әлемдік -- қалыптасу
Аннотация: Ғасырлар тоғысында заманауи адамзаттың жаһандық өзгерістері жаңа бағдардың, жаңа құндылықтардың пайда болуымен ерекшеленеді. Ғаламдық экономиканың соны әлемдік идеялары, мәдениеттердің бірігуі т.с.с. өзекті мәселе айналуда. Жаһандану үрдістері ұлттық мәдениеттерге көптен енген сайын, халық та мәдениет, дәстүр, тіл, дін, діл сияқты ішкі компоненттерін барынша сақтап қалуға күш салуда.
Держатели документа:
БҚМУ

81
А 50

Әлімтаева, Л. Т.
    Қазақ мәдениетіндегі «сән» ұғымының қалыптасуы мен дамуының этномәдени сипаты [Текст] / Л. Т. Әлімтаева, А. Б. Қабылбек // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Journal оf Al-Farabi Kazakh national university. - Almaty, 2018. - №3(171). - Р. 67-74. - ( Серия филологическая=Филология сериясы)
ББК 81

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
сән -- салт-дәстүр -- этнолингвистика -- мәдениет -- этнолингвизмдер -- этномәдени сипат -- концепт -- когнитивтік таным -- қазақ мәдениет
Аннотация: Мақалада қазақ мәдениетіндегі «сән» ұғымының қалыптасуы мен дамуының этномәдени сипаты баяндалған. Қазақ халқының этномәдени сипатын айшықтайтын этнолингвизмдердегі «сән» ұғымының берілуі қарастырылған. Қазақ мәдениетіндегі «сән» ұғымының диахрониялық және синхрониялық жағдайын анықтау барысында қазіргі қоғамдық ортаға тәжірибе жүргізіліп, нәтижесі мақалада талданып көрсетіледі. Қазақ халқында сөзі мен ісі, келбеті мен мінезі, киім киіс, жүріс-тұрыс әдебінен бастап тұрмыста қолданатын бұйымдары мен үй-жайлары, жалпылай келгенде этностың қалыптасуы мен дамуы кезеңіндегі «сән» ұғымы қатар жүрген атаулардың этнолингвизмдерде берілуі мен ұрпақ дамуында өзгеріске түсуі ғылыми тұрғыда дәлелденген. Этнос ұғымындағы «сән» ықпалы қазақ мәдениетінде көптеген жайттардан: көшпенділіктен, тұрғылықты өлкеден, әлемді кеңістік-бейне тұрғысынан қабылдаудан, ежелгі діни және мәдени ерекшеліктері когнитивтік аяда көрініс табатындығы сараланған. Сауалнама барысында қазақы қолөнер бұйымдарына қатысты этномәдени атаулар тіліміздегі пассив қабатқа еніп, бүгінде мән-мағыналары көмескілене бастағандығы тілдік деректер бойынша айғақталған.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Қабылбек, А.Б.

Әлімтаева, Л.Т. Қазақ мәдениетіндегі «сән» ұғымының қалыптасуы мен дамуының этномәдени сипаты [Текст] / Л. Т. Әлімтаева, А. Б. Қабылбек // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Journal оf Al-Farabi Kazakh national university. - Almaty, 2018. - №3(171).- Р.67-74

65.

Әлімтаева, Л.Т. Қазақ мәдениетіндегі «сән» ұғымының қалыптасуы мен дамуының этномәдени сипаты [Текст] / Л. Т. Әлімтаева, А. Б. Қабылбек // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Journal оf Al-Farabi Kazakh national university. - Almaty, 2018. - №3(171).- Р.67-74


81
А 50

Әлімтаева, Л. Т.
    Қазақ мәдениетіндегі «сән» ұғымының қалыптасуы мен дамуының этномәдени сипаты [Текст] / Л. Т. Әлімтаева, А. Б. Қабылбек // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Journal оf Al-Farabi Kazakh national university. - Almaty, 2018. - №3(171). - Р. 67-74. - ( Серия филологическая=Филология сериясы)
ББК 81

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
сән -- салт-дәстүр -- этнолингвистика -- мәдениет -- этнолингвизмдер -- этномәдени сипат -- концепт -- когнитивтік таным -- қазақ мәдениет
Аннотация: Мақалада қазақ мәдениетіндегі «сән» ұғымының қалыптасуы мен дамуының этномәдени сипаты баяндалған. Қазақ халқының этномәдени сипатын айшықтайтын этнолингвизмдердегі «сән» ұғымының берілуі қарастырылған. Қазақ мәдениетіндегі «сән» ұғымының диахрониялық және синхрониялық жағдайын анықтау барысында қазіргі қоғамдық ортаға тәжірибе жүргізіліп, нәтижесі мақалада талданып көрсетіледі. Қазақ халқында сөзі мен ісі, келбеті мен мінезі, киім киіс, жүріс-тұрыс әдебінен бастап тұрмыста қолданатын бұйымдары мен үй-жайлары, жалпылай келгенде этностың қалыптасуы мен дамуы кезеңіндегі «сән» ұғымы қатар жүрген атаулардың этнолингвизмдерде берілуі мен ұрпақ дамуында өзгеріске түсуі ғылыми тұрғыда дәлелденген. Этнос ұғымындағы «сән» ықпалы қазақ мәдениетінде көптеген жайттардан: көшпенділіктен, тұрғылықты өлкеден, әлемді кеңістік-бейне тұрғысынан қабылдаудан, ежелгі діни және мәдени ерекшеліктері когнитивтік аяда көрініс табатындығы сараланған. Сауалнама барысында қазақы қолөнер бұйымдарына қатысты этномәдени атаулар тіліміздегі пассив қабатқа еніп, бүгінде мән-мағыналары көмескілене бастағандығы тілдік деректер бойынша айғақталған.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Қабылбек, А.Б.

88.8
Ф 75


    Фольклор арқылы құндылықтарға бағдарлануды дамыту рухани жаңғырудың негізі ретінде [Текст] / С. Қ. Бердібаева [и др.] // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = әл--Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы. - Алматы, 2018. - №3(66). - Б. 13-24
ББК 88.8

Рубрики: Психическое развитие детей

Кл.слова (ненормированные):
сананы модернизациялау -- рухани жаңғыру -- психикалық даму -- құндылықтарға бағдарлану -- фольклор психологиясы -- балалар үйінде тәрбиеленушілердің психологиялық ерекшеліктері -- этностық сана -- этномәдениқұндылықтар -- психикалық субдепривация
Аннотация: Мақалада балалар үйінде тәрбиеленіп жатқан жеткіншектердің құндылықтарға бағдарлануын оқу-тәрбие процесінде фольклор арқылы дамыту рухани жаңғырудың негізі ретінде қарастырылған. Әлеуметтік статусы бар, «психикалық субдепривация» жағдайында өмір сүріп жатқан, яғни балалар үйінде тәрбиеленушілердің мектепте оқытылатын фольклор материалдары және арнайы ұйымдастырылған бірлескен диалогты танымдық және ойын сабақтары арқылы этностық сана мен құндылықтарға бағдарлануды өзара байланысты дамыту ерекшеліктері жан-жақты зерттелген. Ғылымдар мен білімдер жүйесінде тұлғаның онтогенезде дамудың маңызды кезеңі болып табылатын жеткіншек жасындағы балалардың өзіндік санасы және оның маңызды сипаттамасы құндылықтар мен құндылықтарға бағдарлану жүйесін қалыптастыру мәселесін қарастырған зерттеу жұмысының тақырыбының өзектілігі, еліміздегі жаңа қоғамдық экономикалық әлеуметтік өзгерістерді негіздейтін талаптарымен тікелей байланысты. Қоғамдағы әлеуметтік экономикалық дамудың өзгеруі, қоғамдық тарихи процестердің өрістеуі, білім сферасындағы өзгерістердің барлығы жеткіншектердің тұлғалық дамуындағы ерекшеліктерін зерттеуге байланысты жаңа зерттеу бағыттарын жасауды талап етеді. Еліміздегі әртүрлі жағдайлар міндетті түрде жеткіншектердің психикалық даму мазмұнына, формаларының сипатына әртүрлі өзгерістер әкеледі. Сондықтанда өзіндік санамен қатар этностық сананы, құндылықтарға бағдарлану жүйесін қалыптастыру мәселесіне қатысты психологиялық-педагогикалық зерттеулерді күшейтуді шарттандырады және сананы модернизациялау негізінде рухани жаңғырудың негізін қалайды. Психологиялық практика сферасында балалар үйінде тәрбиеленуші жеткіншектердің өмірлік мәнді деген құндылықтарға бағдарлану мазмұнын белсендіру аса маңызды сұрақтардың бірі. Сондай-ақ балалар үйінде тәрбиеленушілердің тұлғалық дамуындағы ұлттық салт-дәстүрлер және ұлттық мәдениеттің құндылықтарын дамытудың рөлін зерттеу әрқашанда маңызын жоймайтын рухани жаңғырудың және психологиялық-педагогикалық мәселелердің бірі болып табылады. Зерттеу өзектілігі өмірдің бір қыры болып табылатын, балалар үйінде тәрбиеленуші жеткіншектердің тұлғалық дамуындағы өзіндік сана мен этностық сананың дамуын құндылықтарға бағдарлану жүйесімен байланысты оқу-тәрбие процесінде дамытумен тікелей байланысты. Сонымен бірге балалар үйінде тәрбиеленуші жеткіншектердің құндылықтарға бағдарлануын сана, этностық сананың дамуымен тығыз байланысты болатын жағдайларға психологиялық тұрғыдан және педагогикалық тәсілдермен әсер ету жолдарын жасаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрумен байланысты мәселелер болып отыр.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Бердібаева, С.Қ.
Нүсіпжанова, Б.Н.
Бердібаев, С.Қ.
Файзуллина, А.К.
Алимжанова, А.Ш.
Бекенова, Ж.Н.

Фольклор арқылы құндылықтарға бағдарлануды дамыту рухани жаңғырудың негізі ретінде [Текст] / С. Қ. Бердібаева [и др.] // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = әл--Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы. - Алматы, 2018. - №3(66).- Б.13-24

66.

Фольклор арқылы құндылықтарға бағдарлануды дамыту рухани жаңғырудың негізі ретінде [Текст] / С. Қ. Бердібаева [и др.] // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = әл--Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы. - Алматы, 2018. - №3(66).- Б.13-24


88.8
Ф 75


    Фольклор арқылы құндылықтарға бағдарлануды дамыту рухани жаңғырудың негізі ретінде [Текст] / С. Қ. Бердібаева [и др.] // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = әл--Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы. - Алматы, 2018. - №3(66). - Б. 13-24
ББК 88.8

Рубрики: Психическое развитие детей

Кл.слова (ненормированные):
сананы модернизациялау -- рухани жаңғыру -- психикалық даму -- құндылықтарға бағдарлану -- фольклор психологиясы -- балалар үйінде тәрбиеленушілердің психологиялық ерекшеліктері -- этностық сана -- этномәдениқұндылықтар -- психикалық субдепривация
Аннотация: Мақалада балалар үйінде тәрбиеленіп жатқан жеткіншектердің құндылықтарға бағдарлануын оқу-тәрбие процесінде фольклор арқылы дамыту рухани жаңғырудың негізі ретінде қарастырылған. Әлеуметтік статусы бар, «психикалық субдепривация» жағдайында өмір сүріп жатқан, яғни балалар үйінде тәрбиеленушілердің мектепте оқытылатын фольклор материалдары және арнайы ұйымдастырылған бірлескен диалогты танымдық және ойын сабақтары арқылы этностық сана мен құндылықтарға бағдарлануды өзара байланысты дамыту ерекшеліктері жан-жақты зерттелген. Ғылымдар мен білімдер жүйесінде тұлғаның онтогенезде дамудың маңызды кезеңі болып табылатын жеткіншек жасындағы балалардың өзіндік санасы және оның маңызды сипаттамасы құндылықтар мен құндылықтарға бағдарлану жүйесін қалыптастыру мәселесін қарастырған зерттеу жұмысының тақырыбының өзектілігі, еліміздегі жаңа қоғамдық экономикалық әлеуметтік өзгерістерді негіздейтін талаптарымен тікелей байланысты. Қоғамдағы әлеуметтік экономикалық дамудың өзгеруі, қоғамдық тарихи процестердің өрістеуі, білім сферасындағы өзгерістердің барлығы жеткіншектердің тұлғалық дамуындағы ерекшеліктерін зерттеуге байланысты жаңа зерттеу бағыттарын жасауды талап етеді. Еліміздегі әртүрлі жағдайлар міндетті түрде жеткіншектердің психикалық даму мазмұнына, формаларының сипатына әртүрлі өзгерістер әкеледі. Сондықтанда өзіндік санамен қатар этностық сананы, құндылықтарға бағдарлану жүйесін қалыптастыру мәселесіне қатысты психологиялық-педагогикалық зерттеулерді күшейтуді шарттандырады және сананы модернизациялау негізінде рухани жаңғырудың негізін қалайды. Психологиялық практика сферасында балалар үйінде тәрбиеленуші жеткіншектердің өмірлік мәнді деген құндылықтарға бағдарлану мазмұнын белсендіру аса маңызды сұрақтардың бірі. Сондай-ақ балалар үйінде тәрбиеленушілердің тұлғалық дамуындағы ұлттық салт-дәстүрлер және ұлттық мәдениеттің құндылықтарын дамытудың рөлін зерттеу әрқашанда маңызын жоймайтын рухани жаңғырудың және психологиялық-педагогикалық мәселелердің бірі болып табылады. Зерттеу өзектілігі өмірдің бір қыры болып табылатын, балалар үйінде тәрбиеленуші жеткіншектердің тұлғалық дамуындағы өзіндік сана мен этностық сананың дамуын құндылықтарға бағдарлану жүйесімен байланысты оқу-тәрбие процесінде дамытумен тікелей байланысты. Сонымен бірге балалар үйінде тәрбиеленуші жеткіншектердің құндылықтарға бағдарлануын сана, этностық сананың дамуымен тығыз байланысты болатын жағдайларға психологиялық тұрғыдан және педагогикалық тәсілдермен әсер ету жолдарын жасаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрумен байланысты мәселелер болып отыр.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Бердібаева, С.Қ.
Нүсіпжанова, Б.Н.
Бердібаев, С.Қ.
Файзуллина, А.К.
Алимжанова, А.Ш.
Бекенова, Ж.Н.

71
А 13

Әбікенов, Ж. О.
    Қорқыт Ата кешенінің рәміздік әлемін семиотикалық талдау [Текст] / Ж. О. Әбікенов, Н. К. Альджaновa // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - Б. 88-99. - ( Серия философия, культурология, политология=Философия, мәдениеттану, саясаттану сериясы)
ББК 71

Рубрики: Культура

Кл.слова (ненормированные):
Қорқыт Ата -- семиотика -- мәдени құндылық -- рәміз -- комплекс -- түркі халқының мәдени-рухани -- символдық әлем -- философиялық әдіснама -- ескерткіш -- Иконалық таңбаны -- Қорқыттанушы-ғалым
Аннотация: Мақаланың мақсаты байырғы түркі халқының мәдени-рухани ой санасы мен дүниетанымын айқындайтын Қорқыт Ата кешенінің рәміздік мән-мағынасын семиотикалық талдау негізінде ашып көрсету болып табылады. Қорқыт Ата кешені семиотикалық талдау тұрғысында алғашқы рет қазақ мәдениеті контексінде қарастырылып отыр. Батыстық зерттеу бағытын үлгі ретінде қолданып, одан этномәдени қисында қазақы қоғамға тән рәміздік мәдени мән-мағынаны ашуға талпыныс жасадық. Сонымен қатар аталған мақсатты шешу жолында кешеннің әлеуметтік-мәдени табиғаты мен философиялық мәнін ашу арқылы рөлін анықтау, рәміздік тұрғыда әдістемелік негіздерге сүйене отырып, кешендегі дүниетанымдық рәміздік элементтерге талдау жасау, Қорқыт Атаның ежелгі түркі өркениетінің қалыптасуындағы алатын орны мен кешеннің мәдени-рәміздік маңызын пайымдау мен кешеннің рухани-мәдени, дүниетанымдық бастауларындағы рәміздік ерекшелігін айқындау және оған жалпы кешендік тұрғыда семиотикалық талдау жасалды. Семиотикалық талдау жасау арқылы қорытынды тұжырымдар жасалып, этноәлеуметтік кеңістіктегі күрделі құбылыстарға сыни баға беріледі. Сондықтан бұл мақалада мәдени құндылықтардың рәміздік мәселесіне ғылыми мағынада маңыздылық беріліп, оны қарастыруда өзіндік ерекшеліктерін, мәселесінің түйткілді қырларын әлеуметтік-философиялық сараптаудың өзіндік ғылыми зерттеу қадамдары жасалды.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Альджaновa, Н.К.

Әбікенов, Ж.О. Қорқыт Ата кешенінің рәміздік әлемін семиотикалық талдау [Текст] / Ж. О. Әбікенов, Н. К. Альджaновa // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018.- Б.88-99

67.

Әбікенов, Ж.О. Қорқыт Ата кешенінің рәміздік әлемін семиотикалық талдау [Текст] / Ж. О. Әбікенов, Н. К. Альджaновa // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018.- Б.88-99


71
А 13

Әбікенов, Ж. О.
    Қорқыт Ата кешенінің рәміздік әлемін семиотикалық талдау [Текст] / Ж. О. Әбікенов, Н. К. Альджaновa // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - Б. 88-99. - ( Серия философия, культурология, политология=Философия, мәдениеттану, саясаттану сериясы)
ББК 71

Рубрики: Культура

Кл.слова (ненормированные):
Қорқыт Ата -- семиотика -- мәдени құндылық -- рәміз -- комплекс -- түркі халқының мәдени-рухани -- символдық әлем -- философиялық әдіснама -- ескерткіш -- Иконалық таңбаны -- Қорқыттанушы-ғалым
Аннотация: Мақаланың мақсаты байырғы түркі халқының мәдени-рухани ой санасы мен дүниетанымын айқындайтын Қорқыт Ата кешенінің рәміздік мән-мағынасын семиотикалық талдау негізінде ашып көрсету болып табылады. Қорқыт Ата кешені семиотикалық талдау тұрғысында алғашқы рет қазақ мәдениеті контексінде қарастырылып отыр. Батыстық зерттеу бағытын үлгі ретінде қолданып, одан этномәдени қисында қазақы қоғамға тән рәміздік мәдени мән-мағынаны ашуға талпыныс жасадық. Сонымен қатар аталған мақсатты шешу жолында кешеннің әлеуметтік-мәдени табиғаты мен философиялық мәнін ашу арқылы рөлін анықтау, рәміздік тұрғыда әдістемелік негіздерге сүйене отырып, кешендегі дүниетанымдық рәміздік элементтерге талдау жасау, Қорқыт Атаның ежелгі түркі өркениетінің қалыптасуындағы алатын орны мен кешеннің мәдени-рәміздік маңызын пайымдау мен кешеннің рухани-мәдени, дүниетанымдық бастауларындағы рәміздік ерекшелігін айқындау және оған жалпы кешендік тұрғыда семиотикалық талдау жасалды. Семиотикалық талдау жасау арқылы қорытынды тұжырымдар жасалып, этноәлеуметтік кеңістіктегі күрделі құбылыстарға сыни баға беріледі. Сондықтан бұл мақалада мәдени құндылықтардың рәміздік мәселесіне ғылыми мағынада маңыздылық беріліп, оны қарастыруда өзіндік ерекшеліктерін, мәселесінің түйткілді қырларын әлеуметтік-философиялық сараптаудың өзіндік ғылыми зерттеу қадамдары жасалды.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Альджaновa, Н.К.

74.200.51
Д 30

Демисенова, Ш. С.
    Студент тұлғасының толеранттылығын және этномядени құзыреттілігін диагностикалау ерекшеліктері [Текст] / Ш. С. Демисенова // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - Алматы, 2018. - №4(84). - Б. 34-42
ББК 74.200.51

Рубрики: Нравственное воспитание

Кл.слова (ненормированные):
толеранттылық -- этномәдени құзыреттілік -- болашақ мұғалімдер -- диагностика -- толеранттылық және этномәдени құзыреттілікке диагностика әдістемесі -- диагностика сызбасы -- этникалық стереотиптер әдістемесі -- этникалық иденттілікке диагностика әдістемесі
Аннотация: Диагностика болашақ мұғалімдердің толеранттылығы мен этномәдени құзыреттілігінің даму динамикасын қадағалауға мүмкіндік береді
Держатели документа:
БҚМУ

Демисенова, Ш.С. Студент тұлғасының толеранттылығын және этномядени құзыреттілігін диагностикалау ерекшеліктері [Текст] / Ш. С. Демисенова // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - Алматы, 2018. - №4(84).- Б.34-42

68.

Демисенова, Ш.С. Студент тұлғасының толеранттылығын және этномядени құзыреттілігін диагностикалау ерекшеліктері [Текст] / Ш. С. Демисенова // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - Алматы, 2018. - №4(84).- Б.34-42


74.200.51
Д 30

Демисенова, Ш. С.
    Студент тұлғасының толеранттылығын және этномядени құзыреттілігін диагностикалау ерекшеліктері [Текст] / Ш. С. Демисенова // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - Алматы, 2018. - №4(84). - Б. 34-42
ББК 74.200.51

Рубрики: Нравственное воспитание

Кл.слова (ненормированные):
толеранттылық -- этномәдени құзыреттілік -- болашақ мұғалімдер -- диагностика -- толеранттылық және этномәдени құзыреттілікке диагностика әдістемесі -- диагностика сызбасы -- этникалық стереотиптер әдістемесі -- этникалық иденттілікке диагностика әдістемесі
Аннотация: Диагностика болашақ мұғалімдердің толеранттылығы мен этномәдени құзыреттілігінің даму динамикасын қадағалауға мүмкіндік береді
Держатели документа:
БҚМУ

80
Х 24

Хасанова , И. У.
    Этномәдени бірліктердің тілдік табиғаты [Текст] / И. У. Хасанова , Т. Е. Байгелдиева // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №3. - Б. 253-262
ББК 80

Рубрики: Филологические науки

Кл.слова (ненормированные):
Этнографизмдер -- лингвомәдени бірліктер -- этнолингвистика ғылымы -- сөз мағынасы -- этнографиялық лексика -- тарихи лексикология -- қазақтың мәдени лексикасы -- материалдық мәдениет -- рухани мәдениет -- ұлттық психология -- таным -- өнер атаулары -- қаазақ лингвомәдениеттану ғылымы
Аннотация: Мақалада этномәдени бірліктердің тілдік табиғаты сөз болады. Қазақ этнографизмдеріне ғылыми тұрғыдан түсінік беріледі. Этномәдени бірліктердің ерекшеліктері мен лексика-семантикалық топтары қазақ жазушыларының шығармаларындағы мысалдар бойынша талданады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Байгелдиева , Т.Е.

Хасанова , И.У. Этномәдени бірліктердің тілдік табиғаты [Текст] / И. У. Хасанова , Т. Е. Байгелдиева // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №3.- Б.253-262

69.

Хасанова , И.У. Этномәдени бірліктердің тілдік табиғаты [Текст] / И. У. Хасанова , Т. Е. Байгелдиева // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №3.- Б.253-262


80
Х 24

Хасанова , И. У.
    Этномәдени бірліктердің тілдік табиғаты [Текст] / И. У. Хасанова , Т. Е. Байгелдиева // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №3. - Б. 253-262
ББК 80

Рубрики: Филологические науки

Кл.слова (ненормированные):
Этнографизмдер -- лингвомәдени бірліктер -- этнолингвистика ғылымы -- сөз мағынасы -- этнографиялық лексика -- тарихи лексикология -- қазақтың мәдени лексикасы -- материалдық мәдениет -- рухани мәдениет -- ұлттық психология -- таным -- өнер атаулары -- қаазақ лингвомәдениеттану ғылымы
Аннотация: Мақалада этномәдени бірліктердің тілдік табиғаты сөз болады. Қазақ этнографизмдеріне ғылыми тұрғыдан түсінік беріледі. Этномәдени бірліктердің ерекшеліктері мен лексика-семантикалық топтары қазақ жазушыларының шығармаларындағы мысалдар бойынша талданады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Байгелдиева , Т.Е.

83
Д 42

Джумабекова , А. А.
    Х.Есенжановтың «Ақ жайық» трилогиясы лексикасының этномәдени бірліктері [Текст] / А. А. Джумабекова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2. - Б. 362-373
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
трилогия -- әдет-ғұрып -- этномәдениет -- этнографиялық ұғым -- рухани мәдениет -- материалдық құндылықтар
Аннотация: Мақалада «Ақ Жайық» трилогиясының қазақ әдебиетіндегі орны туралы айтылып, оны этномәдени тұрғыдан зерттеу қажеттілігі жайлы ғалымдар еңбектерімен орайластыра зерделенеді. Рухани мәдениет пен заттық мәдениетті өзара байланыстырып, мысалдар келтірілген. Туыстық атаулар, киім-кешек атауларының, әдет-ғұрыптардың ұлттық сипатын айқын ашып, этнолингвистикалық талдау жүргізіледі.
Держатели документа:
БҚМУ

Джумабекова , А.А. Х.Есенжановтың «Ақ жайық» трилогиясы лексикасының этномәдени бірліктері [Текст] / А. А. Джумабекова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2.- Б.362-373

70.

Джумабекова , А.А. Х.Есенжановтың «Ақ жайық» трилогиясы лексикасының этномәдени бірліктері [Текст] / А. А. Джумабекова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2.- Б.362-373


83
Д 42

Джумабекова , А. А.
    Х.Есенжановтың «Ақ жайық» трилогиясы лексикасының этномәдени бірліктері [Текст] / А. А. Джумабекова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2. - Б. 362-373
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
трилогия -- әдет-ғұрып -- этномәдениет -- этнографиялық ұғым -- рухани мәдениет -- материалдық құндылықтар
Аннотация: Мақалада «Ақ Жайық» трилогиясының қазақ әдебиетіндегі орны туралы айтылып, оны этномәдени тұрғыдан зерттеу қажеттілігі жайлы ғалымдар еңбектерімен орайластыра зерделенеді. Рухани мәдениет пен заттық мәдениетті өзара байланыстырып, мысалдар келтірілген. Туыстық атаулар, киім-кешек атауларының, әдет-ғұрыптардың ұлттық сипатын айқын ашып, этнолингвистикалық талдау жүргізіледі.
Держатели документа:
БҚМУ

Page 7, Results: 99

 

All acquisitions for 
Or select a month